Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт приміщень хірургічного корпусу (1-поверх (відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги), 4-поверх (коридор, туалет)) Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул.Садовій, 4 в м.Радивилів Рівненської області»
Очікувана вартість
4 026 000,00 UAH
UA-2025-03-25-006312-a ● df73241ea10b484e8f4a969413a0e519
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02000263 |
Місцезнаходження: | 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, Вулиця Садова, будинок 4 |
Контактна особа: |
Кшевська Світлана Михайлівна 380363343731 radyvylivrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 15:00 |
Очікувана вартість: | 4 026 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень хірургічного корпусу (1-поверх (відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги), 4-поверх (коридор, туалет)) Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул.Садовій, 4 в м.Радивилів Рівненської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, Вулиця Садова, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 12:36 |
Проект договору.docx | |
25 березня 2025 12:35 |
Проект договору.docx | |
25 березня 2025 12:26 |
Дефектний акт (4поверх).pdf | |
25 березня 2025 12:26 |
Дефектний акт (1поверх).pdf | |
25 березня 2025 12:26 |
тендерна документація пот рем хір 1-4 поверх.docx | |
25 березня 2025 12:26 |
Дефектний акт (1поверх).pdf | |
25 березня 2025 12:26 |
Дефектний акт (4поверх).pdf | |
25 березня 2025 12:26 |
тендерна документація пот рем хір 1-4 поверх.docx |
28 березня 2025 17:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2025 12:36 |
Проект договору.docx
|
||||||
25 березня 2025 12:35 |
Проект договору.docx
|
||||||
25 березня 2025 12:26 |
Дефектний акт (4поверх).pdf
|
||||||
25 березня 2025 12:26 |
Дефектний акт (1поверх).pdf
|
||||||
25 березня 2025 12:26 |
тендерна документація пот рем хір 1-4 поверх.docx
|
||||||
25 березня 2025 12:26 |
Дефектний акт (1поверх).pdf
|
||||||
25 березня 2025 12:26 |
Дефектний акт (4поверх).pdf
|
||||||
25 березня 2025 12:26 |
тендерна документація пот рем хір 1-4 поверх.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 березня 2025 13:21
Дата відповіді: 26 березня 2025 15:50
Просимо внести зміни шляхом виключення даної умови в Тендерній документації замовника, оскільки це завідомо дискримінаційна вимога, яка оскаржується в Антимонопольному комітеті України як така, що порушує статтю 5 Закону.
"9. Для повноти розуміння предмету закупівлі, необхідного обсягу з надання послуг, уточнення переліку необхідних робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду (обстеження) об’єкта надання послуг.
Огляд проводиться в присутності представника Замовника.
За результатами огляду складається акт за підписом керівника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, та не пізніше кінцевої дати, визначеної Тендерною документацією.
Для складання акту Учасник закупівлі повинен звернутися (усно або письмово) до Замовника для здійснення спільного огляду місця виконання робіт та складання Акту огляду (огляд місця надання послуг проводиться у робочий час (з 08:00 до 17:00)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Відповідно до абз.2, п. 54 Особливостей: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що безпосередній огляд об’єкту надання послуг, наявних мереж, тощо зумовлений необхідністю попереднього обстеження Учасниками дільниці надання послуг з метою повноти розуміння предмету закупівлі, його обсягу, та з метою уточнення переліку робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття свого рішення про участь у процедурі закупівлі.
Огляд пропонується проводити в присутності представника Замовника. Відтак - вважаємо, що відвідування місця надання послуг з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі є цілком допустимим та доцільним.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконною та дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників вимогу у Тендерній документації щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця надання послуг, наявними мережами, тощо.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено. Вище зазначені дії не порушують принципів закупівельного процесу.
Отримання інформації по предмету закупівлі, в тому числі його попередній огляд (місця надання послуг), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника.
Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду. З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Відповідно до абз.2, п. 54 Особливостей: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що безпосередній огляд об’єкту надання послуг, наявних мереж, тощо зумовлений необхідністю попереднього обстеження Учасниками дільниці надання послуг з метою повноти розуміння предмету закупівлі, його обсягу, та з метою уточнення переліку робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття свого рішення про участь у процедурі закупівлі.
Огляд пропонується проводити в присутності представника Замовника. Відтак - вважаємо, що відвідування місця надання послуг з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі є цілком допустимим та доцільним.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконною та дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників вимогу у Тендерній документації щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця надання послуг, наявними мережами, тощо.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено. Вище зазначені дії не порушують принципів закупівельного процесу.
Отримання інформації по предмету закупівлі, в тому числі його попередній огляд (місця надання послуг), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника.
Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду. З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Огляд в період уточнень
Дата подання: 28 березня 2025 11:56
Дата відповіді: 28 березня 2025 17:00
Шановний Замовнику! Вами вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнень. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
На Ваше звернення зазначаємо, що вказана вимога до учасників провести огляд об’єкту саме в період уточнень для того, щоб кожен потенційний учасник мав змогу та час якісно підготувати своєї пропозиції.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконною та дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників вимогу у Тендерній документації щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця надання послуг, наявними мережами, тощо.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено. Вище зазначені дії не порушують принципів закупівельного процесу.
Отримання інформації по предмету закупівлі, в тому числі його попередній огляд (місця надання послуг), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника.
Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду. З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
На Ваше звернення зазначаємо, що вказана вимога до учасників провести огляд об’єкту саме в період уточнень для того, щоб кожен потенційний учасник мав змогу та час якісно підготувати своєї пропозиції.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконною та дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників вимогу у Тендерній документації щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця надання послуг, наявними мережами, тощо.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено. Вище зазначені дії не порушують принципів закупівельного процесу.
Отримання інформації по предмету закупівлі, в тому числі його попередній огляд (місця надання послуг), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника.
Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду. З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МВ-БУД |
4 006 600,92
UAH з ПДВ
|
4 006 600,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МВ-БУД #41411875 |
Переможець |
4 006 600,92
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 15:44
|
Підписаний договір 160.pdf | укладений |
10 квітня 2025 15:43
|