Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «СПОРТИВНИЙ СТРИЙ» |
Код ЄДРПОУ: | 45002233 |
Місцезнаходження: | 82460, Україна , Львівська обл., Стрийський р-н село Стрілків , вул.Фіцика будинок 13 |
Контактна особа: |
Микола Савчин +380971030837 sportstryj@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 13:09 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 13:09 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 12 цього ж Додатку, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 пункту 11 цього Додатку. 2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 000, 00 грн. (двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття банком-гарантом. 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
- Футбольний стадіон, село Вівня, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, село Йосиповичі, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, село Кавсько, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, село П’ятничани, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, селище Дашава, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, село Угерсько, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, село Миртюки, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, село Нежухів, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, село Стрілків, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, село Ланівка, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, м. Стрий, стадіон «МЕТАЛІСТ»;
- Футбольний стадіон, село Пукеничі, Стрийського району, Львівської області;
- Футбольний стадіон, м. Стрий, стадіон «СОКІЛ», вул. Шашкевича, 18
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 14:12 |
3. Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc | |
02 квітня 2025 14:12 |
2. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної.doc | |
02 квітня 2025 14:12 |
1. Тендерна документацiя.doc | |
02 квітня 2025 14:12 |
4. Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-23-000021 ● 5024a457ec7b4b4ab3edbf044b911661
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2025 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2025 №125
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 23.04.2025 №125.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-02-007717-a, 02.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-29 11:39:29
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-02-007717-a, яка проводилася Комунальним підприємством Стрийської міської ради «Спортивний Стрий» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-02 10:18:21
У відповідь на запит про надання пояснень від 29.04.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Визначений виходячи з потреб закладу в зазначеному предметі закупівлі за кодом КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) за рахунок коштів місцевого бюджету.
Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Розрахунок очікуваної вартості товару здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Запит цінових пропозицій - документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
В свою чергу, Замовником, для визначення очікуваної вартості, здійснено оцінку 3-х письмових цінових пропозицій від можливих постачальників товару (цінові пропозиції додаються):
1) Комерційна пропозиція – ТОВ «СМАРТ АГРО ПЛЮС», Код ЄДРПОУ: 42686987.
2) Комерційна пропозиція – ПрАТ «Галнафтохім», Код ЄДРПОУ: 23958622
3) Комерційна пропозиція – ФОП Онуфрик Святослав Львович, Код ЄДРПОУ: 2741614050.
А також з урахуванням цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання, середньоринкових цін на аналогічні товари, а також з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, зокрема з сайту Prozorro.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням ДСТУ 4138-2002 Насіння сільськогосподарських культур. Методи визначення якості та ДСТУ 2240-93 Насіння сільськогосподарських культур. Сортові та посівні якості. Технічні умови та інших нормативно-правових актів, з метою здійснення якісного засіву футбольних полів. Насіння газонної трави повинно мати колір та форму властиву для насіння даного виду та сорту. В насінні газонної трави не повинно бути насіння і плодів карантинних бур’янів та шкідників. Суміш насіння газонних трав повинен містити:
- Райграс багаторічний Andriana – 30%;
- Райграс багаторічний Henrietta – 10 %;
- Костриця червона Aira – 20 %;
- Костриця очеретяна Mustang – 10 %;
- Тонконіг лучний Balin – 30%
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Смарт Агро Плюс |
702 000,00
UAH з ПДВ
|
638 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОНУФРИК СВЯТОСЛАВ ЛЬВОВИЧ" |
768 750,00
UAH з ПДВ
|
639 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Смарт Агро Плюс #42686987 |
Відхилено |
638 550,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 11:13
|
ФОП "ОНУФРИК СВЯТОСЛАВ ЛЬВОВИЧ" #2741614050 |
Переможець |
639 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2025 17:17
|
ПРОТОКОЛ щодо виправле технічної помилки від 28.04.2025.PDF | зміни до договору |
28 квітня 2025 17:15
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
28 квітня 2025 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 14:13
|
ДОГОВІР Суміш насіння газонних трав від 17.04.2025 ОСН..PDF | укладений |
17 квітня 2025 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 17/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |