Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова |
Код ЄДРПОУ: | 07638027 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ БАТУРИНСЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Юрчишин Ігор 380322557482 i.b.yurchyshyn@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 992 397,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 923,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29771 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 14:56 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції |
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
02 квітня 2025 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 14:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
02 квітня 2025 14:57 |
ДОГОВIР_ПIДРЯДУ 2025 оновлений.docx | |
02 квітня 2025 14:57 |
дОДАТОК 4 ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.docx | |
02 квітня 2025 14:57 |
Додаток 1 ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА.docx | |
02 квітня 2025 14:57 |
додаток 2 дефектний акт.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТИМКІВ ІВАН ІВАНОВИЧ " |
992 017,61
UAH з ПДВ
|
992 017,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП "ТИМКІВ ІВАН ІВАНОВИЧ "
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Підтверджую
Банківська гарантія 959.zip6.Забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. п. 3 розділу 3 (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника, вказані у цьому розділі. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA218201720355169001088001696, Замовник - Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, код ЄДРПОУ 07638027, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Перевірку кваліфікованого електронного підпису, накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF”: 1) копія ліцензії, виданої банку/витяг з державного реєстру банків; 2) копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення пропозиції учасника); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу; назву бенефіціара, його місцезнаходження “____________________________________” назву банку бенефіціара – його назву та адресу:“_________________________________”. назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії – “строк дії банківської гарантії до “___” ___ 20__ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється”. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції учасника. Розмір забезпечення пропозиції учасника: не перевищує 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 29 771,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч сімсот сімдесят одна гривня 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції учасника: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції учасника. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції учасника, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції учасника): 1) довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі, яка визначена у цьому розділі із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. 2) документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має ліцензію, видану Національним Банком України.
Підтверджую
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). У призначенні платежу обов’язково вказати “Забезпечення виконання договору підряду на Поточний ремонт частини будівлі № */* (магазин), в/м № **, в/чА****, місто Львів, вул.*****,** (Код ДК 021:2015: 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи) 5 % (п’ять) відсотків вартості договору у сумі ___________ (_____________________), вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р: UA218201720355169001088001696, Замовник - Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, код ЄДРПОУ 07638027, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. ‘Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасником-переможцем (далі - Генпідрядником) за договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає Генпідряднику забезпечення виконання договору: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору підряду нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону, згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин та підписання Акту готовності ОБ’ЄКТА до експлуатації. Замовник зобов’язується повернути Генпідряднику забезпечення виконання Договору підряду після належного виконання Генпідрядником умов Договору щодо якості та строків, а також у разі скасування у судовому порядку результатів процедури закупівлі або цього Договору та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України “Про публічні закупівлі”, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин та підписання Акту готовності об’єкта до експлуатації (затвердження Замовником Акту готовності ОБ’ЄКТА до експлуатації, складеного за формою, визначеною додатком 9 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів” та для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками після отримання Замовником виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката). Замовник не повертає Генпідряднику забезпечення виконання договору підряду та стягує безвідсотковий грошовий депозит шляхом перерахування його до державного бюджету при настанні однієї або декількох наступних умов: односторонньої відмови Генпідрядника від виконання зобов’язань за договором; розірвання цього договору Замовником з підстав невиконання або неналежного виконання Генпідрядником своїх зобов’язань згідно договору (в тому числі в односторонньому порядку); Генпідрядник більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів порушив строк завершення виконання робіт або будь-якого із етапів, підготовку ОБ'ЄКТУ для введення в експлуатацію та передачу його Замовнику відповідно до умов договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до державного бюджету.
Підтверджую
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Розділ № 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з.п. Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан (нове, справний, кількість) Виробник/ марка та термін експлуатації (років) Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування 1.1. 2. Офісне приміщення Адреса Площа, м2 3. Матеріально- технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) Адреса Площа, м2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування.
Підтверджую
Наявність матеріально технічної бази_.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з.п. Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада/ спеціальність Постійний/тимчасовий працівник/за договором цивільно-правового характеру (дата, № договору) Стаж роботи за спеціальністю ІТП _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 1. Для підтвердження інформації про наявність ІТП учасник повинен надати: -накази про призначення на посаду щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці; - обов’язкова наявність в учасника інженера з охорони праці (на підтвердження надати наказ про призначення на відповідну посаду). - обов’язкова наявність в учасника сертифікованого інженера-кошторисника або інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (на підтвердження надати в складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат/свідоцтво/атестат, чинний на дату подання пропозиції). - сканована копія оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Розділ № 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з.п. Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору/найменування об’єкта Ціна договору. грн Стан виконання договору _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічного(-них) договору(-ів) за 2022-2024 рр. (не менше одного), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт/поточний ремонт/реконструкція/будівництво/заміна ліфтів. 2. До аналогічного договору додати Договірну ціну з додатками. 2. Скановані з оригіналів копії листа(-ів) – відгук(-ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт за договорами, що вказані в довідці (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо).
Підтверджую
Лист_відгук _Поточний ремонт частини будівлі № (магазин), вм№, вч А,, Львів, вул.,.pdf Довідка про наявність документально підтврд досвід.pdf Договірна Ціна до ДП №132_-1-51_досвід виконання аналог.дог.pdf Дог Ціна до ДП №132_-52-110_ досвід виконання аналог.дог.pdf Акт №1_КБ2_КБ3_ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ УГОД.pdf Додаткова Угода №1 до ДП №132__ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ УГОД.pdf Договір Підр №132_ ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ УГОД.pdf Акт №6___КБ2_КБ3_ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ УГОД.pdf Акт №5__КБ2_КБ3_ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ УГОД.pdf Акт №4___КБ2_КБ3_ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ УГОД.pdf Акт №3_КБ2_КБ3_ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ УГОД.pdf Акт №2_КБ2_КБ3_ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ УГОД.pdf Договірна Ціна до ДП №132_досвід виконання аналог.дог_чітке зображення-61-136.pdf Договірна Ціна до ДП №132_досвід виконання аналог.дог_чітке зображення-1-60.pdfНаявність фінансової спроможності
Розділ 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2024 рік, - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2024 рік; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2024 рік.
Підтверджую
Звітність _2024р.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТИМКІВ ІВАН ІВАНОВИЧ
" #2829622592 |
Переможець |
992 017,61
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 12:46
|
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 квітня 2025 12:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ФОП "ТИМКІВ ІВАН ІВАНОВИЧ
" #2829622592 |
992 017,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 09:48
|
299 дод1.pdf | укладений |
24 квітня 2025 09:47
|
299 дод2.pdf | укладений |
24 квітня 2025 09:47
|
299.pdf | укладений |
24 квітня 2025 09:47
|