Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консерви овочеві «Салат овочева мозаїка» (Запорізька обл.)
Очікувана вартість
1 527 300,00 UAH
UA-2025-03-25-013818-a b6ba3a1b579643eb81f78f6d0750f152
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Булгарова Марія Михайлівна

380444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Булгарова Марія Михайлівна
380444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2025 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 03 квітня 2025 15:20
Початок аукціону: 03 квітня 2025 15:20
Очікувана вартість: 1 527 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 273,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 45819 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Консерви овочеві «Салат овочева мозаїка» (Запорізька обл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Сума забезпечення: 45819 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма забезпечення
Оригінал платіжної інструкції
Забезпечення виконання договору
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення
Дата подання: 26 березня 2025 14:39
Дата відповіді: 27 березня 2025 15:29
З метою покращення контролю якості та забезпечення особового складу якісними та безпечними продуктами харчування, просимо додати до Додатку 2 до Оголошення вимогу щодо надання учасником спрощеної закупівлі експертного висновку(або протоколу випробувань) на партію запропонованого товару, виданого не раніше березня 2025 року. Також з метою простежуваності та підтвердження відповідності запропонованого товару, вимогу щодо декларації виробника, просимо конкретизувати - на партію запропонованого товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація.
Замовником зазначена інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також вимоги щодо підтвердження їх відповідності в Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник не буде вносити зміни до Оголошення з причин викладених у зверненні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-25-013818-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:45185002
Дата подання: 10 квітня 2025 15:45
Вимога про скасування рішення Замовника
Звертаємось до Замовника з вимогою щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЛІЛАК».
При проведенні оцінки порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі та визначено переможцем підприємство пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення.
Відповідно до інформації яка міститься в Протоколі засідання робочої групи військової частини 3078 НГУ з питань розгляду тендерних пропозицій/пропозицій учасників ТОВ «ЛІЛАК» визначено переможцем з приводу повної її відповідності вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі
Заперечуємо проти твердження Замовника щодо повної відповідності пропозиції ТОВ «ЛІЛАК» вимогам оголошення.
В Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено Технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема, наступну вимогу «Предмет закупівлі (харчовий продукт) повинен відповідати вимогам законодавства України про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, наказу МОЗ України від 13.05.2013 № 368 «Про затвердження Державних гігієнічних правил i норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах», а також виданих відповідно до них нормативно-правових актів.»
Частиною восьмою статті 20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.
У наданій декларації виробника зазначений особистий реєстраційний номер r-UA-24-03-43, що відноситься до потужності за адресою 60400 Чернівецька область, Чернівецький район, Глибоцька громада, Першотравнева, 60 а, із зареєстрованими видами діяльності «Транспортування» та «Первинне виробництво», що не стосується предмета закупівлі та даної спрощеної закупівлі вцілому.
Відповідно до пункту 63 частини першої статті 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», первинне виробництво - виробництво, розведення та/або вирощування первинної продукції, у тому числі збір врожаю, доїння, розведення та/або утримання сільськогосподарських тварин до моменту їх умертвіння (забою), заготівля меду та/або інших їстівних продуктів бджільництва, збір дикоросів (грибів, ягід, горіхів, інших плодів та/або рослин чи їх частин), добування (вилов) рибних продуктів, полювання на тварин.
В той же час, пунктом 64 зі значком 1 частини першої статті 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено визначення «переробка» - будь-який процес, що істотно змінює первинний харчовий продукт, у тому числі нагрівання, коптіння, консервування, дозрівання, сушіння, маринування, екстрагування, екструзія, або комбінація зазначених процесів
Оскільки предметом закупівлі є овочеві консерви, отже відповідно до визначень, встановлених Законом, запропонований товар повинен бути продуктом переробки або виробництва в цілому, а не продуктом первинного виробництва.
Таким чином, відповідно до наданої Декларації виробника, запропонований товар виготовлено на незареєстрованих потужностях, а отже не відповідає вимогам законодавства України про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.

Таким чином Замовником неправомірно визначено переможцем ТОВ «ЛІЛАК», а отже, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЛІЛАК».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЛІЛАК" 1 340 400,00
UAH з ПДВ
1 340 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" 1 350 000,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" 1 524 000,00
UAH з ПДВ
1 524 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 15:37
Електронний підпис
10 квітня 2025 15:37
Витяг (10.04.2025).pdf.p7s
10 квітня 2025 11:09
Електронний підпис
10 квітня 2025 11:08
МВС.zip.p7s
10 квітня 2025 11:08
ДФС 09042025.pdf.p7s
10 квітня 2025 11:08
Довідка МВС.pdf.p7s
10 квітня 2025 11:08
Довідка (13).zip.p7s
10 квітня 2025 11:08
Довідка (12).zip.p7s
10 квітня 2025 11:08
Банкрутство.zip.p7s
02 квітня 2025 21:02
Електронний підпис
02 квітня 2025 21:02
Електронний підпис
02 квітня 2025 12:42
Електронний підпис
02 квітня 2025 12:42
Електронний підпис
02 квітня 2025 12:41
Баланс.zip.p7s
02 квітня 2025 12:41
Відомості.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
Приміщення КП-141-22.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
Накази працівників.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
ТУ У Зміни.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
22000.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
авто ЛІЛАК.zip.p7s
02 квітня 2025 12:41
Реєстр Запорізька.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
салат ТУ.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
Приміщення КП-143-22.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
Приміщення КП-142-22.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
Лист-згода договір.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
Договір перевезення.pdf.p7s
02 квітня 2025 12:41
46446-12 ТОВ ЛІЛАК p7s.7z.p7s

Публічні документи

02 квітня 2025 22:16
Електронний підпис
02 квітня 2025 22:16
Електронний підпис
02 квітня 2025 22:15
Зміна в ТУ.pdf
02 квітня 2025 22:15
СУБХП ПОТ.pdf
02 квітня 2025 22:15
Декларація Лечо.pdf
02 квітня 2025 22:15
Працівники.pdf
02 квітня 2025 22:15
Мадеса СКБХП.pdf
02 квітня 2025 22:15
Експертний висновок.PDF
02 квітня 2025 22:15
Декларація Соте.pdf
02 квітня 2025 22:15
Угода.pdf
02 квітня 2025 22:15
досвід.pdf
02 квітня 2025 22:15
ТУ У.pdf
02 квітня 2025 22:15
Листи учасника.pdf
02 квітня 2025 22:15
Лист (2).pdf
02 квітня 2025 22:15
установчі.rar
02 квітня 2025 22:15
специфікації.pdf
02 квітня 2025 22:15
Договір транспорт.pdf
02 квітня 2025 22:15
Лист гарантийний.pdf
02 квітня 2025 22:15
Гарантія 200-25 45 819,00.zip

Публічні документи

02 квітня 2025 17:18
Електронний підпис
02 квітня 2025 17:17
49 передача туу.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
50 ТУ виробника.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
45 лист представника.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
43 оператор ринку.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
44 оператор ринку.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
37 аналогічний.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
36 працівники.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
31 потужність Віджи.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
34 ман 2887.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
33 авто.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
32 перелік тз.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
35 працівники.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
20 про заходи гку.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
19 про довкілля.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
13 Витяг ПДВ.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
15 про санкції.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
17 відомості.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
14 про витяг пдв.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:17
16 згода з проектом.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
9 виписка.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
7 рішення зміни.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
8 опис до виписки.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
11 значні правочини.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
12 лист-згода.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
4 рішення.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
5 наказ.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
1 довідка.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
6 опис статут.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:16
3 про повноваження.pdf.p7s
02 квітня 2025 17:15
3 про повноваження.pdf
02 квітня 2025 17:15
9 виписка.pdf
02 квітня 2025 17:15
16 згода з проектом.pdf
02 квітня 2025 17:15
5 наказ.pdf
02 квітня 2025 17:15
35 працівники.pdf
02 квітня 2025 17:15
45 лист представника.pdf
02 квітня 2025 17:15
36 працівники.pdf
02 квітня 2025 17:15
39 фінансова звітність.pdf
02 квітня 2025 17:15
6 опис статут.pdf
02 квітня 2025 17:15
19 про довкілля.pdf
02 квітня 2025 17:15
7 рішення зміни.pdf
02 квітня 2025 17:15
43 оператор ринку.pdf
02 квітня 2025 17:15
49 передача туу.pdf
02 квітня 2025 17:15
27 договір обладнання.pdf
02 квітня 2025 17:15
44 оператор ринку.pdf
02 квітня 2025 17:15
31 потужність Віджи.pdf
02 квітня 2025 17:15
8 опис до виписки.pdf
02 квітня 2025 17:15
1 довідка.pdf
02 квітня 2025 17:15
20 про заходи гку.pdf
02 квітня 2025 17:15
12 лист-згода.pdf
02 квітня 2025 17:15
33 авто.pdf
02 квітня 2025 17:15
50 ТУ виробника.pdf
02 квітня 2025 17:15
11 значні правочини.pdf
02 квітня 2025 17:15
34 ман 2887.pdf
02 квітня 2025 17:15
14 про витяг пдв.pdf
02 квітня 2025 17:15
17 відомості.pdf
02 квітня 2025 17:15
37 аналогічний.pdf
02 квітня 2025 17:15
4 рішення.pdf
02 квітня 2025 17:15
13 Витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2025 17:15
32 перелік тз.pdf
02 квітня 2025 17:15
15 про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІЛАК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІЛАК"
#40220106
Переможець 1 340 400,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2025 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2025 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІЛАК"
#40220106
1 340 400,00
UAH з ПДВ
Документи