Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728507 |
Вебсайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, |
Контактна особа: |
Дяденко Альона Володимирівна 380512500936 DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2025 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 719 850,20 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
16 квітня 2025 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2025 10:30 |
ТД 50240000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден, 2 лоти_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
16 квітня 2025 10:30 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації та_або оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
02 квітня 2025 14:33 |
ТД 50240000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден, 2 лоти.doc | |
02 квітня 2025 14:33 |
Проект договору про закупівлю за лотом №1, №2.docx |
16 квітня 2025 10:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2025 10:30 |
ТД 50240000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден, 2 лоти_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
16 квітня 2025 10:30 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації та_або оголошення про проведення відкритих торгів.doc
|
|||
02 квітня 2025 14:33 |
ТД 50240000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден, 2 лоти.doc
|
|||
02 квітня 2025 14:33 |
Проект договору про закупівлю за лотом №1, №2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000076 ● afd74e451af74f1a982cddf122ef9b31
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2025 №69-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2025 №69-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14.UA-2025-04-02-008384-a, 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 16:38:19
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування суден (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-02-008384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-14 16:30:09
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Замовник надає пояснення разом з додатками відповідними окремими файлами
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1» |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №1. код ДК 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден (Послуги з аварійного ремонту шаланди ґрунтовідвізної несамохідної «КШ-1»). Детальний опис частин предмета закупівлі (лотів), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, - згідно Тендерної документації за предметом закупівлі щодо відповідного лоту.
|
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 1 844 381,20 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 221,91 UAH без ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю за лотом – 3 (три) відсотки вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника. Детально про розмір, вид, строк та умови надання (Порядок погодження Гарантії сторонами), повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначено в п.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» РОЗДІЛУ VI Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації та Додатку 2.1 Тендерної документації. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально про умови оплати наведено в Додатку 2.1 до Тендерної документації за предметом закупівлі. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») |
1 844 381,20
UAH
|
1 844 381,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») #33113076 |
Переможець |
1 844 381,20
UAH
|
08 травня 2025 10:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2025 10:34
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 травня 2025 10:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (Госпрозрахунковий відокремлений структурний підрозділ «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод») #33113076 |
1 844 381,20
UAH
|
Документи |