Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація системи гарантованого живлення в частині заміни агрегату безперебійного живлення (АБЖ)
Очікувана вартість
4 575 568,33 UAH
UA-2025-04-02-005755-a 71d0fe3f3e594f54b5dee390d3e03805
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ"
Код ЄДРПОУ: 30218246
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., м. Київ, проспект Берестейський, будинок 14
Контактна особа: Любов Кобко
+380443514250
kobko@mtuservice.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 18 квітня 2025 11:53
Очікувана вартість: 4 575 568,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 877,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Модернізація системи гарантованого живлення в частині заміни агрегату безперебійного живлення (АБЖ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Проспект Берестейський 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 70
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 12:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

02 квітня 2025 12:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 12:37
ОГОЛОШЕННЯ.docx
02 квітня 2025 12:37
ТД.docx
02 квітня 2025 12:37
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Середній час напрацювання на відмову (MTBF)
Дата подання: 08 квітня 2025 16:38
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:41
Шановний Замовнику! Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", яка гарантує відкритість та недискримінацію учасників, звертаємо вашу увагу на те, що вимога щодо середнього часу напрацювання на відмову (MTBF) понад 1 000 000 годин є необґрунтованою та дискримінаційною. Обґрунтування: Нереалістичність значення: 1 000 000 годин еквівалентно приблизно 114 рокам безперервної роботи (1 000 000 годин ÷ 8 760 годин/рік ≈ 114 років). Більшість провідних виробників ДБЖ зазначають MTBF у межах 250 000–500 000 годин, що відповідає 28–57 рокам роботи. Маркетинговий характер вимоги: Встановлення таких високих показників MTBF використовується як маркетинговий інструмент і не має практичного технічного значення. Значення MTBF не відображає фактичний термін служби обладнання, а є статистичним показником, який не гарантує безвідмовну роботу протягом зазначеного періоду. Відсутність стандартів та підтверджень: Немає загальноприйнятих міжнародних стандартів, які б вимагали або підтверджували MTBF на рівні 1 000 000 годин для ДБЖ. Вимога підтвердження такого показника "незалежною третьою стороною" є необґрунтованою, оскільки відсутні чіткі критерії та органи сертифікації для таких значень. З огляду на вищевикладене, просимо вилучити з тендерної документації вимогу щодо MTBF понад 1 000 000 годин як таку, що є дискримінаційною та необґрунтованою, з метою забезпечення рівних умов для всіх потенційних учасників та дотримання принципів публічних закупівель. Це створює недобросовісну перевагу для одного виробника — Socomec, чия продукція містить цей показник, як маркетинговий параметр, а отже, лобіює його інтереси. У разі неврахування наших зауважень залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту наших прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на Ваші питання повідомляємо, що в тендерну документацію закупівлі будуть внесені зміни.
Дискримінаційна вимога щодо сейсмостійкості обладнання
Дата подання: 09 квітня 2025 11:11
Дата відповіді: 11 квітня 2025 10:39
Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено дискримінаційну вимогу, щодо сейсмостійкості обладнання на рівні UBC Level 4 або EUROCODE 8 зона 3, підтверджена незалежним органом сертифікації, оскільки вимога є надмірною, технічно необґрунтованою та потенційно дискримінаційною та порушує принцип добросовісної конкуренції, передбаченої статтями 3 та 5 Закону України "Про публічні закупівлі". На підтвердження вищевикладеного повідомляємо наступне: Невідповідність фактичним умовам експлуатації: Територія України (крім окремих зон Закарпаття, Одеської та Криму) не відноситься до сейсмічно небезпечних регіонів, які б вимагали використання електротехнічного обладнання з сертифікованою сейсмостійкістю UBC Level 4 або EUROCODE 8 zone 3 Більшість проєктів, що реалізуються на території України, не передбачають таких екстремальних умов навантаження, що робить вимогу сейсмостійкості вищої категорії надлишковою. Обмеження конкуренції: Подібна вимога звужує коло учасників і створює недобросовісну перевагу для одного виробника — Socomec, чия продукція містить цей параметр, а отже, лобіює його інтереси. Відсутність об'єктивної необхідності в сертифікованому підтвердженні: Сертифікація за UBC або EUROCODE 8 зазвичай застосовується до об'єктів критичної інфраструктури або об'єктів у високосейсмічних зонах, що не має стосунку до типових ІТ-інфраструктур у більшості регіонів України, в тому числі в м. Київ, проспект Берестейський ,14. Багато сучасних ДБЖ забезпечують достатній рівень конструктивної стійкості для стандартних умов експлуатації без необхідності проходження спеціалізованої сейсмічної сертифікації. Згідно вищевикладеного просимо вилучити вимогу щодо сейсмостійкості на рівні UBC Level 4 або EUROCODE 8 зона 3, оскільки вона: не відповідає технічним реаліям експлуатації в Україні; лобіює конкретного виробника; порушує принципи добросовісної конкуренції Адже прибравши дану вимогу ви як замовник розширете коло учасників, що дасть змогу учасникам запропонувати високоякісний товар який, не тільки буде відповідати вашим вимогам а й матиме кращі технічні характеристики.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та уважний аналіз тендерної документації.
Повідомляємо, що вимога щодо сейсмостійкості відповідального (критичного) обладнання яким і являє собою АБЖ, що входить у склад предмету закупівлі, є обґрунтованою вимогою виходячи з сучасних реалій життя нашої країни у стані озброєної агресії з Російською Федерацією.
Згадуючи постійні ракетні удари країною агресора по території нашої країни, що завдає значної шкоди внутрішнім комунікаціям, обладнанню тощо, вважаємо за необхідним притримуватись саме такого рівня сейсмостійкості.
Дискимінаційна вимога замовника
Дата подання: 09 квітня 2025 17:24
Дата відповіді: 11 квітня 2025 10:40
Під час ознайомлення з тендерною документацією нами було встановлено, що вимога "Підтверджено офіційною незалежною третьою стороною" (згадується в описі MTBF, сейсмостійкості тощо), є надмірною, технічно необґрунтованою та потенційно дискримінаційною. Просимо виключити або конкретизувати вимогу "підтверджено офіційною незалежною третьою стороною", оскільки вказане формулювання є юридично невизначеним і технічно некоректним. Адже таке формулювання не визначає: - який саме орган або установа має виступати «незалежною третьою стороною; - чи повинна ця сторона мати міжнародну акредитацію; - чи йдеться про сертифікаційний орган, лабораторію, чи просто про будь-якого -стороннього виробника/дистриб’ютора. Відповідно, дана вимога суперечить принципу недискримінації учасників, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» (стаття 5), та створює штучні бар’єри для участі, адже надає перевагу лише тим виробникам, які мають домовленості з певними сторонами, здатними надати суб’єктивне «підтвердження». У разі потреби підтвердження характеристик, просимо чітко визначити тип документу (наприклад: сертифікат відповідності CE, випробувальний протокол акредитованої лабораторії, декларація виробника тощо). Маємо надію що ви проявите розсудливість, та будете дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення.
Це може бути сертифікаційний орган, випробувальна лабораторія, інженерно-технічна експертна установа тощо. Наявність міжнародної акредитації або статусу нотифікованого органу не є обов’язковою, якщо надані документи дозволяють встановити достовірність заявлених характеристик.
Замовник не обмежує учасників у виборі органу, що надає підтвердження, за умови, що така установа є незалежною, спеціалізованою, а документ містить достовірну інформацію, яку можна верифікувати.
Таким чином, зазначена вимога:
• не створює дискримінаційних умов;
• не суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• забезпечує прозорість і надійність оцінки пропозицій.
Дикримінаційна вимога
Дата подання: 10 квітня 2025 16:54
Дата відповіді: 11 квітня 2025 15:35
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу, що вимоги тендерної документації в частині: Електронний байпас — резервований 1+1, з можливістю гарячої заміни без відключення навантаження, Стійкість до короткого замикання (К.З.) — не менше 20 kA, термічна стійкість — не менше 2000 kA²s, є дискримінаційними, оскільки: 1. Електронний байпас 1+1 — вимога, що штучно звужує коло виробників Топологія резервованого електронного байпасу 1+1 є специфічною запатентованою архітектурою, яка реалізована виключно в обладнанні окремих виробників, зокрема Socomec Modulys xm300. Більшість світових виробників (APC by Schneider Electric, Eaton, Vertiv, Huawei, Delta) не використовують таку архітектуру, надаючи альтернативні рішення, які гарантують безперервність живлення без необхідності дублювання байпасів. На практиці вбудований електронний байпас із можливістю гарячої заміни (hot swap) у модульній архітектурі достатній для забезпечення високої доступності (>99.999%) без застосування подвійного резервування (1+1), що є економічно недоцільним та невиправданим для звичайних дата-центрів та офісної ІТ-інфраструктури. 2. Стійкість до короткого замикання: 20 kA та 2000 kA²s — параметри для промислових або критичних систем Більшість типових систем ДБЖ для потужностей до 100–200 кВА мають стійкість до К.З. на рівні 5–10 kA, чого достатньо згідно з міжнародними стандартами IEC/EN 62040. Параметр термічної стійкості 2000 kA²s характерний для силових автоматичних вимикачів і промислових комутаційних апаратів, але не для ДБЖ, де це значення формується сумарно системою захисту (включаючи автоматичні вимикачі та шинопроводи), а не лише UPS. Вимога такої стійкості до К.З. в UPS створює штучний бар’єр, який можуть виконати лише кілька моделей вузького кола виробників, тим самим лобіюючи продукцію Socomec. Тому, зогляду на вищезазначене, просимо вилучити вимогу щодо резервованого 1+1 електронного байпасу на "наявність вбудованого електронного байпасу з підтримкою гарячої заміни силових модулів"; щодо стійкості до К.З. та термічної стійкості на рівні 20kA/2000kA²s — на "стійкість до К.З. не менше 10 kA відповідно до стандартів IEC/EN 62040". Оскільки, такі вимоги створюють недобросовісну перевагу для продукції одного виробника; суперечать принципам добросовісної конкуренції та рівного доступу учасників; дискримінаційні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та уважне ознайомлення з тендерною документацією та за високу оцінку технічних вимог що свідчить що ми орієнтуємось на провідних виробників.
Щодо Ваших зауважень у частині вимог до:
• резервованого електронного байпасу 1+1 з можливістю гарячої заміни без відключення навантаження;
• стійкості до короткого замикання не менше 20 kA та термічної стійкості не менше 2000 kA²s, повідомляємо наступне:
Вказані вимоги сформульовані з урахуванням особливостей експлуатації об’єкта закупівлі, а також відповідно до принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбаченою статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Об’єктом закупівлі є обладнання для критичної інфраструктури, яке має забезпечувати високу надійність, доступність та безперервність енергоживлення навіть у разі аварійних ситуацій, що обґрунтовує висунуті технічні параметри.
Зі свого боку Замовник не надає переваги жодному конкретному виробнику, не вимагає надання продукції певної торговельної марки або архітектури, а лише визначає мінімальні вимоги до надійності та безпеки системи, які можуть бути досягнуті різними технічними рішеннями.
Це положення знімає будь-яке обмеження конкуренції та повністю відповідає принципам недискримінації та відкритості.
Враховуючи викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Країна виробництва
Дата подання: 11 квітня 2025 09:03
Дата відповіді: 11 квітня 2025 15:36
Ми, як потенційний учасник, проаналізувавши тендерну документацію, звертаємося до вас з питанням стосовно вимоги щодо країни виробництва, а саме : «Країна виробництва: ЄС, США, Великобританія, Японія», оскільки вбачаємо що дана вимога є дискримінаційною. Оскільки: 1. Відсутність законодавчих підстав для обмеження по країні виробництва Жоден нормативно-правовий акт України, включаючи Закон України «Про публічні закупівлі» та Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність», не передбачає можливості встановлювати обмеження щодо країни походження товару, окрім випадків, коли це прямо пов’язано: із санкційними обмеженнями (наприклад, щодо рф та рб), або обґрунтованими міркуваннями національної безпеки. Тобто, обмеження «лише ЄС, США, Великобританія, Японія» є дискримінаційним, якщо інші країни не перебувають під санкціями, а їх продукція відповідає технічним та якісним характеристикам. 2. Світова практика та наявність інших виробників високоякісної техніки У світі існує велика кількість виробників високотехнологічного електротехнічного обладнання, які не зареєстровані в ЄС, США, Великобританії або Японії, однак: Мають міжнародні сертифікати відповідності (CE, UL, IEC тощо), Виробляють продукцію відповідно до ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001, Постачають своє обладнання до країн-членів НАТО, ЄС, а також до України в рамках міждержавних контрактів. До прикладу: Південна Корея — відомі бренди: LS Electric, Hyundai Electric. Туреччина — виробники: Makelsan, Inform. Тайвань — APC (виробничі лінії), Delta Electronics. Малайзія, Сінгапур, Ізраїль, Канада — мають виробництва, які відповідають міжнародним стандартам, але не входять до переліку країн, вказаних у документації. Звертаємо увагу, що законодавством України, включаючи чинні нормативно-правові акти у сфері публічних закупівель, не встановлено жодних обмежень або заборон щодо застосування обладнання, виробленого в Китайській Народній Республіці або інших держав, які не входять до переліку країн, офіційно підсанкційних чи заборонених для господарської діяльності на території України. Таким чином, техніка, вироблена в інших країнах, може мати ідентичну або навіть вищу якість, ніж продукція з країн, визначених у документації. На підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити обмеження щодо країни виробництва: «ЄС, США, Великобританія, Японія», як таке, що порушує принципи недискримінації, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», та створює штучну перевагу для обмеженого кола виробників, що може свідчити про лобіювання інтересів певних компаній. Просимо замінити цю вимогу на більш об’єктивну — наприклад: «Устаткування повинно бути виготовлене на сертифікованому виробництві, з підтвердженням відповідності міжнародним стандартам (CE, ISO, IEC тощо)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Повідомляємо, що вимога щодо країни виробництва: Європейський Союз, США, Велика Британія, Японія є цілком обґрунтованою, законною та такою, що не суперечить принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу недискримінації.
Дана вимога встановлена не з міркувань географічного походження товару, а виключно з міркувань безпеки, гарантій якості, стабільності постачання та технологічної надійності, оскільки продукція, вироблена в цих країнах:
• має високу репутацію довготривалої експлуатації на критичних об’єктах;
• підпорядковується жорстким державним і галузевим стандартам контролю якості, включаючи обов’язкові процедури сертифікації, випробувань і відповідальності виробника;
• супроводжується повноцінною сервісною підтримкою на території України або країн-партнерів;
• є повністю прозорою за ланцюгом постачання та походження компонентів, що критично важливо в умовах воєнного стану, кібератак і санкційних ризиків.
Додатково звертаємо увагу, що до участі в закупівлі не допускається продукція невстановленого походження, з невідомими виробничими потужностями або ризиками підробки, навіть якщо вона формально має сертифікати CE чи ISO — практика показує, що на ринку існує значна кількість фальсифікованих документів, виданих у юрисдикціях із низьким рівнем регуляторного контролю.
Замовник має повне право визначати обґрунтовані технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, включаючи країну походження, якщо це зумовлено інтересами безпеки, стабільності та експлуатаційної надійності.
Таким чином, вимога щодо країни виробництва не буде змінена.
У відповідь на звернення № 1
Дата подання: 11 квітня 2025 11:44
Дата відповіді: 14 квітня 2025 14:41
Шановний Замовнику! Дякуємо за Вашу відповідь, проте вважаємо її такою, що не усуває дискримінаційної природи технічної вимоги щодо обов’язкової сертифікованої сейсмостійкості обладнання на рівні UBC Level 4 або EUROCODE 8 зона 3. Ми категорично заперечуємо можливість проведення аналогій між сейсмічними впливами та потенційними наслідками ракетних ударів.Таке ототожнення є технічно необґрунтованим, юридично неправомірним, та таким, що суперечить цілям і предмету застосування міжнародних нормативів UBC та EUROCODE 8. 1. Суттєва відмінність впливів: технічний аналіз Сейсмічні впливи (регламентовані UBC, EUROCODE 8): виникають внаслідок природної геологічної активності; характеризуються хвильовими низькочастотними коливаннями (1–10 Гц); мають поступову та циклічну дію; розраховані на рівномірний розподіл сили в конструкціях. Ракетний удар: є локалізованим, високошвидкісним вибуховим впливом; супроводжується миттєвою ударною хвилею з піковим тиском до 500 кПа; створює високочастотні імпульсні коливання, фрагментацію, термічні ураження, електромагнітні імпульси (ЕМІ); не підлягає класифікації відповідно до сейсмічних нормативів. Жоден сейсмічний стандарт у світі не передбачає оцінку стійкості до вибуху або ураження від зброї. Технічне підґрунтя цих впливів є кардинально різним — як за характером, так і за наслідками. 2. Юридична позиція: порушення законодавства Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація має бути: об’єктивною, недискримінаційною, обґрунтованою реальною потребою,зрозумілою та верифікованою. Замовник не має права на суб’єктивне трактування технічних стандартів, їх розширення або переосмислення з метою підкріплення позиції щодо бойових ризиків. Це є відхиленням від нормативної бази. 3. Ризик лобіювання і звуження конкуренції Вказана вимога відповідає лише характеристикам обмеженого кола виробників (зокрема Socomec Modulys XM300), що: істотно звужує конкуренцію; обмежує доступ інших постачальників, які можуть запропонувати рішення з рівнозначною або вищою надійністю; суперечить принципу добросовісної конкуренції (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»). 4. Вимога про вилучення дискримінаційної умови На підставі: суттєвих технічних розбіжностей між сейсмічним та вибуховим впливом; відсутності обґрунтованої потреби у сертифікованій сейсмостійкості для м. Київ; порушення вимог законодавства України щодо закупівель, вимагаємо вилучити вимогу щодо сейсмостійкості UBC Level 4 або EUROCODE 8 зона 3 з тендерної документації як таку, що є неправомірною, дискримінаційною та лобістською.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що вимога щодо сертифікованої сейсмостійкості обладнання на рівні UBC Level 4 або EUROCODE 8 зона 3 залишається чинною та обґрунтованою з наступних причин:
1. Не йдеться про пряме ототожнення сейсмічного навантаження з бойовими діями
Замовник не стверджує, що сейсмічні стандарти прямо моделюють наслідки ракетних ударів. Проте зазначена вимога запроваджена з міркувань підвищеної структурної стійкості, витривалості монтажу та здатності обладнання зберігати працездатність після складних механічних впливів, включаючи вібрацію, ударні хвилі, деформацію корпусів та розхитування вузлів.
2. UBC та EUROCODE 8 — єдині визнані у світі стандарти випробувань на стійкість до структурних навантажень
Ці нормативи використовуються як індустріальний еталон, навіть коли йдеться не про землетруси, а про будь-які системи, які можуть бути встановлені:
• в умовах підвищеного ризику фізичного впливу (військові зони, промислові об’єкти, захищені дата-центри);
• в багатоповерхових спорудах із вібраційними навантаженнями (ГБЦ, ТЕЦ, технічні поверхи).
3. Вимога є превентивним критерієм ризик-менеджменту, а не геофізичною оцінкою
Київ дійсно не є сейсмонебезпечною зоною, однак обладнання, яке закуповується, повинне:
• витримувати переміщення в зоні активних бойових дій або евакуації;
• працювати в умовах високих динамічних навантажень, особливо на об’єктах критичної інфраструктури;
• мати гарантію захисту корпусу, кріплень і монтажної бази.

Величина постійного струму
Дата подання: 11 квітня 2025 15:13
Дата відповіді: 14 квітня 2025 14:42
Шановний Замовнику! Просимо переглянути вимогу щодо величини постійного струму, а саме «Напруга постійного струму: 528 В, не менше», оскільки вона не виправдано обмежує участь потенційних постачальників та штучно звужує конкуренцію, створюючи перевагу виключно для одного виробника — Socomec (модель Modulys XM300). 1. Вимога нестандартного значення напруги Більшість провідних виробників ДБЖ, що працюють у топології on-line (double conversion), використовують стандартний рівень DC-шини у діапазоні 384 В, 408 В, 432 В або 480 В, залежно від архітектури та кількості силових модулів. Напруга 528 В є винятковим рішенням, притаманним окремим запатентованим платформам (наприклад, Socomec Modulys XM300) і не підтримується більшістю конкурентів, навіть серед преміум-виробників (Eaton, Schneider Electric, Vertiv, Riello, Delta, Huawei тощо). 2. Відсутність міжнародних стандартів, які вимагають DC-шину на рівні 528 В Немає жодного технічного чи нормативного документу (IEC, EN, ISO, IEEE тощо), який би встановлював або рекомендував рівень постійної напруги 528 В як технічну перевагу або обов’язкову умову. 3. Маркетингова і непрозора природа вимоги Значення 528 В не впливає критично на якість електроживлення, час перемикання, ефективність, ресурс акумуляторів, чи енергетичну безпеку. Це — внутрішньоплатформене значення окремої серії ДБЖ одного виробника і не має універсального технічного сенсу. 4. Обмеження конкуренції та порушення законодавства Встановлення такого вузького параметра: перешкоджає участі виробників, які використовують інші — не менш ефективні та безпечні — архітектури, не підтверджується жодним об’єктивним технічним обґрунтуванням, суперечить частині 4 статті 22 Закону, яка забороняє встановлення характеристик, що обмежують конкуренцію. У зв’язку з вищенаведеним, просимо вилучити або змінити вимогу щодо жорстко фіксованого значення напруги 528 В, і замінити її на узагальнене формулювання: «Рівень постійної напруги DC-шини — не нижче 384 В» або «DC-шина відповідно до архітектури ДБЖ, що забезпечує коректну роботу батарейної системи» Це дозволить забезпечити рівні умови участі для всіх учасників, чия продукція відповідає вимогам за призначенням та функціональністю, і не порушить безпеку чи якість постачання енергії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.
Повідомляємо, що технічна вимога «Напруга постійного струму: 528 В, не менше» є обґрунтованою, оскільки базується на конкретній проектній схемі інтеграції з існуючою батарейною інфраструктурою, яка вже функціонує в системі замовника. Зазначене значення забезпечує:
• уніфікований підхід до типів батарейних модулів, які вже експлуатуються;
• сумісність із уже встановленими елементами, включаючи системи управління, релейні шини та системи моніторингу;
• зменшення витрат на подальшу модернізацію та технічне обслуговування.
Звертаємо увагу, що дана вимога:
• не встановлюється як обов’язкова для всіх постачальників, які мають іншу архітектуру DC-шини;
• не має на меті виключити інші бренди, а лише визначає технічний поріг, необхідний у нашій конкретній системі енергоживлення.
Щодо формальних посилань на міжнародні стандарти — дійсно, такі значення можуть не регулюватися стандартами IEC/EN, однак Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє встановлювати вимоги, що відповідають конкретним потребам замовника, якщо вони є обґрунтованими та не встановлюють монополії.
Відповідність обладнання стандартам AS
Дата подання: 13 квітня 2025 13:46
Дата відповіді: 14 квітня 2025 13:32
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить вимогу щодо відповідності обладнання стандартам AS 62040-1, AS 62040-2, AS 62040-3, яка є неправомірною. Стандарти AS не є чинними в Україні: 1.Вказані стандарти є національними стандартами Австралії та Нової Зеландії і не мають статусу ані міжнародних (IEC), ані європейських (EN), ані національних (ДСТУ) стандартів, чинних або адаптованих для застосування на території України. Їх вимагання не передбачене чинними технічними регламентами або нормативно-правовими актами України. 2. Надмірність та дискримінаційність вимоги: У більшості випадків, у технічній документації постачальників вказується відповідність IEC/EN стандартам, які є правомірною основою для оцінки відповідності обладнання відповідно до Технічних регламентів. Вимога дотримання стандартів AS не лише звужує коло учасників, але й позбавляє змоги брати участь виробників, продукція яких відповідає всім обов’язковим вимогам українського законодавства, що прямо суперечить принципам неупередженості та рівного доступу. 3. Відсутність правової обґрунтованості: Зазначені стандарти не входять до переліку стандартів, які використовуються для доведення відповідності технічним регламентам України, зокрема Регламенту низьковольтного обладнання та Регламенту з електромагнітної сумісності. Таким чином, вимога є непідтвердженою з правової точки зору. Просимо вилучити з тендерної документації вимоги щодо відповідності обладнання стандартам AS 62040-1, AS 62040-2, AS 62040-3, як такі, що не мають нормативної сили в Україні, суперечать чинним технічним регламентам, та створюють необґрунтовані бар’єри для участі потенційних учасників, порушуючи принципи добросовісної конкуренції та відкритості процедур.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на Ваші питання повідомляємо, що в тендерну документацію закупівлі будуть внесені зміни.
Встановлення технічних вимог, які звужують коло учасників
Дата подання: 13 квітня 2025 15:19
Дата відповіді: 16 квітня 2025 08:28
Шановний Замовнику! Детально вивчили вашу тендерну документацію, в ході чого стає зрозуміло що, встановлення одночасно чотирьох технічних вимог, а саме: час забезпечення безперебійного живлення при навантаженні 130 кВт — не менше 24 хвилин; ємність акумуляторних батарей — від 92 до 120 А·год; кількість батарей у шафі — не менше 44 шт.; напруга постійного струму — не менше 528 В; є надмірним звуженням ринку та створює штучну прив’язку до однієї технічної архітектури, зокрема обладнання Socomec Modulys XM300, яке має саме такі конфігураційні параметри. Загалом функціональна мета вимоги — забезпечити безперервне живлення 130 кВт протягом 24 хвилин — може бути реалізована різними технічними засобами, у тому числі шляхом: зміни кількості акумуляторів (наприклад, 60, 64, 80 шт.); застосування інших типів батарей (наприклад, 150 А·год, LiFePO₄, VRLA); використання різних рівнів постійної напруги (наприклад, 384 В, 480 В, 600 В), що є типовим у продукції APC, Vertiv, Huawei, Eaton, Legrand,Delta та інших. Сучасні ДБЖ мають гнучку архітектуру, і їх конфігурація визначається інженерним розрахунком на основі необхідного резервного часу та навантаження, а не жорстко заданими кількістю АКБ чи напругою DC-шини. Технічна вимога до напруги 528 В постійного струму у поєднанні з іншими параметрами не має функціональної доцільності, а лише імітує заводську специфікацію одного виробника, обмежуючи технічну альтернативу. В свою чергу частина 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника дотримуватися принципів недискримінації учасників і максимальної конкуренції. Пункт 22 Постанови №1178 вимагає, щоб технічні вимоги формувались на основі функціональних характеристик, а не конструктивних обмежень конкретного обладнання. Комбінування параметрів у такому вигляді є способом прихованої конкретизації торговельної марки, що прямо порушує вимоги статті 22 Закону, згідно з якою заборонено встановлювати такі технічні вимоги, що штучно обмежують конкуренцію. Тому наполегливо просимо переглянути та внести зміни до тендерної документації, а саме: Вилучити або змінити вимоги щодо: кількості АКБ (44 шт. і більше), ємності АКБ (92–120 А·год), напруги постійного струму (528 В і більше), залишивши лише функціональний критерій — резервування 130 кВт не менше ніж на 24 хвилини. Це дозволить запропонувати рівнозначні технічні рішення, забезпечить прозорість та рівність доступу до участі у закупівлі, та усуне ознаки лобіювання інтересів окремого виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Дане питання буде розглянуте в АМКУ, згідно рішення № 5840-р/пк-пз від 14.04.2025 та будуть прийняті відповідні рішення.
Країна виробицтва
Дата подання: 14 квітня 2025 09:39
Дата відповіді: 16 квітня 2025 08:27
Шановний Замовнику! Дякуємо за надану відповідь, однак змушені категорично не погодитися з обґрунтуванням встановленої Вами вимоги: «Країна виробництва: Європейський Союз, США, Велика Британія, Японія» Ця вимога, на нашу думку, є дискримінаційною, юридично необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України у сфері публічних закупівель, зокрема — статтям 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Обмеження за країною походження — пряме порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Жодна норма Закону України не дає права Замовнику встановлювати перелік “допустимих країн виробництва”, якщо мова не йде про: продукцію з держав-агресорів (рф, рб), відповідно до Постанови КМУ № 1260 від 30.12.2022; товари, що підпадають під санкційні обмеження; закупівлі, що здійснюються для Збройних Сил України або об’єктів критичної інфраструктури, де це може бути спеціально обґрунтовано в рамках державної таємниці або національної безпеки. Фраза “обґрунтовано міркуваннями безпеки, надійності, сертифікації” не є достатньою юридичною підставою для обмеження доступу постачальників з таких країн як Південна Корея, Ізраїль, Туреччина, Тайвань, Швейцарія, Сингапур продукція яких: має міжнародні сертифікати (CE, TÜV, IEC, ISO), використовується на об’єктах критичної інфраструктури в Україні та ЄС, офіційно постачається в рамках міждержавних контрактів з ЄС та НАТО. 2. Аргумент “висока репутація країн” — це суб’єктивна, а отже дискримінаційна вимога Вимоги до учасників або їхньої продукції повинні базуватись виключно на критеріях, що: є об’єктивно вимірюваними; підтверджуються документально; стосуються характеристик продукції, а не географії виробника. Якщо техніка має CE, IEC, ISO 9001, TÜV, UL — вона вже відповідає нормативам якості та безпеки, затвердженим у ЄС. Географія виробництва при цьому не має вирішального значення, якщо виробничий процес підтверджено акредитованими органами. 3. Світова практика: обмеження на рівні країни походження не є мірилом якості У світовій практиці закупівель застосовується підхід до оцінки саме виробничих процесів, технічних характеристик, гарантійних умов і відповідності міжнародним стандартам, а не до «національності» бренду. Вказувати, що продукція інших країн «може бути ненадійною», — це припущення, а не юридичний факт. Натомість продукція таких виробників як Delta (Тайвань), Hyundai Electric (Корея), Inform (Туреччина), Centiel (Швейцарія): використовується у стратегічних об’єктах у ЄС і НАТО, постачається в Україну десятиліттями, має сервісну підтримку й офіційних партнерів. 4. Рекомендоване формулювання, що відповідає Закону та не створює бар’єрів: Замість дискримінаційного обмеження: «Країна виробництва: ЄС, США, Велика Британія, Японія» пропонуємо об’єктивне та законне формулювання: «Устаткування має бути виготовлене на сертифікованому виробництві з підтвердженням відповідності міжнародним стандартам (CE, IEC, ISO, тощо) та наявністю сервісної підтримки на території України » 5. У разі ігнорування – залишаємо за собою право звернутись до АМКУ Наявна вимога: не передбачена жодним профільним нормативом; звужує конкуренцію; створює перевагу для вузького кола виробників, що може трактуватись як лобіювання. У разі невнесення змін, ми залишаємо за собою право звернутись до Антимонопольного комітету України з офіційною скаргою про порушення принципів недискримінації, визначених статтями 3 і 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Дане питання буде розглянуте в АМКУ, згідно рішення № 5840-р/пк-пз від 14.04.2025 та будуть прийняті відповідні рішення.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-04-02-005755-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ПЛАЙМТЕКС", Код ЄДРПОУ:41741376
Дата подання: 11 квітня 2025 15:45
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси ТОВ «ПЛАЙМТЕКС» (далі - Скаржник) (що є підставою подання скарги), на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних та незаконних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2025 18:06
Рішення від 14.04.2025 № 5840.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2025 18:06
Рішення від 22.04.2025 № 6407.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2025 11:30

Документи подані скаржником

11 квітня 2025 14:30
Електронний підпис

Документи подані замовником

16 квітня 2025 16:08
Пояснення.pdf
16 квітня 2025 16:08
Пояснення WORD.docx

Документи Органу Оскарження

14 квітня 2025 18:06
Рішення від 14.04.2025 № 5840.pdf
25 квітня 2025 11:30
Рішення від 22.04.2025 № 6407.pdf