Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А
Очікувана вартість
4 870 000,00 UAH
UA-2025-03-24-005988-a 413eff6a3d3140b79eec4ec8eef5f02d
Відкриті торги з особливостями    Призупинено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13729211
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, проспект Івана Мазепи, будинок 7А
Контактна особа: Наталія Клименко
+380459652003
vishgorodska_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 01:00
Початок аукціону: 10 квітня 2025 14:13
Очікувана вартість: 4 870 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського
ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А
(код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться по факту виконання Робіт шляхом поетапної оплати Замовником, при умові надходження коштів з джерел фінансування на дані Роботи, на умовах відтермінування платежу на термін до 100 (ста) календарних днів. Поточні та остаточний розрахунки за виконані Роботи Замовник здійснює лише за умови надходження коштів з джерел фінансування на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3 (далі – Акти), підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 23:52
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 23:52
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 23:52
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Дата архівування: 03 квітня 2025 23:52
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 23:52
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Дата архівування: 03 квітня 2025 23:52
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 23:52
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Дата архівування: 03 квітня 2025 23:52
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 23:52
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Дата архівування: 03 квітня 2025 23:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 березня 2025 12:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

04 квітня 2025 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 23:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 22:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2025 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 14:02
ТД_роботи зміни2 від 03 04 25.docx
27 березня 2025 22:10
ТД_роботи зміни від 27 03 25.docx
24 березня 2025 12:37
ТД_роботи.docx
04 квітня 2025 14:02
додатки до ТД_роботи зміни2 від 03 04 2025.docx
27 березня 2025 22:10
додатки до ТД_роботи зміни від 27 03 2025.docx
24 березня 2025 12:37
додатки до ТД_роботи.docx
04 квітня 2025 14:02
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 від 03 04 2025.docx
03 квітня 2025 23:52
дод3 Проект договору.docx
27 березня 2025 22:10
43 від 27032025 Протокол внесення змін до ТД відп на зверн.pdf
27 березня 2025 22:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1 від 27 03 2025.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До чого поставлена вимога "аналогічний договір на вуличне освітлення"?
Дата подання: 24 березня 2025 14:21
Дата відповіді: 27 березня 2025 21:32
Доброго дня. Предмет закупівлі: ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею № 1. Ви вимагаєте від учасників аналогічний договір на роботи вуличного освітлення!!!!! Де в даному випадку Замовник вбачає аналогічний досвід учасників??? Видаліть дискримінаційну вимогу, будь ласка. Інакше, Замовнику у будь якому випадку прийдеться змінити цю вимогу, просто за рішенням АМКУ. Не дискримінацією всіх учасників є надання аналогічного договору за кодом ДК - електромонтажні роботи або роботи схожі за природою виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що
До тендерної документації внесено зміни
Дякуємо за Ваше звернення.
Незаконна вимога
Дата подання: 24 березня 2025 15:26
Дата відповіді: 27 березня 2025 21:32
Шановний Замовнику, у п. 2.3. Додатку 1 ТД, встановлена вимога, надати інженера-кошторисника: кваліфікаційний сертифікат, свідоцтво про підвищення кваліфікації. Доводимо до Вашого відома, що свідоцтво про підвищення кваліфікації надається в разі, якщо термін видачі кваліфікаційного сертифікату становить 5 (п’ять) і більше років від дати видачі такого сертифікату. У нас, як у потенційного учасника, у штаті працює інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, який отримав Кваліфікаційний сертифікат 3 (три) роки та проходити підвищення кваліфікації йому не потрібно і не дозволено законом. Тому, Ваша вимога, щодо надання кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Просимо внести зміни до документації, враховуючи чинне законодавство України. В інакшому випадку, ми будемо змушені звернутися за захистом свої прав до АМКУ. Змініть вимогу таким чином: надати Кваліфікаційний Сертифікат, а саме на інженера-проектувальника на виконання робіт (послуг) з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом (надається в разі, якщо термін видачі кваліфікаційного сертифікату становить 5 (п’ять) і більше років від дати видачі). В разі підвищення кваліфікації декілька разів, надається останнє свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом. Прохання надати відповідь в найкоротший термін, щоб учасники мали змогу швидше підготувати скаргу в АМКУ, щоб довше не затягувати процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що
До тендерної документації внесено зміни
Дякуємо за Ваше звернення.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 квітня 2025 12:56
Дата відповіді: 01 квітня 2025 16:46
Шановний Замовнику, у Додатку 1 п. 10.11. ви встановили Вимогу, надати: Лист Державної податкової служби України, виданий учаснику у 2025 році, стосовно того, що учасник не перебував в переліку ризикових платників податків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами). Доводимо до Вашого відома, що такого роду Листи ДПС України не видаються Інформація про внесення чи не внесення до переліку ризикових міститься у податковому кабінеті підприємства у відкритому доступі. Згідно закону «Про публічні закупівлі», інформацію яка міститься у відкритих реєстрах, Замовник НЕ МАЄ ПРАВА вимагати, що неодноразово підтверджено рішенням АМКУ. Такі листи не видаються ДПС України, дана інформація міститься у податкових кабінетах. Документи, які не передбачені чинним законодавством, не можуть вимагатися Замовником. При розгляді нашого звернення, просимо ознайомитися із практикою рішень АМКУ. Видаліть дану дискримінаційну вимогу!!!!!!!!! Інакше ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи текст листа № 1962/99-99-29-01-01 Державної фіскальної служби "платника податків виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації» виконання даної вимоги ТД жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, а враховуючи строки в 14 днів на подання тендерної пропозиції з відповідними документами та інформації не робить виконання даної вимоги не можливим. Данна вимога убезпечує нас, як замовника, від недобросовісних учасників. Окремо не обхідно відмітити, що відповідно статті 22 Закону України Про публічні закупівлі «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Крім того, відповідно до листа № 1962/99-99-29-01-01 Державної фіскальної служби Інформація про внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків, відповідно до пунктів 1.1 - 1.6 цих Критеріїв, стає доступною платнику в Електронному кабінеті. Ви можете надати витяг з ел. кабінету за електронним підписом
Технічне завдання
Дата подання: 02 квітня 2025 15:20
Дата відповіді: 03 квітня 2025 23:53
Шановний Замовник, в Додатку 1.1 до ТД у Відомостях обсягів робіт пункту 41 зазначено кількість "Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп 1 шт" в обсязі 4400 (сорок чотири тисячі), а в підсумковій відомості ресурсів навіть близько немає такої кількості світильників. Просимо перевірити чи вірний об'єм робіт, згідно проектної документації, зазнчений в технічному завданні та у разі невідповідностей внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що
До тендерної документації внесено зміни
Дякуємо за Ваше звернення.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 квітня 2025 16:30
Дата відповіді: 04 квітня 2025 22:25
Вимога, що суперечить законодавству!!!!!!!!!!!!!!!! Вами встановлена дискримінаційна вимога що учасники маються надати Лист Державної податкової служби України, виданої у часнику у 2025 році стосовно того, що учасник не перебував у переліку платників податків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України. По-перше, дана вимога є дискримінаційною, так як такий лист не передбачений чинним законодавством ні для яких видів робіт. У відповіді на пояснення Ви посилаєтесь на ст. 22 ЗУ Про Публічні закупівлю і вказуєте «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Проте в частині 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано зовсім інше, а саме: « Тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Ключовим у даній статті є: ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ. Тобто Замовнику надається право встановлювати лише ті вимоги, котрі прямо передбачені законодавством для даного типу робіт. Даний документ не передбачений чинним законодавством. Форми такого документа НЕ ІСНУЄ. По-друге, Закон України про «Публічні Закупівлі» не передбачає обмеження учасників у участі через перебування у переліку платників податків. По-третє, немає – НЕ ІСНУЄ затвердженої форми такого Листа ДПС. Доводимо до вашого відома, що, відповідно до статті 19 Конституції, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. – Отже, ДПС України, які діють виключно у межах своїх повноважень не зобов’язані надавати учасникам необгрунтовані, безпідставні листи. По-четверте, Ваші «відговорки» щодо убезпечення від недобросовісних учасників є безпідставними та нелогічними. Адже, Уповноважена особа усвідомлює і розуміє, що інформація про внесення чи не внесення до переліку ризикових міститься у податковому кабінеті підприємства у ВІДКРИТОМУ ДОСТУПІ!!!!!!!! Уповноважена особа має бути обізнана, що у неї є право звертатися до органів державної влади за уточненням достовірності інформації щодо учасників. По-четверте, відповідно до листа №1962/99-99-29-01-01 Державної фіскальної служби», платника податків - ВИКЛЮЧАЮТЬ з переліку ризикових суб’єктів. ОТЖЕ, ПІСЛЯ ТОГО ЯК ВОНИ БУЛИ ВКЛЮЧЕНІ ДО ПЕРЕЛІКУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ, ДПС України ВИКЛЮЧАЄ ІЗ переліку ризиковості. ПОЯСНЮЄМО, якшо суб’єкт господарювання ніколи не був ВКЛЮЧЕНИЙ до переліку ризикових, отже того суб'єкта господарювання НЕ МОЖУТЬ ВИКЛЮЧИТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Очевидно, що у учасника під якого готували дану тендерну документацію є лист/рішення про виключення / не перебування із/у переліку ризикових платників податків. Та логічно, що «Ваш» учасник раніше перебував у переліку ризикових, а після виключення його із даного переліку отримав таке підтвердження. Що ще раз доводить необгрунтованість Вашої відповіді на вимогу щодо «убезпечення від недобросовісних учасників». З огляду на вказане, у разі ігнорування нашого цілком законного обговорення про видалення дискримінаційної вимоги ми будемо змушені звернутися до Громадської організації, для здійснення збору всієї інформації щодо «Вашого потенційного переможця» та щодо розгляду на предмет законності цієї тендерної документації загалом та факт відносин між Уповноваженої особи із представниками одного із потенційного учасників. Шановний Замовнику, просимо внести зміни до ТД та видалити дискримінаційну вимогу щодо Листа ДПС України та не зловживати своїми посадовими обов’язками. Враховуючи дискримінаційність та абсурдність цієї, рішенням АМКУ буде зобов’язано внести зміни до ТД. Щоб не затягувати строки проведення закупівлі, перегляньте наше звернення/обговорення, при винесені рішення просимо керуватися виключно нормами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога у Додатку 1 п. 10.11. не є дискримінаційною, адже для того, щоб дізнатися про партнера на благонадійність і щоб угода відбулася та її результат був вдалий для обох сторін, існують процедури перевірки контрагента. Ця процедура є особливо актуальною, якщо ви плануєте укласти угоду вперше. На сьогодні для перевірки бізнес-партнера на благонадійність існують спеціальні системи, які за кілька хвилин визначають перспективу чи, навпаки, ризики для подальшої співпраці. У зв’язку з тим що роботи будуть оплачені за державні кошти, підтвердження надійності контрагентів є особливою.
Але так як до моменту аукціону дізнатися про контрагента не є можливим, тому кожен учасник самостійно в електронному кабінеті витягує Витяг про себе, а саме:
• Електронний кабінет - Головна
• Інформація про бізнес-партнера
• Інформація про себе
• Сформувати витяг
Де і будуть всі дані. ДАНА ПРОЦЕДУРА ЗАЙМАЄ КІЛЬКА ХВИЛИН.
Тут консультації податківців:
Е-кабінет: інформація про бізнес-партнера в кабінеті платника щодо відомостей про ризиковість контрагентів-платників ПДВ -
https://ck.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/775304.html

Про бізнес-партнера в Електронному кабінеті щодо отримання відомостей про ризиковість контрагентів - YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=g5xq6q8H-a8


Продовження попереднього звернення
Дата подання: 03 квітня 2025 16:33
Дата відповіді: 04 квітня 2025 22:26
Просимо надати відповідь щодо прийнятого Вами рішення у найкоротший термін. Щоб учасники мали змогу підготувати скаргу до АМКУ для захисту своїх прав. Звертаємо увагу, що строк оскарження до завтра 04.04.2025 00:00.
Відповідь: Вілповідь надана в попередньому зверненні
Проект договору???
Дата подання: 04 квітня 2025 07:14
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:05
Шановний Замовнику, на звернення від 02.04. Ви написали, що внесете зміни до Технічної специфікації, натомість було завантажено Проект договору. Внесіть зміни до ТЗ.
Відповідь: Зміни внесено
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 квітня 2025 09:32
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:12
Шановний Замовнику, вчора, о 23:53 Ви надавали відповідь, вносили зміни до Тендерної документації. Але проігнорували і нічого не відповіли на звернення щодо дискримінаційності умови Листа від ДПС України. Просимо надати відповідь на звернення або внести зміни до ТД, шляхом видалення дискримінаційної вимоги Листа ДПС України. (Сьогодні останній день оскарження, прохання не затягувати із Вашим рішенням). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк для відповіді — три робочих дні з дня, коли учасник оприлюднив звернення (абз. 2 п. 54 Особливостей)
Навіяний вітром Лист ДПС
Дата подання: 05 квітня 2025 01:04
Дата відповіді: 07 квітня 2025 21:25
Згідно відповіді замовника щодо Листа ДПС. Запитання: 1. Для чого замовник вимагає цей Лист саме в учасників, а не в переможця закупівлі, наприклад ? 2.Для чого всім учасникам плодити ці папірці, коли Замовник, при бажанні, ЛЕГКО ЗА КІЛЬКА ХВИЛИН, зможе отримати інформацію ДПС та/або отримати консультацію про кожного потенційного контрагента ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ АУКЦІОНУ, чи навіть тільки переможця ? Крім того, про який надуманий ("надуманий",бо йдеться, скоріше за все, про "свого" учасника) Лист ДПС може взагалі вестися мова ? Адже, спочатку люди виконують роботи під прискіпливим та невтомним наглядом Замовника, аж ПОТІМ ці роботи оплачуються! Ключове слово - ПОТІМ ! Принагідно тут можна констатувати, що якість робіт ніяким чином не залежить від Листа ДПС ! А ще ж, як "цікаво" виконані роботи будуть оплачуватися ( чи краще сказати - оплакуватися). Читаємо наданий проект Договору: 4.1. Розрахунки проводяться по факту виконання Робіт ... при УМОВІ надходження коштів на умові відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. 4.3. Замовник перевіряє Акти (виконаних робіт) протягом 10 робочих днів з дня їх отримання та підписує або ВІДМОВЛЯЄ в підписанні. 4.8. Замовник НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ перед Підрядником за несвоєчасне виконання грошового зобов'язання у разі затримки фінансування та зобов'язується оплатити виконані Роботи ПІСЛЯ отримання Замовником фінансування протягом 10 календарних днів. Таким чином, Підрядник має надію отримати кошти через: 100 календ.днів + 14 календ.днів (10 робочих) + 10 календ.днів = 124 календ.дні ! А тут тобі вимога : а дай-но ще Лист ДПС ! Та це Замовник повинен надавати різні Листи, переконуючи майбутнього Підрядника у своїй благонадійності ! Замовник має негайно зняти цю вимогу про Лист ДПС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь надана в попередньому аналогічному зверненні, і для надання цього витягу потрібно 1-2 хвилини, а так як до аукціону ні назви, ні коду підприємства замовник не знає, то відповідно, щоб в процедурі закупівлі приймали участь добросовісні учасники і була прийнята дана вимога. І ніякого "плодіння папірців" для учасників не потрібно. Вам все було розписано покроково, просто натиснути на "Витяг" і від автоматично сформується ( протягом декількох секунд) разо з електронним підписом ДПС
Об'єми робіт
Дата подання: 05 квітня 2025 01:50
Замовник в розділі Заземлення вказав НЕ ВІРНІ об'єми робіт. Так, п.47. ...заземлювач горизонтальний у траншеї зі сталі штабової перерізом 160 мм2 довжиною = 78 м (сімдесят вісім метрів). В цьому випадку, мінімальні розміри траншеї, в якій прокладатиметься заземлювач горизонтальний 160мм2 (полюса 40×4 мм), становлять: глибина траншеї h=0,7м, ширина 0,3м, довжина L=78м. Тоді, об'єм робіт, а саме, розробка грунту становитиме: = 78 × 0,7 × 0,3 = 16,38 м3. Тобто, розробка ґрунту має бути в обємі 16,38 м3, а не 4 (чотири) м3, як вказав Замовник в п.44. Замовник повинен внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Об'єми робіт
Дата подання: 05 квітня 2025 02:02
Дата відповіді: 07 квітня 2025 21:30
Замовник в п.41 Монтаж світильників вказав кількість світильників 4400 (чотири тисячі чотириста шт. =100шт.×44) Запитання: Чому у Відомості матеріалів Не вказані ці світильники ? Згідно Закону, Замовник повинен чітко вказати кількість та характеристики предмета закупівлі. Чи, може, такої кількості не потрібно? Замовник повинен визначитись.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до ТД внесені 03.04.2025, де і враховано ваші зауваження
Відомість матеріалів
Дата подання: 05 квітня 2025 02:14
Замовник у п.131 вказав: Наконечники алюмінієві 150-12-16 в кількості = 43,29 шт. До відома Замовника, ці наконечники призначені для окінцювання алюмінієвих жил кабеля перерізом 150 мм2. Запитання: 1.На якій підставі Замовник включив ці наконечники до закупівлі, адже прокладання кабелю з таким перерізом жил та їх приєднання не передбачено? 2.Також, яким чином можна поставити 43,29 ! шт. наконечників та ще й включити таку кількість до Акту ? Замовник повинен видалити цю позицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Об'єми робіт
Дата подання: 05 квітня 2025 02:58
Замовник в п.22 Монтаж металорукавів... до 25мм зазначає їх кількість =1544 м. Але у Відомості матеріалів вказується зовсім інша кількість: п.50, d=25мм = 10шт.×575 = 5750 м. п.54, d=20мм = 10шт.×640 = 6400 м. п.59, d=32мм = 10шт.×346 = 3460 м. Всього, металорукавів: =5750м + 6400м + 3460м = 15610м (п'ятнадцять тисяч шістсот десять метрів) Крім того, тут згадується металорукав діаметром 32 мм, якого немає в прокладання в об'ємах робіт. Запитання: Яка ж все-таки кількість металорукавів необхідна для монтажу ? Дивлячись на таку розбіжність, виникає питання, яким же чином визначалась вартість закупівлі ? Замовник повинен чітко визначитись в цьому питанні та надати конкретну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Бренд РФ
Дата подання: 05 квітня 2025 03:46
Замовник у ТД прийняв до установки автоматичні вимикачі марки ВА 47-29. До відома Замовника, ці вимикачі - це бренд ІЕК - кацапського виробника. Останнім часом цей бренд мімікрує, але його закупка (не важливо, де його штампують: в Китаї чи ще десь) - це пряме поширення та реклама бренда московії, яка тепер, назвавшись ерефією, вбиває наших дітей. Основне, власне виробництво IEK GROUP знаходиться в новосибірську, Казані та тульській області - це стратегічні виробничі потужності. Отже, закупка цього бренду (не суть важливо, де його виробництво, в Китаї чи ще десь) - це поширення і реклама бренду московії, що зараз бомбить наші міста і села, вбиваючи наших дітей, тобто це порушення законодавства України. порушення законодавства України
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Матеріали та обладнання
Дата подання: 05 квітня 2025 03:57
Замовник в п.66 зазначає: Трансформатор струму Т-0,66-5-0,5(1)- 300-400/5 = 6 шт. До відома Замовника, такого трансформатори струму не існує. Є : або 300/5 або 400/5. Виходячи з того, що лічильники ел.енергії однакові (п.167), тому Замовник повинен визначитись і чітко вказати, які саме трансформатори струму повинні бути встановлені.
Відповідь відсутня
Об'єми робіт та матеріали
Дата подання: 05 квітня 2025 04:21
Замовник в об'ємах робіт при монтажі проводів та кабелів відповідного перерізу (затягування в труби, металорукави) вказує їх кількість (поз. 21,23,24,25,26,27,38) сумарно: 13175 м ( тринадцять тисяч сто сімдесят п'ять метрів ). У Відомості матеріалів кількість проводів та кабелів (поз.28,29,30,32,36,37,38,41,51,56,76,98,103) становить сумарно: 10130 м ( десять тисяч сто тридцять метрів). Замовник повинен вказати, які саме проводи та кабелі не враховані у Відомості матеріалів. Не учаснику ж їх вгадувати. Та ще й питання виникає, яким же чином була розрахована вартість закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Об'єми робіт, матеріали
Дата подання: 05 квітня 2025 04:35
Замовник у відомості матеріалів врахував: п.118. Труба сталева д=32мм, 10м×8 = 80м п.139. Труба сталева д=50мм, 10м×3 = 30м. Та в об'ємах робіт відсутні роботи з прокладання труб сталевих таких діаметрів і в такій кількості. Замовник повинен привести ці позиції у відповідність, або видалити ці матеріали.
Відповідь відсутня
Об'єми робіт та матеріали
Дата подання: 05 квітня 2025 05:19
Замовник в об'ємах робіт в пп.6, 9. Установлення вимикачів та перемикачів струм понад 100А до 250А зазначає кількість =2+1 =3шт. Але у Відомості матеріалів з таких вимикачів є тільки 1 шт. ( поз.72, 125А =1шт.) Запитання: Де інші 2 вимикачі, їх враховувати чи ні? І де враховувати: у монтажі чи матеріалах? Замовник повинен вказати чітко, де помилка в кількості. Також, в п.7.Установлення вимикачів та перемикачів 2-х і 3-х полюсних струмом понад 25А до 100А стоїть кількість=32шт. Але таких вимикачів у Відомості матеріалів зазначено тільки 14 шт.(поз.69,71,83,116,120). Запитання: Які саме 2-х, 3-х полюсні вимикачі в цьому діапазоні відсутні ? Замовник повинен чітко вказати, яких саме вимикачів не вистачає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Об'єми робіт та матеріали
Дата подання: 05 квітня 2025 05:33
Замовник в об'ємах робіт пп.30,31 врахував установлення розеток в кількості =470+32 = 502 шт. Але у Відомості матеріалів (пп.35,89) таких розеток виявилось чомусь менше, = 470+40 = 510 шт. Запитання: Яких саме розеток не вистачає? Замовник повинен чітко вказати, яких саме розеток не вистачає.
Відповідь відсутня
Об'єми робіт, матеріали
Дата подання: 05 квітня 2025 12:09
Замовник в об'ємах робіт (пп.10÷17) зазначив для встановлення щити освітлювальні в кількості = 44 шт. Але в матеріалах цих щитів освітлювальних виявилось тільки = 38 шт. Запитання: Де подівались інші 8шт. щитів освітлювальних? Замовник повинен чітко визначити, які щити установлювати.
Відповідь відсутня
Об'єми робіт та матеріали
Дата подання: 05 квітня 2025 12:28
Замовник у Відомості матеріалів зазначив: п.70. Кабель-канал для монтажу розеток Rapid 45PVC в кількості =10м × 87 =870м. Але в об'ємах робіт монтаж цього кабель-каналу відсутній. Запитання: Хто і за чий рахунок монтуватиме цей кабель-канал ?
Відповідь відсутня
Відомість матеріалів
Дата подання: 05 квітня 2025 12:37
Замовник у Відомості матеріалів врахував п.70 кабель-канал для монтажу розеток Rapid 45PVC в кількості =10м × 87 = 870м. Питання: З якою метою Замовник включає цей кабель-канал до закупівлі, коли в монтажних роботах він відсутній ? А продукція не є дешевою: 870 м × 350 грн./м = 304 500 грн. !
Відповідь відсутня
Додаток 1.1
Дата подання: 05 квітня 2025 13:00
Шановний Замовнику! Дивлячись на звернення щодо технічних характеристик закупівлі, виникає логічне запитання: А де ж все-таки ці технічні, якісні та особливо кількісні характеристики в закупівлі? В Додатку 1.1 надано якесь кострубате непорозуміння, а не характеристики. Замовник повинен відмінити цю закупівлю. І спочатку оголосити закупівлю на виготовлення проектно-кошторисної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Виконання робіт
Дата подання: 05 квітня 2025 13:23
Запитання: З якою метою Замовник оголосив дану закупівлю, коли ці ж самі роботи були виконані за підписаним договором, тільки в закупівлі UA-2024-10-10-000006-a на майже таку ж суму: 4 876 750 грн.?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 24 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-24-005988-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 04 квітня 2025 20:43
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2025 16:46
рішення від 08.04.2025 №5513.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2025 16:46
рішення від 16.04.2025 №6020.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 17:44

Документи подані скаржником

04 квітня 2025 17:58
Електронний підпис
14 квітня 2025 16:21
tax_information_42082117.pdf.p7s
14 квітня 2025 16:21
tax_information_42082117.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

08 квітня 2025 16:46
рішення від 08.04.2025 №5513.pdf
21 квітня 2025 17:44
рішення від 16.04.2025 №6020.pdf