Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування, а саме: молоко
Очікувана вартість
267 320,83 UAH
UA-2025-03-26-004545-a ● 8be808128c514829931a3002d8491e3d
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
26 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" |
Код ЄДРПОУ: | 25948289 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, буд. 3-А |
Контактна особа: |
Ксенія Жак +380487530099 kzhak.crovpfr@dpsp.omr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Молоко коров'яче ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний (брикет), ДСТУ 2661, 1000г; Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Постачання товару відбувається протягом 2025 відповідно замовлення спеціальним транспортом Учасника з 7:00 до 10:00. Поставка товару партіями на підставі заявки Замовника за окремим місцем дислокації згідно з замовленнями (вул. Івана та Юрія Лип,3-А; вул. Ак.Сахарова, 30/1).
На виконання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Постачальик – виробник повинен мати експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (Постачальник, який провадит діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, повинен мати підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку).
Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника. Водій транспорту або особи, що супроводжують продукти харчування, повинні бути забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями, тощо).
Транспортні засоби, якими постачається Товар, забезпечують збереження Товару під час перевезення, повинни мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення Товарів, які є об’єктами санітарного нагляду, а також забезпечення необхідного, відповідно з технічними регламентами на Товар, температурного режиму під час перевезення Товару.
Водій (експедитор) або інші особи, які приймают участь у виконанні договору обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відміткою, дійсною на момент кожного завозу товару.
Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно – гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
Товар повинен бути у відповіднії тарі з необхідним маркуванням (дата і час виготовлення), яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки
Розгорнути
Згорнути
Постачання товару відбувається протягом 2025 відповідно замовлення спеціальним транспортом Учасника з 7:00 до 10:00. Поставка товару партіями на підставі заявки Замовника за окремим місцем дислокації згідно з замовленнями (вул. Івана та Юрія Лип,3-А; вул. Ак.Сахарова, 30/1).
На виконання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Постачальик – виробник повинен мати експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (Постачальник, який провадит діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, повинен мати підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку).
Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника. Водій транспорту або особи, що супроводжують продукти харчування, повинні бути забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями, тощо).
Транспортні засоби, якими постачається Товар, забезпечують збереження Товару під час перевезення, повинни мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення Товарів, які є об’єктами санітарного нагляду, а також забезпечення необхідного, відповідно з технічними регламентами на Товар, температурного режиму під час перевезення Товару.
Водій (експедитор) або інші особи, які приймают участь у виконанні договору обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відміткою, дійсною на момент кожного завозу товару.
Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно – гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
Товар повинен бути у відповіднії тарі з необхідним маркуванням (дата і час виготовлення), яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2894 кілограм
Молоко коров'яче ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний (брикет), ДСТУ 2661, 1000г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Івана та Юрія Лип,3-А; вул. Ак.Сахарова, 30/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1800 кілограм
Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Івана та Юрія Лип,3-А; вул. Ак.Сахарова, 30/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
26 березня 2025 11:36 |
Проєкт ДОГОВОРУ.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Безлактозне | Ні | |
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Наявність кришки (закрутка або клапан) | Так | |
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661 |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Маса нетто | від 1000 до 1000 | грам |
Масова частка жиру | від 2.5 до 2.5 | відсоток |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Безлактозне | Ні | |
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Наявність кришки (закрутка або клапан) | Ні | |
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661 |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Масова частка жиру | від 2.5 до 2.5 | відсоток |
Маса нетто | від 1000 до 1000 | грам |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
172 972,00
UAH з ПДВ
|
172 972,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЛАТ-ФУД" |
191 349,96
UAH з ПДВ
|
191 349,96
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Швець В.Б. |
217 624,80
UAH з ПДВ
|
217 624,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
218 292,00
UAH з ПДВ
|
218 292,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "САНДОРА" |
225 875,28
UAH з ПДВ
|
225 875,28
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "МКРТЧЯН СОС АРТУРОВИЧ" |
237 912,00
UAH з ПДВ
|
237 912,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ГАВРИЛІВКА" |
251 970,12
UAH з ПДВ
|
251 970,12
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" #00447853 |
Переможець |
172 972,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 14:21
|
Договір №37 (молоко).pdf | укладений |
04 квітня 2025 14:20
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 квітня 2025 10:53
|
1 612,00 UAH | UA598201720344230006000029957 КУ "ЦРОВПР" |
UA103005280000026000455056333 Приватне акцiонерне товариство "Юрiя" |
Оплачений |
25 квітня 2025 11:16
|
700,00 UAH | UA598201720344230006000029957 КУ "ЦРОВПР" |
UA103005280000026000455056333 Приватне акцiонерне товариство "Юрiя" |
Оплачений |
25 квітня 2025 11:16
|
1 050,00 UAH | UA598201720344230006000029957 КУ "ЦРОВПР" |
UA103005280000026000455056333 Приватне акцiонерне товариство "Юрiя" |
Оплачений |
30 квітня 2025 10:12
|
1 962,00 UAH | UA598201720344230006000029957 КУ "ЦРОВПР" |
UA103005280000026000455056333 Приватне акцiонерне товариство "Юрiя" |
Оплачений |
30 квітня 2025 10:12
|
1 962,00 UAH | UA598201720344230006000029957 КУ "ЦРОВПР" |
UA103005280000026000455056333 Приватне акцiонерне товариство "Юрiя" |
Оплачений |
30 квітня 2025 10:12
|
4 486,00 UAH | UA598201720344230006000029957 КУ "ЦРОВПР" |
UA103005280000026000455056333 Приватне акцiонерне товариство "Юрiя" |
Оплачений |
30 квітня 2025 10:12
|
1 050,00 UAH | UA598201720344230006000029957 КУ "ЦРОВПР" |
UA103005280000026000455056333 Приватне акцiонерне товариство "Юрiя" |
Оплачений |