Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консерви овочеві «Ікра з кабачків» (Одеська обл.)
Очікувана вартість
471 150,00 UAH
UA-2025-03-25-012827-a ef852a80fed74607bcc39c21821ed37d
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Ірина Вячеславівна

380444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Камінська Ірина Вячеславівна
380444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2025 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 07 квітня 2025 15:48
Початок аукціону: 07 квітня 2025 15:48
Очікувана вартість: 471 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 711,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 14134 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Консерви овочеві «Ікра з кабачків»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Сума забезпечення: 14134 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма забезпечення
Оригінал платіжної інструкції
Забезпечення виконання договору
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення
Дата подання: 26 березня 2025 14:22
Дата відповіді: 27 березня 2025 15:31
З метою покращення контролю якості та забезпечення особового складу якісними та безпечними продуктами харчування, просимо додати до Додатку 2 до Оголошення вимогу щодо надання учасником спрощеної закупівлі експертного висновку(або протоколу випробувань) на партію запропонованого товару, виданого не раніше березня 2025 року. Також з метою простежуваності та підтвердження відповідності запропонованого товару, вимогу щодо декларації виробника, просимо конкретизувати - на партію запропонованого товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація.
Замовником зазначена інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також вимоги щодо підтвердження їх відповідності в Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник не буде вносити зміни до Оголошення з причин викладених у зверненні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" 420 900,00
UAH з ПДВ
416 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" 457 500,00
UAH з ПДВ
420 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 квітня 2025 09:04
Електронний підпис
17 квітня 2025 09:02
IMG_0009.jpg
17 квітня 2025 09:02
цінова одеська.pdf
17 квітня 2025 09:02
консерви овочеві.zip
05 квітня 2025 16:55
Електронний підпис
05 квітня 2025 16:54
43 оператор ринку.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:54
44 оператор ринку.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:54
37 аналогічний.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
35 працівники.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
33 авто.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
34 ман 2887.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
32 перелік тз.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
36 працівники.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
19 про довкілля.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
20 про заходи гку.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
17 відомості.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
15 про санкції.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
13 Витяг ПДВ.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
14 про витяг пдв.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:53
16 згода з проектом.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
8 опис до виписки.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
11 значні правочини.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
7 рішення зміни.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
9 виписка.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
12 лист-згода.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
5 наказ.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
1 довідка.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
6 опис статут.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
4 рішення.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:52
3 про повноваження.pdf.p7s
05 квітня 2025 16:51
6 опис статут.pdf
05 квітня 2025 16:51
44 оператор ринку.pdf
05 квітня 2025 16:51
13 Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2025 16:51
11 значні правочини.pdf
05 квітня 2025 16:51
4 рішення.pdf
05 квітня 2025 16:51
36 працівники.pdf
05 квітня 2025 16:51
15 про санкції.pdf
05 квітня 2025 16:51
3 про повноваження.pdf
05 квітня 2025 16:51
39 фінансова звітність.pdf
05 квітня 2025 16:51
20 про заходи гку.pdf
05 квітня 2025 16:51
35 працівники.pdf
05 квітня 2025 16:51
9 виписка.pdf
05 квітня 2025 16:51
16 згода з проектом.pdf
05 квітня 2025 16:51
33 авто.pdf
05 квітня 2025 16:51
17 відомості.pdf
05 квітня 2025 16:51
19 про довкілля.pdf
05 квітня 2025 16:51
37 аналогічний.pdf
05 квітня 2025 16:51
5 наказ.pdf
05 квітня 2025 16:51
32 перелік тз.pdf
05 квітня 2025 16:51
7 рішення зміни.pdf
05 квітня 2025 16:51
1 довідка.pdf
05 квітня 2025 16:51
43 оператор ринку.pdf
05 квітня 2025 16:51
12 лист-згода.pdf
05 квітня 2025 16:51
8 опис до виписки.pdf
05 квітня 2025 16:51
14 про витяг пдв.pdf
05 квітня 2025 16:51
34 ман 2887.pdf
05 квітня 2025 16:51
27 договір обладнання.pdf

Публічні документи

06 квітня 2025 22:32
Електронний підпис
06 квітня 2025 22:32
Електронний підпис
06 квітня 2025 22:28
Електронний підпис
06 квітня 2025 22:28
Електронний підпис
06 квітня 2025 22:26
Зміна в ТУ.pdf
06 квітня 2025 22:26
СУБХП ПОТ.pdf
06 квітня 2025 22:26
Працівники.pdf
06 квітня 2025 22:26
Мадеса СКБХП.pdf
06 квітня 2025 22:26
Угода.pdf
06 квітня 2025 22:26
досвід.pdf
06 квітня 2025 22:26
ТУ У.pdf
06 квітня 2025 22:26
Листи учасника.pdf
06 квітня 2025 22:26
Лист (2).pdf
06 квітня 2025 22:26
установчі.rar
06 квітня 2025 22:26
специфікації.pdf
06 квітня 2025 22:26
Договір транспорт.pdf
06 квітня 2025 22:26
Лист гарантийний.pdf
06 квітня 2025 22:26
Гарантія №227-25TG 14 134.00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

IMG_0009.jpg

Форма забезпечення

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
#45358873
Переможець 416 100,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
#45358873
416 100,00
UAH з ПДВ
Документи