Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров'яче ЕКОЛАТ, пастеризоване, 2,5%, 1000г)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2025-03-31-012254-a ● bb15a07390054bccb28455d2b2e6e2c7
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
31 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ"" |
Код ЄДРПОУ: | 14271850 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, Вул. Винниченка Володимира, 119 |
Контактна особа: |
Іван Миколайович Павлюк +380372522142 oblinter119@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів – за адресою Покупця, а саме: Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Володимира Винниченка, 119.
Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 11-30 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок.
Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника. Водій та особи, які супроводжують товар в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом, суворо дотримуватись особистої гігієни та правил транспортування харчових продуктів та забезпечені санітарним одягом (халат, захисна маска, рукавиці). Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).
Учасник, протягом 24 годин після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника, установчі документи та разом з договором зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат на систему керування безпечністю харчових, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі», сфера сертифікації: надання послуг мобільного харчування, постачання; оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюскам, цукром, шоколадом i кондитерськими виробами, молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, м’ясом i м’ясними продуктами, фруктами й овочами; послуги вантажного автомобільного транспорту категорія харчового ланцюга: Е, F (підкатегорія FI). Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. В разі ненадання Замовнику протягом 24 годин з дня визначення учасника переможцем таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника. Забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника
За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором.
За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 2 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 20 (двадцять) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено.
У разі порушення Постачальником умов щодо порядку поставки, строків зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору, якості товару передбаченої в п. 1.3. Договору, Замовник має право в будь-який час в межах строків позовної давності застосувати до Постачальника, крім пені, грошовий штраф у розмірі 100% від загальної суми Договору.
Розгорнути
Згорнути
Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 11-30 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок.
Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника. Водій та особи, які супроводжують товар в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом, суворо дотримуватись особистої гігієни та правил транспортування харчових продуктів та забезпечені санітарним одягом (халат, захисна маска, рукавиці). Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).
Учасник, протягом 24 годин після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника, установчі документи та разом з договором зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат на систему керування безпечністю харчових, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі», сфера сертифікації: надання послуг мобільного харчування, постачання; оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюскам, цукром, шоколадом i кондитерськими виробами, молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, м’ясом i м’ясними продуктами, фруктами й овочами; послуги вантажного автомобільного транспорту категорія харчового ланцюга: Е, F (підкатегорія FI). Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. В разі ненадання Замовнику протягом 24 годин з дня визначення учасника переможцем таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника. Забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника
За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором.
За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 2 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 20 (двадцять) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено.
У разі порушення Постачальником умов щодо порядку поставки, строків зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору, якості товару передбаченої в п. 1.3. Договору, Замовник має право в будь-який час в межах строків позовної давності застосувати до Постачальника, крім пені, грошовий штраф у розмірі 100% від загальної суми Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограм
Молоко коров'яче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
31 березня 2025 20:57 |
Проект договору продукти харчування на 2025 рік.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Безлактозне | Ні | |
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Наявність кришки (закрутка або клапан) | Ні | |
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661 |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Масова частка жиру | від 2.5 до 2.5 | відсоток |
Маса нетто | від 1000 до 1000 | грам |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГОНЧАРОВА ОРИСЛАВА МИКОЛАЇВНА" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГОНЧАРОВА ОРИСЛАВА МИКОЛАЇВНА" #2754313781 |
Переможець |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 18:17
|
ГончароваДОГ12МОЛОКО.PDF | укладений |
08 квітня 2025 18:16
|