Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
5 633 250,00 UAH
UA-2025-04-02-005170-a ● f5d925bd7ed0479b96c587cf50a5625c
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01993992 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська обл., Київ, вул. Миропільська, буд. 8 |
Контактна особа: |
Бунєєва Наталія Григорівна 380445438702 7mznpd2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 12:48 |
Очікувана вартість: | 5 633 250,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 167,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Миропільська, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2025 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2025 11:52 |
Перелік змін 11.04.2025р..docx | |
11 квітня 2025 11:52 |
Протокол зміни 11.04.2025.pdf | |
11 квітня 2025 11:52 |
ТД зі змінами 11.04.2025р..docx | |
11 квітня 2025 11:52 |
Проєкт договору зі змінами 11.04.2025р..docx | |
07 квітня 2025 11:54 |
Перелік змін 07.04.2025.docx | |
07 квітня 2025 11:54 |
Протокол зміни.pdf | |
07 квітня 2025 11:54 |
ТД зі змінами 07.04.2025.docx | |
07 квітня 2025 11:54 |
Проєкт договору зі змінами.docx | |
03 квітня 2025 16:10 |
Перелік змін.docx | |
03 квітня 2025 16:10 |
Рішення про зміни.pdf | |
03 квітня 2025 16:05 |
ТД 03.04.2025р. зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 12:20 |
Проект договору.docx | |
02 квітня 2025 12:11 |
ТД 02.04.2025р..docx |
11 квітня 2025 11:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 квітня 2025 11:52 |
Перелік змін 11.04.2025р..docx
|
|||||||||
11 квітня 2025 11:52 |
Протокол зміни 11.04.2025.pdf
|
|||||||||
11 квітня 2025 11:52 |
ТД зі змінами 11.04.2025р..docx
|
|||||||||
11 квітня 2025 11:52 |
Проєкт договору зі змінами 11.04.2025р..docx
|
|||||||||
07 квітня 2025 11:54 |
Перелік змін 07.04.2025.docx
|
|||||||||
07 квітня 2025 11:54 |
Протокол зміни.pdf
|
|||||||||
07 квітня 2025 11:54 |
ТД зі змінами 07.04.2025.docx
|
|||||||||
07 квітня 2025 11:54 |
Проєкт договору зі змінами.docx
|
|||||||||
03 квітня 2025 16:10 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
03 квітня 2025 16:10 |
Рішення про зміни.pdf
|
|||||||||
03 квітня 2025 16:05 |
ТД 03.04.2025р. зі змінами.docx
|
|||||||||
02 квітня 2025 12:20 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
02 квітня 2025 12:11 |
ТД 02.04.2025р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги ТД
Дата подання: 07 квітня 2025 09:11
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:09
Шановний Замовнику!
Умовами тендерної документації, зокрема з Додатком 1, передбачено надмірні вимоги до документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме:
1) «Надати в складі пропозиції Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Якщо учасник використовує не власні транспортні засоби, а залучені згідно договорів про надання послуг, то надається Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я власника транспортних засобів чи компанію, що надає послуги з перевезення, без зауважень з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7»;
2) «Акт ( виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням в 2024 або в 2025 році) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та виданий відносно потужностей (приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди» ;
3) «Акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням в 2024 або в 2025 році за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти – відносно потужностей (приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди.»
Звертаємо Вашу увагу, що в умовах воєнного стану вимоги щодо надання вищевказаних актів є практично нереалістичними з огляду на чинне законодавство.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) в умовах воєнного стану» (далі – Постанова) припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», крім випадків, визначених пунктом 2 зазначеної Постанови.
Згідно з пунктом 2 Постанови позапланові заходи можуть проводитися виключно на підставі окремого рішення центрального органу виконавчої влади у випадках наявності загрози життю, здоров’ю або безпеці, що не є масовою практикою. Тобто, загалом ані планові, ані позапланові перевірки не здійснюються без спеціальних підстав, а отримання відповідних актів є можливим лише у разі подання окремої заяви суб’єктом господарювання, що тягне за собою фінансові та часові витрати.
Крім того, відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставами для здійснення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
У зв’язку з цим зазначені вимоги унеможливлюють участь у процедурі закупівлі широкого кола потенційних учасників, які не мають змоги отримати такі акти, попри наявність матеріально-технічної бази, фахового персоналу та дотримання чинних вимог законодавства. Це порушує принципи прозорості, добросовісної конкуренції та недискримінації, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З практичного боку, вимога отримання відповідних актів зумовлює збільшення витрат учасників, які, у разі їх включення до тендерної пропозиції, будуть перенесені на Замовника у вигляді вищої ціни послуг.
У зв’язку з викладеним, керуючись принципами ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також з метою розширення конкуренції серед учасників, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити вимоги щодо обов’язкового надання вищезазначених актів у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації, зокрема з Додатком 1, передбачено надмірні вимоги до документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: 1) «Надати в складі пропозиції Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Якщо учасник використовує не власні транспортні засоби, а залучені згідно договорів про надання послуг, то надається Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я власника транспортних засобів чи компанію, що надає послуги з перевезення, без зауважень з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7»; 2) «Акт ( виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням в 2024 або в 2025 році) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та виданий відносно потужностей (приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди» ; 3) «Акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням в 2024 або в 2025 році за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти – відносно потужностей (приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди.» Звертаємо Вашу увагу, що в умовах воєнного стану вимоги щодо надання вищевказаних актів є практично нереалістичними з огляду на чинне законодавство. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) в умовах воєнного стану» (далі – Постанова) припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», крім випадків, визначених пунктом 2 зазначеної Постанови. Згідно з пунктом 2 Постанови позапланові заходи можуть проводитися виключно на підставі окремого рішення центрального органу виконавчої влади у випадках наявності загрози життю, здоров’ю або безпеці, що не є масовою практикою. Тобто, загалом ані планові, ані позапланові перевірки не здійснюються без спеціальних підстав, а отримання відповідних актів є можливим лише у разі подання окремої заяви суб’єктом господарювання, що тягне за собою фінансові та часові витрати. Крім того, відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставами для здійснення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. У зв’язку з цим зазначені вимоги унеможливлюють участь у процедурі закупівлі широкого кола потенційних учасників, які не мають змоги отримати такі акти, попри наявність матеріально-технічної бази, фахового персоналу та дотримання чинних вимог законодавства. Це порушує принципи прозорості, добросовісної конкуренції та недискримінації, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З практичного боку, вимога отримання відповідних актів зумовлює збільшення витрат учасників, які, у разі їх включення до тендерної пропозиції, будуть перенесені на Замовника у вигляді вищої ціни послуг. У зв’язку з викладеним, керуючись принципами ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також з метою розширення конкуренції серед учасників, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити вимоги щодо обов’язкового надання вищезазначених актів у складі тендерної пропозиції.
Вимоги до семидневного меню
Дата подання: 07 квітня 2025 09:18
Дата відповіді: 07 квітня 2025 09:42
Шановний Замовнику.В додатку 2, семидневне меню. Зверніть увагу, що в четвер, сніданок Гіпертрофіки стоїть каша вермишелева та пшоняна. , обід Гіпотрофіки немає супа горохового, вечеря гіпотрофіки немає кефіра
Відповідь: Шановний учасник. Дякуємо за питання. Будуть внесені зміни
Стосовно вимог ТД
Дата подання: 07 квітня 2025 12:15
Дата відповіді: 07 квітня 2025 12:54
Прохання уточнити про Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів, кухонних робітників, вантажників, технолога, водіїв). - чи обов"язковий перелік саме вказаних профессій, чи мається на увазі вказати працівників, які будуть залучені нашої організацією для виконання договору . Якщо в штаті немає чи технолога, чи вантажника чи буде це причиною відхилення пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 Додатку №1 ТД: Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ).
Гарантійний лист
Дата подання: 07 квітня 2025 12:57
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:13
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 9 Додатку № 1 до тендерної документації, вимагається надати:
«…Надати в складі пропозиції гарантійний лист про відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій на учасника замовниками послуг харчування...»
Дана умова Замовника зменшує коло учасників, в закупівлі мають можливість брати участь лише учасники, у яких не має не виконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю у тому числі з іншими замовниками, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Наше підприємство має успішний досвід виконання аналогічних договорів та позитивні відгуки про їх виконання. На фоні цього – є одне рішення про розірвання договору та неналежне виконання за 2019 рік (чотири року тому), що унеможливлює прийняття участі в закупівлі Замовника. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», а також права Скаржника на прийняття участі в закупівлі Замовника.
Вимагаємо зобов’язати Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Слід зазначити, що подібні рішення вже розглядалися Антимонопольним комітетам, за результатом якого було зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації (рішення № 4613-р/пк/пз від 13.03.2024р.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику оголошеної процедури закупівлі!
Вважаємо встановлену умову тендерної документації необхідною, оскільки вона дозволяє відсіяти недобросовісних учасників, які зривали договори надання аналогічних послуг що закуповуються та ставили під загрозу організацію харчування. Переконані, що ви як учасник сфери публічних закупівель, який має успішний досвід виконання аналогічних договорів та позитивні відгуки, жодним чином не обмежені в участі у закупівлі. Якщо ви дійсно належите до числа добросовісних надавачів послуг що закуповуються, будемо раді бачити вас учасником закупівлі.
У будь якому випадку, ви не обмежені у оскарженні встановленої вимогу в Органі оскарження
Вважаємо встановлену умову тендерної документації необхідною, оскільки вона дозволяє відсіяти недобросовісних учасників, які зривали договори надання аналогічних послуг що закуповуються та ставили під загрозу організацію харчування. Переконані, що ви як учасник сфери публічних закупівель, який має успішний досвід виконання аналогічних договорів та позитивні відгуки, жодним чином не обмежені в участі у закупівлі. Якщо ви дійсно належите до числа добросовісних надавачів послуг що закуповуються, будемо раді бачити вас учасником закупівлі.
У будь якому випадку, ви не обмежені у оскарженні встановленої вимогу в Органі оскарження
Інформація у довільній формі про відсутність фактів накладення органами Держспоживслужби штрафу на учасника
Дата подання: 07 квітня 2025 13:01
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:13
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 9 Додатку № 1 до тендерної документації, вимагається надати:
«Інформація у довільній формі про відсутність фактів накладення органами Держспоживслужби штрафу на учасника.»
Дана умова Замовника зменшує коло учасників, адже в закупівлі мають можливість брати участь лише учасники, у яких не має накладених штрафів органами Держпродспоживслужби.
Дану вимогу вважаємо дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», а також права Скаржника на прийняття участі в закупівлі Замовника.
Вимагаємо зобов’язати Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Слід зазначити, що подібні рішення вже розглядалися Антимонопольним комітетам, за результатом якого було зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації (рішення № 4613-р/пк/пз від 13.03.2024р.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику оголошеної процедури закупівлі!
Вважаємо встановлену умову тендерної документації необхідною, оскільки вона дозволяє відсіяти недобросовісних учасників, які зривали договори надання аналогічних послуг що закуповуються та ставили під загрозу організацію харчування. Переконані, що ви як учасник сфери публічних закупівель, який має успішний досвід виконання аналогічних договорів та позитивні відгуки, жодним чином не обмежені в участі у закупівлі. Якщо ви дійсно належите до числа добросовісних надавачів послуг що закуповуються, будемо раді бачити вас учасником закупівлі.
У будь якому випадку, ви не обмежені у оскарженні встановленої вимогу в Органі оскарження.
Вважаємо встановлену умову тендерної документації необхідною, оскільки вона дозволяє відсіяти недобросовісних учасників, які зривали договори надання аналогічних послуг що закуповуються та ставили під загрозу організацію харчування. Переконані, що ви як учасник сфери публічних закупівель, який має успішний досвід виконання аналогічних договорів та позитивні відгуки, жодним чином не обмежені в участі у закупівлі. Якщо ви дійсно належите до числа добросовісних надавачів послуг що закуповуються, будемо раді бачити вас учасником закупівлі.
У будь якому випадку, ви не обмежені у оскарженні встановленої вимогу в Органі оскарження.
Стосовно вимог ТД.
Дата подання: 07 квітня 2025 13:09
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:14
Якщо в штаті немає технолога чи вантажника, буде це причиною відхилення пропозиції?Ви вказали в вимогах "які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів, кухонних робітників, вантажників, технолога, водіїв)."
Відповідь: Відповідно до положень підпункту 2.1, пункту 2, додатку 1 тендерної документації, учасники процежури закупівлі мают надати інформаційну довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів, кухонних робітників, вантажників, технолога, водіїв).
До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника.
З огляду на умову «усі», передбачено необхідність наявності в штаті працівнків водій та технолог.
Зі свого боку нагадуємо, що встановлена вимога є кваліфікаційною і ви, у будь якому разі, можете її усунути за механізмом «24 годин на виправлення невідповідності».
До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника.
З огляду на умову «усі», передбачено необхідність наявності в штаті працівнків водій та технолог.
Зі свого боку нагадуємо, що встановлена вимога є кваліфікаційною і ви, у будь якому разі, можете її усунути за механізмом «24 годин на виправлення невідповідності».
Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства Ук
Дата подання: 07 квітня 2025 13:31
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:16
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 13 Додатку № 1 до тендерної документації, вимагається надати:
«Надати в складі пропозиції Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7..»
Така вимога є дискримінаційною по віднощенню до тих учасників, які пройшли перевірку та отримали акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на інший вид економічної діяльності, який зазначений у них у витягі з єдиного державного реєстру юридичних
Слід зазначити, що формою Акту передбачено зазначення у даному пункті: Види об’єктів та/або Види господарської діяльності (із зазначенням КВЕД, щодо яких проводиться захід.
Наше підприємство має досвід в організації харчування, проте відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.
У Наказі № 5 від 03.01.2023 Мінагрополітики та продовольства України визначено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану.
Таких підстав п’ять:
- подання роботодавцем письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення позапланової перевірки за його бажанням;
- звернення фізичної особи про порушення, що спричинило шкоду її правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави;
- доручення Прем’єр-міністра України про перевірку роботодавця у зв’язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;
- перевірка виконання роботодавцем приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);
- виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, на підставі повідомлень, що надійшли від органів, зазначених у ч. 5 Переліку.
На проведення планових перевірок Держпродспоживслужби продовжує діяти мораторій на період воєнного стану.
Крім того, організувати перевірку з врахуванням скороченого строку подачі тендерних пропозицій також нереально.
Таким чином Замовник участь Скаржника в закупівлі ставить в залежність від волевиявлення третьої особи – Держпродспоживслужби, яка не зобов’язана проводити перевірки в строки, які вказує роботодавець.
Також, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»:
«4. Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо зобов’язати Замовника виключити її з тендерної документації.
Слід зазначити, що подібні скарги вже розглядалися Антимонопольним комітетом України та які були задоволені (Рішення № 11342-р/пк-пз від 01.07.2024р.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику оголошеної процедури закупівлі!
Інформуємо Вас, що згідно умов оголошеної процедури закупівлі, перебачено, що виконавець послуг повинен забезпечити для пацієнтів замовника щоденне приготування та постачання (доставку) на сніданок, обід, полуденок і вечерю «готової їжі» високої якості за 7-денним меню відповідно до найменування (номеру) раціону.
Також, встановлено кваліфікаційну вимогу щодо наявності транспортних засобів для здійснення доставки «готової їжі» замовнику.
Разом з тим, Законом передбачено заходи державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку гігієнічних вимог до транспорту.
Закономірною є вимога Замовника, що стосуються перевірки залученого учасниками процедури закупівлі транспорту для доставки «готової їжі», гігієнічним вимогам до транспорту.
Разом з тим, Замовник оголошеної закупівлі не є Уповноваженим органом у сфері перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин. Тому, замовником встановлюється спосіб документального підтвердження відповідності у спосіб передбачений Законом шляхом надання Акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року та Акт складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР .
Інформуємо Вас, що згідно умов оголошеної процедури закупівлі, перебачено, що виконавець послуг повинен забезпечити для пацієнтів замовника щоденне приготування та постачання (доставку) на сніданок, обід, полуденок і вечерю «готової їжі» високої якості за 7-денним меню відповідно до найменування (номеру) раціону.
Також, встановлено кваліфікаційну вимогу щодо наявності транспортних засобів для здійснення доставки «готової їжі» замовнику.
Разом з тим, Законом передбачено заходи державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку гігієнічних вимог до транспорту.
Закономірною є вимога Замовника, що стосуються перевірки залученого учасниками процедури закупівлі транспорту для доставки «готової їжі», гігієнічним вимогам до транспорту.
Разом з тим, Замовник оголошеної закупівлі не є Уповноваженим органом у сфері перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин. Тому, замовником встановлюється спосіб документального підтвердження відповідності у спосіб передбачений Законом шляхом надання Акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року та Акт складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР .
Акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням в 2024 або в 2025 році за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування)
Дата подання: 07 квітня 2025 13:42
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:17
4. Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 15 Додатку № 1 до тендерної документації, вимагається надати:
«Акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням в 2024 або в 2025 році за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування), стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти – відносно потужностей (приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди..»
Наше підприємство пройшло перевірку та отримало Акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування), стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти у грудня 2023 р.
Відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.
У Наказі № 5 від 03.01.2023 Мінагрополітики та продовольства України визначено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану.
Таких підстав п’ять:
- подання роботодавцем письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення позапланової перевірки за його бажанням;
- звернення фізичної особи про порушення, що спричинило шкоду її правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави;
- доручення Прем’єр-міністра України про перевірку роботодавця у зв’язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;
- перевірка виконання роботодавцем приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);
- виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, на підставі повідомлень, що надійшли від органів, зазначених у ч. 5 Переліку.
На проведення планових перевірок Держпродспоживслужби продовжує діяти мораторій на період воєнного стану.
Крім того, організувати перевірку з врахуванням скороченого строку подачі тендерних пропозицій також нереально.
Таким чином Замовник участь Скаржника в закупівлі ставить в залежність від волевиявлення третьої особи - Держпродспоживслужби, яка не зобов’язана проводити перевірки в строки, які вказує роботодавець.
Також, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»:
«4. Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо зобов’язати Замовника виключити її з тендерної документації.
(аналогічна практика АМКУ по закупівлі UA-2024-01-17-010779-a, Рішення № 1946-р/пк-пз від 31.01.2024 р.).
В разі не внесення змін в тендерну документацію, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом наших законних прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо Вас, що відповідь на питання аналогічне вашому була надана у відповідь на запит «Вимоги ТД» від 07 квітня 2025 13:31
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-04-02-005170-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 08 квітня 2025 20:48
Дата подання: 08 квітня 2025 20:48
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 10.04.2025 № 5651.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2025 14:22
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро