Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Валики малярні та пензлі флейцеві (філія "Північний лісовий офіс")
Очікувана вартість
28 175,15 UAH
UA-2025-03-31-010308-a ● c2694c2d9089443391922132ecf4e278
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
31 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Аліна СКОРОХОД 380965277659 alina.skhorohod@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
1. Порядок поставки Товару:
1.1. Поставка Товару здійснюється партіями відповідно до письмових заявок Замовника. В письмових заявках Замовника вказуються найменування, асортимент, кількість товару в партії, місця (пункти) поставки і строк поставки окремої партії. Замовлення товарів здійснюється Замовником через будь-який доступний засіб зв’язку (факсом, електронна пошта, поштове відправлення, листом, кур’єром, особисто та інші). Письмова Заявка може бути направлена Учаснику у формі оригіналу (документ підписаний КЕП) та/або електронної копії (копій), та/або сканованої копії (копій) на електронну адресу. Замовлена Замовником партія не може бути менша за 3 одиниці замовленого Товару (за Згодою сторін та з врахуванням потреби Замовника партія Товару може бути менше 3 одиниць).
Місце поставки наведено в Додатку 2 до проєкту договору
Всі витрати на повернення (заміну) неякісного Товару або Товару, що не відповідає замовленому, покладаються на Постачальника.
Вантажно-розвантажувальні послуги здійснюються за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі.
1.2. Строк поставки: відповідно до кожної окремої Заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту надання Заявки Замовником. За згодою сторін та відповідно до кожної окремої заявки Замовника строк поставки може бути змінено.
1.3. Тара повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Упаковка Товару повинна бути виконана таким чином, щоб під час приймання Товару можна було переконатися, що Товар є новим (Упаковка не повинна містити розтинів, вм'ятин, порізів, деформації.)
2. Вимоги до товару:
2.1.Товар має бути новий, без попереднього використання, без дефектів, неуживаним та постачатись в оригінальній упаковці заводу-виробника. Кожна упакована частина Товару, що є предметом поставки, повинна мати маркування в тому числі на тарі, упаковці або бирці згідно із відповідними стандартами або технічними умовами.
2.2.Якість Товару повинна відповідати умовам даної Технічної специфікації, державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого роду/виду Товарів, тощо.
2.3. Рік виготовлення товару повинен бути не раніше 2024 року, гарантійний термін зберігання товару повинен становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки товару Замовнику.
2.4. Виробництво, зберігання та експлуатація товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля та не завдаватимуть шкоди навколишньому середовищу.
2.5 Комерційна назва Товару, що пропонується до постачання Постачальником, зазначається відповідно назві, встановленої виробником цього Товару.
3. Замовник має право в односторонньому порядку зменшити об’єм (кількість товару) закупівлі. У разі зменшення об’єму (кількості товару) закупівлі, розрахунки здійснюються за фактично поставлений товар відповідно до первинних документів.
4. Допустиме покращення якості Товару за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі. Покращення якості Товару повинно бути документально підтверджене згідно чинного законодавства України, з обов’язковим наданням Постачальником, завірених належним чином, копій паспорту якості або сертифікату відповідності тощо, які підтверджують постачання Товару кращої якості.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Поставка Товару здійснюється партіями відповідно до письмових заявок Замовника. В письмових заявках Замовника вказуються найменування, асортимент, кількість товару в партії, місця (пункти) поставки і строк поставки окремої партії. Замовлення товарів здійснюється Замовником через будь-який доступний засіб зв’язку (факсом, електронна пошта, поштове відправлення, листом, кур’єром, особисто та інші). Письмова Заявка може бути направлена Учаснику у формі оригіналу (документ підписаний КЕП) та/або електронної копії (копій), та/або сканованої копії (копій) на електронну адресу. Замовлена Замовником партія не може бути менша за 3 одиниці замовленого Товару (за Згодою сторін та з врахуванням потреби Замовника партія Товару може бути менше 3 одиниць).
Місце поставки наведено в Додатку 2 до проєкту договору
Всі витрати на повернення (заміну) неякісного Товару або Товару, що не відповідає замовленому, покладаються на Постачальника.
Вантажно-розвантажувальні послуги здійснюються за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі.
1.2. Строк поставки: відповідно до кожної окремої Заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту надання Заявки Замовником. За згодою сторін та відповідно до кожної окремої заявки Замовника строк поставки може бути змінено.
1.3. Тара повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Упаковка Товару повинна бути виконана таким чином, щоб під час приймання Товару можна було переконатися, що Товар є новим (Упаковка не повинна містити розтинів, вм'ятин, порізів, деформації.)
2. Вимоги до товару:
2.1.Товар має бути новий, без попереднього використання, без дефектів, неуживаним та постачатись в оригінальній упаковці заводу-виробника. Кожна упакована частина Товару, що є предметом поставки, повинна мати маркування в тому числі на тарі, упаковці або бирці згідно із відповідними стандартами або технічними умовами.
2.2.Якість Товару повинна відповідати умовам даної Технічної специфікації, державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого роду/виду Товарів, тощо.
2.3. Рік виготовлення товару повинен бути не раніше 2024 року, гарантійний термін зберігання товару повинен становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки товару Замовнику.
2.4. Виробництво, зберігання та експлуатація товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля та не завдаватимуть шкоди навколишньому середовищу.
2.5 Комерційна назва Товару, що пропонується до постачання Постачальником, зазначається відповідно назві, встановленої виробником цього Товару.
3. Замовник має право в односторонньому порядку зменшити об’єм (кількість товару) закупівлі. У разі зменшення об’єму (кількості товару) закупівлі, розрахунки здійснюються за фактично поставлений товар відповідно до первинних документів.
4. Допустиме покращення якості Товару за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі. Покращення якості Товару повинно бути документально підтверджене згідно чинного законодавства України, з обов’язковим наданням Постачальником, завірених належним чином, копій паспорту якості або сертифікату відповідності тощо, які підтверджують постачання Товару кращої якості.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Валики малярні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
850 штука
Пензлі малярні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
65 штука
Пензлі малярні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за отриманий Товар здійснюється Покупцем шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні), та надання Постачальником Покупцю рахунку-фактури на оплату Товару. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
31 березня 2025 16:37 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ валики, пензлі.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Матеріал валика |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Тип валика |
Можливі значення:
|
|
Довжина ручки | від 180 до 180 | міліметр |
Довжина ворсу | від 6 до 6 | міліметр |
Ширина валика | від 180 до 180 | міліметр |
Діаметр | від 40 до 40 | міліметр |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Матеріал ручки |
Можливі значення:
|
|
Тип пензля |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Матеріал ворсу |
Можливі значення:
|
|
Ширина | від 76.2 до 76.2 | міліметр |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Матеріал ручки |
Можливі значення:
|
|
Тип пензля |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Матеріал ворсу |
Можливі значення:
|
|
Ширина | від 100 до 100 | міліметр |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 09:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" |
23 315,50
UAH
|
23 315,50
UAH
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛАКС ГРУПП" |
23 978,25
UAH
|
23 978,25
UAH
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУДКОМПЛЕКТ" |
26 906,10
UAH
|
26 906,10
UAH
|
Специфікація | Документи |
Фізична особа-підприємець Бондаренко Сергій Станіславович |
28 075,00
UAH
|
28 075,00
UAH
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" #41988858 |
Переможець |
23 315,50
UAH
|
07 квітня 2025 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 09:15
|
ВАЛИКИ ТА ПЕНЗЛІ 11.04.2025 ДОГОВІР.pdf | укладений |
11 квітня 2025 09:11
|