Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліки для хворих на міастенію (Azathioprine) згідно ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
129 984,00 UAH
UA-2025-03-28-010894-a ● 0aef2a33a8734ae182bde3d3e9eae793
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
28 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984441 |
Місцезнаходження: | 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Ольга Материнська +380631088141 olgamaterinska45@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови постачання:
Товари постачаються на склад Замовника окремими партіями в залежності від потреби, щотижня з 08:00 до 16:00 години на основі узгоджених заявок Замовника.
Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 1 (одного) календарного дня з дати узгодження заявки Замовника.
Доставка товару на склад Замовника здійснюється спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок.
Умови укладення договору з переможцем відбору:
Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору.
Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.
Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження.
Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13.
Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями).
У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та/або на електронну пошту: olgamaterinska45@gmail.com про відмову від укладення договору.
Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту пропозицій постачальників є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо)
Розгорнути
Згорнути
Товари постачаються на склад Замовника окремими партіями в залежності від потреби, щотижня з 08:00 до 16:00 години на основі узгоджених заявок Замовника.
Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 1 (одного) календарного дня з дати узгодження заявки Замовника.
Доставка товару на склад Замовника здійснюється спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок.
Умови укладення договору з переможцем відбору:
Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору.
Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.
Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження.
Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13.
Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями).
У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та/або на електронну пошту: olgamaterinska45@gmail.com про відмову від укладення договору.
Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту пропозицій постачальників є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9600 штука
Азатіоприн, таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 50 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
МНН: azathioprine
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
28 березня 2025 15:52 |
ЗПП - Проєкт Договору - Ліки (міастенія).docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" |
126 048,00
UAH з ПДВ
|
126 048,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
126 345,60
UAH з ПДВ
|
126 345,60
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
127 578,24
UAH з ПДВ
|
127 578,24
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" #40581739 |
Переможець |
126 048,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 08:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 16:19
|
Договір № 34-2220 (Імуран).pdf | укладений |
04 квітня 2025 16:18
|