Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Урологічні прокладки жіночі 30 шт в упаковці-24паковок, або 720 шт прокладок
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2025-03-25-004060-a fc601d8378ee4531801b2e9d1e86a55e
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Дорощук

+380965764460 velkdc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОДОЛИНСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ВЕЛИКОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43960703
Місцезнаходження: 68732, Україна , Одеська обл., Одеський р-н, селище Великодолинське, вул. Світла, будинок 3
Контактна особа: Мирослава Дорощук
+380965764460
velkdc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Доставка, за рахунок постачальника (продавця), до КНП "Великодолинський КДЦ" Великодолинської селищної ради, Одеського району, Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720 штука
Урологічні прокладки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67832, Україна, Одеська область, селище Великодолинське, Світла, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2025  —  18 квітня 2025
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

25 березня 2025 11:10
Проект договору товар.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Бренд Можливі значення:
  • TENA
  • Поглинання, мл від 580
    Кількість крапель Можливі значення:
  • 5
  • Кількість використань Можливі значення:
  • Одноразові
  • Стать Можливі значення:
  • Жіночі
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 31 березня 2025 11:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "КАЛІНІНА МАРИНА ВЛАДИСЛАВІВНА" 6 933,60
    UAH з ПДВ
    6 933,60
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "Епіцентр К" 7 704,00
    UAH з ПДВ
    7 704,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП РИМАР СЕРГІЙ СТЕПАНОВИЧ 8 784,00
    UAH з ПДВ
    8 784,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    25 березня 2025 17:20
    Електронний підпис
    25 березня 2025 17:20
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стать Жіночі
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість використань Одноразові
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість крапель 5
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Поглинання, мл 580
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд TENA

    Публічні документи

    28 березня 2025 12:55
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд TENA
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Поглинання, мл 580
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість крапель 5
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість використань Одноразові
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стать Жіночі

    Публічні документи

    27 березня 2025 18:07
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стать Жіночі
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість використань Одноразові
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд TENA
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість крапель 5
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Поглинання, мл 580

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "КАЛІНІНА МАРИНА ВЛАДИСЛАВІВНА"
    #3244204664
    Переможець 6 933,60
    UAH з ПДВ
    31 березня 2025 14:04

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 31 березня 2025 14:04

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "КАЛІНІНА МАРИНА ВЛАДИСЛАВІВНА"
    #3244204664
    6 933,60
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    22 квітня 2025 13:11
    04.04.jpg укладений
    22 квітня 2025 13:10
    Електронний підпис укладений
    03 квітня 2025 12:08
    договір 030425.pdf укладений
    03 квітня 2025 12:07

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 03 квітня 2025 — 04 квітня 2025
    Сума оплати за договором: 6 933,60
    UAH з ПДВ