Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень (код ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2025-03-31-009137-a ● aa179bdc177f4671864844667e8fe112
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОРЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04333158 |
Місцезнаходження: | 45612, Україна , Волинська обл., селище міського типу Торчин, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 82 |
Контактна особа: |
Олександра Хилько +380332791045 urzakupy@torchynska-gromada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2025 14:30 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 11:17 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 11:17 |
Очікувана вартість: | 41 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2025 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2025 14:30 |
ТД із змінами Послуги з обслуговування пожежної сигналізації Торчин 2025.doc | |
08 квітня 2025 14:30 |
Протокол внесення змін до ТД Пожсигналізація 2025.pdf | |
31 березня 2025 15:50 |
Проєкт Договору ТД Послуги з обслуговування пожежної сигналізації Торчин 2025.doc |
08 квітня 2025 14:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2025 14:30 |
ТД із змінами Послуги з обслуговування пожежної сигналізації Торчин 2025.doc
|
|||
08 квітня 2025 14:30 |
Протокол внесення змін до ТД Пожсигналізація 2025.pdf
|
|||
31 березня 2025 15:50 |
Проєкт Договору ТД Послуги з обслуговування пожежної сигналізації Торчин 2025.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вилучення дискримінаційну вимоги
Дата подання: 02 квітня 2025 18:16
Дата відповіді: 04 квітня 2025 12:02
Добрий день, шановний Замовнику!
Вимагаємо вилучити з додатку 2 тендерної документації, дискримінаційну та таку, що обмежує наші законні права та інтереси щодо участі у даній процедурі закупівлі, вимогу: «…Учасник надає лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року» (далі – Вимога).
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень передбачають виконання комплексу заходів спрямованих на справну та безперервну роботу протипожежного обладнання. Головним завданням виконавця є забезпечення безперервної та справної роботи обладнання, у разі виходу з ладу обладнання – його відновлення.
Таким чином Замовник, встановлюючи вказану Вимогу, ставить в нерівні умови потенційних учасників, які мають відповідну можливість, базу для відновлення, ремонту несправного обладнання та монтажну організацію, яка встановлювала дане обладнання та закуповувала його у виробника, з можливістю отримання відповідного листа.
Частиною 4 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Виходячи з даної норми Закону, йдеться про неможливість посилання Замовником на конкретного виробника. Закон не передбачає прямої норми наявності в учасника прямих відносин із виробником.
Замовник необґрунтовано обмежив коло суб’єктів, які мають надати лист (лише виробника або імпортера). Обладнання щодо якого Замовник просить надати вищевказаний лист, реалізується також дилерами, представниками, дистриб’юторами. Ми, як потенційний учасник, співпрацюємо з компаніями, які є дилерами та дистриб’юторами, тому не може надати листа від виробників або імпортера(-ів) на території Україні.
У даному випадку порушення наших прав та інтересів полягає у тому, що Замовником штучно обмежено конкуренцію дискримінаційними вимогами, що унеможливлює нашу участь у даній процедурі закупівлі.
З огляду на зазначене, Замовником, встановленою Вимогою тендерної документації, здійснено порушення прав та законних інтересів потенційного учасника, а також порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених частиною першою статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведеної Вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду, повідомляємо наступне.
Згідно вимог технічного завдання передбачено, що Виконавець при наданні послуг на умовах укладеного договору з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. Вартість матеріалів, вузлів, складових частин та радіоелектронних компонентів повинна входити до розрахункової вартості послуг по технічному обслуговуванню системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень.
Отже, вимогами технічної документації передбачений ремонт, а саме, усунення виявлених несправностей. Таким чином, Вимога щодо надати в складі тендерної пропозиції лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року, не є дискримінаційною вимогою, адже закупівля послуг передбачає усунення виявлених несправностей. Також, хочемо зауважити, що учасники, які дійсно працюють в сфері встановлення протипожежних систем, мають господарські стосунки з виробниками або представництвами чи філіям виробника або імпортерами або дилерами, або дистриб’юторами, надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень.
Згідно вимог технічного завдання передбачено, що Виконавець при наданні послуг на умовах укладеного договору з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. Вартість матеріалів, вузлів, складових частин та радіоелектронних компонентів повинна входити до розрахункової вартості послуг по технічному обслуговуванню системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень.
Отже, вимогами технічної документації передбачений ремонт, а саме, усунення виявлених несправностей. Таким чином, Вимога щодо надати в складі тендерної пропозиції лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року, не є дискримінаційною вимогою, адже закупівля послуг передбачає усунення виявлених несправностей. Також, хочемо зауважити, що учасники, які дійсно працюють в сфері встановлення протипожежних систем, мають господарські стосунки з виробниками або представництвами чи філіям виробника або імпортерами або дилерами, або дистриб’юторами, надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень.
Лист-гарантія від виробника
Дата подання: 04 квітня 2025 16:30
Дата відповіді: 08 квітня 2025 14:32
Добрий день, шановний замовнику!
Отже, у зв’язку з тим, що ми, як потенційний учасник, не маємо прямих господарських стосунків з виробниками, а працюємо з дилером/дистриб’ютором, а також, виходячи з наданої Вами відповіді, зокрема: «Також, хочемо зауважити, що учасники, які дійсно працюють в сфері встановлення протипожежних систем, мають господарські стосунки з виробниками або представництвами чи філіям виробника або імпортерами або дилерами, або дистриб’юторами, надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень», для виконання вимоги щодо надання листа-гарантії в складі тендерної пропозиції від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), Вам буде достатньо листа від виробника (імпортера), який буде адресований дилеру або дистриб’ютору із визначенням його статусу та зазначенням гарантійних зобов’язань на товар, що безпосередньо співпрацює з учасником, та/або листа-гарантії від дилера або дистриб’ютора, адресованого нам, як учаснику закупівлі? Хочемо звернути увагу, що значна кількість виробників в Україні працює з партнерами через своїх офіційних дистриб’юторів/дилерів та не надає безпосередньо будь-які гарантійні листи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду, повідомляємо наступне.
При розрахунку вартості технічного обслуговування Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (сповіщувачів, гучномовців), у зв`язку з чим, у тендерній пропозиції Учасник надає лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року.
При розрахунку вартості технічного обслуговування Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (сповіщувачів, гучномовців), у зв`язку з чим, у тендерній пропозиції Учасник надає лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року.
Вилучення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 09 квітня 2025 17:59
Дата відповіді: 10 квітня 2025 15:32
Добрий день, шановний замовнику! Оскільки ваші дві попередні відповіді на звернення від учасників щодо дискримінаційної вимоги надання листа-гарантії від виробника суперечать одна одній, адже у першій ви пишете: «… що учасники, які дійсно працюють в сфері встановлення протипожежних систем, мають господарські стосунки з виробниками або представництвами чи філіям виробника або імпортерами або дилерами, або дистриб’юторами, надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень», а в другій: «… у тендерній пропозиції Учасник надає лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року», вимагаємо вилучити з додатку 2 тендерної документації дискримінаційну та таку, що обмежує наші законні права та інтереси щодо участі у даній процедурі закупівлі, вимогу: «…Учасник надає лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року» (далі – Вимога). Ми, як потенційний учасник, являємося державним замовником, що здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. У зв’язку з цим, закуповуючи охоронне та протипожежне обладнання, ми, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених частиною першою статті 5 Закону, та не маємо законних підстав обмежувати коло учасників, вимагаючи постачання вищевказаного обладнання лише від його виробників, адже значна кількість виробників в Україні працює з партнерами через своїх офіційних дистриб’юторів/дилерів, що не є порушенням нормативно-правових актів, які регулюють цю сферу діяльності. Тому ми не маємо прямих господарських стосунків з виробниками, а працюємо з дилером/дистриб’ютором. Зважаючи на вищевикладене, вашою Вимогою порушено наші права та інтереси шляхом штучного обмеження конкуренції дискримінаційною вимогою, що унеможливлює нашу участь у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду, повідомляємо наступне.
Якщо учасник вважає, що замовник порушує його права та інтереси шляхом штучного обмеження конкуренції дискримінаційною вимогою, що унеможливлює його участь у даній процедурі закупівлі, учасник може оскаржити закупівлю відкритих торгів з особливостями, відповідно до пунктів 55-67 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 з урахуванням положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо учасник вважає, що замовник порушує його права та інтереси шляхом штучного обмеження конкуренції дискримінаційною вимогою, що унеможливлює його участь у даній процедурі закупівлі, учасник може оскаржити закупівлю відкритих торгів з особливостями, відповідно до пунктів 55-67 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 з урахуванням положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
27 930,00
UAH з ПДВ
|
27 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" |
40 975,20
UAH з ПДВ
|
40 975,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108803 |
Відхилено |
27 930,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 09:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2025 09:50
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 квітня 2025 00:00
|
ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" #38901342 |
Переможець |
40 975,20
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 12:17
|