Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 12:21 |
Очікувана вартість: | 1 152 945,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 | |
Підписання договору | Повторювана поставка | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 12:16 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
02 квітня 2025 12:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 12:16 |
ТД нов. ліфти 2025. 2.docx | |
02 квітня 2025 12:16 |
ТД нов. ліфти 2025. 2.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СП ЛІФТ" |
1 111 009,50
UAH з ПДВ
|
1 111 009,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "СП ЛІФТ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 4 до цієї документації), станом на день опублікування оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату: 1.1 в довідці обов’язково зазначити наявність наступних працівників: начальник дільниці з монтажу або/читехнічного обслуговування експерт технічний з промислової безпеки інженер з охорони праці який пройшов професійну атестацію фахівець з неруйнівного контролю - електромеханіків з ліфтів 1.2. Документальне підтвердження проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.02-08, 0.00-1.15-07 та 0.00-1.71-13 працівниками (електромеханіками з ліфтів, начальником дільниці з монтажу або/чи технічного обслуговування ліфтів); 1.3. Документальне підтвердження перевірки знань з питань охорони праці вимог ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС та ПУЕ працівниками (начальником дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів - група з електробезпеки не менше ІІІ та допуск до роботи в електроустановках до 1000В; 1.4.Документи, які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками; Документ на кожного працівника зазначеного у довідці, наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу), або наказ про прийняття на роботу, інший документ. 1.5. Копію посвідчення експерта технічного з промислової безпеки щодо надання права на проведення технічного огляду та експертного обстеження ліфтів; посвідчення експерта технічного з промислової безпеки за формою, затвердженою Наказом Міністерства соціальної політики № 785 від 29.05.2018. 1.6. Копію діючого сертифікату(-ів) фахівця з неруйнівного контролю, який підтверджує, що особа сертифікована згідно вимог стандарту ISO 9712:2012 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація і сертифікація персоналу в галузі неруйнівного контролю» сертифікований (на) як фахівець з неруйнівного контролю. Метод контролю – VT(візуальний), рівень кваліфікації не менше ІІ (другого). Має здійснювати контроль у секторах: «Контроль перед введенням та у процесі експлуатації, включно з виробництвом» (комбінація c, f, w, t та wp або деякі із них) 1.7.Копію дійсного кваліфікаційного сертифікату інженера з охорони праці виданий ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) акредитований на відповідність вимогам ДСТУ ENISO/IEC 17024;2019 (атестат про акредитацію НААУ за №60037) Сертифікат фахівця будівельної галузі. Сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність. 1.8.Документальне підтвердження проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.02-08, 0.00-1.15-07 та 0.00-1.71-13 працівниками (електромеханіками з ліфтів, начальником дільниці з монтажу або/читехнічного обслуговування ліфтів); 1.9.Документальне підтвердження перевірки знань з питань охорони праці вимог ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС та ПУЕ працівниками (начальником дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів - група з електробезпеки не менше ІІІ та допуск до роботи в електроустановках до 1000В); 1.10.медичні довідки на електромеханіків з позитивним медичним висновком про допуск до роботи з підвищеним рівнем небезпеки.
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
2. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: 2.1. Довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна підтверджувати наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) аналогічного(них) за предметом закупівлі. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про закупівлю, аналогічний до предмету цієї закупівлі. 2.2.До довідки надаються: 1) копія аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками; 2) копії первинних документів, що свідчать про належне виконання вказаного у довідці договору (договорів) у повному обсязі; 3) лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього(их) договору(ів).
Підтверджую
Наявність фінансової спроможності
4. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження Учасник повинен надати: 4.1.«Баланс» та «Звіт про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб –суб’єктів малого підприємництва) за 12 місяців 2024 року з відміткою про прийняття їх органом Держстату або документом(-ами) про прийняття електронної звітності за відповідний період органомДержстату України. Обсяг річного доходу (виручки) учасника (код рядка 2000) за 12 місяців 2024 року повинен становити не менше 90% від очікуваної вартості предмету закупівлі. На підтвердження фінансової спроможності необхідно надати: - оригінал або копію фінансової звітності учасника (з відміткою(-ами) про прийняття її органом Держстату або документом(-ами) про прийняття електронної звітності органом Держстату України) за 12 місяців 2024 року. Для фізичних осіб:*Декларація про доходи (форма №1) або звіту суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за останній звітний періоду разі якщо учасник є платником єдиного податку. *Примітка: У разі здійснення діяльності учасника за менший період — за відповідний період. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної статистики звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист –пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи.
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СП ЛІФТ" #39839574 |
Переможець |
1 111 009,50
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 15:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога про усунення невідповідностей: 1) У тендерній документації встановлено: що відповідно до п.1 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен надати: Тендерну форму «Пропозиція» (складену і заповнену за формою, що наведена у Додатку 1 до цієї документації). Всупереч вимогам п.1 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, ТОВ "СП ЛІФТ" в складі своєї пропозиції надано – Тендерну форму «Пропозиція» складену і заповнено не за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати – Тендерну форму «Пропозиція» (складену і заповнену за формою, що наведена у Додатку 1 до цієї документації). 2) У тендерній документації встановлено: що відповідно до п.п. 2.1 п.6 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен надати: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна підтверджувати наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) аналогічного(них) за предметом закупівлі. Всупереч вимогам п.п. 2.1 п.6 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, ТОВ "СП ЛІФТ" в складі своєї пропозиції надано Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна підтверджувати наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) аналогічного(них) за предметом закупівлі – не збігається з поданою інформацією, а саме: «термін надання послуг» в довідці не збігається з зазначеним терміном в договорі. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати – Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна підтверджувати наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) аналогічного(них) за предметом закупівлі, приведену у відповідність до поданої інформації.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 16 квітня 2025 16:17
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "СП ЛІФТ" #39839574 |
1 111 009,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 15:28
|
договір | укладений |
23 квітня 2025 10:42
|