Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міжкімнатні металопластикові двері, ліві завіси (відкривання на себе) 800х2100, міжкімнатні металопластикові двері, сантехнічна защіпка ліві завіси (відкривання на себе) 700х2000, міжкімнатні металопластикові двері, замок рейка праві завіси (відкривання від себе) 840х2000, код 44220000-8 – Столярні вироби
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2025-04-02-002265-a 9adde3614a5e432eb4dc9d1942e53162
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Світлана Миколаївна

+380512378337 cizovigz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
Код ЄДРПОУ: 08564067
Вебсайт: http://kvs.gov.ua
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лагерне поле,5
Контактна особа: Харченко Світлана Миколаївна
+380512378337
cizovigz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2025 10:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2025 10:32
Початок аукціону: 14 квітня 2025 15:38
Початок аукціону: 14 квітня 2025 15:38
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Міжкімнатні металопластикові двері, ліві завіси (відкривання на себе) 800х2100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
2 штука
міжкімнатні металопластикові двері, сантехнічна защіпка ліві завіси (відкривання на себе) 700х2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 штука
міжкімнатні металопластикові двері, замок рейка праві завіси (відкривання від себе) 840х2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100
Підписання договору Строк (термін) поставки товару - не більше 20 календарних днів з моменту підписання договору. Одноразова поставка 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2025 10:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 10:27
Додатки до закупівлі.docx
02 квітня 2025 10:27
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРКОВА ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 24 400,00
UAH з ПДВ
15 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" 20 800,00
UAH з ПДВ
20 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2025 19:26
Електронний підпис
15 квітня 2025 19:25
Установчі документи.pdf.p7s
15 квітня 2025 19:25
Специфікація товару.pdf.p7s
15 квітня 2025 19:25
сертифікати Steko (4s).pdf.p7s
15 квітня 2025 19:25
Листи.pdf.p7s
15 квітня 2025 19:25
Додаток 3-1.pdf.p7s
15 квітня 2025 19:24
Додаток 2.pdf.p7s
15 квітня 2025 19:24
Договір досвід.pdf.p7s
15 квітня 2025 19:24
Довідки.pdf.p7s
08 квітня 2025 11:55
Електронний підпис
08 квітня 2025 11:55
Електронний підпис
08 квітня 2025 11:54
Довідки.pdf.p7s
08 квітня 2025 11:54
Договір досвід.pdf.p7s
08 квітня 2025 11:54
Листи.pdf.p7s
08 квітня 2025 11:54
сертифікати Steko (4s).pdf.p7s
08 квітня 2025 11:54
Додаток 3-1.pdf.p7s
08 квітня 2025 11:54
Установчі документи.pdf.p7s
08 квітня 2025 11:54
Специфікація товару.pdf.p7s
08 квітня 2025 11:54
Додаток 2.pdf.p7s

Публічні документи

10 квітня 2025 21:31
Електронний підпис
10 квітня 2025 21:31
Електронний підпис
10 квітня 2025 21:24
1ст236.pdf
10 квітня 2025 21:24
порівняльна таблиця.pdf
10 квітня 2025 21:24
тех вимоги замовника.pdf
10 квітня 2025 21:24
1 дов1.pdf
10 квітня 2025 21:24
1росія іран.pdf
10 квітня 2025 21:24
пропонований товар.pdf
10 квітня 2025 21:24
цінова 20800,00.pdf
10 квітня 2025 21:24
193106237_відгук1 (1).pdf
10 квітня 2025 21:24
192960260_1підпис ТД.pdf
10 квітня 2025 21:24
лист Континент 2.pdf
10 квітня 2025 21:24
192960290_паспорт код1.pdf
10 квітня 2025 21:24
192960291_паспорт3.pdf
10 квітня 2025 21:24
193106262_д накладна.pdf
10 квітня 2025 21:24
192959498_ліцензія.pdf
10 квітня 2025 21:24
Договір 34 2025 вікна.pdf
10 квітня 2025 21:24
192958066_лист дилер.pdf
10 квітня 2025 21:24
2довідка 3,5,6,12,.pdf
10 квітня 2025 21:24
захист довкілля.pdf
10 квітня 2025 21:24
лист континент стеко1.jpg
10 квітня 2025 21:24
192958065_дог дилерський.pdf
10 квітня 2025 21:24
192960285_вит реєстр.pdf
10 квітня 2025 21:24
192960289_паспорт 2.pdf
10 квітня 2025 21:24
Лист відгук 107090ж води.pdf
10 квітня 2025 21:24
192960259_1підпис договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРКОВА ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАРКОВА ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3292319945
Переможець 15 500,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2025 10:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 10:10

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 1 розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженої наказом ДП «Прозорро» № 25 від 20.10.2022 (далі — Інструкція), оцінка та розгляд пропозицій здійснюються відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з пунктом 3 розділу 2 Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником у його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції. Згідно з розглядом пропозиції є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до підпункту 16.2. розділу 16 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) зазначено що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником на виконання цієї вимоги розміщено інформацію в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантажено відповідні документи пропозиції через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля Учасником накладений удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно подати у строк, визначений Особливостями пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) відповідно до вимог документації.

Документи

16 квітня 2025 10:21
Електронний підпис
16 квітня 2025 10:19
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2025 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРКОВА ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3292319945
15 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2025 10:21
Електронний підпис
16 квітня 2025 10:19
Протокол