Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15870000-7 Заправки та приправи (сіль йодована харчова)
Очікувана вартість
30 960,00 UAH
UA-2025-03-25-013268-a ● 0139010b35b344d7b71b761832d250d2
Запит (ціни) пропозицій
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
25 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., вулиця Закревського, будинок 15-А |
Контактна особа: |
Черній Олена Вікторівна +380445465108 chernii.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15870000-7: Заправки та приправи
Постачальник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до заявок Замовника на адресу закладів освіти Деснянського району міста Києва. Доставка продукції здійснюється до комори кожного окремого закладу освіти.
Строки поставки товару: не більше 2 календарних днів після отримання замовлення від Замовника.
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», наказу МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах».
Розгорнути
Згорнути
Строки поставки товару: не більше 2 календарних днів після отримання замовлення від Замовника.
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», наказу МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограм
Сіль харчова, кам'яна, йодована, помел 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, Відповідно до документації (Додаток 2 до проєкту договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15870000-7 — Заправки та приправи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату вартості кожної партії поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту поставки Товару за кінцевим місцем призначення. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
25 березня 2025 16:54 |
Проєкт Договору_Сіль.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Вид |
Можливі значення:
|
|
Помел | 1 | |
Добавки | Так |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК" |
30 780,00
UAH з ПДВ
|
30 780,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "РОСА" |
30 870,00
UAH з ПДВ
|
30 870,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК" #45718686 |
Переможець |
30 780,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 19:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 31 березня 2025 12:23 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 112. У разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Водночас, у підпункті 1 пункту 65 Порядку № 822 вказано, що Замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору про закупівлю у разі - 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі; У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник обов’язково зазначає причину такої відміни. З огляду на виявлення помилки при визначенні очікуваної вартості закупівлі виникла необхідність відмінити закупівлю. Таким чином є необхідність у прийнятті рішення щодо відміни запиту пропозицій постачальників по даному предмету закупівлі. |
Документи:
31 березня 2025 12:23
|
Електронний підпис |
31 березня 2025 12:23
|
Протокол_відміна ЗПП_сіль.pdf |