Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на будівництві «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Універсум» Шевченківського району м. Києва на земельній ділянці за адресою вул. Політехнічна, 3-А (код ДК 021:2015 (CPV) 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)»
Очікувана вартість
496 221,00 UAH
UA-2025-03-31-009351-a ● 9f95d625a762472499903d770c19546e
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |
Контактна особа: |
Красієнко Інна Леонідівна 380444893554 inna.krasiienko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 13:46 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 13:46 |
Очікувана вартість: | 496 221,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 481,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
лот 1
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Розгорнути
Згорнути
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на будівництві «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Універсум» Шевченківського району м. Києва на земельній ділянці за адресою вул. Політехнічна, 3-А (код ДК 021:2015 (CPV) 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, м. Київ, вулиця Політехнічна, будинок 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2025
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Щомісячні розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Актів приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду та обсягів виконаних будівельних робіт протягом 14 календарних днів з дати їх підписання Сторонами. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 16:12 |
Проект договору.docx | |
31 березня 2025 16:02 |
Тендерна документація.docx | |
31 березня 2025 16:02 |
Протокол 63.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2025 11:00
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:06
1.1. Відповідно до пп 1.2.3 п 1.2 Додатку 1 до тендерної документації наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
1.2.3 Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на проведення технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією, та /або капітальнм ремонтом споруд цивільного захисту (укриття, сховища тощо) у закладах освіти з класом наслідків (відповідальності) СС2, який укладений не раніше 2022 року.
Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів;
- роботи у договорі виконані відповідно ДБН та іншим нормативно-правовим документам, чинним у період проведення робіт за договором;
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору.
Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що технічний нагляд - здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Статтею 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (надалі – Порядок № 903).
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено порядок професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури та встановлено, що громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено вичерпний перелік документів та вимог для отримання кваліфікаційного сертифікату, а саме: «До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Для проведення професійної атестації громадяни подають заяву про допуск до проведення професійної атестації у паперовій формі або в електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва чи іншу державну інформаційну систему, інтегровану з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва, до якої додаються: копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку в паспорті); засвідчені в установленому порядку копії документів: про освіту; про трудову діяльність та стаж; про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації; стислий звіт про професійну діяльність та/або творчі досягнення. Крім того, громадяни можуть подавати інші документ, що підтверджують їх професійну спеціалізацію, рівень знань та кваліфікацію».
У пункті 3 Порядку № 903 зазначено, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Таким чином, єдиною умовою для виконання робіт з технічного нагляду є наявність кваліфікаційного сертифікату згідно умов Закону України «Про архітектурну діяльність». Порядком № 903 чітко визначено обов’язки інженера з технічного нагляду, а саме:
«5. Особи, що здійснюють технічний нагляд:
1) проводять перевірку: наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурнобудівельного контролю та державного нагляду;
2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;
6) беруть участь у проведенні перевірки: робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельномонтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам; органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
7) виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті.
6. Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника:
1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;
2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;
3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;
4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред'явлення робіт для здійснення технічного нагляду;
5) зупинення виконання: робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт; будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об'єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.
7. У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства».
Крім того, кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляд не поділяється за видами робіт, такі як загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи тощо. Посада інженера з технічного нагляду поділяється лише на категорії, у тому числі:
- Інженер технічного нагляду (без категорії) та Інженер технічного нагляду ІІ категорії – можуть здійснювати технічний нагляд лише на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1;
- Інженер технічного нагляду І категорії – може здійснювати технічний нагляд на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1 та СС2;
- Провідний інженер технічного нагляду - може здійснювати технічний нагляд на всіх об’єктах будівництва, а саме: клас наслідків (відповідальності) СС1, СС2 та СС3.
Таким чином, вимога про наявність аналогічного договору, під яким розуміється повністю виконаний (завершений) договір на проведення технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією, та /або капітальним ремонтом споруд цивільного захисту (укриття, сховища тощо) у закладах освіти є неправомірною.
Прошу внести відповідні зміни, так як дана вимога суперечить законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Під час дії правового режиму воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт та послуг здійснюються відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
У тендерній документації зазначаються, зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, виходячи з норм частини другої статті 16 Закону, при здійсненні процедур закупівель вимога про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є правомірною.
Під час дії правового режиму воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт та послуг здійснюються відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
У тендерній документації зазначаються, зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, виходячи з норм частини другої статті 16 Закону, при здійсненні процедур закупівель вимога про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є правомірною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" |
399 432,00
UAH з ПДВ
|
386 616,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шлєков Д.О. |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
386 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗ" |
493 615,50
UAH з ПДВ
|
493 615,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" #41978844 |
Очікує рішення |
386 616,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 14:15
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2025 11:42 |
Кінець періоду оскарження: | 28 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Для обов’язкового врахування вимог наданих Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту листом від 10.04.2025 № 070-474 (вхідний № 15563 від 15.04.2025р.) щодо необхідності внесення змін в основні умови договору послуг з надання технічного нагляду, для забезпечення ефективного використання комунальних ресурсів та недопущення неефективного витрачання бюджетних коштів. Також, відповідно до частини 15 статті 20 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI суб’єкти господарювання зобов’язані забезпечувати дотримання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, використання та реконструкції захисних споруд цивільного захисту для укриття персоналу та збереження майна підприємства. Уповноваженою особою Замовника не враховано у тендерній документації вимоги наявного досвіду та дотримання ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», що затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702 та встановлюють вимоги до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення з захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів. |
Документи:
17 квітня 2025 11:42
|
Електронний підпис |
17 квітня 2025 11:42
|
Протокол 67.pdf |