Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033, 1 кг)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2025-04-02-007644-a 931fee7d7deb40c9b879b97dbbbb19d6
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Прищ

+380982289664 egradpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025

Інформація про замовників

Найменування: Єлизаветградківський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190337
Місцезнаходження: 27341, Україна , Кіровоградська обл., смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, буд. 108
Контактна особа: Юлія Прищ
+380982289664
egradpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Поставка товару здійснюється за адресою Замовника: 27341, Україна, Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, 108 (комора інтернату). Товар має бути поставлений протягом квітня - грудня 2025 року один раз на тиждень (з понеділка по четвер) за додатково погодженими партіями (відповідно до заявок Замовника) обов’язково в період з 8.00 до 12.00 години. Кількість товару в межах кожної окремої партії визначається Замовником в залежності від фактичної потреби, та вказується в заявці на поставку товару.Товар повинен надходити до інтернату разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, товарно-транспортні накладні, посвідчення якості/декларація виробника тощо).
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27341, Україна, Кіровоградська область, Єлизаветградка, Центральна, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

02 квітня 2025 14:09
Проект договору.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ 7033 Так
Діаметр коренеплоду Можливі значення:
  • 5-10 см
  • Товарний сорт Можливі значення:
  • перший
  • Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій