Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 32260000-3 Обладнання для передавання даних (Модеми)
Очікувана вартість
561 731,16 UAH
UA-2025-03-31-008989-a ● 3c20e16fd1f74207b42e5f23c8bf7364
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна 380501005404 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 561 731,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 617,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32260000-3: Обладнання для передавання даних
Код ДК 021:2015 – 32260000-3 Обладнання для передавання даних
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма. Мова тендерної пропозиції українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штука
Модем AGSM-AC-DC-485-485 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 32260000-3 — Обладнання для передавання даних
58 штука
Модем SPARKLET (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 32260000-3 — Обладнання для передавання даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 15:45 |
ТД_(Модеми).docx | |
31 березня 2025 15:45 |
Оголошення (Модеми).docx | |
31 березня 2025 15:45 |
Додаток №4 до ТД. Проєкт договору. Модеми.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Застереження для Учасників щодо майбутньої співпраці з Замовником
Дата подання: 01 квітня 2025 11:32
Дата відповіді: 01 квітня 2025 15:24
Добрий день!
Даний Замовник не розрахувався з Постачальником за поставлену продукцію в минулому році більше ніж на 1 млн. грн.
Замовник не відповідає на звернення, не орієнтує щодо строків погашення простроченої заборгованості та не приймає пропозиції щодо врегулювання даної ситуації.
Просимо дану інформацію враховувати Учасниками при прийнятті рішень про участь у закупівлях, що проводяться ним, а також стосовно подальшої співпраці з Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Як вбачається з п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, фізична/юридична особа звертається до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Законодавство у сфері публічних закупівель надає Учаснику можливість звернення без ідентифікації особи, не визначає та не обмежує зміст і перелік питань фізичних/юридичних осіб щодо роз’яснень, АЛЕ вони повинні стосуватися змісту тендерної документації/або оголошення або повинні містити вимогу щодо усунення порушень щодо конкретної закупівлі.
Ваше звернення не містить вимог щодо роз’яснень з приводу тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру на закупівлю, в рамках якого подано звернення (за Код ДК 021:2015 – 32260000-3 Обладнання для передавання даних (Модеми).
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей не передбачено звернення учасників щодо інших тендерів та відповідно надання роз’яснень на них.
Норма законодавства про звернення Учасника в рамках конкретної закупівлі не є нормою, направленою на захист прав та інтересів на стадії виконання договору в зовсім іншій закупівлі.
Законодавство у сфері публічних закупівель надає Учаснику можливість звернення без ідентифікації особи, не визначає та не обмежує зміст і перелік питань фізичних/юридичних осіб щодо роз’яснень, АЛЕ вони повинні стосуватися змісту тендерної документації/або оголошення або повинні містити вимогу щодо усунення порушень щодо конкретної закупівлі.
Ваше звернення не містить вимог щодо роз’яснень з приводу тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру на закупівлю, в рамках якого подано звернення (за Код ДК 021:2015 – 32260000-3 Обладнання для передавання даних (Модеми).
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей не передбачено звернення учасників щодо інших тендерів та відповідно надання роз’яснень на них.
Норма законодавства про звернення Учасника в рамках конкретної закупівлі не є нормою, направленою на захист прав та інтересів на стадії виконання договору в зовсім іншій закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ НіК |
561 731,16
UAH з ПДВ
|
561 731,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НіК #31305795 |
Переможець |
561 731,16
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 16:27
|