Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Огірки та томати свіжі
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2025-04-01-006310-a ● b36f6bb44ce345cc9037c41a353167a2
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
01 квітня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 9937 |
Код ЄДРПОУ: | 14321726 |
Місцезнаходження: | 87521, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Гагаріна, 150 а |
Контактна особа: |
Шавалюк Любомир Романович 380663660480 1prukz_tender@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
4.2. Розрахунок за Товар здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених рахунків та видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару.
4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю, на рахунок Замовника.
5.1. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику партіями (частинами) за заявкою Замовника відповідно до графіка постачання, який додається до Договору і є його невід’ємною частиною (Додаток № 3, далі – Графік постачання). Поставка здійснюється впродовж 3 (трьох) календарних днів з моменту надходження заявки Замовника до 25 квітня 2025 року за кінцевим місцем призначення Харківська область. Конкретна адреса місць поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту Постачальника __________________________. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.
Розгорнути
Згорнути
4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю, на рахунок Замовника.
5.1. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику партіями (частинами) за заявкою Замовника відповідно до графіка постачання, який додається до Договору і є його невід’ємною частиною (Додаток № 3, далі – Графік постачання). Поставка здійснюється впродовж 3 (трьох) календарних днів з моменту надходження заявки Замовника до 25 квітня 2025 року за кінцевим місцем призначення Харківська область. Конкретна адреса місць поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту Постачальника __________________________. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограм
Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2500 кілограм
Помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
01 квітня 2025 12:49 |
Проєкт договору огірки та помідори.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип вирощування |
Можливі значення:
|
|
Розмір плоду |
Можливі значення:
|
|
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 3247 | Так | |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип вирощування |
Можливі значення:
|
|
Вид плоду |
Можливі значення:
|
|
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 3246 | Так | |
Колір |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МИХ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
447 500,00
UAH з ПДВ
|
447 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Волков Ростислав Олександрович" |
457 500,00
UAH з ПДВ
|
457 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ |
474 000,00
UAH з ПДВ
|
474 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД АЛЬЯНС УКРАЇНА" |
499 000,00
UAH з ПДВ
|
499 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МИХ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2995513214 |
Рішення скасоване |
447 500,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 15:53
|
ФОП "МИХ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2995513214 |
Відхилено |
447 500,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 15:53
|
ФОП "Волков Ростислав Олександрович" #3372605694 |
Переможець |
457 500,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2025 11:27
|
ДОГОВІР 186-25 від 11.04.2025.pdf | укладений |
14 квітня 2025 11:26
|
299-25 Протокол подовження терміну для електронного каталогу.pdf | укладений |
14 квітня 2025 11:26
|