Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері міжкімнатні
Очікувана вартість
6 197,00 UAH
UA-2025-03-28-007079-a 40d5a2600ae74da2b47f1e2e0551a85a
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губар Євген Миколайович

+380969505297 zakupki_chernihiv@cip.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 34759704
Місцезнаходження: Україна , Чернігівська обл., Чернігів,
Контактна особа: Губар Євген Миколайович
+380969505297
zakupki_chernihiv@cip.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 06:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 07:00
Очікувана вартість: 6 197,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Двері міжкімнатні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2025 13:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 13:37
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
28 березня 2025 13:37
Додаток 5 Лист-згода.doc
28 березня 2025 13:37
Оголошення.pdf
28 березня 2025 13:37
Додаток 4 Договір.doc
28 березня 2025 13:37
Додаток 2 Вимоги до учасника.doc
28 березня 2025 13:37
Додаток 3 Технічні вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 07:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Кутенков М.В. 6 190,00
UAH з ПДВ
6 190,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2025 11:13
Електронний підпис
11 квітня 2025 11:05
ПОДАТКОВА
11 квітня 2025 00:36
Електронний підпис
11 квітня 2025 00:34
ПРОЕКТ
11 квітня 2025 00:34
ЗГОДА
11 квітня 2025 00:34
гарант
11 квітня 2025 00:34
не банкрут
11 квітня 2025 00:34
не має
08 квітня 2025 00:36
Електронний підпис
08 квітня 2025 00:35
АНКЕТА.pdf
08 квітня 2025 00:35
БАНКРУТСТВО.pdf.asice.zip
08 квітня 2025 00:35
ВИТЯГ 2019Р.jpg.asice.zip
08 квітня 2025 00:35
Витяг з ЄДР.pdf
08 квітня 2025 00:35
ГАРАНТ ДВЕРІ 1 ШТ.pdf
08 квітня 2025 00:35
ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf
08 квітня 2025 00:35
ПАСПОРТ КУТЕНКОВ МВ.pdf
08 квітня 2025 00:35
САНКЦІІ ІЗ ЗАМОВНИКОМ.pdf
08 квітня 2025 00:35
УСТАВНІ КУТЕНКОВ МВ.pdf
08 квітня 2025 00:35
ФОП КУТЕНКОВ МВ НЕ Є.pdf
08 квітня 2025 00:35
відомості Кутенков МВ.pdf
08 квітня 2025 00:35
відсутність відмови 47.pdf
08 квітня 2025 00:35
гарант 1.pdf
08 квітня 2025 00:35
гарант товару.pdf
08 квітня 2025 00:35
наявна інфо.pdf
08 квітня 2025 00:35
паспорт всі.pdf.asice.zip
08 квітня 2025 00:35
працівники й досвід.pdf
08 квітня 2025 00:35
рахунок ПРИВАТ.pdf
08 квітня 2025 00:35
санкціі даним листом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенков М.В.

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кутенков М.В.
#2930405436
Переможець 6 190,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2025 15:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 14:21

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кутенков М.В. (далі – Учасник) у спрощеній закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-007079-a), виявлено наступні невідповідності: 1. Не надано копію погодженого проекту договору відповідно до Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачену пунктом 2 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Не надано гарантійний лист, в якому учасник підтверджує, що ознайомлений з усіма вимогами прописаними в оголошенні та гарантує сумлінне виконання усіх вимог, передбачений пунктом 8 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Не надано дійсну довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання контрагентом заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством, передбачену пунктом 9 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Не надано діючу довідка про відсутність інформації щодо перебування контрагента у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, передбачену пунктом 11 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 5. Не надано Лист – згоду на обробку персональних даних згідно Додатку № 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачену пунктом 13 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи, що у складі тендерної пропозиції всі основні документи, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі надані вірно, вам необхідно у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, надати наступні виправлені файли: 1) Надати копію погодженого проекту договору відповідно до Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Надати гарантійний лист, в якому учасник підтверджує, що ознайомлений з усіма вимогами прописаними в оголошенні та гарантує сумлінне виконання усіх вимог. 3) Надати діючу довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання контрагентом заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством. 4) Надати діючу довідка про відсутність інформації щодо перебування контрагента у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. 5) Надати Лист-згоду на обробку персональних даних згідно Додатку № 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Документи

11 квітня 2025 15:11
Електронний підпис
11 квітня 2025 15:09
Протокол визначення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2025 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кутенков М.В.
#2930405436
6 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2025 15:11
Електронний підпис
11 квітня 2025 15:09
Протокол визначення