Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2025-04-01-000118-a ● 3a53cd1a7168419082711aef9c3af962
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумська обласна рада |
Код ЄДРПОУ: | 23826636 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, пл. Незалежності, буд. 2 |
Контактна особа: |
Биковець Ірина Михайлівна +380542700509 tender@sorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 06:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, м.Суми, майдан Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 17:07 |
Додаток1ліса 2025 рік-(зі змінами).doc | |
01 квітня 2025 06:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 06:20 |
Додаток 5-2025.doc | |
01 квітня 2025 06:20 |
Додаток 3 - 2025- уточнений.doc | |
01 квітня 2025 06:20 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_інвентаризація земель 2025.doc | |
01 квітня 2025 06:20 |
Додаток 4-2025.doc | |
01 квітня 2025 06:20 |
Додаток 2 - 2025).doc | |
01 квітня 2025 06:20 |
Додаток1ліса 2025 рік-уточнений.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікації
Дата подання: 01 квітня 2025 11:56
Дата відповіді: 01 квітня 2025 13:58
Шановний замовнику, це як?
- не менше 2-х (двох) фахівців із вищою агрономічною освітою. Ще так тендери під своїх ніхто цинічно не проводив. Працевлаштованого гінеколога за основним місцем роботи не потрібно під час надання послуг?
Відповідь: Доброго дня... Дякуємо що ви скористались пунктом 54 Особливостей з питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, але з Вашого звернення не зрозуміло, що повинен зробити Замовник, невже внести до тендерної документації посаду працевлаштованого гінеколога за основним місцем роботи? Враховуючи вищевикладе, просимо зробити уточнення за даним запитанням. З повагою, уповноважена особа.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 02 квітня 2025 22:36
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:08
Шановний Замовник!
Пунктом 1.1. Додатку №1 до тендерної документації Вами було встановлено вимогу щодо необхідності надання для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» скан-копій договорів (не менше 3 шт.) з надання послуг (робіт) з виготовлення/розробки документації із землеустрою та акти приймання-передачі, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів, інформація про які зазначена у Довідці.
Однак варто зауважити, що відповідно до пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону».
Пунктом 3 ч.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому, вимоги щодо кількості договорів для підтвердження цього критерію жодним чином не передбачено.
Тому вимога Замовника в наведеній редакції дискримінує Учасників, які мають позитивний підтверджений досвід виконання договорів з надання послуг (робіт) з виготовлення/розробки документації із землеустрою, однак кількість яких менша за три.
Практика АМКУ свідчить, що встановлення подібної вимоги (щодо значної кількості аналогічних договорів) є дискримінаційною за своєю суттю. Водночас відповідно до частини 4 ст. 22 Закону: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
В зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас, внести зміни до Тендерної документації в частині зменшення кількості договорів з надання послуг (робіт) з виготовлення/розробки документації із землеустрою до ДВОХ чи ОДНОГО.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо що ви скористались пунктом 54 Особливостей з питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Щодо Вашого звернення повідомляємо, що зміни внесено до ТД.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 02 квітня 2025 22:37
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:09
Шановний Замовник!
Відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю «201 Агрономія»:
-об’єктом вивчення та діяльності фахівців даного напрямку є технологічні процеси вирощування сільськогосподарських культур;
-об’єктами їх професійної діяльності є сільськогосподарські культури та їх сорти (гібриди), селекційний процес, агроландшафти, природні кормові угіддя, ґрунт та збереження і підвищення його родючості, добрива, шкідливі організми і засоби захисту від них, технології виробництва, зберігання та первинної переробки продукції рослинництва.
В той же час Додаток №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» не передбачає жодного процесу/ складової послуги, яка б була пов’язана чи вимагала б залучення фахівців з вищевказаними компетенціями.
Зважаючи на цей факт, Ваша вимога щодо наявності у Учасника мінімум двох фахівців із вищою агрономічною освітою, які жодним чином не будуть залучатися для надання послуг, які є предметом закупівлі, носить відверто дискримінаційний характер.
Відповідно до пункту 4 статті 5 Закону Ураїни «Про публічні закупівлі»: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
В зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас, внести зміни до Тендерної документації в частині видалення вимог щодо наявності фахівців, технічні компетенції яких не будуть залучатися для надання послуг, а саме вилучити вимогу щодо «не менше 2-х (двох) фахівців із вищою агрономічною освітою».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо що ви скористались пунктом 54 Особливостей з питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Щодо Вашого звернення повідомляємо, що зміни внесено до ТД.
Щодо антиконкурентних дій
Дата подання: 02 квітня 2025 22:38
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:09
Шановний Замовник!
Пунктом 5.2. Додатку №1 до тендерної документації Вами було встановлено вимогу щодо того, що місцезнаходження та реєстрація Учасника має бути на території Сумської області.
Однак, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 2 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» встановлено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
Так, встановивши в Тендерній документації вищевказану вимогу, Вами було надано можливість прийняти участь в торгах та відповідно укласти договір і надати послуги лише групі суб’єктів господарювання, які зареєстровані та знаходяться виключно на території Сумської області (група 1), при цьому суттєво обмеживши в правах контрагентів, які або зареєстровані, або знаходяться в інших регіонах України (за виключенням окупованих територій) (група 2). Цим самим Замовник поставив першу групу в привілейоване становище по відношенню до другої групи, обмежив конкуренцію на даних торгах та створив несприятливі/дискримінаційні умови діяльності підприємств з інших регіонів порівняно з конкурентами з групи1.
Варто зазначити, що жодним нормативним документом не передбачено обмежень щодо здійснення господарської діяльності подібних до встановлених Замовником в Тендерній документації.
Також відповідно до частини 3 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: «Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом».
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас, внести зміни до Тендерної документації в частині видалення вимог що порушують норми Закону України «Про захист економічної конкуренції», а саме видалити вимогу щодо обов’язкового місцезнаходження та реєстрація Учасника на території Сумської області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо що ви скористались пунктом 54 Особливостей з питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Щодо Вашого звернення повідомляємо, що зміни внесено до ТД.
внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 квітня 2025 15:19
Дата відповіді: 05 квітня 2025 10:38
Шановний Замовнику. Детально ознайомившись з вимогами Тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015:71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)» повідомляємо наступне:
1.Відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ) вказані наступні вимоги до учасників:
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за нижченаведеною формою на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів, які укладені з органами державної влади та/або місцевого самоврядування та/або державними (комунальними) установами Сумської області та виконані впродовж 2022-2024 років.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати копії наступних документів:
- скан-копії договорів (не менше 2 шт.) з надання послуг (робіт) з виготовлення/розробки документації із землеустрою та акти приймання-передачі, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів, інформація про які зазначена у Довідці;
- кількість об’єктів (площа земельних ділянок) за аналогічними договорами по сукупності повинна складати не менше 100% обсягу даної закупівлі;
1. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зі змісту вищевказаної статті випливає, що для підтвердження досвіду надання аналогічних послуг достатньо надати аналогічний договір за предметом закупівлі договору, без зазначення конкретної площі земельних ділянок, однак умовами Документації передбачено надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, які укладені з органами державної влади та/або місцевого самоврядування та/або державними (комунальними) установами Сумської області та виконані впродовж 2022-2024 років, та кількість об’єктів (площі земельних ділянок) за аналогічними договорами по сукупності повинна складати не менше 100% обсягу даної закупівлі, що явно є дискримінаційною вимогою і такою що не відповідає вимогам чинного законодавства, адже порядок проведення інвентаризації земель не залежить від конкретного місця проведення інвентаризації земельних ділянок, тому під аналогічними роботами щодо інвентаризації земель можна розуміти послуги, що надані у затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 № 476 порядку проведення інвентаризації земель, не посилаючись на конкретне розташування та кількість земельних ділянок.
Законодавець мав на меті пересвідчитись, що учасник володіє необхідним досвідом виконання аналогічного договору, знає та розуміє технологію виконання робіт і може документально підтвердити факт виконання договору.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тобто, дії Замовника, зазначені в тендерній документації, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вважаємо зазначену вище вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, унеможливлює добросовісну конкуренцію учасників закупівлі, позбавляє їх права на результативну участь та недискримінацію. Дискримінація у застосуванні до процедури закупівлі – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Аналогічне рішення АМКУ - рішення від 24.11.2022 р. №6924 (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель UA-2022-11-11-005713-a.с3, Ідентифікатор закупівлі- UA- UA-2022-11-11-005713-a).
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, та викласти пункт 1.1 Тендерної документації у наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за нижченаведеною формою на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів, які укладені з органами державної влади та/або місцевого самоврядування та/або державними (комунальними) установами на території України.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати копії наступних документів:
- скан-копії договорів (не менше 2 шт.) з надання послуг (робіт) з виготовлення/розробки документації із землеустрою та акти приймання-передачі, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів, інформація про які зазначена у Довідці;
- кількість об’єктів (площа земельних ділянок) за аналогічними договорами не має значення»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ми дуже вдячні Вам за зацікавленість, ретельне вивчення нашої тендерної документації .
На Ваші запитання та вимоги повідомляємо наступне.
Метою даного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Враховуючи вище викладе, Замовник на власний розсуд, враховуючи раціональне використання бюджетних коштів, з урахуванням Законів України, визначає технічні умови та вимоги до Учасників закупівлі.
Під час підготовки тендерної документації враховані особливості даної закупівлі, а саме великий об’єм площі , стислі терміни виконання наданих послуг , дію військового стану в країні та розташуванням Сумської області (протяжність кордону з країною агрессором росією складає 498 км).
На Ваші запитання та вимоги повідомляємо наступне.
Метою даного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Враховуючи вище викладе, Замовник на власний розсуд, враховуючи раціональне використання бюджетних коштів, з урахуванням Законів України, визначає технічні умови та вимоги до Учасників закупівлі.
Під час підготовки тендерної документації враховані особливості даної закупівлі, а саме великий об’єм площі , стислі терміни виконання наданих послуг , дію військового стану в країні та розташуванням Сумської області (протяжність кордону з країною агрессором росією складає 498 км).
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 квітня 2025 10:56
Дата відповіді: 05 квітня 2025 20:20
Шановний замовнику, вивчивши Тендерну документацію на закупівлю, нами були виявлені невідповідності, які суперечать чинному законодавству та правам і обов’язкам розробників документації із землеустрою, а саме:
1) п. 4 Додатку 3 до тендерної документації Вами було встановлено: «4.Матеріали, які подаються за результатами виконання робіт: - витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності»;
2) п. 7 Додатку 1 до Проекту договору про закупівлю (Додаток 4) встановлено: «7.За результатами надання послуг з проведення інвентаризації земель Замовнику передаються: - витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності».
Згідно ЗУ «Про землеустрій» технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель розробляється за рішенням власників (розпорядників) земельних ділянок. Це є підставою для розроблення даної документації із землеустрою. Згідно Постанови КМУ № 476 від 5 червня 2019 р. «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» пункт 11 - для проведення інвентаризації земель замовник укладає з виконавцем договір про розроблення технічної документації, пункт 29 - відомості, отримані за результатами інвентаризації земель, державної інвентаризації земель та земельних ділянок, вносяться до Державного земельного кадастру відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 89, ст. 3598) – результатом чого є отримання Витягу (гів) з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (ки). Виходячи з вищезазначеного, внесення відомостей до Державного реєстру прав на нерухоме майно і отримання витягу (гів) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності не передбачено.
Матеріалами, які подаються за результатами виконання робіт вищезазначеної документації є:
- технічна документація щодо інвентаризації земель;
- електронний документ, що містить відомості про результати виконання послуг з розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель (обмінні файли XML);
- витяг з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, відомості про які внесені до Державного земельного кадастру за результатами проведення інвентаризації земель.
Про що підписується Акт прийняття-здачі виконаних робіт (послуг) замовником та виконавцем. Тобто, на цьому робота розробників документації із землеустрою завершена.
Згідно ст. 186 Земельного кодексу України технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель затверджується органом виконавчої влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом місцевого самоврядування, уповноваженими розпоряджатися земельними ділянками відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Заяву/клопотання про затвердження технічної документації щодо інвентаризації земель на затвердження до вповноваженого органу подає замовник особисто або через законного представника.
Згідно Постанови КМУ № 1127 від 25 грудня 2015 р. «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» пункт 81-2 для державної реєстрації права власності та права постійного користування на земельну ділянку, права на яку набуваються шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у постійне користування із земель державної або комунальної власності подається рішення про затвердження документації із землеустрою щодо формування земельної ділянки та передачу її у власність чи надання у постійне користування.
Після отримання рішення вповноваженого органу про затвердження технічної документації щодо інвентаризації земель, замовник звертається особисто або через законного представника до державного реєстратора для реєстрації речових прав на нерухоме майно і отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. В Тендерній документації до закупівлі не зазначено, що виконавець є довіреною особою.
Також, в назві закупівлі значиться «…та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)» - замовником і Тендерною документацією не надано роз’яснень та порядку «супроводу» державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки.
Разом з тим, прошу зауважити, що згідно ЗУ «Про землеустрій», розробники документації із землеустрою вносять відомості до Державного земельного кадастру і ніякого відношення до Державного реєстру прав на нерухоме майно не мають. Вимога до розробників документації із землеустрою про отримання Витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно порушує їх права і обов’язки і є неправомірною.
Прошу також врахувати, що вимоги про надання витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності прямо суперечать Тендерній документації до закупівлі, а саме п. 3 Вимоги до інвентаризації земель та п. 6 Додатку 1 до Проекту договору про закупівлю (Додаток 4), де не вказаний Витяг з ДРРП.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас, внести зміни до Тендерної документації в частині видалення вимог що порушують норми Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій» та вищезазначених Постанов КМУ та права і обов’язкм розробників документації із землеустрою і, навіть, самої Тендерної документації до закупівлі, а саме видалити вимогу щодо передачі замовнику розробником витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності в п. 4 Додатку 3 до тендерної документації та п. 7 Додатку 1 до Проекту договору про закупівлю (Додаток 4).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дуже Вам вдячні за змістовне викладення інформації та аналізу тендерної документації. Всі тонкощі з проведення інвентаризації земель будуть узгоджуватись з Виконавцем в процесі надання послуг, адже основним завданням даної процедури закупівлі є проведення інвентаризації землі в кількості 9090,3 га.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2025 17:04 |
Кінець періоду оскарження: | 19 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 19 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Не підтвердження кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника умов зміненої тендерної документації, відповдно до п.3 Порядку 1082. |
Документи:
08 квітня 2025 17:04
|
Електронний підпис |
08 квітня 2025 17:02
|
протокол 9 |