Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля Товару визначеного за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Контейнер для забору сечі)
Очікувана вартість
12 090,00 UAH
UA-2025-03-26-009276-a a0dcbd8789ab4693aa04f16cc5414b80
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Оскольський

+380506421030 eduard.oskolskyy@unci.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Код ЄДРПОУ: 02011976
Вебсайт: https://unci.org.ua/
Місцезнаходження: 03032, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Контактна особа: Едуард Оскольський
+380506421030
eduard.oskolskyy@unci.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Контейнер для забору сечі стерильний з градуюванням, стійкий до автоклавування, 120 мл, №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штука
Контейнер для забору сечі стерильний з градуюванням, стійкий до автоклавування, 120 мл, №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється по факту поставки згідно видаткової накладної (оформленої належним чином: підпис, печатка). 4.2. Замовник оплачує Товар шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника. Вартість Товару визначається в видатковій накладній в національній валюті України – гривнях. 4.3. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати одержання Товару, що підтверджується підписаними Сторонами видатковими накладними. 4.4. Постачальник не має право самостійно змінювати ціни за якими підписано цей Договір Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

26 березня 2025 14:58
Шаблон Договору - ЗЦП товар 2025.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Матеріал контейнеру Можливі значення:
  • Поліпропілен
  • Стійкість до автоклавування Так
    Градуювання Так
    Стерильність Так
    Матеріал дослідження Можливі значення:
  • Сеча
  • Об'єм 120 мілілітр
    Кількість одиниць в упаковці 1 штука

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 29 березня 2025 11:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 11 070,00
    UAH з ПДВ
    11 070,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    28 березня 2025 13:48
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал дослідження Сеча
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал контейнеру Поліпропілен
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Об'єм 120 мілілітр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Градуювання Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стерильність Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість одиниць в упаковці 1 штука
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стійкість до автоклавування Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
    #2643205576
    Переможець 11 070,00
    UAH з ПДВ
    31 березня 2025 10:03

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 31 березня 2025 10:03

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
    #2643205576
    11 070,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    04 квітня 2025 14:19
    112 2025 дог ФОП Музичишен Ігор контейнер.pdf укладений
    04 квітня 2025 14:18