Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 20:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 11:11 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 11:11 |
Очікувана вартість: | 12 970 987,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 854,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника може надаватися попередня оплата (аванс) відповідно до «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, у разі попереднього узгодження з Замовником на строк не більше трьох місяців у межах 30% від вартості річного обсягу робіт, яку Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 17:16 |
ЗМІНИ.pdf | |
27 березня 2025 17:16 |
Додаток_8_зі змінами.pdf | |
27 березня 2025 17:09 |
Додаток_8_зі змінами.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_8_перелік документів учасника.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_9_перелік документів переможця.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
ТД_ОлексЦДЮТ.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_7_Проект договору.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_4_лист-згода.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_2_документи.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf | |
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_6_календраний графік.pdf |
27 березня 2025 17:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 березня 2025 17:16 |
ЗМІНИ.pdf
|
||||||
27 березня 2025 17:16 |
Додаток_8_зі змінами.pdf
|
||||||
27 березня 2025 17:09 |
Додаток_8_зі змінами.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_8_перелік документів учасника.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_9_перелік документів переможця.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
ТД_ОлексЦДЮТ.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_7_Проект договору.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_4_лист-згода.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_2_документи.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf
|
||||||
25 березня 2025 21:00 |
Додаток_6_календраний графік.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У додатку 1 до тендерної документації надані обсяги робіт та інформація, які відповідають затвердженій проектно-кошторисній документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000179 ● 7d7d3e8815f5474cab58c54b875e2749
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2025-03-25-014370-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 17:14:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт закладу позашкільної освіти «Центр творчості дітей та юнацтва» Олександрівського району Запорізької міської ради, за адресою м. Запоріжжя, вул. Поштова, 57а». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-014370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (експертні звіти, локальні кошториси, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ)).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 19:46:35
Відповідь на звернення
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради в межах проведеного моніторингу закупівлі
«Капітальний ремонт закладу позашкільної освіти "Центр творчості дітей та юнацтва"
Олександрівського району Запорізької міської ради, за адресою м. Запоріжжя, вул. Поштова, 57а».
Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 –
45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів
цивільного будівництва) номер ID: UA-2025-03-25-014370-a, з приводу наведених питань надає
наступне пояснення та інформацію.
1. З приводу наведеного питання повідомляємо, що розмір бюджетних призначень
(витрат) з капітального ремонту визначався на підставі розробленої та затвердженої
проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний
експертний звіт ТОВ «Експертиза МВК» від 14.03.2025 р № 50168, та відповідно до
настанови з визначення вартості будівництва №281 від 01.11.2021.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що
наведена інформація оприлюднена на власному веб-сайті Замовника за посиланням
https://osvita.city/documents/obgruntuvanna-kapitalnij-remont-zakladu-pozaskilnoi-osviti-
centr-tvorcosti-ditej-ta-unactva
3. Зазначена закупівля фінансується за рахунок місцевого бюджету. Код програмної
класифікації видатків (КПКВК) - 0611070 - Надання позашкільної освіти закладами
позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми.
4. З приводу наведеного питання повідомляємо, що закупівля не фінансується (не буде
фінансуватися) за кошти відповідно до Плану України, затвердженого розпорядженням
Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine
Facility.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-01 14:44:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт закладу позашкільної освіти «Центр творчості дітей та юнацтва» Олександрівського району Запорізької міської ради, за адресою м. Запоріжжя, вул. Поштова, 57а». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-014370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів щодо відхилення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІН-ТРАС», враховуючи те, що в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-25-014370-a опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.04.2025 № 8-Р/1 (файл «Протокол 12Р_1_відхилення.doc») з інформацією про іншу процедуру закупівлі (UA-2025-03-17-013268-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-06 14:56:47
Відповідь на звернення
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради в межах проведеного моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт закладу позашкільної освіти "Центр творчості дітей та юнацтва" Олександрівського району Запорізької міської ради, за адресою м. Запоріжжя, вул. Поштова, 57а». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) номер ID: UA-2025-03-25-014370-a, з приводу наведених питань надає наступне пояснення та інформацію.
1. З приводу наведеного повідомляємо, що Замовником за наслідками розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ІН-ТРАНС” складено протокол про розгляд тендерної пропозиції № 12-Р/1 від 15.04.2025 в якому зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ "ІН-ТРАС" підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Постанови 1178, у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (надається до пояснення). В той же час, через технічний збій системи, зокрема, незбереження набраної вище інформації, зазначений протокол завантажено у початковому робочому вигляді з інформацією щодо іншої процедури закупівлі.
У зв’язку з відсутністю технічної можливості виправити завантажений документ Уповноваженою особою складено протокол № 12-р/1-1 від 15.04.2025 щодо виявлення технічної помилки та яким вирішено визнати опублікований документ з інформацією про іншу процедуру закупівлі (UA-2025-03-17-013268-a) недійсним.
Поряд з тим звертаємо увагу, що відповідно інформації електронної системи закупівель, а саме — протоколу розкриття тендерних пропозицій вказана інформація із зазначенням підстави відхилення тендерної пропозиції, а саме - на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Постанови 1178, що відповідає та підтверджується наданим до пояснень протоколом щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “ІН-ТРАНС” № 12-Р/1 від 15.04.2025.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІН-ТРАС" |
12 062 661,75
UAH з ПДВ
|
9 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ" |
10 820 717,61
UAH з ПДВ
|
10 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
12 109 230,43
UAH з ПДВ
|
12 044 375,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МК "ГРАНД" |
12 354 809,48
UAH з ПДВ
|
12 062 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІН-ТРАС" #40465269 |
Відхилено |
9 630 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 17:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 17:05
|
ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ" #43576029 |
Переможець |
10 699 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2025 19:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2025 17:43
|