Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Рильського, 5 в м. Житомир
Очікувана вартість
5 045 176,80 UAH
UA-2025-03-28-003833-a ● c1148922648f44bdbde1c2f5ceaa7460
Відкриті торги з особливостями
Призупинено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Маргарита Грабчук +380989985101 grabchukmargarita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 13:37 |
Очікувана вартість: | 5 045 176,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 225,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Рильського, 5 в м. Житомир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Житомир, вул. Рильського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 11:15 |
Обґрунтування.docx | |
28 березня 2025 11:15 |
Тендерна документація та додатки до неї.docx | |
28 березня 2025 11:15 |
Додаток №4 Проект договору.docx | |
28 березня 2025 11:15 |
Додаток №3 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 31 березня 2025 20:02
Дата відповіді: 01 квітня 2025 16:05
1. При чому тут огляд і акт огляду, якщо Замовник повинен тут все оприлюднити
2. Маса кабелю до 3 кг. Це жарт. Яка марка, кількість жил
3. Рубильник до 1600А. Так це на 10А, чи на 1500А ?
4. ДЕ ВІДОМІСТЬ МАТЕРІАЛІВ З КОНКРЕТНИМ ПЕРЕЛІКОМ
5. ДО ЧОГО ТУТ АВТОТРАНСПОРТ, НАВАНТАЖУВАЧІ.
ЦЕ ЛОБІЮВАННЯ ІНТЕРЕСІВ СВОГО УЧА
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що Замовник зацікавлений у такому огляді, що прямо впливатиме у майбутньому на якісне виконання робіт, що є неможливим без ознайомлення виконавця з реальними обсягами, об’ємами та умовами при виконанні робіт згідно з даною закупівлею.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) (далі – Закон) вказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ДСТУ 9273:2024 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану. Механічний опір та стійкість» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт, одним із етапів є обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Оскільки учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, а також дозволяє на місці визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Замовник не обмежує потенційних учасників та надає можливість оглянути обʼєкт в робочі дні з 8:00 до 17:00.
Оскільки дану вимогу можуть виконати всі потенційні учасники процедури закупівлі, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає вилученню з тендерної документації.
Відповідно до пункту 24 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для якісного та безпечного виконання робіт, Замовником було встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
«Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатнього для виконання предмету закупівлі. В довідці повинно бути зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу (у разі їх залучення), тощо, необхідних для виконання робіт у повному обсязі в довільній формі.
Серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання та механізмів обов’язкова наявність (якщо в ньому є потреба для виконання робіт) наступного:
- Автотранспорт вантажний для перевезення матеріалів (власний чи орендований згідно чинного законодавства);
- Крани, автокрани, автонавантажувачі, підіймачі та навантажувачі різної тоннажності (власний чи орендований згідно чинного законодавства).»
Виходячи з вищенаведеного, учасник самостійно на власний розсуд встановлює перелік обладнання та механізмів.
Оскільки дану вимогу можуть виконати всі потенційні учасники процедури закупівлі, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає вилученню з тендерної документації.
Закупівлі наразі проводяться згідно з Законом з урахуванням Особливостей. У пункті 28 Особливостей, зокрема, зазначено, що в тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Враховуючи військовий стан та той факт що роботи проводяться на об’єкті критичної інфраструктури, Замовник вважає доцільним застосовувати вимогу вказану в Додатку 3 Технічні вимоги.
Учаснику торгів надано можливість, відповідно Додатку 3 Технічні вимоги, перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомитися з проектною документацією щодо об’ємів робіт та погодитися з ними.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) (далі – Закон) вказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ДСТУ 9273:2024 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану. Механічний опір та стійкість» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт, одним із етапів є обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Оскільки учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, а також дозволяє на місці визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Замовник не обмежує потенційних учасників та надає можливість оглянути обʼєкт в робочі дні з 8:00 до 17:00.
Оскільки дану вимогу можуть виконати всі потенційні учасники процедури закупівлі, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає вилученню з тендерної документації.
Відповідно до пункту 24 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для якісного та безпечного виконання робіт, Замовником було встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
«Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатнього для виконання предмету закупівлі. В довідці повинно бути зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу (у разі їх залучення), тощо, необхідних для виконання робіт у повному обсязі в довільній формі.
Серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання та механізмів обов’язкова наявність (якщо в ньому є потреба для виконання робіт) наступного:
- Автотранспорт вантажний для перевезення матеріалів (власний чи орендований згідно чинного законодавства);
- Крани, автокрани, автонавантажувачі, підіймачі та навантажувачі різної тоннажності (власний чи орендований згідно чинного законодавства).»
Виходячи з вищенаведеного, учасник самостійно на власний розсуд встановлює перелік обладнання та механізмів.
Оскільки дану вимогу можуть виконати всі потенційні учасники процедури закупівлі, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає вилученню з тендерної документації.
Закупівлі наразі проводяться згідно з Законом з урахуванням Особливостей. У пункті 28 Особливостей, зокрема, зазначено, що в тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Враховуючи військовий стан та той факт що роботи проводяться на об’єкті критичної інфраструктури, Замовник вважає доцільним застосовувати вимогу вказану в Додатку 3 Технічні вимоги.
Учаснику торгів надано можливість, відповідно Додатку 3 Технічні вимоги, перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомитися з проектною документацією щодо об’ємів робіт та погодитися з ними.
Не коректне технічне завдання
Дата подання: 01 квітня 2025 15:36
Дата відповіді: 03 квітня 2025 13:20
Шановний Замовнику, просимо викласти технічне завдання, яке містить перелік обладнання необхідного для монтажу.
Щоб учасники могли вірно розрахувати свої цінові пропозиції. Щоб до Замовника не було запитань, чому надане обладнання (кабелі) з тими характеристиками, які не співпадають з робочим проектом. Загалом, коли учасники розуміють весь об'єм роботи, краще працювати всім і Замовнику і Підряднику.
Додайте, до технічного завдання Або підсумкову відомість ресурсів Або Локальні кошториси з проектно-кошторисної документації, Або специфікацію з робочого проекту.
Просимо надати відповідь в найкоротші терміни щодо прийнятого Вами рішення
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівлі наразі проводяться згідно з Законом з урахуванням Особливостей. У пункті 28 Особливостей, зокрема, зазначено, що в тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Враховуючи військовий стан та той факт що роботи проводяться на об’єкті критичної інфраструктури, Згідно з Розділом V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
П. 5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Учаснику торгів надано можливість, відповідно Додатку 3 Технічні вимоги, перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомитися з проектною документацією щодо об’ємів робіт та погодитися з ними.
П. 5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Учаснику торгів надано можливість, відповідно Додатку 3 Технічні вимоги, перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомитися з проектною документацією щодо об’ємів робіт та погодитися з ними.
Надайте весь перелік робіт і матеріалів
Дата подання: 01 квітня 2025 16:04
Дата відповіді: 03 квітня 2025 13:22
Ви вимагаєте кошторисні розрахунки, зокрема і підсумкову відомість ресурсів. Разом з тим, не надаєте ЖОДНОГО обладнання, яке необхідне для монтажу і яке ми маємо включити у Підсумкову відомість ресурсів.
Надайте ПІДСУМКОВУ ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.
Відповідь: Закупівлі наразі проводяться згідно з Законом з урахуванням Особливостей. У пункті 28 Особливостей, зокрема, зазначено, що в тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Враховуючи військовий стан та той факт що роботи проводяться на об’єкті критичної інфраструктури, Згідно з Розділом V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
П. 5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Учаснику торгів надано можливість, відповідно Додатку 3 Технічні вимоги, перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомитися з проектною документацією щодо об’ємів робіт та погодитися з ними.
П. 5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Учаснику торгів надано можливість, відповідно Додатку 3 Технічні вимоги, перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомитися з проектною документацією щодо об’ємів робіт та погодитися з ними.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 квітня 2025 12:48
Дата відповіді: 04 квітня 2025 13:31
Шановний Замовнику, у Додатку 3 до Тендерної документації Вами встановлена вимога щодо учасників, а саме: Досвід роботи учасника у сфері енергетики повинен бути не менше 3 (трьох) років.
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що значно зменшує коло потенційних учасників закупівлі. Наше підприємство працює у сфері енергетики 2 роки та маємо достатній досвід, кваліфікаційних працівників, необхідну МТБ для виконання робіт. Проте, Вами встановлена дискримінаційна вимога, через яку ми не можемо прийняти участь у закупівлі, що порушує принцип добросовісності, відкритості проведення публічних закупівель.
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює, що Замовник має право встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Проте Законом не передбачено, що замовник може вимагати певний від учасників досвід у сфері енергетики не менше 3 років.
В Узагальненій практиці розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації від 22.02.2024 року наголошено «Стаття 16 Закону передбачає встановлення замовником такого кваліфікаційного критерію до учасників, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При розгляді нашого звернення, просимо взяти до уваги Рішення АМКУ №4630-р/пк-пз від 25.03.2025 р. По аналогічній ситуації, коли Замовник встановив вимогу наявність досвіду не менше 5 років. Рішення АМКУ зобов’язано Замовника внести зміни до Тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло осіб. Додатково наголошуємо, що об’єкт згідно оскаржуваної закупівлі теж є дуже важливим та містить великий об’єм роботи.
Враховуючи практику рішень АМКУ, просимо внести зміни до закупівлі до документації, шоб не затягувати процедуру проведення закупівлі. Очевидно, що дана вимога є незаконною та підлягатиме внесенні змін на підставі рішення АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 24 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для якісного та безпечного виконання робіт, Замовником було встановлено вимогу щодо досвіду роботи потенційного учасника. Такий досвід надає розуміння того, що учасник має достатній досвід роботи саме в цій сфері, що дає можливість точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для якісного та безпечного виконання робіт, Замовником було встановлено вимогу щодо досвіду роботи потенційного учасника. Такий досвід надає розуміння того, що учасник має достатній досвід роботи саме в цій сфері, що дає можливість точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-28-003833-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 10 квітня 2025 17:01
Дата подання: 10 квітня 2025 17:01
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2025 18:13
рішення від 14.04.2025 № 5823.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2025 18:12
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро