Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фронтальний навантажувач з телескопічною стрілою L 10-14 м
Очікувана вартість
6 738 300,00 UAH
UA-2025-03-24-013389-a 8febbcced40c4a46823ab79ec9d5d7e5
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Пасічник

+380673742323 tendt0200@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
Код ЄДРПОУ: 33158337
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Андрій Пасічник
+380673742323
tendt0200@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2025 10:00
Початок аукціону: 07 квітня 2025 13:28
Початок аукціону: 07 квітня 2025 13:28
Очікувана вартість: 6 738 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 691,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Фронтальний навантажувач з телескопічною стрілою L 10-14 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2025
ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо техічних характеристик
Дата подання: 25 березня 2025 15:13
Дата відповіді: 26 березня 2025 18:05
Шановний Замовник! Проаналізувавши тендерну документацію, просимо розширити показники технічних характеристик та внести наступні зміни в таблицю 1 Додатку 1 до Оголошення: - Експлуатаційна вага, кг - 700 - 12300; - Габаритні розміри (Довжина, Ширина, Висота), мм - Довжина 6100 – 6410 мм; Ширина 2200 – 2530 мм; Висота 2500 – 2620 мм. - Продуктивність гідросистеми, л/хв. Не менше 90. Ці зміни дозволять збільшити кількість постачальників та вибір моделей техніки. Це, в свою чергу, сприятиме підвищенню конкуренції серед постачальників, що матиме безпосередній вплив на зниження вартості пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатом Вашого звернення проведено аналіз показників технічних характеристик та буде внесено відповідні зміни до Оголошення.
Дякую за звернення!
Технічні харктеристики
Дата подання: 26 березня 2025 08:12
Дата відповіді: 26 березня 2025 18:05
Шановний замовник! Задля збільшення кола потенційних учасників просимо Вас внести незначні зміни , а саме збільшити ширину навантажувача всього на 20мм а саме змінити парметр "Ширина 2200 – 2400 мм" на Ширина "2200 – 2420 мм", та збільшити параметр Робочий тиск, Бар з "Не більше 265" на "Не більше 270".
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатом Вашого звернення проведено аналіз показників технічних характеристик та буде внесено відповідні зміни до Оголошення.
Дякую за звернення!
щодо робочого тиску
Дата подання: 27 березня 2025 15:05
Дата відповіді: 28 березня 2025 17:17
Шановний Замовник! Проаналізувавши тендерну документацію, просимо розширити коло потенційних учасників та внести наступні зміни в таблицю 1 Додатку 1 до Оголошення: - Робочий тиск, бар - Не більше 350. Збільшення робочого тиску дозволить значно покращити технічні характеристики техніки, що в свою чергу позитивно вплине на ефективність роботи, збільшить продуктивність та забезпечить більш довготривалу експлуатацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Робочий тиск вказано з врахуванням можливостей експлуатації техніки даного типу.
Дякую за звернення!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛЬТЕХ" 6 288 000,00
UAH з ПДВ
5 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К" 6 704 600,00
UAH з ПДВ
5 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2025 11:34
Електронний підпис
14 квітня 2025 11:34
Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 квітня 2025 11:34
Цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2025 11:34
Довідка повноваження.pdf
11 квітня 2025 15:12
Електронний підпис
11 квітня 2025 15:11
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
11 квітня 2025 15:11
Витяг з ЄДР.pdf
04 квітня 2025 15:13
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:13
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:12
Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2025 15:12
Цінова пропозиція.pdf.p7s
04 квітня 2025 15:12
Довідка банкрутство.rar.p7s
04 квітня 2025 15:12
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
04 квітня 2025 15:12
Довідка про WMI, VIN.pdf.p7s
04 квітня 2025 15:12
Статут.pdf
04 квітня 2025 15:12
Довідка корупція ЮО.zip
04 квітня 2025 15:12
Витяг з ЄДР.pdf
04 квітня 2025 15:12
Опис до статуту.JPG.p7s
04 квітня 2025 15:12
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
04 квітня 2025 15:12
Виписка з ЄДР.pdf
04 квітня 2025 15:12
Довідка 236 ГКУ.pdf
04 квітня 2025 15:12
Довідка банкрутство.rar
04 квітня 2025 15:12
Довідка повноваження.pdf
04 квітня 2025 15:12
Довідка про WMI, VIN.pdf
04 квітня 2025 15:12
Довідка 236 ГКУ.pdf.p7s
04 квітня 2025 15:12
Статут.pdf.p7s
04 квітня 2025 15:12
Опис до статуту.JPG
04 квітня 2025 15:12
Довідка корупція ЮО.zip.p7s
04 квітня 2025 15:12
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 квітня 2025 17:14
Електронний підпис
04 квітня 2025 17:14
Цінова пропозиція.pdf.p7s
04 квітня 2025 17:14
Установчі документи.pdf.p7s
04 квітня 2025 17:14
Сертифікат ISO.pdf.p7s
04 квітня 2025 17:13
Повноваження.pdf.p7s
04 квітня 2025 17:13
Наказ на бухгалтера.pdf.p7s
04 квітня 2025 17:13
Виписка Алеанда і К.pdf.p7s
04 квітня 2025 17:13
Витяг Просяной Р.В..pdf.p7s
04 квітня 2025 17:13
Витяг Просяна О.А..pdf.p7s
04 квітня 2025 17:13
Довідка банкрутство.pdf.p7s
04 квітня 2025 17:13
Довідка ДПС.pdf.p7s
04 квітня 2025 17:13
Витяг з ЄДР 04.02.2025.pdf.p7s
04 квітня 2025 17:11
Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2025 17:10
Виписка Алеанда і К.pdf
04 квітня 2025 17:10
Наказ на бухгалтера.pdf
04 квітня 2025 17:10
Довідка ДПС.pdf
04 квітня 2025 17:10
Сертифікат ISO.pdf
04 квітня 2025 17:10
Витяг Просяна О.А..pdf
04 квітня 2025 17:10
Витяг з ЄДР 04.02.2025.pdf
04 квітня 2025 17:10
Довідка банкрутство.pdf
04 квітня 2025 17:10
Повноваження.pdf
04 квітня 2025 17:10
Витяг Просяной Р.В..pdf
04 квітня 2025 17:10
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛЬТЕХ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВОЛЬТЕХ"
#33747588
Переможець 5 949 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 10:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 18:37

Вимога про усунення невідповідностей

«Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: згідно пункту 1 Додатку 1, а саме - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору, а саме: Для юридичної особи: - для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення. - для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення; - довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Для фізичної особи – підприємця: - скан-копія оригіналу (завірена копія) всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння скан-копія оригіналу (завірена копія) ID-картки з додатком, що містить безконтактний електронний носій; - скан-копія оригіналу (завірена копія) довідки (або дублікату довідки) про присвоєння ідентифікаційного коду платника податків. Учасником надано Наказ №К-12 від 18.09.2006 р., протокол №13 від 13.09.2006р про переведення на посаду Генерального директора Никончук Сергія Миколайовича та довідка №13Т від 03.04.2025 року, що Генеральний директор діє на підставі Статуту. Відповідну до п.11.57 Статуту: Договір, що укладається з членом Дирекції, від імені Товариства підписує особа, уповноважена на таке підписанняЗагальними зборами Учасників, відповідно п.11.62, п.11.67 -Статуту «Генеральний директор може бути звільнений з посади до закінчення строку контракту при невиконанні умов контракту». Однак такого контракту учасником не завантажено. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель - згідно пункту 11 Додатку 4, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Учасником надано Довідку від 01.04.2025 р. №12684/АП/26-15-52-03-04-Е термін дії якої до 10.04.2025 року. Просимо надати дану Довідку з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 4, а саме: - Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю та всіх учасників підприємства, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Учасником надано інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на керівника юридичної особи – Никончук Сергій Миколайович дата формування 02.04.2025, на підприємство дата формування 02.04.2025. Однак відсутні Відомості на учасників, кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення дійсні на всіх засновників (учасників), кінцевих бенефіціарних власників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 4, а саме: Інформаційні довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Учасником надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на керівника Никончук Сергій Миколайович станом на 02.04.2025 року. Витяги засновників, кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи – відсутні. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки про відсутність судимості, видані усім учасникам, керівнику (актуальну), бенефіціарному власнику. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 4, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 02.04.2025, сформований на сайті Опендатабот. Просимо усунути вищезазначену невідповідность в документах та надати актуальний витяг, виданий належним чином, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. Просимо усунути вищезазначену невідповідность в документах та надати актуальний витяг шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів».

Документи

14 квітня 2025 10:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛЬТЕХ"
#33747588
5 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2025 10:25
Електронний підпис