Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молочні продукти різні (Код ДК 021:2015:15550000-8 Молочні продукти різні)
Очікувана вартість
177 309,20 UAH
UA-2025-03-23-000348-a ● 0e046b99d9e54b03bb7e8bb0e2dde95c
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ САКСАГАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42268943 |
Місцезнаходження: | 52173, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янський р-н, с. Саксагань, вул. Шкільна, будинок 1/3 |
Контактна особа: |
Анжела Сторчак +380966737692 vosvita020718@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
1. Постачання товару (продуктів харчування) здійснюється протягом одного робочого дня з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Доставка замовленої продукції проводиться у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника транспортом Постачальника. Строк (термін) поставки товару: з дня укладання Договору до 31.12.2025 року. Товар поставляється два рази на тиждень з 08-00 год. до 14-00 годин. Місце поставки товарів - Україна, 52173, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору.
2. Учасник процедури закупівлі, після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи: 1) Копію діючого договору з уповноваженою організацією на дератизацію, дезінфекції та дезінсекцію приміщень, якими учасник користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності. 2) Копію діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортного/транспортних засобу/засобів, який/які буде/будуть використовуватися для перевезення предмету закупівлі. Додатково учасник надає сканований оригінал довідки про дезинфікційну обробку транспортного (-их) засобу (-ів) та сканований оригінал квитанції про оплату дезинфікційної обробки транспортного (-их) засобу (-ів). 3) Копію протоколу санітарно-мікробіологічних випробувань. Про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. 4) Документальне підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди). 5) Копію оригіналу документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб, який залучатиметься для перевезення продукції, або скановану копію оригіналу договору оренди, або скановану копію оригіналу договору перевезення та скановану копію оригіналу Особових медичних книжок з результатами медичного огляду водіїв (експедиторів), зайнятих перевезенням харчових продуктів Учасника. 6) Копію рішення про державну реєстрацію потужності або довідку у довільній формі про наявність вищезазначеного рішення із зазначенням реєстраційного номера. 7) - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей. У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
2. Учасник процедури закупівлі, після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи: 1) Копію діючого договору з уповноваженою організацією на дератизацію, дезінфекції та дезінсекцію приміщень, якими учасник користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності. 2) Копію діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортного/транспортних засобу/засобів, який/які буде/будуть використовуватися для перевезення предмету закупівлі. Додатково учасник надає сканований оригінал довідки про дезинфікційну обробку транспортного (-их) засобу (-ів) та сканований оригінал квитанції про оплату дезинфікційної обробки транспортного (-их) засобу (-ів). 3) Копію протоколу санітарно-мікробіологічних випробувань. Про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. 4) Документальне підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди). 5) Копію оригіналу документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб, який залучатиметься для перевезення продукції, або скановану копію оригіналу договору оренди, або скановану копію оригіналу договору перевезення та скановану копію оригіналу Особових медичних книжок з результатами медичного огляду водіїв (експедиторів), зайнятих перевезенням харчових продуктів Учасника. 6) Копію рішення про державну реєстрацію потужності або довідку у довільній формі про наявність вищезазначеного рішення із зазначенням реєстраційного номера. 7) - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей. У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 кілограм
Кефір 2,5%, фасування 1000г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
925.2 кілограм
Йогурт питний 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ягідний наповнювач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
230 кілограм
Сметана 21%, фасування 250г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
584 кілограм
Ряжанка 4%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4565
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 березня 2025 17:51 |
Договір ЗЦП МОЛОЧКА.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Безлактозний | Ні | |
Характеристики не суперечать ДСТУ 4417 |
Можливі значення:
|
|
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Маса нетто | від 1000 до 1000 | грам |
Масова частка жиру | від 2.5 до 2.5 | відсоток |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Безлактозний | Ні | |
Наповнювач |
Можливі значення:
|
|
Характеристики не суперечать ДСТУ 4343 |
Можливі значення:
|
|
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Маса нетто | від 400 до 400 | грам |
Масова частка жиру | від 2.5 до 2.5 | відсоток |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Безлактозна | Ні | |
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418 |
Можливі значення:
|
|
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Маса нетто | від 250 до 250 | грам |
Масова частка жиру | від 21 до 21 | відсоток |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Безлактозна | Ні | |
Характеристики не суперечать ДСТУ 4565 |
Можливі значення:
|
|
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Маса нетто | від 400 до 400 | грам |
Масова частка жиру | від 4 до 4 | відсоток |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна |
151 102,00
UAH з ПДВ
|
151 102,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Новіков Олександр Сергійович |
169 278,00
UAH з ПДВ
|
169 278,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна #2687418884 |
Рішення скасоване |
151 102,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 14:45
|
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна #2687418884 |
Відхилено |
151 102,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 15:06
|
ФОП Новіков Олександр Сергійович #0013500191 |
Переможець |
169 278,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2025 20:46
|
ПРОТОКОЛ УО № 18 (2025).pdf | укладений |
27 березня 2025 20:43
|
75_169278,00.pdf | укладений |
27 березня 2025 20:43
|