Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Серьогіна Крістіна Володимирівна 380442933612 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 12:53 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 12:53 |
Очікувана вартість: | 27 060 005,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 6.1. Відповідно до статті 27 Закону з урахуванням пункту 21 особливостей та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 1% (один відсоток) від вартості договору про закупівлю. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: КП «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 - п/р № UA943223130000026006000047406 в АТ «Укрексімбанк» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro ________________________________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору. Внесення Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю не потребує попереднього укладення Договору забезпечення виконання договору про закупівлю (далі-Договору забезпечення). 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.6.Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно підстав, визначених в договорі забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток 9). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору здійснюються по факту виконання робіт на підставі належно оформлених документів, передбачених пунктом 14.2 Договору, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати їх підписання. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 10 та 11 Додатку 1 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 13:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 13:06 |
Оголошення.docx | |
24 березня 2025 13:06 |
Тендерна документація.doc | |
24 березня 2025 13:06 |
Додаток 6 (Проєкт договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000153 ● de710047381d4755a9f99bf50f183b80
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:17 |
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2025-03-24-006578-a 24.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 13:01:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Правди (від просп. Свободи до просп. Георгія Гонгадзе) ПВ-8722, ПВ-8153, ПВ-8787, ПВ-8675, ПВ-8794, ПВ-8165 ПВ-8750 у Подільському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-24-006578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документах (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 15:34:21
відповідь на запит
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 23.04.2025 року в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Правди (від просп. Свободи до просп. Георгія Гонгадзе) ПВ-8722, ПВ-8153, ПВ-8787, ПВ-8675, ПВ-8794, ПВ-8165 ПВ-8750 у Подільському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-24-006578-a), повідомляє наступне.
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
КП «Київміськсвітло» відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України щорічно готує бюджетний запит та подає його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення до проекту бюджету м. Києва на відповідний період (документ, підготовлений головним розпорядником коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди). Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступеню будівельної готовності об’єктів, кількістю наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступеню їх фізичного і морального зношення. Чинники, що впливають на обсяг капітальних видатків визначаються головним розпорядником самостійно з урахуванням галузевих особливостей та фінансових можливостей.
Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, визначений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів».
Остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою. Бюджетні призначення в розрізі об’єктів визначаються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема на 2025 рік розмір бюджетного призначення визначений наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2025 року № Н-15 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», що додається.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Правди (від просп. Свободи до просп. Георгія Гонгадзе) ПВ-8722, ПВ-8153, ПВ-8787, ПВ-8675, ПВ-8794, ПВ-8165 ПВ-8750 у Подільському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог Змін № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми:
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 1. Земляні роботи (РЕКНр)
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 17. Електромонтажні роботи (РЕКНр)
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування. Збірник 8. Електротехнічні установки (РЕКНму)
• СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Мережі зовнішнього освітлення
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Лінії електропередачі (Збірник 33) (РЕКНб)
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій (РЕКНр)
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 20. Інші ремонтно-будівельні роботи (РЕКНр)
Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо.
Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені згідно проєктно-кошторисної документації розробленої ТОВ «КАД ІНЖИНІРИНГ» на об’єкт: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Правди (від просп. Свободи до просп. Георгія Гонгадзе) ПВ-8722, ПВ-8153, ПВ-8787, ПВ-8675, ПВ-8794, ПВ-8165 ПВ-8750 у Подільському районі м. Києва», яка складається зокрема з відомості обсягів робіт та кошторисної документації, щодо розгляду якої отримано Експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-0538/01-24/КД від 26.11.2024 року (Реєстраційний номер в ЄДЕССБ - EX01:0930-7180-2702-4157), які разом є складовими тендерної документації).
Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.05.2003 № 900 «Про порядок застосування в місті Києві металевих опор зовнішнього освітлення контактної мережі, кронштейнів до них, дорожніх огорож, металоконструкцій світлофорного обладнання, дорожніх знаків і рекламних показників, захищених від корозії методом металізації», постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», рішення Київської міської ради від 18.12.2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки», ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 «Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів», ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови», ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. Загальні вимоги та випробування (EN 60598-1:2015; АС:2015; АС:2016; АС:2017, IDT; IEC 60598-1:2014, MOD; COR1:2015; COR2:2015; COR3:2017, IDT), ДСТУ EN 60598-2-3:2014 Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг (EN 60598-2-3:2003/AC:2005, IDT). Поправка № 1:2015, ДСТУ EN 62722-1:2018 Робочі характеристики світильників. Частина 1. Загальні вимоги (EN 62722-1:2016, IDT; IEC 62722-1:2014, MOD), ДСТУ EN 62717:2018 Модулі світлодіодні для загального освітлення. Вимоги до робочих характеристик (EN 62717:2017, IDT; IEC 62717:2014, MOD) та інших державних стандартів та правил. Крім того відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року №687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж» КП «Київміськсвітло» проводило процедуру погодження з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій, щодо впровадження вимог до світильників та обладнання при проведенні робіт з капітального ремонту та будівництва з метою реалізації контролю за мережами зовнішнього освітлення міста Києва для підвищення показників енергоефективності та екологічності, за результатами якого було отримано позитивну відповідь.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАЗИСБУДРЕСУРС" |
25 641 888,30
UAH з ПДВ
|
25 641 888,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
27 060 005,00
UAH з ПДВ
|
27 060 005,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАЗИСБУДРЕСУРС" #42892308 |
Відхилено |
25 641 888,30
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 13:13
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
27 060 005,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 10:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2025 10:38
|