Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання, 30230000-0 (принтери в асортименті)
Очікувана вартість
149 000,00 UAH
UA-2025-03-28-006797-a ● ca58cea842004328855a30134cbab0b5
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Анатолій Мосійчук +380332284047 info@vd.lutsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 13:00 |
Очікувана вартість: | 149 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Комп’ютерне обладнання, 30230000-0 (принтери в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, м.Луцьк, вул. Дубнівська, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 40 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 13:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 13:22 |
Т.Д. Комп’ютерне обладнання, 30230000-0 ( принтери в асортименті).docx | |
28 березня 2025 13:22 |
Додаток 7 (документи що подаються учасником).docx | |
28 березня 2025 13:22 |
Додаток 8 (документи що подаються переможцем).docx | |
28 березня 2025 13:22 |
Додаток 3 (технічне завдання).docx | |
28 березня 2025 13:22 |
Додаток 2 (підтвердження пункт 47 Особливостей).docx | |
28 березня 2025 13:22 |
Додаток 5 (тендерна пропозиція).docx | |
28 березня 2025 13:22 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
28 березня 2025 13:22 |
Додаток 6 (гарантійний лист строк дії пропозиції).docx | |
28 березня 2025 13:22 |
Додаток 4 (проект договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Canon i-SENSYS MF455dw
Дата подання: 31 березня 2025 15:00
Дата відповіді: 01 квітня 2025 08:26
Шановний Замовнику, Canon i-SENSYS MF455dw - EOL (знятий з виробництва), просимо змінити дану модель на актуальну, оскільки в подальшому можуть викликати труднощі із технічним обслуговуванням
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, у тендерній документації зазначена модель для зручності та з метою вивчення учасникам технічних властивостей предмету який необхідний підприємству. Разом з тим згідно Додадку 3 до тендерної документації характеристики товару який пропонується повинен відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Таким чином у вас є можливість запропонувати товар який відповідає даним характеристикам або є кращим, у зв'язку з можливістю/неможливістю придбання саме конкретної моделі вказаної у технічному завданні.
Принтер Epson EcoTank ET-5150 Wi-Fi (C11CJ89402)
Дата подання: 31 березня 2025 15:01
Дата відповіді: 01 квітня 2025 08:30
Принтер Epson EcoTank ET-5150 Wi-Fi (C11CJ89402) - в Україні відсутні офіційно імпортовані принтери з даним партномером, просимо вказати актуальний партномер задля закупівлі легальних товарів
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, у тендерній документації зазначена модель (в тому числі партнометр) з метою вивчення учасникам технічних властивостей предмету закупівлі, який необхідний підприємству. Згідно Додадку 3 до тендерної документації характеристики товару який пропонується повинен відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Таким чином у вас є можливість запропонувати товар який відповідає характеристикам закупівлі іншої моделі та/або з іншим партномером, за умови дотримання вимог встановлених у тендерній документації Замовника.
Нелегальний товар
Дата подання: 01 квітня 2025 09:34
Дата відповіді: 02 квітня 2025 12:20
Тобто, виходячи з попередніх відповідей, Вас влаштує придбання нелегального (сірого) товару, який не призначений для ринку України, ввезений без сплати належних податків і зборів, а також не забезпечений офіційною гарантійною підтримкою? І апарату, який знятий з виробництва, і, згідно із даними виробника, комплектуючі до якого, включаючи розхідники і картриджі, до якого також вже офіційно недоступні до купівлі на території України (можливі лише складські залишки), вірно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Керуючись право наданим вимогами чинного законодавства, замовник (його структурний підрозділ) визначав необхідним саме такі технічні характеристики предмета закупівлі, які зазначені у Додатку 3 тендерної документації. Конкретну марку чи найменування виробника було встановлено з метою можливості здійснення аналізу технічних характеристик потенційних учасників закупівлі. Разом з тим згідно вимог технічної документації крім такого посилання на конкретний товар документація містити також вираз "або еквівалент". Таким чином учасники вправі подати будь яку продукцію , будь якого виробника технічні характеристики якого відповідають вимогам тендерної документації або є кращими, що відповідає умовам чинного законодавства України.
У відповідності до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Таким чином законодавець визначив необхідну умову згідно якої Учасники вправі звертатися до замовника з зверненнями, а саме: надання роз’яснень щодо тендерної документації. Враховуючи те, що ваше звернення не стосується роз’яснень саме умов тендерної документації, а носить виключно суб’єктивні судження щодо дотримання та можливого порушення потенційними учасниками вимог податкового, митного іншого законодавства, вважаємо вірним твердження про те, що обов’язок дотримання вимог законодавства зазначеному у вашому зверненні покладається саме на Учасників закупівлі та є їх обов’язком, як і дотримання іншим вимог чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Керуючись право наданим вимогами чинного законодавства, замовник (його структурний підрозділ) визначав необхідним саме такі технічні характеристики предмета закупівлі, які зазначені у Додатку 3 тендерної документації. Конкретну марку чи найменування виробника було встановлено з метою можливості здійснення аналізу технічних характеристик потенційних учасників закупівлі. Разом з тим згідно вимог технічної документації крім такого посилання на конкретний товар документація містити також вираз "або еквівалент". Таким чином учасники вправі подати будь яку продукцію , будь якого виробника технічні характеристики якого відповідають вимогам тендерної документації або є кращими, що відповідає умовам чинного законодавства України.
У відповідності до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Таким чином законодавець визначив необхідну умову згідно якої Учасники вправі звертатися до замовника з зверненнями, а саме: надання роз’яснень щодо тендерної документації. Враховуючи те, що ваше звернення не стосується роз’яснень саме умов тендерної документації, а носить виключно суб’єктивні судження щодо дотримання та можливого порушення потенційними учасниками вимог податкового, митного іншого законодавства, вважаємо вірним твердження про те, що обов’язок дотримання вимог законодавства зазначеному у вашому зверненні покладається саме на Учасників закупівлі та є їх обов’язком, як і дотримання іншим вимог чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
легальний тендер
Дата подання: 01 квітня 2025 21:18
Дата відповіді: 02 квітня 2025 13:03
Шановний замовник, не зважайте на цих "правильних" учасників, ми привеземо вам товар, як би його не називали, сірий, білий, рожевий, хоч помаранчевий, дістанемо всюди й звичайно завеземо в України як треба з мінімальними витратами.
Відповідь: Шановний Учасник вдячні за проявлений інтерес до даної закупівлі, разом з тим варто зауважити, що у відповідності до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Таким чином учасник повинен звертатися до Замовника щодо необхідності роз’яснень умов тендерної документації у випадку їх наявності.
Нелегальний товар
Дата подання: 02 квітня 2025 10:32
Дата відповіді: 02 квітня 2025 13:04
Шановний Замовнику, не ведіться на маніпуляції сіровозів. В такий складний для нашої країни час фраза "завеземо в України як треба з мінімальними витратами" звучить абсурдно, адже: 1) при такому "завеземо" не сплачуються податки (товар офіційно не може імортуватись на територію України, оскільки не передбачений для її ринку, що підтвердить як його виробник, так і офіційні дистриб'ютори), 2) такий товар, який імпортований не офіційно, а привезений як "для себе" не буде мати відповідних сертифікатів якості та офіційного гарантійного обслуговування. Ваш бюджет дозволяє вам без проблем купити офіційний товар, з яким у подальшому не буде виникати питань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник вдячні за проявлений інтерес до даної закупівлі, разом з тим варто зауважити, що у відповідності до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Таким чином учасник повинен звертатися до Замовника щодо необхідності роз’яснень умов тендерної документації у випадку їх наявності.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація відповідності та/або декларація про відповідність вимогам технічних регламентів, які підтверджують, якість та відповідність обладнання, чинні на момент подання пропозиції.
Дата подання: 02 квітня 2025 14:09
Дата відповіді: 03 квітня 2025 13:56
Сподіваємось, що ви не проігноруєте вимоги вашої ж тендерної документації і в складі тендерної пропозиції сіровозів ретельно перевірите "6. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларацію відповідності та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, які підтверджують, якість та відповідність обладнання, чинні на момент подання пропозиції" на кожну позицію пропонованого обладнання.
Обираючи легальних постачальників, ви сприяєте розвитку відповідального бізнесу, зміцнюєте економіку та формуєте довіру між партнерами, що в довгостроковій перспективі вигідно всім учасникам ринку. Закликаємо підтримувати чесну конкуренцію та прозорий бізнес.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник вдячні за проявлений інтерес до даної закупівлі, разом з тим варто зауважити, що у відповідності до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Таким чином учасник повинен звертатися до Замовника щодо необхідності роз’яснень умов тендерної документації у випадку їх наявності.
СЦ у Луцьку
Дата подання: 02 квітня 2025 14:13
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:56
Згідно з вимогами ТД ви вимагаєте: "7. Учасник повинен мати в наявності сервісний центр, який забезпечить гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну та після гарантійне обслуговування (ремонт) у місті Луцьку". Тобто :1) що таке "в наявності"?; 2) ви будете обслуговувати техніку не в аторизованих сервісних центрах, а в СЦ учасника, втрачаючи гарантію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Аналізуючи зміст норми закону можна дійти висновку що Замовник має вимагати саме «наявність» одного із або декілька критеріїв, які підтвердять кваліфікацію того чи іншого учасника.
Що стосується наявності сервісного центру у місці Луцьку, то даний критерій був встановлений з метою забезпечення Замовника від недобросовісних постачальників. Наявність такого центру дасть змогу у випадку якщо техніка потребуватиме ремонту провести її діагностику та визначити чи даний випадок підпадає під гарантійне обслуговування чи ні. Також у випадку коли вийде термін гарантійного обслуговування техніки це дасть змогу звернутися і більш пізні строки для ремонту техніки.
Що стосується питання обслуговування то це відповідальність Учасника у разі необхідності забезпечити ремонт техніки у відповідності до норм чинного законодавства (в тому числі з дотриманням норм гарантійного обслуговування). Про що було зазначено в умовах тендерної документації, зокрема Проект договору містить наступні вимоги:
2.3. Постачальник відповідає перед Покупцем за всіма гарантійними випадками, що можуть виникнути у зв’язку з використанням Товару.
2.6. Гарантія поширюється на всі комплектуючі вироби і складові частини Товару за умови дотримання Покупцем встановлених вимог і норм зберігання та експлуатації відповідного Товару.
2.8. У випадку виходу з ладу Товару або виявлення прихованих недоліків протягом гарантійного строку, Постачальник зобов'язаний протягом 7 календарних днів з моменту пред'явлення відповідної вимоги Покупцем за свій рахунок усунути дефекти Товару, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити Товар (на вибір Покупця), якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення Покупцем правил експлуатації або зберігання Товару.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Аналізуючи зміст норми закону можна дійти висновку що Замовник має вимагати саме «наявність» одного із або декілька критеріїв, які підтвердять кваліфікацію того чи іншого учасника.
Що стосується наявності сервісного центру у місці Луцьку, то даний критерій був встановлений з метою забезпечення Замовника від недобросовісних постачальників. Наявність такого центру дасть змогу у випадку якщо техніка потребуватиме ремонту провести її діагностику та визначити чи даний випадок підпадає під гарантійне обслуговування чи ні. Також у випадку коли вийде термін гарантійного обслуговування техніки це дасть змогу звернутися і більш пізні строки для ремонту техніки.
Що стосується питання обслуговування то це відповідальність Учасника у разі необхідності забезпечити ремонт техніки у відповідності до норм чинного законодавства (в тому числі з дотриманням норм гарантійного обслуговування). Про що було зазначено в умовах тендерної документації, зокрема Проект договору містить наступні вимоги:
2.3. Постачальник відповідає перед Покупцем за всіма гарантійними випадками, що можуть виникнути у зв’язку з використанням Товару.
2.6. Гарантія поширюється на всі комплектуючі вироби і складові частини Товару за умови дотримання Покупцем встановлених вимог і норм зберігання та експлуатації відповідного Товару.
2.8. У випадку виходу з ладу Товару або виявлення прихованих недоліків протягом гарантійного строку, Постачальник зобов'язаний протягом 7 календарних днів з моменту пред'явлення відповідної вимоги Покупцем за свій рахунок усунути дефекти Товару, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити Товар (на вибір Покупця), якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення Покупцем правил експлуатації або зберігання Товару.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій