Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44060781 |
Місцезнаходження: | 09401, Україна , Київська обл., смт Ставище, вул. Цимбала Сергія, 35/1 |
Контактна особа: |
Злиденна Олена Андріївна +380456422234 Stav_osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 224 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Закупівля співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 281 | Календарні | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 281 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2025 11:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 11:52 |
Тендерна документація | |
26 березня 2025 11:52 |
Проєкт договору |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-15-000003 ● 42e0b7894b8146ce95c73475549531c7
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 № 152
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-03-26-005029-a 26.03.2025
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-17 15:12:14
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є комплекти навчального обладнання для кабінету фізики НУШ для вивчення механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та геометричної оптики за ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-26-005029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-18 14:38:41
Відповідь
ПРОТОКОЛ
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
відділу освіти Ставищенської селищної ради
Білоцерківського району Київської області
18 квітня 2025 року № 129 селище Ставище
Порядок денний:
1. Про прийняття рішення щодо надання відповіді на запит з приводу рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Державної аудиторської служби України ІD моніторингу UA-M-2025-04-15-000003 відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 року № 152 щодо закупівлі UA-2025-03-26-005029-a Комплекти навчального обладнання для кабінету фізики НУШ для вивчення механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та геометричної оптики
Під час розгляду першого питання порядку денного:
У відповідь на запит з приводу рішення про моніторинг Державної аудиторської служби України ІD моніторингу UA-M-2025-04-15-000003 відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 року № 152 щодо закупівлі UA-2025-03-26-005029-a Комплекти навчального обладнання для кабінету фізики НУШ для вивчення механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та геометричної оптики повідомляємо наступне:
1. Щодо питання 1: Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відкриті торги з особливостями проведено у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.
Розмір бюджетного призначення: 1224000,00 грн. з ПДВ згідно кошторису на 2025р, зведення показників спеціального фонду кошторису на 2025 рік, плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2025 рік.
В межах закупівлі UA-2025-03-26-005029-a Комплекти навчального обладнання для кабінету фізики НУШ для вивчення механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та геометричної оптики здійснюється придбання обладнання для вивчення фізики, а саме:
1. Комплект лабораторний для вивчення механіки – 12 шт;
2. Комплект лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки – 12 шт;
3. Комплект для вивчення геометричної оптики – 12 шт.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі пункту І розділу ІІІ вартість Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни.
У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і за попереднім погодженням педагогічними працівниками, які будуть практично використовувати інтерактивні панелі у своїй роботі.
Варто зазначити, що поняття очікувана вартість міститься у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, відповідно до якого очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Аналізуючи дане поняття необхідно дійти висновку, що воно є істотно узагальненим та містить лише вимогу щодо врахування чи неврахування ПДВ (тобто його розрахунку). Вищевказаний Наказ також надає пояснення стосовно етапів з яких складається формування очікуваної вартості та її правильного розрахунку, зокрема передбачає 5 етапів для більш повного та правильного вирахування ринкових цін, якими і керувався та на підставі, яких Замовник проводив розрахунок:
1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладів освіти у навчальному обладнанні.
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів. На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань/специфікацій/вимог до предмета закупівлі. Замовник чітко визначився, яким вимогам повинен відповідати товар, які характеристики містити та інше.
3. Аналіз ринку.
На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Порівняння поставок аналогічних товарів з аналогічним предметом закупівлі, визначення за якими цінами такі товари було поставлено, співставлення з необхідністю (потребами) замовника. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки (нижню та верхню межу), які були встановлені замовником і від яких, відповідно було вирахувано очікувану вартість.
4. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
На завершальному етапі, відштовхуючись від усієї інформації, яка була надана замовнику відбувається сам процес розрахунку очікуваної вартості.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін.
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, а також з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
2. Щодо питання 2: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://stav-gromada.gov.ua/prozorro/
3. Щодо питання 3: Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Фінансування закупівлі здійснювалося згідно рішення 64 – ї чергової сесії VІІІ скликання Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області № 4537 від 23 січня 2025 року Про внесення змін до рішення Ставищенської селищної ради від 24.12.2024 № 4439 «Про бюджет Ставищенської селищної територіальної громади на 2025 рік» (12056300000).
Код та назва програмної кваліфікації видатків та кредитування місцевих бюджетів :
0611183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»;
0611184 – Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам).
Підтвердні документи додаються.
ВИРІШИЛА:
1. Надати відповідь на запит з приводу рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Державної аудиторської служби України ІD моніторингу UA-M-2025-04-15-000003 відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 року № 152 щодо закупівлі UA-2025-03-26-005029-a Комплекти навчального обладнання для кабінету фізики НУШ для вивчення механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та геометричної оптики шляхом оприлюднення даної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку, передбаченому згідно зі ст. 4 Закону.
Уповноважена особа О. Злиденна
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-28 15:56:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-СТМ» (далі – Учасник) вимогам Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції копії чинних на дату подання сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» виробника навчальних кабінетів, з урахуванням наданої Учасником у складі пропозиції інформації (файли: «Цінова пропозиція.pdf» та «Технічна специфікація.pdf») з найменуванням товару/обладнання/приладдя – «Комплект для вивчення геометричної оптики» із зазначенням Учасником виробника - Optika SRL та країною походження – Італія.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 16:14:43
Відповідь на запит на пояснення
ПРОТОКОЛ
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
відділу освіти Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області
30 квітня 2025 року № 144 селище Ставище
Порядок денний: Про прийняття рішення щодо надання відповіді на запит замовнику на пояснення від 2025-04-28 15:56:02 з приводу рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Державної аудиторської служби України ІD моніторингу UA-M-2025-04-15-000003 (42e0b7894b8146ce95c73475549531c7) відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 року № 152 щодо закупівлі UA-2025-03-26-005029-a Комплекти навчального обладнання для кабінету фізики НУШ для вивчення механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та геометричної оптики.
Під час розгляду першого питання порядку денного: У відповідь на запит замовнику на пояснення від 2025-04-28 15:56:02 з приводу рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Державної аудиторської служби України ІD моніторингу UA-M-2025-04-15-000003 (42e0b7894b8146ce95c73475549531c7) відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 року № 152 щодо закупівлі UA-2025-03-26-005029-a Комплекти навчального обладнання для кабінету фізики НУШ для вивчення механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та геометричної оптики повідомляємо наступне:
Щодо питання 1: Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-СТМ» вимогам Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції копії чинних на дату подання сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» виробника навчальних кабінетів, з урахуванням наданої Учасником у складі пропозиції інформації (файли: «Цінова пропозиція.pdf» та «Технічна специфікація.pdf») з найменуванням товару/обладнання/приладдя – «Комплект для вивчення геометричної оптики» із зазначенням Учасником виробника - Optika SRL та країною походження – Італія.
Додатком 2 до тендерної документації за предметом закупівлі «Комплекти навчального обладнання для кабінету фізики НУШ для вивчення механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та геометричної оптики» (Код за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі), затвердженою протокольним рішенням уповноваженої особи № 76 від 14.03.2025 р. (далі – Тендерна документація) встановлено, що якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника/дистриб'ютора ) із зазначенням найменування замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, на ЕОР з фізики та кабінети фізики.
Переможець процедури закупівлі, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-СТМ" (ЄДРПОУ 44184909), в складі тендерної пропозиції було надано авторизаційний лист вих. № 250 від 31.03.2025 року (файл «Авторизаційний лист кабінет.pdf»), відповідно до якого зазначено, що виробником навчальних кабінетів є Товариство з обмеженою відповідальністю «СТЕМ-КЛАС» (ідентифікаційний код юридичної особи 43684556, юридична адреса: 04070, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 56-А, кабінет 45). Окрім того, даним листом ТОВ «ВЕКТОР-СТМ» було надано згоду на використання в своїй діяльності інших документів, серед яких сертифікати відповідності ISO 9001 та 14001.
Додатком 2 до тендерної документації також передбачено, що товар повинен відповідати вимогам щодо якості та захисту екології і довкілля, на підтвердження чого учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії чинних на дату подання сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та сертифікату ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління» виробника навчальних кабінетів.
Відповідно до згаданого вище листа вих. № 250 від 31.03.2025 року зрозуміло, що виробником навчальних кабінетів є ТОВ «СТЕМ-КЛАС». На підтвердження вимог щодо якості та захисту екології і довкілля ТОВ «ВЕКТОР-СТМ» було надано в складі тендерної пропозиції сканований екземпляр сертифікатів відповідності ISO 9001 та 14001 (файл «ISO кабінет.pdf»). Відповідно до зазначеної інформації, чинність сертифікатів може бути перевірена шляхом порівняння тексту сертифікату з інформацією сканованого QR-коду або вручну на веб-сайті органу з сертифікації, або за телефоном, або в реєстрі ІАF.
На етапі кваліфікації учасника ТОВ «ВЕКТОР-СТМ», шляхом аналізу тендерної пропозиції, даних інших закупівель, веб-ресурсів з публічним доступом, було виявлено, що Optika SRL Італія (файли «Цінова пропозиція.pdf» та «Технічна специфікація.pdf») не є кінцевим виробником предмету закупівлі, а є постачальником всіх чи частини комплектуючих.
Так, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг).
В свою чергу, виробник комплектуючих є частиною виробничого ланцюга і виготовляє лише окремі компоненти, не виводячи кінцевий продукт на ринок під власним іменем.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що до моменту кваліфікації учасника ТОВ «ВЕКТОР-СТМ» було надано всі належні документи. Підстав надання учаснику 24 годин для усунення порушення чи відхилення пропозиції учасника на етапі кваліфікації не існувало. Документи завантажено належної якості та в повному обсязі.
Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Надати відповідь на запит замовнику на пояснення від 2025-04-28 15:56:02 з приводу рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Державної аудиторської служби України ІD моніторингу UA-M-2025-04-15-000003 відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 року № 152 щодо закупівлі UA-2025-03-26-005029-a Комплекти навчального обладнання для кабінету фізики НУШ для вивчення механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та геометричної оптики шляхом оприлюднення даної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку, передбаченому згідно зі ст. 4 Закону.
Уповноважена особа Олена Злиденна
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-СТМ" |
1 221 840,00
UAH з ПДВ
|
1 221 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-СТМ" #44184909 |
Переможець |
1 221 840,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 15:46
|
договір | укладений |
09 квітня 2025 15:45
|