Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпсокартон згідно ДК 021:2015 за кодом CPV: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
8 401,31 UAH
UA-2025-04-02-007222-a 43103805f27745948e753c094b4e822f
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Грачов

+380577120083 4dprz.kh@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38362734
Вебсайт: http://www.kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61000, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул. Полтавський Шлях, будинок 50
Контактна особа: Юрій Грачов
+380577120083
4dprz.kh@dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Гіпсокартон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, місто Дергачі, пров. Героїв-рятувальників, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 квітня 2025
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
10 штука
Гіпсокартон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, місто Дергачі, пров. Героїв-рятувальників, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 квітня 2025
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний банківський рахунок Продавця, що вказаний у цьому Договорі. Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 квітня 2025 13:54
ПРОЕКТ_Договір_Гіпсокартон_ЗЦП.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Вид Можливі значення:
  • вологостійкий
  • Довжина від 2500 до 2500 міліметр
    Ширина від 1200 до 1200 міліметр
    Товщина від 12.5 до 12.5 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид Можливі значення:
  • звичайний
  • Довжина від 3000 до 3000 міліметр
    Ширина від 1200 до 1200 міліметр
    Товщина від 12.5 до 12.5 міліметр

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 05 квітня 2025 01:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" 8 253,30
    UAH з ПДВ
    8 253,30
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    03 квітня 2025 16:11
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид вологостійкий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Довжина 2500 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Ширина 1200 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товщина 12.5 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид звичайний
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Довжина 3000 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Ширина 1200 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товщина 12.5 міліметр

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"
    #41988858
    Переможець 8 253,30
    UAH з ПДВ
    07 квітня 2025 10:52

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 квітня 2025 10:52

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"
    #41988858
    8 253,30
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    09 квітня 2025 16:14
    17_гіпсокартон.pdf укладений
    09 квітня 2025 16:09