Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Млинівський технолого-економічний фаховий коледж |
Код ЄДРПОУ: | 00728693 |
Місцезнаходження: | 35100, Україна , Рівненська обл., Млинів, Вулиця Івана Франка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Щирба Іван Іванович 380992133673 mdtek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 15:37 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 15:37 |
Очікувана вартість: | 276 034,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 760,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Постачальник зобов'язується поставити Замовникові товар, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити товар в порядку і на умовах, визначених цим договором. Найменування товару: Предмет закупівлі: Агрохімічна продукція (гербіциди) (ДК 021:2015 24450000-3 – Агрохімічна продукція) відповідно до специфікації, яка є невід’ємною частиною цього договору | Пiсляоплата | 8 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 11:43 |
Тендерна документація.гербіциди (1).docx | |
03 квітня 2025 11:29 |
Додаток 2 - Технічні характеристики (1) (2).docx | |
02 квітня 2025 09:41 |
Додаток 4 - Документи Переможця.docx | |
02 квітня 2025 09:41 |
Додаток 3 - Документи Учасника.docx | |
02 квітня 2025 09:41 |
Тендерна документація.гербіциди.docx | |
02 квітня 2025 09:41 |
Додаток 5 - Проект договору (1).docx | |
02 квітня 2025 09:41 |
Додаток 1 - Форма тендерної пропозиції.docx |
03 квітня 2025 11:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 квітня 2025 11:43 |
Тендерна документація.гербіциди (1).docx
|
|||||||||
03 квітня 2025 11:29 |
Додаток 2 - Технічні характеристики (1) (2).docx
|
|||||||||
02 квітня 2025 09:41 |
Додаток 4 - Документи Переможця.docx
|
|||||||||
02 квітня 2025 09:41 |
Додаток 3 - Документи Учасника.docx
|
|||||||||
02 квітня 2025 09:41 |
Тендерна документація.гербіциди.docx
|
|||||||||
02 квітня 2025 09:41 |
Додаток 5 - Проект договору (1).docx
|
|||||||||
02 квітня 2025 09:41 |
Додаток 1 - Форма тендерної пропозиції.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000096 ● 9f3985a8056e4500ac44677530ccb4c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 22-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.04.2025 № 22-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-04-02-001089-a 02.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-21 16:59:23
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гербіциди» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-001089-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Відповідно до вимог п.2 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності якості товару Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікату якості та/або копію сертифікату відповідності та/або копію висновку про якість товару на кожний товар окремо з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ.
При цьому, надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ» сертифікати якості на Альфа-маїс та Бентазон 480г/л,РК (Грінфорд БЗ 480, РК) не містять інформацію про відповідність діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ» вимогам п.2 Додатку 2 до Тендерної документації.
4. Відповідно до вимог п.54 Особливостей, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
По якій причині не оприлюднений перелік змін до Тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 16:47:56
Поячнення Замовника на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь: Млинівський технолого-еконімічний фаховий коледж, що до Ва-шого висновку додає наступні пояснення. Відповідно до вимог п.2 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвер-дження відповідності якості товару Учасник в складі своєї тендерної пропо-зиції повинен надати копії сертифікату якості та/або копію сертифікату від-повідності та/або копію висновку про якість товару на кожний товар окремо з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим норма-тивним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ. При цьому, надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПО-ДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ»,(надалі Учасник), сертифікати якості на Альфа-маїс та Бентазон 480г/л,РК (Грінфорд БЗ 480, РК) не містять даної інформації. Замовник при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРО-ЗАХИСТ» яка визначена електронною системою найбільш економічно вигід-ною пропозицією серед інших учасників (реєстр отриманих пропозицій дода-ється) які приймали участь в вище згаданій закупівлі визначив його пе-реможцем (протокол додається). Під час розгляду та оцінки документів ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ які були подані в складі тендерної пропозиції, За-мовником в першу чергу було звернено увагу на ціну яку запропонував Уча-сник. Сертифікати якості на Альфа-маїс та Бентазон 480г/л,РК (Грінфорд БЗ 480, РК),на думку Замовника при їх розгляді та оцінці надані в складі тенде-рної пропозиції відображають інформацію яка необхідна Замовнику при ви-користані препаратів які будуть застосовуватися в навчальному - дослідному господарстві коледжу (сертифікати додаються)окрім цього Учасником надано довідку про те,що товар який пропонується учасником, внесений До дер-жавного реєстру пестицидів і агрохімікатів які дозволено використовувати в Україні в тому числі за сферою застосування(довідка додається) Виходячи з вищенаведеного вважаємо відсутність підстав у дискваліфікації при визнанні ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ переможцем закупівлі та не укладення з цим товариством договору. Договір за №13 з ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ укладено 18.04.2025 року та знаходиться на стадії виконання. Щодо відповідності сертифікатів якості вимогам п. 2 Додатку 2 до Тендерної доку-ментації. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвер-дження відповідності якості товару Учасник в складі своєї тендерної пропо-зиції повинен надати копії сертифікату якості та/або копію сертифікату відповідності та/або копію висновку про якість товару на кожний товар окремо з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим дію-чим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (тех-нічним умовам) ДСТУ. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ» було надано сертифікати якості, які відповідають вимогам зазначеного пункту, оскільки: Закон України «Про пестициди і агрохімікати» (ст. 4 та ст. 11) не пе-редбачає обов’язкового посилання на ДСТУ для таких товарів, як пестициди та агрохімікати у сертифікатах якості. Основною вимогою є наявність реєст-рації в Державному реєстрі пестицидів і агрохімікатів України, що підтвер-джує допуск до обігу. Запропонований товар переможцем зареєстрований в Державному ре-єстрі пестицидів і агрохімікатів України, що підтверджує відповідність дер-жавним стандартам, в тому числі ДСТУ. Відповідно до ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність товару технічним і якісним характеристикам, у спосіб, визначений у тендерній до-кументації. У нашому випадку надані сертифікати якості є прийнятним та передбаченим способом документального підтвердження. Сертифікати якості видані виробником або уповноваженим імпортером, які не зобов’язані зазначати посилання на ДСТУ у кожному випадку. Водночас, характеристики, зазначені в сертифікатах, відповідають специ-фікації товару та технічному завданню замовника, що є достатнім для підтвердження відповідності. Отже, відсутність прямої згадки про ДСТУ у сертифікаті якості не є порушенням, оскільки: • Вимога Додатку 2 сформульована через «та/або», що допускає подання одного з альтернативних документів, зокрема сертифікату якості; • Якість товару підтверджена відповідним документом; • Запропонований товар переможцем зареєстрований в Державному ре-єстрі пестицидів і агрохімікатів України, що підтверджує відповідність державним стандартам, в тому числі ДСТУ; • Законодавство України не передбачає обов’язковості зазначення ДСТУ в сертифікаті якості агрохімікатів або пестицидів. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ» відповідає вимогам п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації, порушення відсутні. Пункт 54 Особливостей публічних закупівель (затверджених постано-вою КМУ від 12.10.2022 №1178 зі змінами) встановлює, що: “…Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведен-ня відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вно-сяться.” Однак: у випадку, якщо зміни до тендерної документації є мінімальни-ми, технічними або редакційними (наприклад, виправлення орфографічних помилок, зміна форматування, уточнення формулювання без зміни змісту), у практиці Замовників, а також відповідно до роз’яснень ДП “Прозорро”, до-пускається внесення таких змін без окремого оприлюднення переліку змін у вигляді окремого документа. У конкретному випадку: • Зміни до тендерної документації були відображені в новій редакції до-кументації, як це прямо вимагає п. 54 Особливостей; • Суттєвих змін у змісті умов не було, або вони були мінімальними та очевидними з контексту нової редакції. Крім того, законодавство не передбачає окремої відповідальності за від-сутність переліку змін, якщо нова редакція документації оприлюднена вчасно та зміни чітко простежуються. Таким чином, Порушення відсутнє, оскільки зміни були оприлюднені через нову редакцію документації; Учасники мали рівний доступ до актуальної ін-формації про умови закупівлі.Відповідно до протоколу про прийняття рішен-ня про редагування оголошення закупівлі від 02 квітня 2025 року №27 (дода-ток протокол №27),замовник має право до подачі тендерних пропозицій ре-дагувати закупівлю. Так 03.04.2025 року в оголошення про закупівлю було внесено зміни в перелік найменування та кількість товару змінено. Авідо з 10 на 15 літр, Бригід з 5 на 20 літр без зміни загальної ціни вказаної в оголо-шенні про проведення тендеру. Додаток 2 «Інформація про необхідні техні-чні, якісні та кількісні характеристики прикмета закупівлі». Було оприлюд-нено повторно як документ з внесеними змінами у зв’язку з редагуванням оголошення про проведення закупівлі( додатки додаються) Виконати зобов’язання за Висновком та здійснити заходи щодо усунення ви-явлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором на сьогодні не є можливим з наступних причин. Зобов’язання постачальника ТОВ «ПО-ДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ» за договором від 18 квітня 2025 року №13 в частині їх постачання завершені, так як агрохімічна продукція поставлені у повному обсязі. Зобов’язання Замовника за договором від 18 квітня 2025 року №13 в частині оплати виконані у повному обсязі.
2025-05-07 13:09:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ" |
260 259,00
UAH з ПДВ
|
243 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОПОІНТ СОЛЮШНС" |
269 889,11
UAH з ПДВ
|
243 742,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Абіна" |
273 562,80
UAH з ПДВ
|
248 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ" #37898486 |
Переможець |
243 600,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2025 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2025 12:31
|
Закриття договору гербіциди.pdf | зміни до договору |
01 травня 2025 12:23
|
Закриття договору гербіциди.pdf | укладений |
01 травня 2025 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 12:14
|
Договір гербіциди 2.pdf | укладений |
18 квітня 2025 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закриття длговаору у звязку з його виконанням |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
243 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 600,00 UAH)
|