Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108599 |
Вебсайт: | http://hk.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд.13 |
Контактна особа: |
Світлана Галушко +380577308126 kh_soz1@hk.police.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 056 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 13:26 |
Додаток 2 тех вимоги Оскільська ПОГ.docx | |
02 квітня 2025 13:26 |
Додаток 4 видомости про УЧАСНИКА.docx | |
02 квітня 2025 13:26 |
Тендерна документація АВТО Оскільська.docx | |
02 квітня 2025 13:26 |
Додаток 5 Перелік документів та-або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx | |
02 квітня 2025 13:26 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
02 квітня 2025 13:26 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-18-000016 ● ef1aa1a33d9241e2af39d4dd22ed8802
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2025 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2025 № 116
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 18.04.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2025 № 116
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2025-04-02-006627-a 02.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 09:08:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару Автомобіль спеціалізованого призначення (ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі), очікуваною вартістю 1 056 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-02-006627-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином Замовником враховано вимоги Постанови Кабінету міністрів України «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 04.04.2001 №332 (зі змінами та доповненнями).
3. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку №1 тендерної документації, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
Відповідно до підпункту 3 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати Скан-копію оригіналу, електронний документ чи засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію свідоцтва про право сплати єдиного податку, або оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку.
Крім того, відповідно до пункту 2.2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» не надано свідоцтва про право сплати єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників єдиного податку, документу про створення об’єднання учасника чи лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів.
Чому Замовником не виявлено зазначені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 14:00:36
ПОЯСНЕННЯ щодо моніторингу закупівлі Автомобіль спеціалізованого призначення (код ДК 021:2015- 34110000-1 Легкові автомобілі) UA-2025-04-02-006627-a
ПОЯСНЕННЯ щодо моніторингу закупівлі Автомобіль спеціалізованого призначення (код ДК 021:2015- 34110000-1 Легкові автомобілі)
UA-2025-04-02-006627-a
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про недопущення у подальшому порушень вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій та вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2025-04-28 16:16:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" |
1 056 000,00
UAH з ПДВ
|
1 056 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" #35244815 |
Переможець |
1 056 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 09:42
|
дог 277 авто Оскільська.pdf | укладений |
16 квітня 2025 09:38
|