Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оливи моторні
Очікувана вартість
435 000,00 UAH
UA-2025-03-25-007520-a ● cec7868f1bab491592fc9df04acf4605
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34329096 |
Місцезнаходження: | 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Одерій Ольга 380661554091 baluprzhkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 02:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Банківська гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі неналежного виконання договору.Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
624 літр
Олива моторна 10W-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
832 літр
Олива моторна 15W-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
140 літр
Олива трансмісійна Нігрол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
140 літр
Олива трансмісійна ТАД-17і
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
600 літр
Олива моторна 5W-30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
600 літр
Олива гідравлічна МГЕ 46
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
260 літр
Олива гідравлічна ВМГЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
144 літр
Олива гідравлічна HLP 46
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
150 літр
Олива для ланцюгів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за доставлений товар здійснюється у розмірі 100% у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 робочих днів після надання відповідних рахунків, підписання акту приймання – передачі товару або видаткових накладних. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про порушення принципів здійснення публічних закупівель
Дата подання: 26 березня 2025 13:06
Дата відповіді: 27 березня 2025 16:49
Доброго дня! В пункті 13 додатку 3 до тендерної документації вказано, що на підтвердження якості товару учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікати відповідності на запропонований товар до позицій №1,2,3,4,5. Однак, у нашого підприємства на цей час відсутні сертифікати відповідності на вказані товари, оскільки законодавство України не містить вимог про обов’язкову наявність сертифікатів відповідності на товари, які є предметом закупівлі. Крім того, виготовлення таких сертифікатів потребує аккумулювання і витрачання значних коштів, що в підсумку сприятиме зростанню цінових пропозицій учасників, що, звичайно, суперечить фінансовим інтересам замовника. Також виготовлення таких сертифікатів потребує значного періоду часу, який перевищить встановлений для закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій (до 02.04.2025 року). Тому вважаємо, що такі вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель, які зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вони не сприяють максимальній економії коштів замовника (до того ж в умовах воєнного стану!), дискримінують тих учасників, які не мають сертифікатів відповідності, і можуть сприяти корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, вказавши, що замість сертифікатів відповідності можуть надаватись також паспорти якості, видані виробником товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
На підставі цього в учасників часто виникають питання, чи повинен замовник вимагати від учасників надання у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності чи сертифіката якості та чи повинен учасник їх надавати у складі тендерної пропозиції, якщо такі вимагаються за умовами тендерної документації, тимчасом як сертифікація в Україні необов’язкова.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
На підставі цього в учасників часто виникають питання, чи повинен замовник вимагати від учасників надання у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності чи сертифіката якості та чи повинен учасник їх надавати у складі тендерної пропозиції, якщо такі вимагаються за умовами тендерної документації, тимчасом як сертифікація в Україні необов’язкова.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Про порушення принципів здійснення публічних закупівель
Дата подання: 26 березня 2025 13:06
Дата відповіді: 27 березня 2025 16:51
Доброго дня! В додатку 3 до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати сертифікат на систему управління щодо протидії корупції. Однак, у нашого підприємства на цей час відсутній такий сертифікат, оскільки законодавство України не містить вимоги про обов’язкову наявність такого сертифікату в учасника для участі в закупівлях. Крім того, виготовлення такого сертифікату потребує аккумулювання і витрачання значних коштів, що в підсумку сприятиме зростанню цінових пропозицій учасників, що, звичайно, суперечить фінансовим інтересам замовника. Також виготовлення такого сертифікату потребує значного періоду часу, який перевищить встановлений для закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій (до 02.04.2025 року). Тому вважаємо, що такі вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель, які зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вони не сприяють максимальній економії коштів замовника (до того ж в умовах воєнного стану!), дискримінують тих учасників, які не мають вищевказаного сертифікату, і можуть сприяти корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності в учасників сертифікату на систему управління щодо протидії корупції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В умовах військового стану та ситуації, що склалася через неї в державі, особливо важливо мати впевненість стосовно чесного ведення бізнесу партнерами. В даному випадку корупція – це не лише хабарництво, а також і шахрайство, змова, підкуп, зловживання посадовими повноваженнями та ін. В період протистояння держави відкритій збройній агресії, для подолання якої задіяні усі можливі матеріальні та фізичні ресурси, ми, як Замовник, маємо бути впевнені, що виявлено та усунено ризики, пов’язані з корупцією, перш ніж вони вплинуть на роботу організації – система протидії корупції передбачає впровадження необхідних заходів, спрямованих на запобігання, виявлення та усунення хабарництва та інших корупційних загроз; уникнуто загроз репутації – функціонування системи протидій корупції не допускає виникнення репутаційних збитків — наслідків участі у корупційних схемах; уникнуто зайвих витрат та забезпечено стійкість — заощадження ресурсів внаслідок відмови від оплачування хабарів та виплат, пов’язаних з корупційними махінаціями та оперативне реагування на надзвичайні ситуації у зв’язку з ними.
Про обов’язкову наявність сертифікатів
Дата подання: 26 березня 2025 14:08
Дата відповіді: 27 березня 2025 16:52
Доброго дня! В примітках до Вашої тендерної документації вказано, що документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, в додатку 3 до тендерної документації вказано, що учасники повинні надати сертифікат на систему управління щодо протидії корупції та сертифікати відповідності на запропонований товар до позицій №1,2,3,4,5. Враховуючи, що законодавство України не містить вимог про обов’язкову наявність вищеназваних сертифікатів в разі поставки товарів, подібних тим, що вказані в Вашій закупівлі, чи може учасник в складі своєї пропозиції НЕ ПОДАТИ сертифікат на систему управління щодо протидії корупції та сертифікати відповідності на запропонований товар до позицій №1,2,3,4,5 ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Щодо наявності в учасників сертифікату на систему управління щодо протидії корупції
Дата подання: 28 березня 2025 10:15
Дата відповіді: 28 березня 2025 15:37
Доброго дня! В додатку 3 до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати сертифікат на систему управління щодо протидії корупції відповідно до вимог ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». України не містить вимоги про обов’язкову наявність такого сертифікату в учасника для участі в закупівлях. Крім того, підпунктами 2 і 3 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що
замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Згідно з абзацом 17 пункту 47 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 цього пункту. Враховуючи ці норми, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні від 06.06.2023 № 8147-р/пк-пз (закупівля UA-2023-05-22-005912-a) дійшла висновку, що вимога витребування документа, який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 37001:2018, суперечить вимогам чинного законодавства. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності в учасників сертифікату на систему управління щодо протидії корупції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Помилка в тендерній документації
Дата подання: 29 березня 2025 16:25
Дата відповіді: 31 березня 2025 10:16
Доброго дня! В пункті 10 додатку 3 до тендерної документації вказано, що учасники повинні надати в складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 2 (Специфікація та технічні умови до предмету закупівлі) до тендерної документації. Однак, в тендерній документації відсутній такий документ як «Додаток № 2 (Специфікація та технічні умови до предмету закупівлі)». Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Визначення переможця
Дата подання: 31 березня 2025 14:14
Дата відповіді: 01 квітня 2025 16:13
шановний замовнику, просимо одразу вказати у тендерній документації ЄДРПОУ майбутнього переможця, у якого наявні саме ті сертифікати, з яких Ви переписали конкретні параметри, оскільки навіть товар одного виробника, але з різних партій, буде мати незначні відхилення. І всі Ваші відмовки про корупцію і т.д., лише звичайне окозамилювання, переможець був визначений ще до моменту оголошення цієї закупівлі, коли писалась технічна частина з ЙОГО документів, які він надав замовнику!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, нам, як Замовнику, дуже приємна Вашу увага та небайдуже ставлення до цієї закупівлі, бо конструктивна критика робить нас краще й дозволяє запобігти певних помилок. Тож чекаємо від Вас предметних запитань, вільних від емоцій, що стосуються безпосередньо технічної або іншої частини закупівлі.
незаконні технічні вимоги замовника
Дата подання: 01 квітня 2025 09:44
Дата відповіді: 01 квітня 2025 16:16
В додатку 3 до тендерної документації вказані чіткі технічні вимоги (тобто без виразу типу «не менше, не більше, в межах») по таким показникам, як «температура спалаху», «в'язкість», «температура застигання», «лужне число» тощо. Однак, в стандартах та технічних умовах такі показниики завжди зазначаються з виразами «не менше, не більше, в межах». Тобто, під такі вимоги замовника підпаде лише одна конкретна партія товару, який міє чітко такі показники. Тобто, такі вимоги замовника свідомо дискримінують тих учасників, які мають якісний товар, показники якого відповідають вимогам стандартів та технічних умов, але показники якого не впишуться в вищевказані вимоги замовника. Тому вимагаємо усунути явно незаконні технічні вимоги замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні заміни.
аналогічний договір
Дата подання: 01 квітня 2025 10:17
Дата відповіді: 01 квітня 2025 16:16
Згідно пункту 1.1 додатку 5 до тендерної документації аналогічним договором є виконаний договір, у якому предметом договору є поставка аналогічного предмету закупівлі товару, а саме: оливи моторні. Однак, враховуючи предмет цієї закупівлі, аналогічним предметом мають бути не «оливи моторні», а «мастильні засоби». Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, замовником будуть внесені відповідні заміни.
Просимо пояснити, де знаходиться цей пункт 3.1.5?
Дата подання: 01 квітня 2025 13:41
Дата відповіді: 01 квітня 2025 16:19
В останньому абзаці додатку 5 до тендерної документаці вказано, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований або удосконалений електронний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. Просимо пояснити, де знаходиться цей пункт 3.1.5?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені відповідні заміни.
ЗАМОВНИК НЕЗАКОННО ОБМЕЖИВ МОЖЛИВІСТЬ ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ
Дата подання: 01 квітня 2025 14:02
Дата відповіді: 01 квітня 2025 16:21
Згідно частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Отже, ці закони передбачають можливість подання електронних документів. Однак, в додатку 5 до тендерної документації в розділі «Вимоги до оформлення документів» вказано, що «усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції ПОВИННІ БУТИ СКАНОВАНІ з оригіналів або належним чином завірених копій документів, у вигляді pdf-формату файлу.» Таким чином, ЗАМОВНИК НЕЗАКОННО ОБМЕЖИВ МОЖЛИВІСТЬ ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ. Враховуючи викладене, просимо внести до тендерної документації такі положення: «Всі документи тендерної пропозиції подаються через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, Ваші зауваження буде враховано та внесені зміни до тендерної документації.
щодо наявності в учасників сертифікату на систему управління щодо протидії корупції.
Дата подання: 02 квітня 2025 14:22
Дата відповіді: 02 квітня 2025 15:15
Доброго дня! В додатку 5 до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати сертифікат на систему управління щодо протидії корупції відповідно до вимог ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». України не містить вимоги про обов’язкову наявність такого сертифікату в учасника для участі в закупівлях. Крім того, підпунктами 2 і 3 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Згідно з абзацом 17 пункту 47 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 цього пункту. Враховуючи ці норми, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні від 06.06.2023 № 8147-р/пк-пз (закупівля UA-2023-05-22-005912-a) дійшла висновку, що вимога витребування документа, який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 37001:2018, суперечить вимогам чинного законодавства. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності в учасників сертифікату на систему управління щодо протидії корупції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені відповідні заміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО-ТРЕЙД" |
344 335,32
UAH з ПДВ
|
344 335,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХАРЗБУТ" |
433 800,00
UAH з ПДВ
|
433 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО-ТРЕЙД" #37876698 |
Очікує рішення |
344 335,32
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 12:23
|