Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
156 686 949,54 UAH
UA-2025-04-02-002902-a a27c38041ac344f986def23c0615b721
Відкриті торги з особливостями    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Дорош Надія Володимирівна

+380673109851 supply.lvivsvitlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Львівсвітло"
Код ЄДРПОУ: 03348577
Місцезнаходження: 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8
Контактна особа: Дорош Надія Володимирівна
+380673109851
supply.lvivsvitlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 14 квітня 2025 15:13
Очікувана вартість: 156 686 949,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 566 869,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: банківської гарантії
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3000000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14602698 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, за адресами Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за спожиту електричну енергію у відповідному розрахунковому періоді здійснюється на підставі рахунку/акту приймання-передавання Товару до 10 числа(включно) місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 10:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківської гарантії

Сума забезпечення: 3000000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківської гарантії
Вимоги до документу: ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________________________ Повне найменування гаранта _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара Львівське комунальне підприємство «Львівсвітло» ЄДРПОУ 03348577. Назва валюти, у якій надається гарантія гривня. Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) __________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі _____________________ ____________________________________________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації ______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)* _____________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ● відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ● непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ● ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ● ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: ● сплата бенефіціару суми гарантії; ● отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; ● отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: ✔ закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; ✔ укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; ✔ відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; ✔ закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: ● на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; ● у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). ***Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) +Реквізити для оформлення банківської гарантії: Львівське Комунальне Підприємство «Львівсвітло» 79051, м.Львів, вул. А.Лінкольна,8,ЄДРПОУ 03348577 ІПН 033485713072, п/р UA 163204780000000026007273563 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» , МФО320478
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 3000000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківської гарантії
Вимоги до документу: ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________________________ Повне найменування гаранта _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара Львівське комунальне підприємство «Львівсвітло» ЄДРПОУ 03348577. Назва валюти, у якій надається гарантія гривня. Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) __________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі _____________________ ____________________________________________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації ______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)* _____________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ● відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ● непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ● ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ● ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: ● сплата бенефіціару суми гарантії; ● отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; ● отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: ✔ закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; ✔ укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; ✔ відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; ✔ закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: ● на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; ● у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). ***Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) +Реквізити для оформлення банківської гарантії: Львівське Комунальне Підприємство «Львівсвітло» 79051, м.Львів, вул. А.Лінкольна,8,ЄДРПОУ 03348577 ІПН 033485713072, п/р UA 163204780000000026007273563 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» , МФО320478

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Форма банківської гарантії забезпечення виконання договору
Вимоги до документу: ПРИНЦИПАЛ: ___________________________________________ (повна або скорочена назва, яка збігається з назвою, зазначеною в картці підписів) ___________________________________________________________________________ код ЄДРПОУ принципала, повна адреса місцезнаходження ___________________________________________________________________________ БЕНЕФІЦІАР: ____________________________________________ НАЗВА БАНКУ БЕНЕФІЦІАРА: ___________________________ БАНК-ГАРАНТ: _________________________________________ (повна назва) ___________________________________________________________________________ код ЄДРПОУ банка - гаранта, повна адреса місцезнаходження ___________________________________________________________________________ СУМА ГАРАНТІЇ: UAH _____________ (____________________) (цифрами і словами із зазначенням валюти платежу) ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ: з ______________________ (дата підписання) по «_______» _________________ включно. Гарантія виконання зобов’язань № Ми були проінформовані, що згідно протокольного рішення уповноваженої особи № ______від___________. (ідентифікатор закупівлі _______________на веб-порталі https://prozorro.gov.ua), нашого клієнта, ______________________, (місцезнаходження: ______________________________________), іменованого надалі «Принципал», було визнано переможцем відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015:__________________, і він має укласти із ______________________ ідентифікаційний код юридичної особи _____________, іменованим надалі «Бенефіціар», Договір ___________ іменований надалі «Договір». Ми також розуміємо, що за умовами тендерної документації Принципал повинен надати банківську гарантію на користь Бенефіціара, у сумі, що відповідає не більше 5 % (п’яти відсотків) вартості Договору, а саме UAH 3 000 000,00 грн. (три мільйони грн. 00 коп.), у забезпечення виконання своїх зобов'язань за Договором. Сума даної банківської гарантії становить UAH 3 000 000,00 грн. (три мільйони грн. 00 коп.), яка забезпечена грошовими коштами Принципала в сумі, що дорівнює сумі даної банківської гарантії, що розміщені на рахунку покриття. Враховуючи вищенаведене, ми, _________________, зареєстрований за адресою: __________________, іменований надалі – «Гарант», цим безвідклично та безумовно зобов'язуємося виплатити на користь Бенефіціара суму, що становить UAH 3 000 000,00 грн. (три мільйони грн. 00 коп.), після одержання письмової вимоги Бенефіціара, що містить твердження про те, що : - Принципал не виконав зобов’язання за Договором, або - Принципал неналежно виконав зобов’язання за Договором, або - внаслідок протиправних дій Принципала відбулось розірвання (припинення дії) Договору. Гарант зобов’язаний розглянути письмову вимогу Бенефіціара та сплатити суму даної банківської гарантії у строк, що не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з моменту одержання письмової вимоги Бенефіціара. Розмір грошової суми, що підлягає сплаті Гарантом Бенефіціару не залежить від розміру заборгованості Принципала за Договором або розміру невиконаного чи неналежно виконаного Принципалом зобов’язання за Договором. Ця гарантія набуває чинності з дати підписання та діє до _____________ включно, і будь-яка письмова вимога Бенефіціара на оплату має бути отримана Гарантом за адресою: ______________________, не пізніше цієї дати. Зобов'язання Гаранта перед Бенефіціаром припиняється у разі: • сплати Гарантом суми, на яку видано цю гарантію; або • закінчення строку дії цієї гарантії; або • відмови Бенефіціара від своїх прав за цією гарантією шляхом: (1) повернення Бенефіціаром Гаранту оригіналу цієї гарантії; або (2) подання Гаранту письмової заяви про звільнення Гаранта від обов'язків за цією гарантією. Ця гарантія є безвідкличною та безумовною, вона не може бути змінена чи відкликана Гарантом, самостійно або за заявою Принципала, без письмової згоди Бенефіціара. Ця гарантія повинна бути повернена Гаранту у випадку непотрібності або коли термін її дії закінчиться – у залежності від того, яка з цих подій відбудеться раніше. Ця гарантія є непередаваною і не може бути переуступлена без попередньої згоди зі сторони Гаранта. Усі суперечки, що виникають у зв'язку з цією гарантією, вирішуються відповідно до діючого законодавства України. *Реквізити для оформлення банківської гарантії: Львівське Комунальне Підприємство «Львівсвітло» 79051, м.Львів, вул. А.Лінкольна,8,ЄДРПОУ 03348577 ІПН 033485713072, п/р UA 163204780000000026007273563 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» , МФО320478 Вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
08 квітня 2025 19:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2025 19:16
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ (2) (1).pdf
08 квітня 2025 19:16
Додаток 3 нова редакція від 08.04.25 (1).pdf
08 квітня 2025 19:16
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ (2).pdf
08 квітня 2025 19:16
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ (1).pdf
08 квітня 2025 19:16
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ (1).pdf
08 квітня 2025 19:16
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ (2) (1).docx
08 квітня 2025 19:16
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ (2).docx
08 квітня 2025 19:16
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ (1).docx
08 квітня 2025 19:16
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ (1).docx
08 квітня 2025 19:16
Додаток 3 нова редакція від 08.04.25.docx
08 квітня 2025 19:16
Зміни від 80425.pdf
07 квітня 2025 19:52
Зміни від 70425.docx
07 квітня 2025 16:25
Зміни від 70425.pdf
05 квітня 2025 11:03
Зміни від 50425.pdf
04 квітня 2025 14:51
Зміни від 425.pdf
03 квітня 2025 15:34
Зміни (2).pdf
08 квітня 2025 19:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2025 19:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2025 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2025 11:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 14:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 15:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 10:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2025 19:16
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ (2) (1).pdf
07 квітня 2025 16:25
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ (2).pdf
05 квітня 2025 11:03
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
04 квітня 2025 14:51
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
08 квітня 2025 19:16
Додаток 3 нова редакція від 08.04.25 (1).pdf
07 квітня 2025 16:25
Додаток 3 нова редакція від 07.04.25.pdf
05 квітня 2025 11:03
Додаток 3 нова редакція (1).pdf
04 квітня 2025 14:51
Додаток 3 нова редакція.pdf
08 квітня 2025 19:16
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ (2).pdf
07 квітня 2025 16:25
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ (2).pdf
05 квітня 2025 11:03
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
04 квітня 2025 14:51
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
08 квітня 2025 19:16
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ (1).pdf
07 квітня 2025 16:25
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ (1).pdf
05 квітня 2025 11:03
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
04 квітня 2025 14:51
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
08 квітня 2025 19:16
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ (1).pdf
07 квітня 2025 19:52
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ (1).pdf
07 квітня 2025 16:25
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ (2).pdf
05 квітня 2025 11:03
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
04 квітня 2025 14:51
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
03 квітня 2025 15:34
ТД (3) (1).pdf
08 квітня 2025 19:16
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ (2) (1).docx
07 квітня 2025 16:25
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ (2).docx
05 квітня 2025 11:03
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
04 квітня 2025 14:51
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
02 квітня 2025 10:49
Додаток 4 (2).docx
08 квітня 2025 19:16
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ (2).docx
07 квітня 2025 16:25
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ (2).docx
05 квітня 2025 11:03
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
04 квітня 2025 14:51
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
02 квітня 2025 10:49
Додаток 2 (2).docx
08 квітня 2025 19:16
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ (1).docx
07 квітня 2025 16:25
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ (1).docx
05 квітня 2025 11:03
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
04 квітня 2025 14:51
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
02 квітня 2025 10:49
Додаток 1 (4) (1).docx
08 квітня 2025 19:16
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ (1).docx
07 квітня 2025 19:52
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ (1).docx
07 квітня 2025 16:25
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
05 квітня 2025 11:03
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
04 квітня 2025 14:51
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
03 квітня 2025 15:34
ТД (3) (1).docx
02 квітня 2025 10:49
ТД (3).docx
08 квітня 2025 19:16
Додаток 3 нова редакція від 08.04.25.docx
07 квітня 2025 16:25
Додаток 3 нова редакція від 07.04.25.docx
05 квітня 2025 11:03
Додаток 3 нова редакція (1).docx
04 квітня 2025 14:51
Додаток 3 нова редакція.docx
02 квітня 2025 10:49
Додаток 3 (6).docx
08 квітня 2025 19:16
Зміни від 80425.pdf
07 квітня 2025 19:52
Зміни від 70425.docx
07 квітня 2025 16:25
Зміни від 70425.pdf
05 квітня 2025 11:03
Зміни від 50425.pdf
04 квітня 2025 14:51
Зміни від 425.pdf
03 квітня 2025 15:34
Зміни (2).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо проєкту договору
Дата подання: 02 квітня 2025 16:14
Дата відповіді: 03 квітня 2025 15:05
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас із наступним. В розділі 1 «Початкова ціна за одиницю Товару» Додатку 2 до проекту Договору зазначено: «Початкова ціна за одиницю Товару, далі - ЦП, (грн. за 1 кВт*год, з ПДВ), визначається за результатами проведення процедури закупівлі, виходячи із наступної формули: , де:». Однак, формула відсутня. З метою уникнення можливості маніпулятивних дій при розрахунку ціни за одиницю Товару недобросовісними постачальниками, просимо внести відповідні зміни та зазначити формулу за якою буде розраховуватися початкова ціна за одиницю Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учаснику ЦП, (грн. за 1 кВт*год, з ПДВ) визначається за результатами проведення процедури закупівлі, виходячи із наступної формули:
, де:
П – вартість кінцевої цінової пропозиції Постачальника за результатами проведення процедури закупівлі, грн. (з ПДВ);
О – обсяг закупівлі електричної енергії, кВт.год. що тут не зрозуміло без формули що потрібно вартість кінцевої цінової пропозиції Постачальника за результатами проведення процедури закупівлі і зазначеної в електроному полі авторизованого майданчика поділити на весь обсяг зазначений замовником у тендерній документації
щодо проєкту договору
Дата подання: 02 квітня 2025 16:17
Дата відповіді: 03 квітня 2025 15:05
Шановний Замовнику, в пункті 1.1. розділу 1 «Початкова ціна за одиницю Товару» Додатку 2 до проекту Договору зазначено: «-Впост – величина надбавки/знижки Постачальника, що розраховується за формулою: і становить __________________ (грн за 1 кВт*год, без ПДВ) та не змінюється протягом усього строку дії Договору». Проте, формула відсутня. З метою уникнення можливості маніпулятивних дій при розрахунку величини надбавки/знижки постачальника недобросовісними постачальниками, просимо внести відповідні зміни та зазначити формулу за якою буде розраховуватися величина надбавки/знижки Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику , щодо « Впост – величини надбавки/знижки Постачальника, що розраховується за формулою: і становить __________________ (грн за 1 кВт*год, без ПДВ) та не змінюється протягом усього строку дії Договору», формула присутня у Додатку 3 (проект угоди) п. 2. Визначення ціни за одиницю Товару у першому та наступних розрахункових періодах.

Ціна за одиницю Товару (грн за 1 кВт*год), для кожного розрахункового періоду (календарного місяця) (Ц) визначається за формулою:

Ц = (Цсз (місяця) + Тосп +Трозп+Впост) ‧ 1,2.
- В п.1.1 тогож додатка 2 написано Впост – величина надбавки/знижки Постачальника, що розраховується за формулою:
і становить __________________ (грн за 1 кВт*год, без ПДВ) та не змінюється протягом усього строку дії Договору;
- ПДВ - ______ грн.;
- З вище викладеного все розписано в примірнику додаткової угоди 2
щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 квітня 2025 14:16
Дата відповіді: 03 квітня 2025 15:12
Шановний Замовнику, в абзаці 3 пункту 1.6 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено наступне: «Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (до сотих)». Звертаємо вашу увагу на те, що розрахунок ціни за одиницю товару (електричну енергію) із розрядністю 2 знаки після коми застосовується, у разі, коли одиницею виміру, яка застосовується при купівлі-продажу електричної енергії є мегават-година (МВт*год). Проте, згідно умов оголошеного Вами тендеру одиницею виміру електричної енергії є кіловат-година (кВт*год). Відповідно ціна за 1 кВт*год визначається із розрядністю 5 знаків після коми. Таким чином, просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити про розрахунок ціни за одиницю товару до 5 знаку після коми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику Замовник розглянувши всі ціни,які НКРЕКП що здійснює державне регулювання в сверах енергетики та комунальних послуг фіксовані ціни опубліковані з 1 або 2 ціфрами за кіловат/год.
щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 03 квітня 2025 14:42
Дата відповіді: 03 квітня 2025 15:13
Шановний Замовнику, просимо привести у відповідність інформацію, зазначену Вами в п.3.9 Розділу 4 тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій у відповідність до оприлюдненого Вами Оголошення про проведення відкритих торгів (в системі Прозоро). Оскільки в п.3.9. Розділу 4 тендерної документації вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 09.04.2025 00:00, а в Оголошені зазначено – 10.04.2025 00:00.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені
щодо розрахунку ціни за одиницю товару
Дата подання: 03 квітня 2025 15:56
Дата відповіді: 03 квітня 2025 16:17
Шановний Замовнику, дякуємо за змістовну відповідь на наше запитання щодо визначення вартості 1 кВт*год до другого знаку після коми (сотих), однак, звертаємо Вашу увагу, що НКРЕКП при публікації на своєму офіційному сайті (https://www.nerc.gov.ua/) інформації про вартість електричної енергії, використовує одиницю виміру кіловат-година (кВт*год) виключно для фіксованих тарифів для побутових споживачів (населення). Ваше підприємство до побутових споживачів не відноситься. Усі тарифи, які стосуються непобутових споживачів публікуються із використанням одиниці виміру МВт*год (мегават-година). Будемо вдячні, якщо Ви надасте інформацію, яка спростує наше твердження та повідомите, які саме «фіксовані ціни», що стосуються непобутових споживачів, опубліковані НКРЕКП «з 1 або 2 ціфрами за кіловат/год». У разі, якщо виявиться, що такі «фіксовані ціни» відсутні, повторно просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити про розрахунок ціни за одиницю товару до 5 знаку після коми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику на сайті АТ «Оператора ринку» ціни зазначені 2 цифри після коми. Коли Споживач розраховуються за електроенергію в Україні усіх випадках 2 цифри після коми.
Розрахунки
Дата подання: 03 квітня 2025 16:45
Дата відповіді: 04 квітня 2025 08:14
Шановний Замовнику, якщо Ви посилаєтесь на те, що на сайті «Оператора ринку» ціни зазначені з 2 (двома) цифри після коми, то звертаємо Вашу увагу на те, що ціни на сайті оператора у грн/МВт*год, а у Вас всі розрахунки у кВт*год, тому один з учасників зробив слушне зауваження. Для уникнення непорозуміння, пропонуємо внести зміни та зазначити про розрахунок ціни за одиницю товару до 5 знаку після коми, або змінити в документації розрахунки у МВт*год і тоді вимога про 2 (два) знаки після коми буде правильною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику запитання щодо "щодо вимог тендерної документації" і стосується "вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (до сотих)." а не розрахунку.Доводжу до вашого відома що розрахунок за електроенергію відбувається в україні як було надано відповідь перередньому учаснику.
Незаконна та дискримінаційна вимога в тендерній документації
Дата подання: 03 квітня 2025 16:46
Дата відповіді: 04 квітня 2025 08:38
Добрий день. В пункті 6 розділу 4 додатку 2 до тендерної документації Ви вказуєте: «Для забезпечення стабільного, безперебійного постачання електричної енергії Замовнику, Учасник повинен добросовісно виконувати свої зобов’язання, в тому числі фінансові, перед іншими учасниками ринку електричної енергії, зокрема передбачені «ПРАВИЛАМИ РИНКУ», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) (далі – «Правила ринку») та не набувати статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного». Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань та не набуття статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за період з 01.01.2021 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку». У разі якщо Замовником буде виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» і відповідна інформація була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго») та/або інших відкритих джерелах інформації, пропозиція такого Учасника буде відхилена.» Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки: "Правила ринку", які затверджені Постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168., визначають порядок реєстрації учасників ринку, порядок та вимоги до забезпечення виконання зобов'язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії, правила балансування, правила функціонування ринку допоміжних послуг, порядок проведення розрахунків на балансуючому ринку та ринку допоміжних послуг, порядок виставлення рахунків, порядок внесення змін до цих Правил, положення щодо функціонування ринку при виникненні надзвичайної ситуації в об’єднаній енергетичній системі України."Правилами ринку" передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з трьох подій або обставин, що передбачені пунктом 1.7.1 Правил. У випадку визнання за суб’єктом господарювання статусу "переддефолтний" та/або "дефолтний", про це офіційно повідомляється на веб-сайті адміністратора розрахунків (НЕК "Укренерго"). Інформація про учасників ринку, що набули відповідного статусу, оновлюється щоденно. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу «переддефолтний». У разі тривалості статусу «переддефолтний» для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу «дефолтний» (п.1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності з постачання електроенергії, в разі набуття статусу «переддефолтний». Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі «переддефолтний». Статус «переддефолтний» анулюється в разі вирішення подій або обставин п. 1.7.1. Правил ринку та носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Також відповідно до пункту 6 Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого Наказом Міністерства енергетики України від 13 квітня 2022 року № 148: «За поданням оператора системи встановлюється статус «Переддефолтний» та «Дефолтний» для електропостачальників (крім ПУП або постачальника останньої надії) у випадку несплати послуг оператора системи, наданих у період дії воєнного стану, до 15 числа місяця наступного за розрахунковим, з урахуванням постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 25 лютого 2022 року № 332 «Про забезпечення стабільного функціонування ринку електричної енергії, у тому числі фінансового стану учасників ринку електричної енергії, під час особливого періоду» (із змінами)». А згідно з пунктом 13 розділу XVII «прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13 квітня 2017 року № 2019-VIII функції постачальників універсальних послуг можуть виконувати виключно електропостачальники, створені у результаті здійснення заходів з відокремлення операторів системи розподілу (кількість приєднаних споживачів до системи розподілу яких перевищує 100 тисяч). З цього випливає, що постачальники універсальних послуг, навіть за наявності підстав для надання їм статусу «переддефолтний» не набуватимуть його у зв’язку з запровадженням на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022. Відповідно до ч. 4 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» покладення зобов’язань з надання універсальних послуг не обмежує права електропостачальника здійснювати постачання електричної енергії за вільними цінами. Отже постачальники універсальних послуг беруть участь в процедурах закупівлі електричної енергії на рівних умовах з іншими учасниками, вільно встановлювати свої ціни на електричну енергію при участі в публічних закупівлях. Таким чином наявність вищевказаної вимоги в тендерній документації ставить в дискримінаційне становище інших учасників, поряд з постачальниками універсальних послуг, які навіть при наявності підстави для отримання статусу «Переддефолтний» не набуватимуть його у зв’язку з чинністю Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого Наказом Міністерства енергетики України від 13 квітня 2022 року № 148. Власне статус «переддефолтний» анулюється в разі вирішення подій або обставин п. 1.7.1. Правил ринку та носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Помилковою вимогу щодо дефолтного та переддефолтного стану вважає й Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), який надав обов’язкові для розгляду рекомендації Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо вдосконалення вимог до учасників процедур закупівель електричної енергії від 05.03.2020 № 5-рк. Комітет зазначає, що при закупівлі електричної енергії замовники виписують до постачальників вимоги, яким можуть відповідати тільки найкрупніші гравці на ринку. Однією із таких вимог Комітет визнає надання гарантійного листа про те, що потенційний постачальник не набував статусу "Дефолтного" або "Переддефолтного". Хоча насправді у випадку визнання такого статусу про це офіційно повідомляється на вебсайті Адміністратора розрахунків. Інформація там оновлюється щодня, тому перевірити відсутність в переліку учасника торгів на день закупівель можна без додаткової вимоги надати довідку. Комітет зазначає (пункти 45-48 наведених вище рекомендацій), що відповідно до пункту 1.7.2 "Правил ринку" Адміністратор розрахунків на період існування такого статусу, зокрема, публікує на офіційному веб-сайті Адміністратора розрахунків повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Переддефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу. Отже, чинним нормативно-правовими актами, що діють у сфері енергетики, а саме - "Правилами ринку", передбачено обов’язок Адміністратора розрахунків публікувати на офіційному веб-сайті інформацію щодо учасників, які набули статусу "Переддефолтний". Отже, Замовник може безперешкодно перевірити, чи не набув учасник відкритих торгів такого статусу за допомогою даних з відкритих джерел (офіційний веб-портал Адміністратора розрахунків), а отже, встановлення в Документації вимог щодо надання гарантійного листа про те, що Скаржник не набував статусу "Переддефолтного", може бути додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необгрунтовані підстави для Замовника щодо недопуску Пропозиції певного учасника до оцінки. Комітет також підкреслює, що допуск до публічних торгів якомога більшої кількості учасників призведе до цінової конкуренції, а відтак і до здешевлення електроенергії для кінцевого споживача. Наявність статусу "Переддефолтного" в минулому абсолютно не впливає на постачання електричної енергії в 2025 році, адже після ануляції відповідного статусу суб’єкт господарювання не має жодних встановлених законодавством обмежень як учасник ринку електричної енергії, в тому числі і таких, що перешкоджали б йому брати участь у процедурі закупівлі. Тобто, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. А відтак, вимога про надання вказаних гарантійних листів носить відверто дискримінаційний характер, унеможливлює участь у закупівлі значної кількості суб’єктів господарювання, та надає необгрунтовані переваги для участі у закупівлі визначеному колу учасників, проте, об’єктивно не має істотного значення для Замовника. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Слід зазначити, що інформація про набуття статусу «переддефолтного» є відкритою та публікується на сайті НЕК «Укренерго», кожного дня дана інформація оновлюється, Замовник може ознайомитися з такими учасниками ринку за посиланням: https://ua.energy/perelik-uchasnykiv-rynku-yakym-nadano-status-pereddefoltnyj/, яке є відкритим. Враховуючи це, Замовник не повинен вимагати підтвердження такої інформації, оскільки вона є відкритою та публічною. Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити вимогу в пункті 6 розділу 4 додатку 2 до тендерної документації, в інакшому випадку будем змушені звернутися до органу оскарження. Додатково, просимо ознайомитись з узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг,щодо закупівель електричної енергії за 2024 рік, щодо встановлених Замовником вимоги, в закупівлі: UA-2024-12-03-015025-a, де орган оскарження зобов’язує замовника внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вивчивши Ваше звернення, Замовник прийшов до висновку щодо задоволення Вашої вимоги. У тендерну документацію будуть внесені зміни щодо виключення з тендерної документації гарантійного листа, про те, що Учасник не знаходиться у статусі "дефолтного" або "переддефолтного" в період з 01.01.2021.
щодо розрахунку ціни за одиницю товару
Дата подання: 04 квітня 2025 09:06
Дата відповіді: 04 квітня 2025 10:32
Шановний Замовнику, виходячи з ваших відповідей на запитання Учасників, розрахунок вартості цінової пропозиції та всіх інших цін, в тому числі ціна за одиницю товару (1 кВт*год) визначається до другого знаку після коми (до сотих). Ви надаєте категоричну та безапеляці́йну відповідь, що «Споживач розраховуються за електроенергію в Україні усіх випадках 2 цифри після коми». Однак, через систему Прозоро, ми ознайомились із закупівлями електричної енергії Вашим підприємством та вбачаємо, що Ваші відповіді не відповідають дійсності. Зокрема, по Вашому діючому Договору на постачання електричної енергії споживачу № 1ЕІГ від 30.01.2025р., укладеному за результатами процедури закупівлі (ID UA-2025-01-03-004571-a), визначено, що ціна за 1 кВт*год становить 10,03785601 грн. (тобто 8 знаків після коми!!), а в Додатковій угоді №1 від 10.03.2025р. до цього Договору визначено ціну за 1 кВт*год – 10,130040012 грн (9 знаків після коми!!). Враховуючи, що Ваше підприємство здійснює розрахунки з урахуванням вартості за 1 кВт*год, яка передбачає значно більше 2 знаків після коми, в черговий раз, переконливо просимо внести зміни до тендерної документації щодо виключення вимоги про те, що «всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (до сотих)», оскільки, саме ця вимога зобов’язує учасників розраховувати до сотих не лише загальну ціну цінової пропозиції, але і ціну за одиницю товару (1 кВт*год), що є недоцільним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику я написала про вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (до сотих)." а не розрахунку(що стосується Додатку 3 в якому Додаток 2
до Договору про постачання електричної
енергії споживачу буде зазначати ціни на складові електроенергії до 9 цифр після коми).
Проект договору
Дата подання: 04 квітня 2025 15:09
Дата відповіді: 07 квітня 2025 09:12
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із пропозицією щодо уточнення умов проекту договору про постачання електричної енергії, викладених у пунктах 5.10 та 5.11 Додатку № 3 до тендерної документації. 1) Зокрема, у пункті 5.10 зазначено, що: «Рахунки/акти приймання-передавання Товару формуються Постачальником та надаються Споживачу до 10 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим…». А в пункті 5.11 зазначено, що: «…Споживач має право отримати такий рахунок/акт приймання-передавання Товару… не пізніше 10 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим періодом». Повідомляємо, що розрахункові документи формуються на підставі сертифікованих даних, які надаються оператором системи розподілу (ОСР) до 8 числа місяця, наступного за розрахунковим, відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії. Враховуючи зазначене, а також можливість припадання зазначеної дати на вихідні дні (субота-неділя), встановлення граничного терміну формування рахунків/актів до 10 числа не забезпечує належне виконання зобов’язань у строк. У зв’язку з цим просимо внести наступні зміни до пунктів 5.10 та 5.11 проекту договору: Пункт 5.10 викласти у такій редакції: «Рахунки/акти приймання-передавання Товару формуються Постачальником та надаються Споживачу до 12 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим, в електронній формі через особистий кабінет або електронною поштою та вважаються такими, що отримані Споживачем не пізніше 12 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим періодом». Пункт 5.11 викласти у такій редакції: «У разі необхідності додатково отримати рахунок/акт приймання-передавання Товару у паперовому вигляді, Споживач має право отримати такий рахунок/акт приймання-передавання Товару за адресою, визначеною Постачальником, не пізніше 12 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим періодом». Внесення зазначених змін дозволить забезпечити своєчасне та коректне формування розрахункових документів відповідно до вимог чинного законодавства та регламентів ринку електричної енергії. 2) Крім того, під час аналізу умов проекту договору про постачання електричної енергії, що міститься у Додатку № 3 до тендерної документації, було виявлено правову невизначеність, яка стосується строків оплати, викладених у пункті 5.13 договору. В оголошенні про закупівлю, оприлюдненому на авторизованому електронному майданчику, передбачено, що оплата здійснюється до 10 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим, що вказує на чітко визначену післяплату. Водночас, пункт 5.13 проекту договору передбачає, що період для оплати рахунків/актів приймання-передавання Товару має не перевищувати 30/60 календарних днів, що не дає змоги однозначно визначити строк виконання зобов’язання щодо оплати. Така варіативність також суперечить положенням пунктів 5.9 та 5.10, де встановлено конкретний строк оплати — до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Звертаємо Вашу увагу, що інформація, зазначена в оголошенні про закупівлю, має відповідати умовам тендерної документації та проекту договору, відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Зокрема: • Стаття 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” — Вимоги до тендерної документації Частина друга вимагає чіткого й однозначного зазначення істотних умов договору, зокрема — порядку та строків оплати. Формулювання “30/60 днів” створює простір для двозначного тлумачення та не відповідає інформації в оголошенні. • Стаття 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” — Принципи закупівель Зокрема, принцип прозорості та недискримінації учасників. Варіативний строк оплати (30 або 60 днів) може надати перевагу окремим учасникам, які згодні на довший термін, що порушує рівність умов для всіх. • Стаття 41 ЗУ “Про публічні закупівлі” — Істотні умови договору Істотні умови договору повинні повністю відповідати умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Невідповідність у строках оплати може стати підставою для визнання договору недійсним або оскарження його умов. У зв’язку з вищевикладеним, просимо привести пункт 5.13 проекту договору у відповідність до пунктів 5.9 та 5.10. Заздалегідь дякуємо за розуміння та врахування нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику Ваша пропозиціія задоволена частково, зміни внесені у тендерну документацію у додаток 3.
Наявність заборгованості та терміни її погашення
Дата подання: 04 квітня 2025 15:47
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:45
Шановний Замовник! У зв’язку із нерозумінням нами чітких термінів на оплату електричної енергії та необхідністю розрахувати рентабельність тарифу постачання (враховуючи вартість кредитних ресурсів), просимо повідомити чи були у Вашого підприємства протермінування по оплаті за спожиту електричну енергію у 2024 році та вказати, у які терміни Ваше підприємство погашало заборгованість у разі її наявності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику все зазначено у проєкті договору додатку 3 у п.5.13. Тривалість періоду для оплати отриманих рахунків/актів приймання-передавання Товару має не перевищувати 30 календарних днів з дня отримання рахунку/акту приймання-передавання Товару.
Порядок розрахунків за грудень 2025 року
Дата подання: 04 квітня 2025 17:38
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:43
Добрий день. Шановний замовнику у Вас в проєкті договору не визначено порядок розрахунків за останній розрахунковий період - грудень 2025 року, просимо надати роз'яснення та внести відповідні зміни.
Відповідь: Згідно проєкту договору додатка 3 п.5.13. Тривалість періоду для оплати отриманих рахунків/актів приймання-передавання Товару має не перевищувати 30 календарних днів з дня отримання рахунку/акту приймання-передавання Товару.
Щодо вимог надання забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 07 квітня 2025 17:59
Дата відповіді: 08 квітня 2025 19:17
Шановний Замовнику! У пункті 3.1 Розділу 3 тендерної документації Ви вимагаєте надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 1 000 000 грн., проте, останніми змінами у оголошення в авторизованій системі виклали в новій редакції Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: як 3 000 000 грн. Внесіть будь ласка зміни у тендерну документацію чи в оголошення у авторизованій системі для уникнення розбіжностей. А також цими ж змінами від ви виправили Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю з 500 000 грн. на 3 000 000 грн. Враховуючи, що забезпечення виконання договору вимагається з повним грошовим покриттям, це значно обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації та оголошення у авторизованій системі закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Укчаснику зміни внесені
вимога щодо переддефолту
Дата подання: 08 квітня 2025 10:03
Дата відповіді: 08 квітня 2025 19:17
Шановний Замовнику! В останні редакції Тендерної документації Вами знову було повернуто раніше виключену вимогу такого змісту: "Для забезпечення стабільного, безперебійного постачання електричної енергії Замовнику, Учасник повинен добросовісно виконувати свої зобов’язання, в тому числі фінансові, перед іншими учасниками ринку електричної енергії, зокрема передбачені «ПРАВИЛАМИ РИНКУ», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) (далі – «Правила ринку») та не набувати статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного». Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань та не набуття статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за період з 01.01.2021 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку». У разі якщо Замовником буде виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» і відповідна інформація була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго») та/або інших відкритих джерелах інформації, пропозиція такого Учасника буде відхилена". Звертаємо увагу, що така вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенцфйних учасників на участь в закупівлі, адже статус "переддефолтний" не передбачає позбавлення ліцензії та відповідно можливості здійснювати постачання електричної енергії. Коім того, така вимога суперечить п. 29 Особливостей. Тому просимо виключити таку вимогу з Тендерної документації для уникнення оскарження її в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Укчаснику зміни внесені
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-04-02-002902-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 08 квітня 2025 15:58
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2025 14:26
рішення від 10.04.2025 №5678.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2025 14:26

Документи подані скаржником

08 квітня 2025 15:17
скарга_ГЕТ.doc.p7s
08 квітня 2025 15:17
Зміни від 70425.pdf
08 квітня 2025 15:17
скарга_ГЕТ.doc
08 квітня 2025 15:17
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ (1).docx
08 квітня 2025 15:17
скарга_ГЕТ.pdf
08 квітня 2025 15:17
скарга_ГЕТ.pdf.p7s
08 квітня 2025 15:17
докази.rar
08 квітня 2025 15:19
Електронний підпис

Документи подані замовником

08 квітня 2025 19:53
пояснення по суті Скарги
08 квітня 2025 19:53
пояснення по суті Скарги
08 квітня 2025 19:53
тендерна дркументація
08 квітня 2025 19:53
тендерна дркументація
08 квітня 2025 19:53
Додаток 1
08 квітня 2025 19:53
Додаток 1
08 квітня 2025 19:53
Додаток 2
08 квітня 2025 19:53
Додаток 2
08 квітня 2025 19:53
Додаток 3
08 квітня 2025 19:53
Додаток 3
08 квітня 2025 19:53
Додаток 4
08 квітня 2025 19:53
Додаток 4

Документи Органу Оскарження

10 квітня 2025 14:26
рішення від 10.04.2025 №5678.pdf