Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колонки пересувні ручні КР-40
Очікувана вартість
10 100 000,00 UAH
UA-2025-03-24-012617-a f3017adc7328467e91dd198ba0abb1cb
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коржевий Олександр Олександрович

+380959224438 strateg2005@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4167
Код ЄДРПОУ: 08252600
Місцезнаходження: Україна , Черкаська обл., Сміла,
Контактна особа: Коржевий Олександр Олександрович
+380959224438
strateg2005@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 04 квітня 2025 11:48
Початок аукціону: 04 квітня 2025 11:48
Очікувана вартість: 10 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31640000-4: Машини та апарати спеціального призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Колонка пересувна ручна КР-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Черкаська область, м. Сміла, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2025
ДК 021:2015: 31640000-4 — Машини та апарати спеціального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТА" 7 999 998,00
UAH з ПДВ
7 898 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕТРОЛАЙН" 10 099 999,20
UAH з ПДВ
10 099 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 14:48
Електронний підпис
10 квітня 2025 14:46
Регоіл видаткова.pdf
10 квітня 2025 14:46
Регоіл Видаткова 2.pdf
10 квітня 2025 14:46
Лист Відгук_0001 АЗС.pdf
10 квітня 2025 14:46
Договір помпи.pdf
10 квітня 2025 14:46
Договір АЗС МАРКЕТ.pdf
10 квітня 2025 14:46
Відгук Регоіл.pdf
10 квітня 2025 14:46
Видаткова ручні помпи.pdf
10 квітня 2025 14:46
Видаткова АЗС.pdf
10 квітня 2025 14:46
Свідоцтво BIGGA.pdf
10 квітня 2025 14:46
ОЗ.rar
10 квітня 2025 14:46
Довідка Сенченко.pdf
10 квітня 2025 14:46
Довідка Рева.pdf
10 квітня 2025 14:45
2025 kvut.pdf
03 квітня 2025 17:19
Електронний підпис
03 квітня 2025 17:19
Електронний підпис
03 квітня 2025 17:18
Паспорт виробу.pdf
03 квітня 2025 17:18
Додаток 1 договір (2).pdf
03 квітня 2025 17:18
Лист гарантія bpp-40.pdf
03 квітня 2025 14:20
Електронний підпис
03 квітня 2025 14:20
Електронний підпис
03 квітня 2025 14:07
Дод. 1 Договір.pdf
03 квітня 2025 14:07
Наказ В.О. Рева.pdf
03 квітня 2025 14:07
4 Ліцензування.pdf
03 квітня 2025 14:07
Аналогічний Договір (2).pdf
03 квітня 2025 14:07
Лист гарантія 2.pdf
03 квітня 2025 14:07
Лист гарантія 3.pdf
03 квітня 2025 14:07
наказ директора.pdf
03 квітня 2025 14:07
Видаткова до договору.pdf
03 квітня 2025 14:07
Виписка з ЄДР.pdf
03 квітня 2025 14:07
Статут 2021.pdf
03 квітня 2025 14:07
Лист гарантія 1.pdf
03 квітня 2025 14:07
Структура Власності.pdf
03 квітня 2025 14:07
дод. 3 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

03 квітня 2025 10:20
Електронний підпис
03 квітня 2025 10:20
Електронний підпис
03 квітня 2025 09:53
Цінова пропозиція.pdf
03 квітня 2025 09:53
Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2025 09:53
Довідка форми 4 ОПП.pdf
03 квітня 2025 09:53
Опис Статут.pdf
03 квітня 2025 09:53
Сертифікат ISO.pdf
03 квітня 2025 09:53
svidotstva_zbroinih_syl.jpg
03 квітня 2025 09:53
Договір.pdf
03 квітня 2025 09:53
Витяг з ЄДР.pdf
03 квітня 2025 09:53
Виписка з ЄДР_.pdf
03 квітня 2025 09:53
Інформаційна довідка.pdf
03 квітня 2025 09:53
Лічильник instr_OGM25-05.pdf
03 квітня 2025 09:53
Дозвіл Держпраці.pdf
03 квітня 2025 09:53
Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2025 09:53
Статут (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТА"

ТОВ "ПЕТРОЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СМАРТА"
#38419874
Очікує рішення 7 898 994,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2025 12:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 15:49

Вимога про усунення невідповідностей

В ході дослідження пропозиції від ТОВ «СМАРТА» до спрощеної закупівлі Колонок ручних пересувних КР-40 (Код ДК 021:2015 31640000-4 Машини та апарати спеціального призначення) за ідентифікатором UA-2025-03-24-012617-a на предмет відповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені наступні невідповідності: 1. В порушення вимог п. 12.1 Оголошення Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 1.1. Учасник не надав довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років із зазначенням інформації про: - найменування контрагента, - номер та дата укладання договору, - предмету договору, - контактних осіб замовників (ім’я, прізвище та контактний телефон), - стан виконання договору (виконаний). 1.2. Учасником наданий договір з Центральною базою забезпечення пально-мастильними матеріалами Національної гвардії України №196 від 30 листопада 2023 року. Відповідно до Специфікації (Додатку №1) до цього Договору, предметом постачання є «Мобільна заправна станція для бензину з лічильником, фільтром та паливороздавальним краном, живлення 12В, продуктивність 50 л/хв» за кодом ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори. Відповідно до назви предмету постачання, його призначення – видача фільтрованого бензину в баки техніки з насосом, який використовує електричну енергію. Водночас, Технічними вимогами до предмету закупівлі за ідентифікатором UA-2025-03-24-012617-a (Додаток 3 до Оголошення) визначено, що предмет закупівлі – «Колонка паливо роздавальна ручна КР-40 для вимірювання обсягів виданого фільтрованого пального (бензин, дизельне паливо) в паливні баки ОВТ та тару.» за кодом ДК 021:2015 31640000-4 Машини та апарати спеціального призначення. Тобто вимогами встановлено, що насос колонки КР-40 використовує механічну енергію людини, яка здійснює видачу палива, без використання джерела живлення електричної енергії, та призначена як для видачі бензину, так і дизельного палива. Ураховуючи суттєву різницю у принципах роботи виробів та різну класифікацію за кодом ДК 021:2015, предмет Договору, наданому Учасником, не є аналогічним. 1.3. Учасником не наданий лист-відгук від Замовника про виконання аналогічного Договору, що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору. 2. В порушення вимог п. 12.2 Оголошення Учасником надана Довідка з переліком матеріально-технічної бази та Договір оренди нежитлового приміщення № ТД-26/24 від 20 грудня 2023 року, але не надані документи, які підтверджують право власності або користування (договір оренди (суборенди), закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) на інші матеріально-технічні засоби, вказані у Довідці. 3. В порушення вимог абзацу третього сторінки 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником не надана інформація про його відповідність кваліфіційним вимогам, визначеним статтею 17 Закону України «про публічні закупівлі». 4. В порушення вимог абзацу 11 пункту 12.2 Оголошення Учасником не надана довідка у довільній формі, яка повинна мати інформацію про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, учасник надає довідку у довільній формі з обґрунтуванням відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. ВИРІШИВ: 1. Розглянувши пропозицію від ТОВ «СМАРТА» до спрощеної закупівлі Колонок ручних пересувних КР-40 (Код ДК 021:2015 31640000-4 Машини та апарати спеціального призначення) за ідентифікатором UA-2025-03-24-012617-a, визнати пропозицію такою, що має невідповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 2. Відповідно до вимог абзацу 6 пукнту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених ПКМУ від 11.11.2022 р. №1275 розмістити щодо пропозиції ТОВ «СМАРТА» до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2025-03-24-012617-a повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 3. Оприлюднити в електронній системі рішення про повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах. Надати учаснику наступні пропозиції щодо виправлення документів: 3.1. На виконання вимог п. 12.1 Оголошення надати Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років із зазначенням інформації про: - найменування контрагента, - номер та дата укладання договору, - предмету договору, - контактних осіб замовників (ім’я, прізвище та контактний телефон), - стан виконання договору (виконаний). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі пропозиції наступними документами: - копія договору, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання. - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів).; 3.2. Надати документи, які підтверджують право власності або користування (договір оренди (суборенди), закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) обладнанням та устаткуванням, яке понайменоване у Довідці матеріально-технічної бази; 3.3. Надати інформацію про відповідність Учасника кваліфіційним вимогам, визначеним статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; 3.4. Надати довідку у довільній формі, яка повинна мати інформацію про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, учасник надає довідку у довільній формі з обґрунтуванням відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 квітня 2025 19:28
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: За рішенням уповноваженої особи від 24.03.2025 оголошено проведення спрощеної закупівлі відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2025 (далі – Закон) з урахуванням Особливостей, визначених Постановою Кабінету міністрів України №1275 від 11.11.2022 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Колонок ручних пересувних КР-40 (Код ДК 021:2015 31640000-4 Машини та апарати спеціального призначення), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-012617-a (далі — Закупівля). 04.04.2025 року почався етап кваліфікації учасників після проведення електронного аукціону. В закупівлі беруть участь двоє учасників – ТОВ «СМАРТА» з остаточною ціновою пропозицією 7 898 994,00 грн. та ТОВ «Петролайн» з ціновою пропозицією 10 099 999,20 грн. 09.04.2025 року, відповідно до вимог абзацу 6 частини 8 Особливостей учаснику ТОВ «Смарта» надано вимогу щодо усунення невідповідностей пропозиції та наданих документів вимогам оголошення в частині ненадання: довідок в довільній формі про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років; документів, які підтверджують право власності або користування (договір оренди (суборенди), закріплення на праві господарського відання, акти прийому- передачі тощо) обладнанням та устаткуванням, яке понайменоване у Довідці матеріально-технічної бази; інформації про відповідність Учасника кваліфіційним вимогам, визначеним статтею 17 Закону; довідок у довільній формі, яка повинна мати інформацію про те, що: відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного правопорушення; суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; та інших відомостей, більшість з яких доступна у відкритому доступі (відповідних реєстрах, базах даних). Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону замовник відміняє спрощену закупівлю у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): Встановлення вимоги в/ч А4167 про усунення невідповідностей для ТОВ "СМАРТА" в частині того, що Учасником надано документи про виконання договору про постачання мобільної заправної станції з електроживленням, без чіткого визначення в оголошенні поняття "аналогічний договір", що має ознаки порушення принципів, визначених ст. 5 Закону № 922 «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, відкритість, максимальна економія та ефективність. На виконання вимог пункту 2 частини 17 статті 14 Закону замовник відміняє спрощену закупівлю Колонок ручних пересувних КР-40 (Код ДК 021:2015 31640000-4 Машини та апарати спеціального призначення) за ідентифікатором UA-2025-03-24-012617-a. у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
11 квітня 2025 19:35
Електронний підпис
11 квітня 2025 19:28
Витяг з протоколу УО від 11.04.2025