Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту та технічного обслуговування трактора NEW HOLLAND 5.110 (серійний номер HFD180582)
Очікувана вартість
98 584,00 UAH
UA-2025-03-29-002730-a ● 99225f4577a64cfe9dc3f450fc97ec23
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 2196 |
Код ЄДРПОУ: | 14321825 |
Вебсайт: | http://dpsu.gov.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Подільськ, |
Контактна особа: |
Ромашко Олег Володимирович 380675635229 tender2196@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2025 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 14:52 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 14:52 |
Очікувана вартість: | 98 584,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 985,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна фільтра паливного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна фільтра паливного сепаратора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна фільтра масляного двигуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна фільтра повітряного первинний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна фільтра повітряного вторинного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна фільтра повітря кабіни лівого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна фільтра повітря кабіни правого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна фільтра повітря кабіни правого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна ременя генератора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна ременя насоса водяного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна оливи двигуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна оливи КПП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна оливи диференціалу переднього моста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна оливи бортових передач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна ролика натяжного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна ременя привідного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна патрубків радіатора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Заміна патрубків кулера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2025 14:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2025 14:22 |
Додаток 4 (цінова пропозиця).docx | |
29 березня 2025 14:22 |
Додаток 6 (Перелік для переможця).docx | |
29 березня 2025 14:22 |
Додаток 5 (Перелік документів для учасника).docx | |
29 березня 2025 14:22 |
Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей.docx | |
29 березня 2025 14:22 |
Додаток 3 (Проєкт договору) ТО NEW HOLLAND.docx | |
29 березня 2025 14:22 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
29 березня 2025 14:22 |
Додаток 2 (технічна спеціфікація).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-29-002730-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович", Код ЄДРПОУ:2993214017
Дата подання: 08 квітня 2025 11:53
Вимога
ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович, приймає участь в закупівлі, Послуги з ремонту та технічного обслуговування трактора NEW HOLLAND 5.110 (серійний номер HFD180582) з ідентифікатором UA-2025-03-29-002730-a.
Аукціон відбувся 07.04.2025 о 15:15.
Після розкриття тендерних пропозицій електронною системою було визначено порядок учасників згідно результатів аукціону за ціновим критерієм, отже участь у закупівлі приймали 2 учасники:
Учасник №1: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка", сума пропозиції 86 036,00 грн, з ПДВ;
Учасник №2: ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович, сума пропозиції 98 144,00 грн без ПДВ.
Найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка".
08.04.2025 Замовник в особі уповноваженої особи ВЧ2196, відповідно до Протоколу №225, приймає рішення про визнання переможцем та наміри про укладання договору з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка"., керуючись п. 41 Особливостей та статті 29 Закон України «Про публічні закупівлі».
ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович, не погоджується з прийнятим рішенням згідно протоколу №225 Уповноваженої особи ВЧ2196, керуючись наступним:
1. У відповідності до тендерної документації на закупівлю, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) зазначено:
« Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- тендерною пропозицією (за формою, зазначеною в Додатку 4 до цієї тендерної документації);
− копія Статуту або іншого установчого документу;
− копія виписки/витягу з ЄДРПОУ;
− копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ;
− копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку;
− копія наказу про призначення керівника (для юридичних осіб);
− копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб);
− копія паспорту (для учасників - фізичних осіб);
− гарантійний лист у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля.
− лист-згода на обробку персональних даних.
− лист у довільній формі, що Учасник не обмежений законодавством «Про санкції»
− документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції ;
− скан-копії проекту договору (Додатку 3) тендерної документації, затверджені печаткою та підписом на кожній сторінці (якщо учасник працює без печатки, то тільки підписом);
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям
– згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей,
– згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформація про кількість, склад, обсяг послуг та місце надання послуг згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.»
В результаті проведення оцінки тендерної пропозиції, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка", нами було виявлено відсутність в складі їхньої пропозиції інформації визначеної Додатком 2 до тендерної документації, в тому числі даних передбачених додатком, а саме таблиці з зазначенням затратних частини та матеріалів.
Також хочемо зазначити що у відповідності до розділу 3 Затратні частини та матеріали, Додатку 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, замовником встановлена вимога :
«Учасник у таблиці зазначає позначення запасних частин та витратних матеріалів згідно з номенклатурою виробника (каталожний номер, код, артикул тощо), що будуть використані під час виконання технічного обслуговування, але в будь-якому випадку всі запасні частини та витратні матеріали повинні бути оригінальні та сумісні для використання на супутньому обладнанні.»
З наведених підстав, прийняте Замовником рішення є упередженим, та порушує вимоги що встановлені Тендерною документацією на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування трактора NEW HOLLAND 5.110 (серійний номер HFD180582)) .
Зважаючи на вищевикладені обставини
ВИМАГАЄМО
1. Скасувати рішенням Уповноваженої особи ВЧ2196, прийняти згідно протоколу №225 від 08.04.2025 р.;
2. Поновити процедуру Закупівлі з моменту останньої правомірної дії.
Розгорнути
Згорнути
Аукціон відбувся 07.04.2025 о 15:15.
Після розкриття тендерних пропозицій електронною системою було визначено порядок учасників згідно результатів аукціону за ціновим критерієм, отже участь у закупівлі приймали 2 учасники:
Учасник №1: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка", сума пропозиції 86 036,00 грн, з ПДВ;
Учасник №2: ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович, сума пропозиції 98 144,00 грн без ПДВ.
Найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка".
08.04.2025 Замовник в особі уповноваженої особи ВЧ2196, відповідно до Протоколу №225, приймає рішення про визнання переможцем та наміри про укладання договору з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка"., керуючись п. 41 Особливостей та статті 29 Закон України «Про публічні закупівлі».
ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович, не погоджується з прийнятим рішенням згідно протоколу №225 Уповноваженої особи ВЧ2196, керуючись наступним:
1. У відповідності до тендерної документації на закупівлю, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) зазначено:
« Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- тендерною пропозицією (за формою, зазначеною в Додатку 4 до цієї тендерної документації);
− копія Статуту або іншого установчого документу;
− копія виписки/витягу з ЄДРПОУ;
− копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ;
− копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку;
− копія наказу про призначення керівника (для юридичних осіб);
− копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб);
− копія паспорту (для учасників - фізичних осіб);
− гарантійний лист у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля.
− лист-згода на обробку персональних даних.
− лист у довільній формі, що Учасник не обмежений законодавством «Про санкції»
− документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції ;
− скан-копії проекту договору (Додатку 3) тендерної документації, затверджені печаткою та підписом на кожній сторінці (якщо учасник працює без печатки, то тільки підписом);
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям
– згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей,
– згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформація про кількість, склад, обсяг послуг та місце надання послуг згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.»
В результаті проведення оцінки тендерної пропозиції, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка", нами було виявлено відсутність в складі їхньої пропозиції інформації визначеної Додатком 2 до тендерної документації, в тому числі даних передбачених додатком, а саме таблиці з зазначенням затратних частини та матеріалів.
Також хочемо зазначити що у відповідності до розділу 3 Затратні частини та матеріали, Додатку 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, замовником встановлена вимога :
«Учасник у таблиці зазначає позначення запасних частин та витратних матеріалів згідно з номенклатурою виробника (каталожний номер, код, артикул тощо), що будуть використані під час виконання технічного обслуговування, але в будь-якому випадку всі запасні частини та витратні матеріали повинні бути оригінальні та сумісні для використання на супутньому обладнанні.»
З наведених підстав, прийняте Замовником рішення є упередженим, та порушує вимоги що встановлені Тендерною документацією на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування трактора NEW HOLLAND 5.110 (серійний номер HFD180582)) .
Зважаючи на вищевикладені обставини
ВИМАГАЄМО
1. Скасувати рішенням Уповноваженої особи ВЧ2196, прийняти згідно протоколу №225 від 08.04.2025 р.;
2. Поновити процедуру Закупівлі з моменту останньої правомірної дії.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2025 14:54
Рішення про визначення переможця скасовано і повернуто ТОВ "Полетехніка" (код ЄДРПОУ -34217047) на кваліфікацію.
Номер вимоги: UA-2025-03-29-002730-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович", Код ЄДРПОУ:2993214017
Дата подання: 10 квітня 2025 14:32
Вимога про скасування протоколу 241
Вих. 19 від 10.04.2025 р.
Уповноваженій особі ВЧ2196
Вимога
ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович, приймає участь в закупівлі, Послуги з ремонту та технічного обслуговування трактора NEW HOLLAND 5.110 (серійний номер HFD180582) з ідентифікатором UA-2025-03-29-002730-a.
Аукціон відбувся 07.04.2025 о 15:15.
Після розкриття тендерних пропозицій електронною системою було визначено порядок учасників згідно результатів аукціону за ціновим критерієм, отже участь у закупівлі приймали 2 учасники:
Учасник №1: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка", сума пропозиції 86 036,00 грн, з ПДВ;
Учасник №2: ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович, сума пропозиції 98 144,00 грн без ПДВ.
Найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка".
08.04.2025 Замовник в особі уповноваженої особи ВЧ2196, відповідно до Протоколу №225, приймає рішення про визнання переможцем та наміри про укладання договору з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка"., керуючись п. 41 Особливостей та статті 29 Закон України «Про публічні закупівлі».
ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович, не погоджуючись з прийнятим рішенням згідно протоколу №225 Уповноваженої особи ВЧ2196, подає вимогу вих. 18 від 08.04.2025 р на ім’я останнього, у відповідності до якої вимагає:
1. Скасувати рішенням Уповноваженої особи ВЧ2196, прийняти згідно протоколу №225 від 08.04.2025 р.;
2. Поновити процедуру Закупівлі з моменту останньої правомірної дії.
08.04.2025 Замовник в особі уповноваженої особи ВЧ2196, відповідно до Протоколу №233, задовольняє вимогу вих. 18 від 08.04.2025 р.
08.04.25, 16:37 Замовник керуючись, частиною шістнадцятою статті 29 Закону, надає ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка», вимогу про усунення порушення:
«Шановний учасник! При розгляді Вашої тендерної пропозиції вами надано Лист-згоду з технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, але виявлена відсутність Додатку 2 тендерної документації, в якому потрібно було заповнити таблицю п. 3. «Затратні частини та матеріали». Прошу у 24 години надати Додаток 2 тендерної документації з заповненою таблицею п. 3. «Затратні частини та матеріали» згідно до «Учасник у таблиці зазначає позначення запасних частин та витратних матеріалів згідно з номенклатурою виробника (каталожний номер, код, артикул тощо), що будуть використані під час виконання технічного обслуговування, але в будь-якому випадку всі запасні частини та витратні матеріали повинні бути оригінальні та сумісні для використання на супутньому обладнанні.» та розмістити його в системі електронних закупівель.»
09.04.2025 Замовник в особі уповноваженої особи ВЧ2196, відповідно до Протоколу №241, приймає рішення про визнання переможцем та наміри про укладання договору з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка"., керуючись п. 41 Особливостей та статті 29 Закон України «Про публічні закупівлі».
ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович, не погоджується з прийнятим рішенням згідно протоколу №241 Уповноваженої особи ВЧ2196, керуючись наступним.
1. У відповідності до положень пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В свою чергу пунктом визначено що, усуненню підлягає невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, крім випадків:
1.1. Відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
1.2. Відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
В свою чергу, замовник застосував свої повноваження в супереч нормам пункту 43 Особливостей, та надіслав вимогу учаснику, про надання протягом 24 годин Додатку 2 що містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
2. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, зокрема, встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
3. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що в тендерній документаці обовʼязковому порядку зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета за Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
4. Нормами пункту 33 частини 1 статті 1 та статті 23 Закону наведено в технічної специфікації та встановлено, що вона повинна містити.
5. Практика розгляду справ АМКУ, що підтверджує вище наведене:
- Рішення від 31.01.2023 Nº 1075-р/пк-пз, закупівля NºUA-2023-01-03-002071-a;
- Рішення від 22.12.2022, Nº 7657-р/пк-пз,, закупівля N°UA-2022-11-29-005182-a;
- Рішення від 01.02.2023 Nº 1142-р/пк-п3,закупівля N°UA-2023-01-10-006876-a;
- Рішення від 26.01.2025, Nº 951-р/пк-пз, закупівля NºUA-2023-01-02-006728-a;
- Рішення від 31.01.2023Nº 1068-р/пк-пз, закупівля NºUA-2023-01-09-003790-a;
- Рішення від 11.01.2023Nº 351-р/пк-пз,закупівля NºUA-2022-12-07-008079-a.
З наведених підстав, прийняте Замовником рішення є протиправним та упередженим, порушує вимоги ст.3, 16,17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Зважаючи на вищевикладені обставини
ВИМАГАЄМО
3. Скасувати рішенням Уповноваженої особи ВЧ2196, прийняти згідно протоколу №241 від 10.04.2025 р.;
4. Поновити процедуру Закупівлі з моменту останньої правомірної дії.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2025 10:02
Відсутні причини для відхилення Учасника та прийняте Замовником рішення не порушує вимоги ст.3, 16,17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси ФОП Панкратьєв Олександр Юрійович в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій з огляду на те, що він не розглядався.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка" |
86 036,00
UAH з ПДВ
|
86 036,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Панкратьєв Олександр Юрійович" |
98 144,00
UAH з ПДВ
|
98 144,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка" #34217047 |
Рішення скасоване |
86 036,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 14:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка" #34217047 |
Переможець |
86 036,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 16:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 11:49
|
171-25.pdf | укладений |
18 квітня 2025 11:48
|