Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція мосту через річку Красношурка на під’їзді до урочища «Спад-2» Краснянського лісництва, в селі Красна Тячівського району Закарпатської області
Очікувана вартість
6 831 965,00 UAH
UA-2025-03-28-008725-a ● 89134d76ebe44bdda9fb8b1c779a21cf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 380993539447 yana.kasian@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 23:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 14:58 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 14:58 |
Очікувана вартість: | 6 831 965,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 159,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ.
У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція мосту через річку Красношурка на під’їзді до урочища «Спад-2» Краснянського лісництва, в селі Красна Тячівського району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90523, Україна, Закарпатська область, Красна, Закарпатська обл., Тячівський район, Дубівська територіальна громада, с. Красна, ур. "Спад-2"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пункт 3.6 Договору: Розрахунки по Договору проводяться Замовником в розмірі 100% від вартості робіт після прийняття завершених робіт згідно з обсягами, визначеними в Договірній ціні, протягом 15 робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-3), складених Підрядником відповідно до вимог настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2025 13:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2025 13:07 |
Додаток 1 до ТД. Проект Договору (зі змінами).docx | |
08 квітня 2025 13:07 |
Додаток 1 до ТД. Проект Договору (зі змінами).docx.p7s (1).zip | |
08 квітня 2025 12:49 |
Перелік змін.docx | |
08 квітня 2025 12:49 |
Протокол_154_08.04.2025_внесення_змін_мост.docx.p7s (2).zip | |
08 квітня 2025 12:49 |
Тендерна документація (зі змінами).docx.p7s (2).zip | |
08 квітня 2025 12:49 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
08 квітня 2025 12:49 |
Перелік змін.docx | |
08 квітня 2025 12:49 |
Протокол_154_08.04.2025_внесення_змін_мост.docx.p7s (2).zip | |
08 квітня 2025 12:47 |
Перелік змін.docx | |
08 квітня 2025 12:47 |
Протокол_154_08.04.2025_внесення_змін_мост.docx.p7s (2).zip | |
28 березня 2025 14:39 |
Міст Спад 2 (3).7z |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Мова тендерної пропозиції
Дата подання: 31 березня 2025 16:05
Дата відповіді: 02 квітня 2025 17:01
Згідно умов тендерної документації: «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинна бути складена тендерна пропозиція
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.»
Тендерна документація, а саме:
- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ містять «Улаштування з монолітного залізобетону підферменних площадок і прокладних рядів на суші (замонолічування рігеля з капітелю бетоном В30 (С25/30) F200 W6)», «Улаштування з монолітного залізобетону підферменних площадок і прокладних рядів на суші (улаштування з монолiтного залiзобетону підуклонки із бетону В25 (С20/25) F200 W6)», тощо;
- ІХ. Форма забезпечення тендерної пропозиції ГАРАНТІЯ містить: «Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі» (UA-2025-03-28-008725-a), «Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк)», тощо;
- VIII. Примірна форма відомостей про учасника* «Е-mail:»
ПРОШУ ВАС надати роз’яснення стосовно перекладу на українську мову, якщо існують випадки, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни), тощо.
Як Учасник має перекласти технічне завдання, щоб воно повністю відповідало вимогам Замовника?
Чи має Учасник перекласти всі технічні паспорта (свідоцтва про реєстрацію ТЗ), якщо згідно ПОСТАНОВИ від 27 січня 2010 р. N 55 «Про впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею» такі літери як «W», «С» взагалі не мають перекладу?
Яким законодавством має керуватися Учасник при перекладі символів, букв, знаків, тощо?
Чи має Учасник перекладати на українську мову номер оголошення закупівлі UA-?
Чи має Учасник перекладати посилання на сайт в мережі інтернет?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо про наступне.
Вказані Вами документи (Технічне завдання, Форма банківської гарантії, Примірна форма відомостей про учасника) є документами замовника, наданими в складі тендерної документації для заповнення та використання учасником при підготовці тендерної пропозиції. Інформація, вказана в цих формах не потребує перекладу учасником.
Крім того не потребує перекладу та викладається мовою загальноприйнятого застосування інформація про загальноприйняті міжнародні терміни, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельних марок, знаків, серій та номерів дипломів/сертифікатів/свідоцтв, номерів оголошення закупівлі, посилання на сайт в мережі інтернет, враховуючи, що використання букв та символів української мови може призвести до спотворення цих назв/виразів/позначень.
При цьому у разі надання в складі тендерної пропозиції документа, наприклад, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, на іноземній мові, дане свідоцтво повинно бути перекладене на українську мову, за виключенням інформації про назву марки/моделі транспортного засобу та позначень/букв/символів в реєстраційному номері/ідентифікаційному номері транспортного засобу, номері/серії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, тощо.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що пункт 5 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить перелік формальних помилок до пп. 1 якого включено таку формальну помилку, як «використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови». Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій.
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо про наступне.
Вказані Вами документи (Технічне завдання, Форма банківської гарантії, Примірна форма відомостей про учасника) є документами замовника, наданими в складі тендерної документації для заповнення та використання учасником при підготовці тендерної пропозиції. Інформація, вказана в цих формах не потребує перекладу учасником.
Крім того не потребує перекладу та викладається мовою загальноприйнятого застосування інформація про загальноприйняті міжнародні терміни, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельних марок, знаків, серій та номерів дипломів/сертифікатів/свідоцтв, номерів оголошення закупівлі, посилання на сайт в мережі інтернет, враховуючи, що використання букв та символів української мови може призвести до спотворення цих назв/виразів/позначень.
При цьому у разі надання в складі тендерної пропозиції документа, наприклад, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, на іноземній мові, дане свідоцтво повинно бути перекладене на українську мову, за виключенням інформації про назву марки/моделі транспортного засобу та позначень/букв/символів в реєстраційному номері/ідентифікаційному номері транспортного засобу, номері/серії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, тощо.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що пункт 5 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить перелік формальних помилок до пп. 1 якого включено таку формальну помилку, як «використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови». Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій.
Ціна тендерної пропозиції
Дата подання: 31 березня 2025 16:24
Дата відповіді: 02 квітня 2025 17:04
Відповідно до вимог Тендерної документації:
«Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%.
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ.
У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.»
«Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.»;
«Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків, визначених пунктом 18 Особливостей.»
Відповідно до п.18. Особливостей: Умови договору про закупівлю НЕ ПОВИННІ ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ЗМІСТУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ переможця процедури закупівлі, У ТОМУ ЧИСЛІ за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни В БІК ЗМЕНШЕННЯ ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів В БІК ЗМЕНШЕННЯ за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Просимо Вас надати відповіді на наступні питання:
1. На підставі якого нормативного документу Переможець матиме право укласти договір за результатами проведеної процедури закупівлі на суму, що перевищує ціну за результатами електронного аукціону?
2. Як Учаснику надати кошторисний розрахунок Договірної ціни виконаний відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, якщо нею передбачено « п. 5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, КОШТИ НА СПЛАТУ ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ, ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо про наступне.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.
Пунктом 2 розділу І "Загальні положення" Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, визначено, що очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення / невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Тобто, замовник має право встановити очікувану вартість закупівлі, яка включає або не включає податок на додану вартість (ПДВ). За такою ж логікою в системі Prozorro реалізована можливість зазначати очікувану вартість закупівлі з ПДВ та без ПДВ.
Позиція замовника підтверджується в тому числі листом Мінекономіки щодо, зокрема, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів від 04.03.2024 № 3323-04/16523-07.
Враховуючи зазначене, замовник має право оголошувати закупівлю на суму очікуваної вартості як з ПДВ, так і без ПДВ.
Відповідно інформації, включеної до річного плану закупівелі, очікувана вартість предмета закупівлі включає суму ПДВ, враховуючи загальний бюджет закупівлі.
З огляду на особливості та специфіку оподаткування юридичних осіб резидентів і нерезидентів України, а також фізичних осіб-підприємців, при участі в одній процедурі закупівлі вони можуть перебувати у нерівних умовах, оскільки якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з ПДВ, то цінова пропозиція резидента-платника податку на додану вартість повинна включати відповідну суму ПДВ, тоді як фізична особа-підприємець та учасник-нерезидент не включають до пропозиції таку суму, оскільки не є платниками податку.
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки пропозицій умовами закупівлі передбачено, що учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ, відповідно, оцінка тендерних пропозицій здійснюється без урахування ПДВ.
Таким чином, замовником забезпечено виконання статті 5 Закону щодо рівних умов участі в закупівлі учасників резидентів та нерезидентів.
Крім того тендерною документацією передбачено, що у разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
При формуванні договірної ціни з кошторисними розрахунками учасник/переможець закупівлі надає інформацію без ПДВ та з ПДВ (у разі якщо учасник/переможець є платником ПДВ).
Викладені вище аргументи позиції замовника підтверджуються також роз'ясненнями Уповноваженого органу https://infobox.prozorro.org/updates/pdv-v-sistemi- prozorro.
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо про наступне.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.
Пунктом 2 розділу І "Загальні положення" Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, визначено, що очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення / невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Тобто, замовник має право встановити очікувану вартість закупівлі, яка включає або не включає податок на додану вартість (ПДВ). За такою ж логікою в системі Prozorro реалізована можливість зазначати очікувану вартість закупівлі з ПДВ та без ПДВ.
Позиція замовника підтверджується в тому числі листом Мінекономіки щодо, зокрема, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів від 04.03.2024 № 3323-04/16523-07.
Враховуючи зазначене, замовник має право оголошувати закупівлю на суму очікуваної вартості як з ПДВ, так і без ПДВ.
Відповідно інформації, включеної до річного плану закупівелі, очікувана вартість предмета закупівлі включає суму ПДВ, враховуючи загальний бюджет закупівлі.
З огляду на особливості та специфіку оподаткування юридичних осіб резидентів і нерезидентів України, а також фізичних осіб-підприємців, при участі в одній процедурі закупівлі вони можуть перебувати у нерівних умовах, оскільки якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з ПДВ, то цінова пропозиція резидента-платника податку на додану вартість повинна включати відповідну суму ПДВ, тоді як фізична особа-підприємець та учасник-нерезидент не включають до пропозиції таку суму, оскільки не є платниками податку.
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки пропозицій умовами закупівлі передбачено, що учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ, відповідно, оцінка тендерних пропозицій здійснюється без урахування ПДВ.
Таким чином, замовником забезпечено виконання статті 5 Закону щодо рівних умов участі в закупівлі учасників резидентів та нерезидентів.
Крім того тендерною документацією передбачено, що у разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
При формуванні договірної ціни з кошторисними розрахунками учасник/переможець закупівлі надає інформацію без ПДВ та з ПДВ (у разі якщо учасник/переможець є платником ПДВ).
Викладені вище аргументи позиції замовника підтверджуються також роз'ясненнями Уповноваженого органу https://infobox.prozorro.org/updates/pdv-v-sistemi- prozorro.
Норми Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»
Дата подання: 31 березня 2025 16:26
Дата відповіді: 02 квітня 2025 17:02
Надайте будь ласка роз’яснення щодо наступної вимоги тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII (далі – Закон 1207-VII)», а саме, які документи має надати Учасник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо про наступне.
Відповідно до п. 6 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що Учасники процедури закупівлі при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII (далі – Закон 1207-VII).
У випадку наявної невідповідності учасника Закону 1207-VII, тендерна пропозиція такого учасника вважатиметься такою, що не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, при поданні тендерної пропозиції учасник повинен врахувати норми Закону 1207-VII, зокрема частини 2 статті 13, в частині здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання), яких є тимчасово окупована територія.
Замовник самостійно перевіряю вказану інформацію, подання учасником будь яких довідок/листів/пояснень стосовно цього пункту тендерної документації не вимагається.
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо про наступне.
Відповідно до п. 6 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що Учасники процедури закупівлі при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII (далі – Закон 1207-VII).
У випадку наявної невідповідності учасника Закону 1207-VII, тендерна пропозиція такого учасника вважатиметься такою, що не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, при поданні тендерної пропозиції учасник повинен врахувати норми Закону 1207-VII, зокрема частини 2 статті 13, в частині здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання), яких є тимчасово окупована територія.
Замовник самостійно перевіряю вказану інформацію, подання учасником будь яких довідок/листів/пояснень стосовно цього пункту тендерної документації не вимагається.
Кошторисний розрахунок договірної ціни
Дата подання: 31 березня 2025 16:27
Дата відповіді: 02 квітня 2025 17:05
Відповідно до VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* до тендерної документації:
3. Вимоги щодо формування договірної ціни
3.1. Договірна ціна (ціна Договору) динамічна.
3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.
3.2. Загальна вартість за договірною ціною має відповідати ціні пропозиції Переможця.
3.3. Договірна ціна означає ціну, за яку Переможець згоден виконати роботи, що є предметом закупівлі, відповідно до Технічного завдання.
3.4. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням змін № 1, № 2, № 3, № 4», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі- Настанова)
Прошу надати відповідь стосовно того, як учаснику розрахувати договірну ціну не порушуючи вимоги щодо відображення тендерної пропозиції в системі без ПДВ та одночасно виконати розрахунок договірної ціни відповідно до вимог VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* до тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо про наступне.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.
Пунктом 2 розділу І "Загальні положення" Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, визначено, що очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення / невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Тобто, замовник має право встановити очікувану вартість закупівлі, яка включає або не включає податок на додану вартість (ПДВ). За такою ж логікою в системі Prozorro реалізована можливість зазначати очікувану вартість закупівлі з ПДВ та без ПДВ.
Позиція замовника підтверджується в тому числі листом Мінекономіки щодо, зокрема, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів від 04.03.2024 № 3323-04/16523-07.
Враховуючи зазначене, замовник має право оголошувати закупівлю на суму очікуваної вартості як з ПДВ, так і без ПДВ.
Відповідно інформації, включеної до річного плану закупівелі, очікувана вартість предмета закупівлі включає суму ПДВ, враховуючи загальний бюджет закупівлі.
З огляду на особливості та специфіку оподаткування юридичних осіб резидентів і нерезидентів України, а також фізичних осіб-підприємців, при участі в одній процедурі закупівлі вони можуть перебувати у нерівних умовах, оскільки якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з ПДВ, то цінова пропозиція резидента-платника податку на додану вартість повинна включати відповідну суму ПДВ, тоді як фізична особа-підприємець та учасник-нерезидент не включають до пропозиції таку суму, оскільки не є платниками податку.
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки пропозицій умовами закупівлі передбачено, що учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ, відповідно, оцінка тендерних пропозицій здійснюється без урахування ПДВ.
Таким чином, замовником забезпечено виконання статті 5 Закону щодо рівних умов участі в закупівлі учасників резидентів та нерезидентів.
Крім того тендерною документацією передбачено, що у разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
При формуванні договірної ціни з кошторисними розрахунками учасник/переможець закупівлі надає інформацію без ПДВ та з ПДВ (у разі якщо учасник/переможець є платником ПДВ).
Викладені вище аргументи позиції замовника підтверджуються також роз'ясненнями Уповноваженого органу https://infobox.prozorro.org/updates/pdv-v-sistemi- prozorro.
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо про наступне.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.
Пунктом 2 розділу І "Загальні положення" Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, визначено, що очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення / невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Тобто, замовник має право встановити очікувану вартість закупівлі, яка включає або не включає податок на додану вартість (ПДВ). За такою ж логікою в системі Prozorro реалізована можливість зазначати очікувану вартість закупівлі з ПДВ та без ПДВ.
Позиція замовника підтверджується в тому числі листом Мінекономіки щодо, зокрема, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів від 04.03.2024 № 3323-04/16523-07.
Враховуючи зазначене, замовник має право оголошувати закупівлю на суму очікуваної вартості як з ПДВ, так і без ПДВ.
Відповідно інформації, включеної до річного плану закупівелі, очікувана вартість предмета закупівлі включає суму ПДВ, враховуючи загальний бюджет закупівлі.
З огляду на особливості та специфіку оподаткування юридичних осіб резидентів і нерезидентів України, а також фізичних осіб-підприємців, при участі в одній процедурі закупівлі вони можуть перебувати у нерівних умовах, оскільки якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з ПДВ, то цінова пропозиція резидента-платника податку на додану вартість повинна включати відповідну суму ПДВ, тоді як фізична особа-підприємець та учасник-нерезидент не включають до пропозиції таку суму, оскільки не є платниками податку.
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки пропозицій умовами закупівлі передбачено, що учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ, відповідно, оцінка тендерних пропозицій здійснюється без урахування ПДВ.
Таким чином, замовником забезпечено виконання статті 5 Закону щодо рівних умов участі в закупівлі учасників резидентів та нерезидентів.
Крім того тендерною документацією передбачено, що у разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
При формуванні договірної ціни з кошторисними розрахунками учасник/переможець закупівлі надає інформацію без ПДВ та з ПДВ (у разі якщо учасник/переможець є платником ПДВ).
Викладені вище аргументи позиції замовника підтверджуються також роз'ясненнями Уповноваженого органу https://infobox.prozorro.org/updates/pdv-v-sistemi- prozorro.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМІСТ" |
6 619 316,25
UAH
|
6 619 316,25
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
6 789 287,53
UAH
|
6 789 287,53
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМІСТ" #31019142 |
Переможець |
6 619 316,25
UAH
|
25 квітня 2025 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2025 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2025 21:10
|
Договір підряду АВТОМІСТ машиносчитувальний формат.7z | укладений |
14 травня 2025 21:10
|
Договір_09-1_05.2025_Автоміст (1).pdf | укладений |
14 травня 2025 21:10
|