Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сувенірні наручні годинники для нагородження
Очікувана вартість
215 693,00 UAH
UA-2025-03-27-008685-a ● 49a328063d9246798819d06075fcbd4f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04056919 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, Думська площа, 1 |
Контактна особа: |
Дранова Анастасія Вячеславівна 0636425389 anastasiia.dranova@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 215 693,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 078,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Сувенірний чоловічий наручний годинник для нагородження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 червня 2025
ДК 021:2015: 18520000-0 — Персональні хронометри
60 штука
Сувенірний жіночий наручний годинник для нагородження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 червня 2025
ДК 021:2015: 18520000-0 — Персональні хронометри
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Тип оплати за поставлений Товар – післяплата. Оплата здійснюється на підставі підписаної Сторонами накладної або видаткової накладної протягом 10 (десяти) календарних днів з дати приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 15:48 |
Тендерна документація.docx | |
27 березня 2025 15:48 |
Додаток №1.docx | |
27 березня 2025 15:48 |
Додаток №2.docx | |
27 березня 2025 15:48 |
Додаток №4.docx | |
27 березня 2025 15:48 |
Додаток №3.docx | |
27 березня 2025 15:48 |
Додаток №5.docx | |
27 березня 2025 15:48 |
Витяг з Додатку 1 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 31 березня 2025 19:41
Дата відповіді: 03 квітня 2025 13:56
Шановні Панове!
Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретні моделі годинників торгової марки “Time-R”конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», в інтересах якого Замовник раніше процедури закупівлі
Предмет закупівлі знов прописується Замовником виключно під годинники торгової марки «TIME-R» в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі!
Це повністю підтверджують наступні факти
Додаток № 3 до тендерної документації«ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІХАРАКТЕРИСТИКИ (Годинники) (ДК 021:201518520000-0 Персональні хронометри)» прописана Замовником виключно під конкретного постачальника, а саме ВИКЛЮЧНО ПІД КОНСТРУКЦІЇ годинників ТМ «Time-R» ТОВ «Київський годинниковий завод»
1. Замовник, підлаштовуючи предмет закупівлі під моделігодинників ТМ «Time R», порушує чинне законодавство,права учасників та обмежує конкуренцію, вводячиПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються, зокрема їх вигляду, форми та матеріалу корпусів, діаметру (з точністю до мм!) на навіть товщини, покриття корпусів, а також навіть щодо дизайну циферблатів (їх колір, тип та колір індикації, тощо) та матеріалу ременя, зокрема:
1.1. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, їх форми та розмірів – діаметру та товщини корпусу
Так, для чоловічих годинників Замовник встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру:
Замовник у додатку 3 пунктах протиправно обмежуєконструкції годинників вимогою щодо розміру їх корпусів зточністю до мм:
1.1.1. Годинник наручний чоловічий в подарунковому футлярі – діаметр корпусу не менше 42мм, товщина корпусу (зі склом) виключно 10-11 мм
1.1.2. Годинник наручний жіночий в подарунковому футлярі - діаметр корпусу 31-33 мм, товщина корпусу (зі склом) виключно 8-9мм
Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але обмежує коло постачальників годинників, параметри яких, наприклад, на 1-2 мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання
1.2. Замовник протиправно всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає корпуса годинників ВИКЛЮЧНО з матеріалу - ЛАТУНЬ, хоча заявлена Замовником ціна цілком дозволяє поставити годинники і набагато якісному матеріалі – СТАЛЬ
Зазначена вимога нічим не обґрунтована
1.3. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить протиправні обмеження щодо дизайнів циферблатів з вимогою відповідного кольору циферблату, стрілок, типу та кольору індикації, навіть місце розташування календаря та інших специфічних вимог:
1.3.1. Годинник наручний чоловічий в подарунковому футлярі– циферблат світлого кольору з накладними значками сріблястого кольору (римські цифри та позначки між ними), три стрілки сріблястого кольору, а віконце календаря має бути виключно над цифрою 6! Крім того, вимагаються два специфічних внутрішніх кола на циферблаті
1.3.2. Годинник наручний жіночий в подарунковому футлярі - циферблат світлого кольору з накладними значками золотистого кольору (римські цифри та позначки між ними), три стрілки золотистого кольору
Більш того, Замовник вимагає відсутність на циферблаті будь-яких інших маркувань, що означає, що циферблати годинників інших виробників, які мають також інші позначки - дискримінаційно відхиляються!
Зазначені вимоги нічим не обґрунтовані, жодним чином не впливають на якість годинників, але значно обмежує коло постачальників годинників, циферблати яких можуть мати, наприклад, не римські, а арабські цифри, або римські цифри, а не «накладні значки», або календар над цифрою «3», а не «6», або не мати внутрішніх кіл/ або мати внутрішні кола іншого виду, або також мати інші позначки секундної шкали, властивої циферблатам конкретних виробників, тощо
Це, безперечно, виглядає як пристосування під конкретний асортимент конкретного постачальника
1.4. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)»
Замовник за рекомендацією ТОВ «Київський годинниковий завод», прописуючи вимоги для того, щоб відсіяти небажаних учасників, вимагає якісь ремені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована), сам не знаючи як пояснити зазначену вимогу і яким методом/способом, за якою технологією ці ремені з ЦІЛЬНОГО шмату шкіри мають бути виготовлені та яким ГОСТам вони мають відповідати.
Вважаємо, що зазначена вимога встановлена Замовником виключно з єдиною метою – відхилення пропозицій небажаних учасників за надуманим приводом, нібито через невідповідність ременів віртуальним вимогам, відомим лише Замовнику. Тендерна документація жодним чином не роз’яснює що означає натуральна шкіра «природньоїструктури (цільна, не пресована)», а Замовник свідомо не надає жодних роз’яснень з цього приводу.
Оскільки жодних стандартів до виробництва ременів з натуральної шкіри українським законодавством НЕ передбачено, а Замовник відмовляється надавати будь-які пояснення з цього приводу, вважаємо, що подібна вимога встановлена абсолютно протиправно, виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» та заради можливості відхилення інших учасників за надуманим приводом й має дискримінаційні ознаки
Вважаємо, Замовник свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та знов, в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє та користується стандартно виготовленою продукцією), прекрасно знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, оскільки не виготовлені з цільного шматушкіри. А це може свідчити лише про бажання Замовника знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ«Київський годинниковий завод», оскільки годинники, якими комплектуються годинники «Time-R» (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам, але Замовник протиправно прийняв такі ремені у ТОВ «Київський годинниковий завод» у багатьох попередніх закупівлях
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної технології виробництва ременів з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)», а також не довів їх існування
Зазначене свідчить про порушення Замовником ст.5Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація відповідно до ч.4 ст.22 Закону не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Замовник має ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника або замінити це маніпулятивне визначення на «ремінь з натуральної шкіри» для забезпечення прозорості закупівлі та запобігання відхилення пропозицій небажаних учасників за надуманим приводом
В сукупності перераховані характеристики і складають відповідну КОНСТРУКЦІЮ предмета закупівлі, яку Замовник не має права обмежувати згідно п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкції годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» «Time-R», при цьому НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі
Наприклад, інші постачальники, які можуть запропонувати годинники, наприклад, діаметром з абсолютно непомітною різницею в 1-2 мм (яку без спеціального обладнання неможливо навіть виміряти!), або з іншим дизайном циферблата – іншою індикацією, наприклад, всіма римськими або арабськими цифрами замість специфічних накладних значків, календарем в іншому місці, іншими колами, тощо - ВІДРАЗУ ПОЗБАВЛЯЮТЬСЯ ПРАВА БРАТИ УЧАСТЬ У ЦИХ ТОРГАХ!
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивніобмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям «Time-R» ТОВ «Київський годинниковий завод», Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет як мінімум вдвічі завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної конструкції годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо матеріалу корпусу, специфічної форми та розмірів й товщини корпусу з точністю до мм, та дуже специфічному дизайну циферблату, включаючи вимоги до конкретного типу та кольору цифр
Крім того, Замовник має керуватись принципами публічних закупівель, передбаченими ст.5 Закону, які він порушує:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушує також ч.2 ст. 5 Закону, яка визначає, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, протиправні дії Замовника ведуть до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права Скаржника як потенційного учасника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, тощо
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
Зазначені дії свідчать про намір Замовника спотворити процес проведення торгів та про попереднюдомовленість Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод».
В результаті, через протиправні та маніпулятивніобмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (серед засновників якого до недавнього часу знаходилися юридичні особи-резиденти країни агресора Російської Федерації), під товар якого прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар як мінімум за ВДВІЧІ завищеною ціною, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та абсолютно неприйнятним під час повномасштабної війни й жорсткого контролю європейських інституцій
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації, прописаної Замовником виключно під конкретні моделі годинників TIME-R, з метою усунення вищевикладенихпорушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - будь-якими конкретними розмірами діаметру та товщини годинників, специфічного дизайну циферблатів, тип та колір індикації, конкретного місця календаря, специфічних внутрішніх кіл, кольору стрілок,, встановлених в інтересах єдиного постачальника таких годинників ТОВ «Київський годинниковий завод»
2. додати альтернативний матеріал корпусу годинника – сталь
3. визначити вимогу до ременя як «ремінь з натуральної шкіри» замість «ремінця з натуральної шкіри «природньоїструктури (цільна, не пресована)» або ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
прибрати інші протиправні та дискримінаційні вимоги з тендерної документації
надати публічну позицію Одеського міського голови та депутатів Одеської міської ради відносно підлаштування тендерної документації та предмета закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» та закупівлі товару за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники
у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 215 693,00 грн. всього за 110 годинників найпростішої комплектації (1960 грн. за одиницю), при середній ціні на ринку на еквівалентні годинники від 500 грн. до 1000 грн.
2. Надати обґрунтування встановлення обмеженьпараметрів конструкції годинників – діаметру та товщини корпусів
3. Пояснити яким чином зазначення розмірів діаметрукорпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
4. Пояснити яким чином зазначення розмірів товщиникорпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
5.Надати обґрунтування вимоги до корпусу латунь (а не сталь), хоча ціна дозволяє
Надати обґрунтування вимог до кольору циферблатів, типу та кольору індикації, стрілок, місця розташування календаря, двох внутрішніх кіл (і лише у чоловічому годиннику), та відсутності такої вимоги щодо жіночого годинника,
а також інших вимог до предмету закупівлі, а також як це впливає на якісні характеристики предмета закупівлі
надати роз’яснення щодо визначення ременів «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньоїструктури, цільна, не пресована», яка вимагаєтьсяЗамовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати
Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за як мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами. Яка публічна позиція Одеського міського голови та депутатів Одеської міської ради з зазначеного приводу?
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі — Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Усі закупівлі Виконавчого комітету Одеської міської ради здійснюються відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Звертаємо увагу, що замовник у своїй діяльності дотримується всіх принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У Вашому зверненні зазначено, що технічні вимоги до предмету закупівлі прописані під конкретного виробника та мають протиправні обмеження, але жодних доказів того, що інші суб’єкти ринку не можуть виготовити продукцію та зробити нанесення на екран відповідно орієнтовного вигляду годинника, немає. Всі характеристики прописані так, щоб будь-який бажаючий міг взяти участь та подати свою тендерну пропозицію. Технічна специфікація замовника не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Необхідні технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначалися з огляду на потребу замовника з урахуванням специфіки предмета закупівлі на підставі аналізу ринку та з естетичних міркувань. Жодних дискримінаційних вимог до учасників встановлено не було.
За основу при визначенні параметрів конструкції годинників, зокрема діаметру та товщини корпусу, було використано досвід попередніх закупівель та експлуатації аналогічної продукції. Враховуючи, що годинники є іміджевою продукцією, Замовник приділяє особливу увагу їхній якості як у цілому, так і окремих механізмів. Встановлені параметри розмірів обрані з урахуванням максимальної універсальності та зручності використання. Матеріал корпусу передбачає підвищену надійність і довговічність, що є важливими критеріями для забезпечення ефективної експлуатації виробу. Вибір характеристик годинників базувався на критеріях якості, надійності та універсальності використання. Діаметр та розмір годинників підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів. Матеріал корпусу, ремінця, кришки та механізм характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю.
Звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі — сувенірні наручні годинники для нагородження, тоді як ви вказуєте сувенірні наручні годинники для нагородження в подарунковому футлярі, що не відповідає даній закупівлі.
Згідно діючого законодавства, замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать діючому законодавству. Звертаємо увагу, що вимог до кольору циферблату в замовника не встановлено, окрім того що він повинен бути світлого кольору, а годинникова фурнітура обрана з естетичних міркувань, враховуючи той факт, що замовником закуповуються не самі годинники, а годинники з зображенням елементів логотипу, будь-який учасник може запропонувати вказану модель годинників з нанесенням вказаної символіки та прийняти таким чином участь у закупівлі, тому обмеження конкуренції відсутні, принципів, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримано. Обмеженням конструкції було б встановлення чітких значень, у даній закупівлі вимоги не носять жодного дискримінаційного характеру.
Щодо матеріалу ремінця годинника: зазначена вимога забезпечує постачання годинника якісним ремінцем із натуральної шкіри, виключаючи можливість заміни на штучні матеріали. Слово «можуть» не є словом, яке зобов’язує. Натуральна шкіра має високу зносостійкість, гнучкість і довговічність, що забезпечує комфортне носіння та естетичний вигляд виробу протягом тривалого часу. На відміну від пресованих або штучних матеріалів, вона краще адаптується до температурних змін, не розтріскується. Завдяки природній структурі шкіра міцна і не потребує додаткового зміцнення. Регулювання виробничих процесів є компетенцією саме виробників та постачальників продукції. Встановлення у вимогах технології виробництва, як ви радите, є дискримінаційною вимогою та не відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель. Це прямо порушує норми законодавства про публічні закупівлі, яке передбачає рівні умови для всіх учасників
Стосовно можливого завищення бюджету закупівлі, варто зазначити, що дана закупівля здійснюється через електронну систему «Prozorro», де визначальним фактором є конкурентне зниження ціни під час аукціону. Таким чином, усі учасники мають рівні можливості запропонувати свою найбільш економічно вигідну пропозицію. Закупівля здійснюється з дотриманням усіх законодавчих норм, принципів прозорості та відкритості, забезпечуючи чесну конкуренцію серед учасників та оптимальне використання бюджетних коштів.
Звертаємо увагу, Усі закупівлі Виконавчого комітету Одеської міської ради здійснюються відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів. Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності використання коштів. Жодного разу не було порушено жодного принципу. У свою чергу, учасники також повинні не порушувати принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Професійна етика у сфері закупівель є невід’ємною частиною успішної економічної та соціальної політики, що забезпечує довіру, прозорість і відповідальність у витрачанні бюджетних коштів. Професійна етика повинна бути фундаментальною частиною закупівельної діяльності як з боку замовника так і учасника.
Крім того, очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін на підставі зібраних комерційних пропозицій від потенційних учасників. Будь-який постачальник може прийняти участь, та запропонувати найбільш економічно-вигідну пропозицію, яка у разі відповідності технічним вимогам встановленим замовником буде визначена переможною.
Звертаємо вашу увагу, що уповноважена особа діє відповідно до затвердженого Положення, та надає відповіді в межах своїх прав та обов’язків.
Крім зазначеного, рекомендуємо ознайомитися з Настановами щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, викладеними у Листі Мінекономіки вих. № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель».
Звертаємо увагу, що замовник у своїй діяльності дотримується всіх принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У Вашому зверненні зазначено, що технічні вимоги до предмету закупівлі прописані під конкретного виробника та мають протиправні обмеження, але жодних доказів того, що інші суб’єкти ринку не можуть виготовити продукцію та зробити нанесення на екран відповідно орієнтовного вигляду годинника, немає. Всі характеристики прописані так, щоб будь-який бажаючий міг взяти участь та подати свою тендерну пропозицію. Технічна специфікація замовника не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Необхідні технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначалися з огляду на потребу замовника з урахуванням специфіки предмета закупівлі на підставі аналізу ринку та з естетичних міркувань. Жодних дискримінаційних вимог до учасників встановлено не було.
За основу при визначенні параметрів конструкції годинників, зокрема діаметру та товщини корпусу, було використано досвід попередніх закупівель та експлуатації аналогічної продукції. Враховуючи, що годинники є іміджевою продукцією, Замовник приділяє особливу увагу їхній якості як у цілому, так і окремих механізмів. Встановлені параметри розмірів обрані з урахуванням максимальної універсальності та зручності використання. Матеріал корпусу передбачає підвищену надійність і довговічність, що є важливими критеріями для забезпечення ефективної експлуатації виробу. Вибір характеристик годинників базувався на критеріях якості, надійності та універсальності використання. Діаметр та розмір годинників підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів. Матеріал корпусу, ремінця, кришки та механізм характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю.
Звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі — сувенірні наручні годинники для нагородження, тоді як ви вказуєте сувенірні наручні годинники для нагородження в подарунковому футлярі, що не відповідає даній закупівлі.
Згідно діючого законодавства, замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать діючому законодавству. Звертаємо увагу, що вимог до кольору циферблату в замовника не встановлено, окрім того що він повинен бути світлого кольору, а годинникова фурнітура обрана з естетичних міркувань, враховуючи той факт, що замовником закуповуються не самі годинники, а годинники з зображенням елементів логотипу, будь-який учасник може запропонувати вказану модель годинників з нанесенням вказаної символіки та прийняти таким чином участь у закупівлі, тому обмеження конкуренції відсутні, принципів, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримано. Обмеженням конструкції було б встановлення чітких значень, у даній закупівлі вимоги не носять жодного дискримінаційного характеру.
Щодо матеріалу ремінця годинника: зазначена вимога забезпечує постачання годинника якісним ремінцем із натуральної шкіри, виключаючи можливість заміни на штучні матеріали. Слово «можуть» не є словом, яке зобов’язує. Натуральна шкіра має високу зносостійкість, гнучкість і довговічність, що забезпечує комфортне носіння та естетичний вигляд виробу протягом тривалого часу. На відміну від пресованих або штучних матеріалів, вона краще адаптується до температурних змін, не розтріскується. Завдяки природній структурі шкіра міцна і не потребує додаткового зміцнення. Регулювання виробничих процесів є компетенцією саме виробників та постачальників продукції. Встановлення у вимогах технології виробництва, як ви радите, є дискримінаційною вимогою та не відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель. Це прямо порушує норми законодавства про публічні закупівлі, яке передбачає рівні умови для всіх учасників
Стосовно можливого завищення бюджету закупівлі, варто зазначити, що дана закупівля здійснюється через електронну систему «Prozorro», де визначальним фактором є конкурентне зниження ціни під час аукціону. Таким чином, усі учасники мають рівні можливості запропонувати свою найбільш економічно вигідну пропозицію. Закупівля здійснюється з дотриманням усіх законодавчих норм, принципів прозорості та відкритості, забезпечуючи чесну конкуренцію серед учасників та оптимальне використання бюджетних коштів.
Звертаємо увагу, Усі закупівлі Виконавчого комітету Одеської міської ради здійснюються відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів. Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності використання коштів. Жодного разу не було порушено жодного принципу. У свою чергу, учасники також повинні не порушувати принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Професійна етика у сфері закупівель є невід’ємною частиною успішної економічної та соціальної політики, що забезпечує довіру, прозорість і відповідальність у витрачанні бюджетних коштів. Професійна етика повинна бути фундаментальною частиною закупівельної діяльності як з боку замовника так і учасника.
Крім того, очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін на підставі зібраних комерційних пропозицій від потенційних учасників. Будь-який постачальник може прийняти участь, та запропонувати найбільш економічно-вигідну пропозицію, яка у разі відповідності технічним вимогам встановленим замовником буде визначена переможною.
Звертаємо вашу увагу, що уповноважена особа діє відповідно до затвердженого Положення, та надає відповіді в межах своїх прав та обов’язків.
Крім зазначеного, рекомендуємо ознайомитися з Настановами щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, викладеними у Листі Мінекономіки вих. № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель».
Просимо Вас надати РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 31 березня 2025 19:42
Дата відповіді: 03 квітня 2025 13:58
Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 215 693,00 грн. всього за 110 годинників найпростішої комплектації (1960 грн. за одиницю), при середній ціні на ринку на еквівалентні годинники від 500 грн. до 1000 грн.
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін передбачає визначення очікуваної вартості на підставі загальнодоступної відкритої інформації про ціни, а також інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Очікувану вартість цієї закупівлі було визначено на основі трьох комерційних пропозицій.
Звертаємо вашу увагу, що очікувана вартість закупівлі не базується на пропозиціях конкретного виробника, що виключає будь-які маніпулятивні або дискримінаційні обмеження конкуренції серед потенційних учасників торгів.
З огляду на зазначене, розрахунок очікуваної вартості є економічно обґрунтованим та відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі є орієнтовною та не визначає кінцеву ціну договору. Вона не створює жодних переваг чи обмежень для учасників, оскільки остаточна ціна визначається виключно за результатами конкурентного відбору та є результатом пропозицій учасників торгів. Таким чином, очікувана вартість не впливає на перебіг закупівлі та не порушує принципів добросовісної конкуренції.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін передбачає визначення очікуваної вартості на підставі загальнодоступної відкритої інформації про ціни, а також інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Очікувану вартість цієї закупівлі було визначено на основі трьох комерційних пропозицій.
Звертаємо вашу увагу, що очікувана вартість закупівлі не базується на пропозиціях конкретного виробника, що виключає будь-які маніпулятивні або дискримінаційні обмеження конкуренції серед потенційних учасників торгів.
З огляду на зазначене, розрахунок очікуваної вартості є економічно обґрунтованим та відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі є орієнтовною та не визначає кінцеву ціну договору. Вона не створює жодних переваг чи обмежень для учасників, оскільки остаточна ціна визначається виключно за результатами конкурентного відбору та є результатом пропозицій учасників торгів. Таким чином, очікувана вартість не впливає на перебіг закупівлі та не порушує принципів добросовісної конкуренції.
Просимо Вас надати РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 31 березня 2025 19:43
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:06
Надати обґрунтування встановлення обмежень параметрів конструкції годинників – діаметру та товщини корпусів
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу. Замовник на виконання даних норм забезпечує проведення закупівлі з дотриманням принципів відкритості, прозорості та рівноправної конкуренції.
З метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, замовник не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
За основу при визначенні параметрів конструкції годинників, зокрема діаметру та товщини корпусу, було використано досвід попередніх закупівель та експлуатації аналогічної продукції. Враховуючи, що годинники є іміджевою продукцією, Замовник приділяє особливу увагу їхній якості як у цілому, так і окремих механізмів. Встановлені параметри розмірів обрані з урахуванням максимальної універсальності та зручності використання. Матеріал корпусу передбачає підвищену надійність і довговічність, що є важливими критеріями для забезпечення ефективної експлуатації виробу.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу. Замовник на виконання даних норм забезпечує проведення закупівлі з дотриманням принципів відкритості, прозорості та рівноправної конкуренції.
З метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, замовник не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
За основу при визначенні параметрів конструкції годинників, зокрема діаметру та товщини корпусу, було використано досвід попередніх закупівель та експлуатації аналогічної продукції. Враховуючи, що годинники є іміджевою продукцією, Замовник приділяє особливу увагу їхній якості як у цілому, так і окремих механізмів. Встановлені параметри розмірів обрані з урахуванням максимальної універсальності та зручності використання. Матеріал корпусу передбачає підвищену надійність і довговічність, що є важливими критеріями для забезпечення ефективної експлуатації виробу.
Просимо Вас надати РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 31 березня 2025 19:43
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:16
Пояснити яким чином зазначення розмірів діаметрукорпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне. Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Вами зазначено, що розмір діаметру корпусу визначено до мм, що не відповідає умовам встановленим у тендерній документації. Технічні вимоги до розмірів діаметру корпусів визначені замовником у Додатку №3 до тендерної документації містять допустимі відхилення. Встановлені характеристики сприяють оптимальній конструкції виробу, його взаємодії з іншими компонентами, зручності у використанні та відповідності технічним і експлуатаційним вимогам. Така вимога не є обмеженням для учасників торгів, оскільки допускає варіативність конструкції корпусу та не впливає на конкурентність закупівлі.
Вами зазначено, що розмір діаметру корпусу визначено до мм, що не відповідає умовам встановленим у тендерній документації. Технічні вимоги до розмірів діаметру корпусів визначені замовником у Додатку №3 до тендерної документації містять допустимі відхилення. Встановлені характеристики сприяють оптимальній конструкції виробу, його взаємодії з іншими компонентами, зручності у використанні та відповідності технічним і експлуатаційним вимогам. Така вимога не є обмеженням для учасників торгів, оскільки допускає варіативність конструкції корпусу та не впливає на конкурентність закупівлі.
Просимо Вас надати РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 31 березня 2025 19:43
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:18
Пояснити яким чином зазначення розмірів товщини корпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Вами зазначено, що розмір товщини корпусу визначено до мм, що не відповідає умовам тендерної документації. Технічним вимогами замовника зазначені допустимі відхилення. Встановлені характеристики відповідають оптимальним рішенням для забезпечення міцності, стійкості до механічних пошкоджень, герметичності та захисту внутрішніх компонентів, сприяє підвищенню надійності та довговічності годинника, а також забезпечує зручність у використанні. Така вимога не є обмеженням для учасників торгів, оскільки допускає варіативність конструкції корпусу та не впливає на конкурентність закупівлі.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Вами зазначено, що розмір товщини корпусу визначено до мм, що не відповідає умовам тендерної документації. Технічним вимогами замовника зазначені допустимі відхилення. Встановлені характеристики відповідають оптимальним рішенням для забезпечення міцності, стійкості до механічних пошкоджень, герметичності та захисту внутрішніх компонентів, сприяє підвищенню надійності та довговічності годинника, а також забезпечує зручність у використанні. Така вимога не є обмеженням для учасників торгів, оскільки допускає варіативність конструкції корпусу та не впливає на конкурентність закупівлі.
Просимо Вас надати РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 31 березня 2025 19:44
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:19
Надати обґрунтування вимоги до корпусу латунь (а не сталь), хоча ціна дозволяє
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу, та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Латунь обрана як оптимальний матеріал для корпусу годинника через її міцність, легкість в обробці та естетичні властивості. У порівнянні з нержавіючою сталлю, латунні корпуси мають перевагу в зручності носіння завдяки меншій вазі, що є важливим фактором при виборі аксесуарів презентабельного характеру. Латунні корпуси забезпечують оптимальний баланс між міцністю та вагою виробу, що робить годинник більш комфортним у повсякденному використанні. Вибір цього матеріалу також ґрунтується на попередньому досвіді закупівель і позитивних експлуатаційних характеристик аналогічних виробів.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу, та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Латунь обрана як оптимальний матеріал для корпусу годинника через її міцність, легкість в обробці та естетичні властивості. У порівнянні з нержавіючою сталлю, латунні корпуси мають перевагу в зручності носіння завдяки меншій вазі, що є важливим фактором при виборі аксесуарів презентабельного характеру. Латунні корпуси забезпечують оптимальний баланс між міцністю та вагою виробу, що робить годинник більш комфортним у повсякденному використанні. Вибір цього матеріалу також ґрунтується на попередньому досвіді закупівель і позитивних експлуатаційних характеристик аналогічних виробів.
Просимо Вас надати РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 31 березня 2025 19:44
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:20
Надати обґрунтування вимог до кольору циферблатів, типу та кольору індикації, стрілок, місця розташування календаря, двох внутрішніх кіл (і лише у чоловічому годиннику), та відсутності такої вимоги щодо жіночого годинника,
а також інших вимог до предмету закупівлі, а також як це впливає на якісні характеристики предмета закупівлі
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу, та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать діючому законодавству. Звертаємо увагу, що вимог до кольору циферблату в замовника не встановлено, окрім того що він повинен бути світлого кольору, а годинникова фурнітура обрана з естетичних міркувань, враховуючи той факт, що замовником закуповуються не самі годинники, а годинники з зображенням елементів логотипу, будь-який учасник може запропонувати вказану модель годинників з нанесенням вказаної символіки та прийняти таким чином участь у закупівлі, тому обмеження конкуренції відсутні, принципів, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримано.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу, та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать діючому законодавству. Звертаємо увагу, що вимог до кольору циферблату в замовника не встановлено, окрім того що він повинен бути світлого кольору, а годинникова фурнітура обрана з естетичних міркувань, враховуючи той факт, що замовником закуповуються не самі годинники, а годинники з зображенням елементів логотипу, будь-який учасник може запропонувати вказану модель годинників з нанесенням вказаної символіки та прийняти таким чином участь у закупівлі, тому обмеження конкуренції відсутні, принципів, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримано.
Просимо Вас надати РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 31 березня 2025 19:45
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:21
надати роз’яснення щодо визначення ременів «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована), а саме: ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природної їструктури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу, та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Щодо матеріалу ремінця годинника то зазначена вимога забезпечує постачання годинника якісним ремінцем, виготовленим саме з натуральної шкіри природної структури (цільної, не пресованої), що виключає можливість заміни його штучними матеріалами. Натуральна шкіра має високу зносостійкість, гнучкість і довговічність, що забезпечує комфортне носіння та естетичний вигляд виробу протягом тривалого часу. На відміну від пресованих або штучних матеріалів, вона краще адаптується до температурних змін, не розтріскується. Завдяки природній структурі шкіра міцна і не потребує додаткового зміцнення. Регулювання виробничих процесів є компетенцією саме виробників та постачальників продукції. Встановлення у вимогах технології виробництва, як ви радите, є дискримінаційною вимогою та не відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель. Це прямо порушує норми законодавства про публічні закупівлі, яке передбачає рівні умови для всіх учасників.
Тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до вимог та за результатом ринкового аналізу, та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Щодо матеріалу ремінця годинника то зазначена вимога забезпечує постачання годинника якісним ремінцем, виготовленим саме з натуральної шкіри природної структури (цільної, не пресованої), що виключає можливість заміни його штучними матеріалами. Натуральна шкіра має високу зносостійкість, гнучкість і довговічність, що забезпечує комфортне носіння та естетичний вигляд виробу протягом тривалого часу. На відміну від пресованих або штучних матеріалів, вона краще адаптується до температурних змін, не розтріскується. Завдяки природній структурі шкіра міцна і не потребує додаткового зміцнення. Регулювання виробничих процесів є компетенцією саме виробників та постачальників продукції. Встановлення у вимогах технології виробництва, як ви радите, є дискримінаційною вимогою та не відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель. Це прямо порушує норми законодавства про публічні закупівлі, яке передбачає рівні умови для всіх учасників.
Просимо Вас надати РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 31 березня 2025 19:46
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:22
Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за як мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами. Яка публічна позиція Одеського міського голови та депутатів Одеської міської ради з зазначеного приводу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне.
Усі закупівлі Виконавчого комітету Одеської міської ради здійснюються відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів. Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності використання коштів. Жодного разу не було порушено жодного принципу. У свою чергу, учасники також повинні не порушувати принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Професійна етика у сфері закупівель є невід’ємною частиною успішної економічної та соціальної політики, що забезпечує довіру, прозорість і відповідальність у витрачанні бюджетних коштів. Професійна етика повинна бути фундаментальною частиною закупівельної діяльності як з боку замовника так і учасника.
Крім того, очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін на підставі зібраних комерційних пропозицій від потенційних учасників. Будь-який постачальник може прийняти участь, та запропонувати найбільш економічно-вигідну пропозицію, яка у разі відповідності технічним вимогам встановленим замовником буде визначена переможною.
Звертаємо вашу увагу, що уповноважена особа діє відповідно до затвердженого Положення, та надає відповіді в межах своїх прав та обов’язків.
Усі закупівлі Виконавчого комітету Одеської міської ради здійснюються відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів. Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності використання коштів. Жодного разу не було порушено жодного принципу. У свою чергу, учасники також повинні не порушувати принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Професійна етика у сфері закупівель є невід’ємною частиною успішної економічної та соціальної політики, що забезпечує довіру, прозорість і відповідальність у витрачанні бюджетних коштів. Професійна етика повинна бути фундаментальною частиною закупівельної діяльності як з боку замовника так і учасника.
Крім того, очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін на підставі зібраних комерційних пропозицій від потенційних учасників. Будь-який постачальник може прийняти участь, та запропонувати найбільш економічно-вигідну пропозицію, яка у разі відповідності технічним вимогам встановленим замовником буде визначена переможною.
Звертаємо вашу увагу, що уповноважена особа діє відповідно до затвердженого Положення, та надає відповіді в межах своїх прав та обов’язків.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" |
203 580,00
UAH з ПДВ
|
203 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" #25277725 |
Переможець |
203 580,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 09:31
|
Договір №95-Д від 21.04.2025 року.pdf | укладений |
22 квітня 2025 08:54
|