Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерна техніка (системний блок)
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2025-04-02-003919-a b0a0c53c53014e339f3d9b451354c834
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скляр Тетяна Анатоліївна

+380982738276 tender.rivne@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04057758
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Соборна, 12А
Контактна особа: Скляр Тетяна Анатоліївна
+380982738276
tender.rivne@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2025 14:43
Початок аукціону: 10 квітня 2025 14:43
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в Додатку №4 до тендерної документації

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
комп'ютерна техніка (системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Соборна, 12А, кабінет №113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 червня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Форма підтвердження: документ
Назва документу: Строк дії тендерної пропозиції
03 квітня 2025 10:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 10:35
ПЕРЕЛІК ЗМІН.odt
03 квітня 2025 10:35
ДОДАТОК №4 нова редакція.odt
03 квітня 2025 10:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.odt
03 квітня 2025 10:35
ДОДАТОК №4 стара редакція.odt
02 квітня 2025 11:23
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.odt
02 квітня 2025 11:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.odt
03 квітня 2025 10:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 11:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 10:35
ПЕРЕЛІК ЗМІН.odt
03 квітня 2025 10:35
ДОДАТОК №4 нова редакція.odt
03 квітня 2025 10:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.odt
03 квітня 2025 10:35
ДОДАТОК №4 стара редакція.odt
02 квітня 2025 11:23
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.odt
02 квітня 2025 11:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.odt

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірна вимога
Дата подання: 02 квітня 2025 13:15
Дата відповіді: 02 квітня 2025 14:06
Шановний Замовник. На якій підставі вимагається надати документ відповідності "- Технічному регламенту радіообладнання, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355" для товару, в якому не встановлено жодного радіообладнання?
Відповідь: У Додатку №4 до тендерної документації було допущено ряд технічних помилок. Завтра буде оприлюднено зміни, в тому числі щодо Вашого звернення.
Документи
Дата подання: 02 квітня 2025 14:22
Дата відповіді: 02 квітня 2025 14:41
Шановний замовнику, а чому ви конкретно приписуєте ці технічні регламенти? Ч. 5 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Ч. 6 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Чи будете ви розглядати технічні умови, оскільки декларація ж видається під відповідальність виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку №4 до тендерної документації було допущено ряд технічних помилок. Завтра буде оприлюднено зміни, в тому числі щодо Вашого звернення.
Еквіваленти
Дата подання: 02 квітня 2025 14:24
Дата відповіді: 02 квітня 2025 14:41
Документи вимогам яких міжнародних регламентів ви будете вважати еквівалентами до наших: 1) Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, що затверджений Постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 березня 2017 р. № 139; 2) Технічного регламенту щодо вимог до екодизайну для комп’ютерів та комп’ютерних серверів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 737? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку №4 до тендерної документації було допущено ряд технічних помилок. Завтра буде оприлюднено зміни, в тому числі щодо Вашого звернення.
Не гірше
Дата подання: 02 квітня 2025 14:27
Дата відповіді: 02 квітня 2025 14:47
Що у вашому розумінні "не гірше"? Для прикладу, Тип – не гірше Ryzen 3 3200G. Це ж суб'єктивний критерій.
Відповідь: Не гірше мається на увазі за характеристиками. Запропопонуйте своє розуміння.
Еквівалент чи аналог
Дата подання: 02 квітня 2025 14:29
Дата відповіді: 02 квітня 2025 14:45
Шавновний Замовнику, прошу прояснити, чи ви будете розглядати еквіваленти, чи аналоги, оскільки це різні понятійні категорії.
Відповідь: Еквівалент - рівнозначний, рівноцінний.
Аналог (аналогічний) - схожий.
В чому різниця "понятійних категорій"?
Уточнення документів
Дата подання: 03 квітня 2025 12:28
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:11
1. Копію сертифікату якості (відповідності) виробника/виробників Товарів, або декларації про відповідність на товар, що поставляється (дійсну (чинну) на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій) - прошу уточнити документи на які саме регламенти потрібно. Заздалегідь вдячний.
Відповідь: Або сертифікат якості або декларація про відповідність.
Посилання на on-line перевірку статусу ремонту
Дата подання: 03 квітня 2025 12:30
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:11
Відповідь по електронній пошті на ваш запит щодо гарантії буде також on-line перевіркою, вірно?
Відповідь: Ні.
Підтвердження спроможності учасника здійснити поставку системних блоків
Дата подання: 03 квітня 2025 12:32
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:57
Це може бути договір з виробником чи дистриб'ютором? Чи видаткова накладна, за якою такий товар вже придбано?
Відповідь: На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку системних блоків та з метою недопущення придбання неофіційного товару, надати авторизаційний лист від виробника або від офіційного дистриб’ютора даної техніки в Україні, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, з зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та замовника, дійсний на момент подання пропозиції щодо права поставки та продажу запропонованої техніки, з підтвердженням гарантійних зобов’язань АБО інший документ від офіційного представника товару в Україні, що підтверджує постачання та здійснення гарантійних зобов’язань учасником протягом всього гарантійного терміну, зазначеного в тендерній документації.

Інший документ - це може бути інформаційний лист від виробника або дистриб'ютора що підтверджує партнерський статус або договірні відносини, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, з зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та замовника, дійсний на момент подання пропозиції щодо права поставки та продажу запропонованої техніки, з підтвердженням гарантійних зобов’язань.
Дискримінаційні зміни!
Дата подання: 03 квітня 2025 12:36
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:35
4. Учасник зобов’язується надати у складі тендерної пропозиції оригінал авторизаційного листа від одного з офіційних дистриб’юторів програмного забезпечення Microsoft на території України, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, з вказанням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. 1) Як я маю надати оригінал листа, якщо він паперовий? 2) Мова про який лист йде, якщо по техвимогам у вас Windows 11 Pro – попередньо встановлена виробником? Windows 11 Pro окремо не продається, він предінстальований...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або копію листа вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Мається на увазі копія оригінального листа.
Неможливо відкрити файл!
Дата подання: 03 квітня 2025 12:38
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:12
Чому не завантажується ваш файл з переліком змін? Прошу завантажити нормальну версію.
Відповідь: Файл завантажений і відкривається, версія коректна.
Сертифікат або декларація
Дата подання: 03 квітня 2025 17:31
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:14
Шановний замовнику, сертифікат або декларація це добре, але відповідність якому технічному регламенту цей документ має посвідчувати? Це ж гарантійні листи, а конкретні документи
Відповідь: Учасник має подати копію сертифікату(ів) або декларації(ій) про відповідність будь-якому з:
- Технічному регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в  електричному та електронному обладнанні, що затверджений Постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 березня 2017 р. № 139;
- Технічному регламенту щодо вимог до екодизайну для комп'ютерів та комп'ютерних серверів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 737
Дискримінація
Дата подання: 03 квітня 2025 17:33
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:17
Чому on-line перевірка статусу ремонту не є рівноцінною відповіді по електронній пошті? Не всі собі можуть дозволити платити за утримання сайту, чим відповідь по ел. пошті чи телефону гірша? Тим більше, що по пошті це теж онлайн
Відповідь: Наявність можливості on-line перевірки статуту ремонту нарівні з іншими засобами контролю ходу ремонту дозволяє представникам Замовника закупівлі здійснювати моніторинг стану ремонту (якщо таких матиме місце протягом гарантійного строку) незалежно від режиму робочого часу сервісу, наявності чи відсутності можливості додзвонитися на контактні телефони і така можливість відповідає вимогам сучасної організації взаємодії сервісу та клієнта і вилучити з цього інформаційного ланцюга Учасника (продавця).
Замовник ніяким чином не обмежує Учасників у способі забезпечення гарантії за допомогою власних сервісних центрів чи укладених договорів на весь термін гарантії з сервісними центрами за місцем знаходження Замовника.
Так званий лист та закупівля під одного учасника
Дата подання: 03 квітня 2025 17:34
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:18
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва надає підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів.
Замовником передбачена можливість надання авторизаційного листа як від виробника, так і від офіційного представництва в Україні. Завдання тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника або офіційних представництв жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.

Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі.
До того ж, Додаток № 4 містить наступну примітку:
"У разі неможливості надати документ /документи зазначені в тендерній документації учасник надає лист пояснення про причини, які перешкоджають наданню документів, що вимагаються, які можуть бути визнані замовником, як поважні."
Помилка файлу
Дата подання: 03 квітня 2025 17:35
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:17
Спробуйте, будь ласка, завантажити і відкрити файл з переліком змін, він не відкривається з жодного пристрою
Відповідь: Файл завантажується у форматі тексту OpenDocument (ODT), відкривається програмами типу LibreOffice, OpenOffice, Google Документи, Microsoft Word
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 квітня 2025 09:41
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:20
У тендерній документації Ви встановили вимогу щодо наявності в учасників on-line сервісу перевірки статусу ремонту комп'ютерної техніки (системних блоків), що є предметом закупівлі. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з наступних підстав: 1) Предметом закупівлі є системні блоки (товар), а не послуги з ремонту обладнання. Встановлення вимоги щодо наявності сервісу on-line перевірки статусу ремонту виходить за межі предмета закупівлі та не є об'єктивно необхідним для належного виконання предмета закупівлі, тобто постачання системних блоків. 2) Чинне законодавство України не містить норм, які б зобов'язували постачальників чи навіть виробників системних блоків мати відповідний on-line сервіс перевірки статусу ремонту. Ще раз наголошуємо, що така вимога не передбачена жодним нормативно-правовим актом, що регулює торгівлю комп'ютерною технікою в Україні. Встановлення даної вимоги суттєво обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки багато суб'єктів господарювання, які здійснюють продаж системних блоків належної якості та відповідають іншим кваліфікаційним вимогам, не мають власних on-line сервісів перевірки статусу ремонту. 3) Така вимога порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема: принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Вимога щодо on-line сервісу перевірки статусу ремонту не є доцільною та належним чином аргументованою, оскільки: гарантійні зобов'язання можуть бути належним чином забезпечені й іншими способами, для прикладу, замовник може отримувати інформацію про статус ремонту через інші канали комунікації, в тому числі за допомогою мережі Інтернет - шляхом використання електронної пошти. Наявність такого сервісу не є визначальною для якості самих системних блоків. Відповідно до статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі встановлення в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зацікавлена особа має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення таких порушень. Вимагаємо: 1) усунути дискримінаційну вимогу щодо наявності в учасників on-line сервісу перевірки статусу ремонту системних блоків шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації; 2) забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є системні блоки з терміном гарантій не менше 36 місяців. Для Замовника є важливим забезпечити функціонування придбаного Товару протягом  всього гарантійного терміну, шляхом забезпечення визначеного за часом ремонту у спеціалізованому сервісному центрі за місцем знаходження Замовника без додаткових витрат. Замовник ніяким чином не обмежує Учасників у способі забезпечення гарантії за допомогою власних сервісних центрів чи укладених договорів на весь термін гарантії з сервісними центрами за місцем знаходження Замовника.
 Наявність можливості on-line перевірки статуту ремонту нарівні з іншими засобами контролю ходу ремонту дає можливість представникам Замовника здійснювати моніторинг стану ремонту (якщо таких матиме місце протягом гарантійного строку) незалежно від режиму робочого часу сервісу, наявності чи відсутності можливості додзвонитися на контактні телефони і така можливість відповідає вимогам сучасної організації взаємодії сервісу та клієнта і вилучити з цього інформаційного ланцюга Учасника (продавця).
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 квітня 2025 17:45
Дата відповіді: 05 квітня 2025 15:15
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування вимоги: 1) Відсутність прецеденту в попередніх закупівлях. Ретельний аналіз Ваших попередніх закупівель аналогічного товару свідчить, що раніше Вами не висувалась вимога щодо наявності on-line сервісу перевірки статусу ремонту. Просимо пояснити чим обумовлена раптова необхідність такої вимоги в поточній закупівлі. 2) Відсутність впливу на функціональність товару. On-line сервіс перевірки статусу ремонту жодним чином не впливає на технічні характеристики, продуктивність чи надійність системних блоків, що є предметом закупівлі, і отже не може розглядатись як кваліфікаційна вимога до постачальника. Також він не пришвидшує здійснення гарантійного ремонту. 3) Необґрунтованість аргументу про "залежність від робочого часу сервісу". Ваше посилання на "залежність від робочого часу сервісу" є некоректним, оскільки робочий час сервісних центрів зазвичай відповідає стандартному робочому часу державних установ. Відтак, наявність on-line сервісу не створює додаткових переваг у часовому вимірі. 4) Невідповідність проєкту договору. Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що в проєкті договору, відсутня дана дискримінаційна вимога. Більше того, у зазначеному проєкті вказано гарантійний строк 12 місяців, а не 36, як зазначено в технічному завданні, що свідчить про суттєві розбіжності в тендерній документації. 5) Порушення принципів публічних закупівель. Встановлення вимоги щодо on-line сервісу перевірки статусу ремонту є прямим порушенням принципу недискримінації учасників та необґрунтовано обмежує конкуренцію, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності on-line сервісу перевірки статусу ремонту. 2) Привести у відповідність умови технічного завдання та проекту договору щодо гарантійного строку. 3) Забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Інформуємо, що в разі залишення нашої вимоги без задоволення та подальшої дискримінації учасників, ми будемо змушені ініціювати подання скарги до Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1. Ваше твердження про відсутність прецеденту в попередніх закупівлях вимоги щодо наявності on-line сервісу перевірки статусу ремонту не є достовірним. Аналогічна вимога висувається у оголошенні UA-2024-06-26-010044-a в Додатку №2 тендерної документації. За час що пройшов з цієї закупівлі Замовник вже використовував цю вимогу і підтвердив для себе її доцільність.
2. Наявність On-line сервісу перевірки статусу ремонту у сервісного центру не є кваліфікаційною вимогою і вказує на професійний та відлагоджений в часі робочий процес взаємовідносин з клієнтами, що безпосередньо впливає на забезпечення гарантійних зобов'язань Учасника. Замовник ніяким чином не обмежує Учасників у способі забезпечення гарантії за допомогою власних сервісних центрів чи укладених договорів на весь термін гарантії з сервісними центрами за місцем знаходження Замовника.
3. On-line сервіс перевірки статусу ремонту передбачає що звернення про гарантійний випадок буде задокументовано та ідентифіковано, в свою чергу це виключає вплив людського фактору на відслідковування статусу гарантійного обслуговування як зі сторони Учасника так і Замовника.
4. В проєкті договору Замовник запропонував гарантійний термін 12 місяців, в тендерній документації застосовано термін “не менше 36 місяців...”. Проєкт договору подається для розгляду Учаснику і за погодженням Сторін вносяться зміни у вигляді Додаткових угод.
5. Замовник ніяким чином не дискримінує учасників у способі забезпечення гарантійного обслуговування Товару. Замовник забезпечує свої права на якісне гарантійне обслуговування всього часу дії гарантії на Товар.
У зв'язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
** Кваліфікаційна вимога Замовника: “На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати 1 (одну) копію аналогічного* договору та документи (видаткові накладні), що підтверджують його виконання (за 2024 рік).
*під аналогічним договором слід розуміти договір подібний за змістом та правовою природою.”
Стаття 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 127 980,00
UAH з ПДВ
127 980,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 188 400,00
UAH з ПДВ
187 380,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 189 600,00
UAH з ПДВ
188 385,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" 193 356,00
UAH з ПДВ
193 356,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 квітня 2025 17:59
Електронний підпис
09 квітня 2025 17:58
Електронний підпис
09 квітня 2025 17:58
40 Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2025 17:58
61 Порівняльна таблиця.pdf
09 квітня 2025 17:58
48 Опис з кодом доступу.pdf
09 квітня 2025 17:58
60 Лист Microsoft.pdf
09 квітня 2025 17:58
49 Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2025 17:58
47 Модельний Статут.rar
09 квітня 2025 17:58
50 Витяг ЄДРПОУ 02.04.2025.pdf
09 квітня 2025 17:58
43 Аналог.договір.pdf
09 квітня 2025 17:58
43 Аналог.договір.pdf

Публічні документи

15 квітня 2025 12:41
Електронний підпис
07 квітня 2025 17:34
Електронний підпис
07 квітня 2025 17:34
Електронний підпис
07 квітня 2025 17:33
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2025 17:33
Виписка-КТС_19.07.2023.pdf
07 квітня 2025 17:33
Витяг_КТС_ЄДР_04.03.2025.pdf
07 квітня 2025 17:33
Проект договору.pdf
07 квітня 2025 17:33
Опис-КТС_18.07.2023.pdf
07 квітня 2025 17:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2025 20:17
Електронний підпис
09 квітня 2025 20:17
Електронний підпис
09 квітня 2025 20:16
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 квітня 2025 20:13
Технічна документація.pdf
09 квітня 2025 20:11
58490728_пропозиція.pdf
09 квітня 2025 19:18
Витяг ПДВ копія.pdf
09 квітня 2025 19:18
Виписка копія.pdf
09 квітня 2025 19:18
п 47.pdf
09 квітня 2025 19:18
ВИТЯГ 24.02.2025.pdf

Публічні документи

09 квітня 2025 19:13
Електронний підпис
09 квітня 2025 19:11
Основні.zip
09 квітня 2025 19:11
Досвід 3021 ПОРТАЛ.zip
09 квітня 2025 19:10
Кваліфікаційні.zip
09 квітня 2025 19:10
Портал автор.pdf
09 квітня 2025 19:10
Довідка Портал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено
127 980,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 09:50
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 квітня 2025 00:00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 187 380,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 11:04

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

14 квітня 2025 11:04
Довідка НАЗК
14 квітня 2025 10:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
187 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2025 11:04
Довідка НАЗК
14 квітня 2025 10:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2025 16:54
ДОГОВІР №162.PDF укладений
22 квітня 2025 16:53