Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033, 1 кг)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2025-04-02-007644-a ● 931fee7d7deb40c9b879b97dbbbb19d6
Запит (ціни) пропозицій
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
02 квітня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Єлизаветградківський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190337 |
Місцезнаходження: | 27341, Україна , Кіровоградська обл., смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, буд. 108 |
Контактна особа: |
Юлія Прищ +380982289664 egradpni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Поставка товару здійснюється за адресою Замовника: 27341, Україна, Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, 108 (комора інтернату). Товар має бути поставлений протягом квітня - грудня 2025 року один раз на тиждень (з понеділка по четвер) за додатково погодженими партіями (відповідно до заявок Замовника) обов’язково в період з 8.00 до 12.00 години. Кількість товару в межах кожної окремої партії визначається Замовником в залежності від фактичної потреби, та вказується в заявці на поставку товару.Товар повинен надходити до інтернату разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, товарно-транспортні накладні, посвідчення якості/декларація виробника тощо).
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.
Розгорнути
Згорнути
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27341, Україна, Кіровоградська область, Єлизаветградка, Центральна, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
02 квітня 2025 14:09 |
Проект договору.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 7033 | Так | |
Діаметр коренеплоду |
Можливі значення:
|
|
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій