Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт покрівлі, що постраждала в наслідок агресії російської федерації, за адресою
м. Хмельницький, вул. Шухевича Романа, будинок 63/2»
Очікувана вартість
2 212 079,00 UAH
UA-2025-03-25-012180-a ● 1ccafaba186244c6b72fe9ec06a0dd2d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26381695 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Проскурівська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Ірина Стасишена +380976695952 i_stasyshena@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 2 212 079,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 120,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт покрівлі, що постраждала в наслідок агресії російської федерації, за адресою
м. Хмельницький, вул. Шухевича Романа, будинок 63/2»
м. Хмельницький, вул. Шухевича Романа, будинок 63/2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шухевича Романа, будинок 63/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 15:39 |
Тендерна документація - нова редакція.doc | |
31 березня 2025 15:39 |
Додаток змін_ що вносяться до ТД.doc | |
31 березня 2025 15:39 |
Проект договору додаток 3.docx | |
25 березня 2025 16:09 |
Т ехнічне завдання.rtf |
31 березня 2025 15:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2025 15:39 |
Тендерна документація - нова редакція.doc
|
|||
31 березня 2025 15:39 |
Додаток змін_ що вносяться до ТД.doc
|
|||
31 березня 2025 15:39 |
Проект договору додаток 3.docx
|
|||
25 березня 2025 16:09 |
Т ехнічне завдання.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 27 березня 2025 13:48
Дата відповіді: 28 березня 2025 14:10
Доброго дня.
У тендерній документації міститься вимога — "* Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за предметом закупівлі – капітальний ремонт покрівлі в багатоповерхових будівлях житлового, громадського призначення" хоча предмет закупівлі — Капітальний ремонт покрівлі, що постраждала в наслідок агресії російської федерації, за адресою м. Хмельницький, вул. Шухевича Романа, будинок 63/2.
Це порушує ст.5 зу про публічні закупівлі щодо не дискримінації Учасників. Зважаючи нате, що предметом закупівлі являється капітальний ремонт, просимо внести зміни та викласти пункт 5. 2. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за предметом закупівлі – капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво.
У разі відхилення даної вимоги ми будемо звертатися до АМКУ так як дана вимога дискримінує потенційних учасників які можуть взяти участь в закупівлі в тому числі нас.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, замовником буде внесено зміни.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 28 березня 2025 18:35
Дата відповіді: 31 березня 2025 15:08
Також просимо забрати умову про виконання аналогічних договорів лише у 2024 році, оскільки дана вимога є дискримінаційною та звужує потенційне коло учасників. З даного питання існує практика АМКУ, яка забороняє звужувати роки виконання аналогічних договорів.
Відповідь: Шановний учаснику, вимога надання аналогічних договорів (не менше 2), які виконувались в 2024 році. не може вважатись дискримінаційною, оскільки Замовник керується виключно необхідністю достовірно встановити реальність наявності постійного досвіду роботи Учасників на відповідному ринку, крім того, вказана вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні. А враховуючи те, що предметом закупівлі є капітальний ремонт покрівлі, що постраждала в наслідок агресії російської федерації Замовнику необхідно бути максимально впевненим у наявності досвіду виконання аналогічних договорів протягом недавнього періоду, що свідчитиме про те, що в Учасника є чинні та актуальні господарські відносини з виробниками та постачальниками матеріалів, що використовуються під час надання послуг, а також є підтвердженням надійності виконавця робіт, що особливо важливо під час нестабільної економічної ситуації, зокрема під час дії військового стану.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, чинне законодавство не містить визначення поняття "аналогічний договір", а відтак в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону №922-VIII та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону.
(постанови КАС ВС від 13.05.2020 року у справі № 826/7832/18, можна ознайомитися за посиланням: https://reyestr.court.gov.ua/Review/89191859)
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, чинне законодавство не містить визначення поняття "аналогічний договір", а відтак в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону №922-VIII та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону.
(постанови КАС ВС від 13.05.2020 року у справі № 826/7832/18, можна ознайомитися за посиланням: https://reyestr.court.gov.ua/Review/89191859)
обмеження щодо договорів, укладених лише у 2024 році є назаконним
Дата подання: 02 квітня 2025 16:47
Дата відповіді: 04 квітня 2025 23:08
заперечуємо щодо умови "наявність у учасника досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) про виконання аналогічних робіт/послуг в 2024 році ". Будь яке обмеження щодо року укладення чи виконання аналогічного договору є незаконним та таким, що обмежує конкуренцію та суперечить ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо вилучити умову ТД щодо аналогічних договорів про виконання аналогічних робіт/послуг в 2024 році.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, вимога надання аналогічних договорів (не менше 2), які виконувались в 2024 році. не може вважатись дискримінаційною, оскільки Замовник керується виключно необхідністю достовірно встановити реальність наявності постійного досвіду роботи Учасників на відповідному ринку, крім того, вказана вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні. А враховуючи те, що предметом закупівлі є капітальний ремонт покрівлі, що постраждала в наслідок агресії російської федерації Замовнику необхідно бути максимально впевненим у наявності досвіду виконання аналогічних договорів протягом недавнього періоду, що свідчитиме про те, що в Учасника є чинні та актуальні господарські відносини з виробниками та постачальниками матеріалів, що використовуються під час надання послуг, а також є підтвердженням надійності виконавця робіт, що особливо важливо під час нестабільної економічної ситуації, зокрема під час дії військового стану.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, чинне законодавство не містить визначення поняття "аналогічний договір", а відтак в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону №922-VIII та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону.
(постанови КАС ВС від 13.05.2020 року у справі № 826/7832/18, можна ознайомитися за посиланням: https://reyestr.court.gov.ua/Review/89191859)
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, чинне законодавство не містить визначення поняття "аналогічний договір", а відтак в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону №922-VIII та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону.
(постанови КАС ВС від 13.05.2020 року у справі № 826/7832/18, можна ознайомитися за посиланням: https://reyestr.court.gov.ua/Review/89191859)
Довіреність на посадову особу замовника Стасишену Ірину Миколаївну?
Дата подання: 02 квітня 2025 16:54
Дата відповіді: 04 квітня 2025 23:19
Поясніть, з яких підстав учасник повинен надавати "Довіреність на посадову особу замовника (Стасишену Ірину Миколаївну), уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції." оскільки це право вже надано уповноваженій особі Законом України "Про публічні закупівлі", а саме відповідно до абзацу другого частини 15 статті 29 "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції." Таким чином, умова щодо надання учасником Довіреності на посадову особу замовника Стасишену Ірину Миколаївну є незаконною. Просимо внести зміни у ТД та вилучити незаконну умову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказана вимога була визначена керуючись ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Відповідно до п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.». Реалізація права, передбачені пунктом 42 Особливостей потребує отримання довіреності від учасника. Відповідно повноваження які надаються замовнику згідно довіреності яка вимагається умовами тендерної документації обмежується суто даною закупівлею.
Крім того однією з підстав відхилення відповідно до пункту 44 Особливостей є, якщо учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.». Реалізація права, передбачені пунктом 42 Особливостей потребує отримання довіреності від учасника. Відповідно повноваження які надаються замовнику згідно довіреності яка вимагається умовами тендерної документації обмежується суто даною закупівлею.
Крім того однією з підстав відхилення відповідно до пункту 44 Особливостей є, якщо учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій