Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А1604 |
Код ЄДРПОУ: | 08501380 |
Місцезнаходження: | 25024, Україна , Херсонська обл., село Чорнобаївка, військова частина А1604 |
Контактна особа: |
Істоміна Юлія Вадимівна +380661485967 y.istomina@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2025 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 012 176,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2025 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2025 11:26 |
Додаток 1 Цінова пропозиція .docx | |
22 березня 2025 11:26 |
Додаток 4 Інформація про учасника.docx | |
22 березня 2025 11:26 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
22 березня 2025 11:26 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
22 березня 2025 11:26 |
Додаток 2 (TN-308).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-28-000047 ● 9c814a04a15741c5808d8c1c48339b0b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.04.2025 № 33-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 28.04.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
28.04.2025 №33-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-22-000227-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-30 15:41:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оливи авіаційної Turbonycoil 308, код ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-22-000227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу Вас пояснити, чому у пункті 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі-Оголошення), інформація про строки укладання договору про закупівлю суперечить пункту 15 статті 14 Закону?
3. Прошу Вас пояснити, чому у пункті 12.2 розділу XII проекту договору, який наведено у Додатку №3 до Оголошення, є посилання на нормативно-правовий документ, який втратив чинність 20.04.2014, а саме: Закон України від 01.06.2010 № 2289-VI “Про здійснення державних закупівель”?
4. Прошу Вас пояснити, чому у пункті 12.2 розділу XII проекту договору, який наведено у Додатку №3 до Оголошення, випадки зміни умов договору суперечать абзацу другому пункту 9 Особливостей №1275?
Прошу Вас окремо відповісти на кожне з запитань.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-05 16:16:17
Пояснення на запит
На ваш запит надаю пояснення
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-05-02 16:50:13
Пояснення з власної ініціативи
На ваш запит надаю пояснення
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення
2025-05-14 14:28:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ" #44322191 |
Переможець |
994 284,00
UAH
|
02 квітня 2025 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 12:17
|
Договір | укладений |
11 квітня 2025 12:13
|