Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Чуб Тетяна Леонідівна 380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:26 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
02 квітня 2025 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 15:26 |
ТД аварійно-поточний ремонт технологічного обладнання в закладах освіти.docx | |
02 квітня 2025 15:26 |
Проєкт договору (аварійно-поточний ремонт технологічного обладнання в закладах освіти).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ" |
699 700,00
UAH з ПДВ
|
699 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази. Довідка серед іншого повинна містити інформацію про наявність: - приміщення учасника (власні/орендовані/за договором про надання послуг); - транспортні засоби (не менше двох: не нижче категорії В); - засоби вимірювальної техніки (ЗВТ): прилади електровимірювальні багатофункціональні (не менше 2-х), вимірювач опору заземлення, мегаомметр, мультіметр, мікроампервольтметр, кліщі електровимірювальні та інші, у разі необхідності. На дані перелічені ЗВТ учаснику у складі тендерної пропозиції надати скановані копії чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. - наявність ручного електроінструменту (а саме перфораторів, шурупокрутів/шуруповертів). На зазначені електроінструменти у складі пропозиції надається чинний протокол перевірки ізоляції електроінструменту, виданий електротехнічною лабораторією, що має Свідоцтво (Сертифікат) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 із обов’язковим наданням такого Свідоцтва (або Сертифікату) у складі пропозиції. У додатках до даного Свідоцтва (Сертифікату) серед опису об’єктів вимірювань має бути зазначений «ручний електроінструмент». Додатково Учасниками надаються видаткові накладні, що підтверджують наявність зазначеного електроінструменту; - електротехнічної вимірювальної лабораторії. 1.2. На підтвердження наявності в учасника офісного/складського приміщення у складі пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або інше право користування даними приміщеннями. У разі надання документу щодо оренди або права користування, обов’язково додати документ, що підтверджує право власності орендодавця. 1.3. На підтвердження наявності транспортних засобів в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) та/або оренди та/або право користування. У разі надання документу щодо оренди або права користування, обов’язково додати документ, що підтверджує право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу). 1.4. На підтвердження наявності вимірювальної електротехнічної лабораторії – копію чинного свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, із додаванням сфери об’єктів та процесів вимірювань, на які поширюється свідоцтво такої лабораторії. Сфера вимірювань вимірювальної лабораторії має підтверджувати можливість вимірювання опору ізоляції кабельних ліній, електроустановок, розподільних установок, струмопроводів.
Підтверджую
14. Кваліфікаційні довідки.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці обов’язково має бути зазначена інформація про працівників відповідної кваліфікації (зокрема ПІБ, посада (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір (штатний працівник)/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника), а саме: - керівника виконавців робіт/послуг; - виконавців робіт (електромонтажників, електромонтера(-рів) оперативно-виїздної бригади не нижче 4 групи з електробезпеки). Довідка повинна підтверджувати наявність в Учасника не менше п’яти виконавців робіт. 2.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації у складі пропозиції надаються наступні підтверджуючі документи: - скановані копії особових медичних книжок персоналу за формою 1-ОМК або медичні картки за формою №140-5/о на всіх зазначених працівників за довідкою за п. 2.1. - на працівників (а саме виконавців робіт), які будуть залучені до надання послуг, надати скановані копії протоколів (або витягів із протоколів), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, згідно таких напрямків навчань: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 40.1-1.07-01 (Правила експлуатації електрозахисних засобів), НПАОП 0.00-1.15-07, ПУЕ, ПТЕЕС, ПВОПЕ, правил пожежної безпеки або пожежно-технічний мінімум, загальний курс з охорони праці. Дані протоколи (витяги з протоколів) мають бути видані спеціалізованим навчальним центром/організацією/установою. Навчання з питань охорони праці працівників Учасника повинно проводитись уповноваженим на надання такого типу послуг навчальним центром/навчальною організацією/закладом та обов’язково мати відповідне підтвердження своїх повноважень від органів Держпраці, а саме - мати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт відповідно п. 8 Групи Б «Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання» згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, із відповідними позначками внесення даної Декларації в реєстр територіального підрозділу Держпраці. Така Декларація обов’язково надається учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження повноважень навчальної організації. У відповідності до наданих протоколів (витягів з протоколів), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, у складі пропозиції надати скановані копії посвідчень, виданих працівникам учасника компетентним навчальним центром/організацією/установою. Дані посвідчення працівників мають містити номер посвідчення, ПІБ працівника, підпис та печатку уповноваженої особи навчального органу/центру/установи. 2.3. Оскільки до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються виключно особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи у відповідності з наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці від 23.09.1994 № 263/121, обов’язковим є надання у складі тендерної пропозиції висновку психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, щодо усіх виконавців робіт учасника. А саме робіт по обслуговуванню електроустановок до та вище 1000 В та виконання в них налагоджувальних та монтажних робіт; робіт на висоті ті інших робіт пов’язаних з діючим енергетичним обладнанням. 2.4. Керівник робіт (виконавців): повинен бути атестованим для проведення енергетичної ефективності будівель (у складі пропозиції потрібно надати документальне підтвердження атестації, а саме відповідний атестат, виданий уповноваженою атестаційною комісією у відповідності з Постановою КМУ № 600 від 9 червня 2021 р. «Про затвердження Порядку проведення професійної атестації осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності та обстеження інженерних систем»). 2.5. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1. працівників, учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. *У разі надання на працівників наказів про призначення на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення), надати сканкопію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, згідно з додатком до Порядку Постанови КМУ від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». У разі, якщо даний накази видано до набрання чинності Постанови КМУ від 17.06.2015 № 413 - надати копії трудових книжок (копії першої сторінки та сторінок з інформацією про поточне працевлаштування працівника).
Підтверджую
14. Кваліфікаційні довідки.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника, посилання на процедуру закупівлі на сайті уповноваженого органу, у разі наявності. *Під аналогічним договором в контексті даної тендерної документації необхідно розуміти виконаний договір на послуги з ремонту та технічного обслуговування електрообладнання. 3.2. Надати скановану копію такого аналогічного договору (договорів). Додатково надати оригінал відгуку (-ів) про виконання учасником, вказаного (-них) в довідці, аналогічних договорів від замовника (-ів). 3.3. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання документів для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами
Підтверджую
11.2. Аналогічний договір _ акт та відгук.pdfНаявність фінансової спроможності
4.1. Для юридичних осіб: 4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.2. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. *Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020). Учасники подають підтверджуючі документи щодо даного кваліфікаційного критерію відповідно до своїх організаційно-правових форм та вимог чинного законодавства. Фінансова звітність учасників повинна бути надана за останній звітний період (рік) – 2024 р. із відміткою про прийняття або сканованою квитанцію про прийняття звітності. Надана учасниками фінансова звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період (2024 рік) не менше обсягу фінансування даної закупівлі та підтверджувати беззбитковість Учасника (тобто позитивний чистий прибуток). 4.2. Для фізичних осіб-підприємців: 4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період.
Підтверджую
12. ФІНЗВІТНІСТЬ 2024 рік.rarВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ" #39391970 |
Рішення скасоване |
699 700,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 11:45
|
|
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ" #39391970 |
Переможець |
699 700,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2025 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2025 11:46
|
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника на вимогу щодо підтвердження наявності транспортних засобів в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) та/або оренди та/або право користування надано документ «9.2. Оренда авто». Даний договір оренди авто втратив чинність 14 квітня 2024 року. На момент подання пропозиції даний документ не є чинним. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасника на вимогу щодо підтвердження наявністі в Учасника не менше п’яти виконавців робіт надано документ «Довідка про наявність працівників» Вих. №03 від 09 квітня 2025 року, яка містить інформацію про чотирьох виконавців робіт всупереч вимог тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 таблиці 1 додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі має надати на підтвердження наявності транспортних засобів в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) та/або оренди та/або право користування. У разі надання документу щодо оренди або права користування, обов’язково додати документ, що підтверджує право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу). 2.2. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці обов’язково має бути зазначена інформація про працівників відповідної кваліфікації (зокрема ПІБ, посада (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір (штатний працівник)/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника), а саме: - керівника виконавців робіт/послуг; - виконавців робіт (електромонтажників, електромонтера(-рів) оперативно-виїздної бригади не нижче 4 групи з електробезпеки). Довідка повинна підтверджувати наявність в Учасника не менше п’яти виконавців робіт. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Просимо надати чинні документи на виконання даної вимоги тендерної документації згідно підпунктів 1.1. та 1.3. пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Просимо надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці обов’язково має бути зазначена інформація про працівників відповідної кваліфікації (зокрема ПІБ, посада (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір (штатний працівник)/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника), а саме:- керівника виконавців робіт/послуг;- виконавців робіт (електромонтажників, електромонтера(-рів) оперативно-виїздної бригади не нижче 4 групи з електробезпеки). Довідка повинна підтверджувати наявність в Учасника не менше п’яти виконавців робіт. Також надати відповідні документи щодо виконавців робіт згідно з підпунктами 2.2., 2.3., 2.4 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 ТД.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 квітня 2025 15:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ" #39391970 |
699 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |