Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олива авіаційна Turbonycoil 308
Очікувана вартість
1 012 176,00 UAH
UA-2025-03-22-000227-a 5d80b50020924e268a5a440e31337071
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Істоміна Юлія Вадимівна

+380661485967 y.istomina@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина А1604
Код ЄДРПОУ: 08501380
Місцезнаходження: 25024, Україна , Херсонська обл., село Чорнобаївка, військова частина А1604
Контактна особа: Істоміна Юлія Вадимівна
+380661485967
y.istomina@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2025 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 012 176,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1278 кілограм
Олива авіаційна Turbonycoil 308
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, м. Кропивницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2025 11:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2025 11:26
Додаток 1 Цінова пропозиція .docx
22 березня 2025 11:26
Додаток 4 Інформація про учасника.docx
22 березня 2025 11:26
ОГОЛОШЕННЯ.docx
22 березня 2025 11:26
Додаток 3 Проект Договору.docx
22 березня 2025 11:26
Додаток 2 (TN-308).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-28-000047 ● 9c814a04a15741c5808d8c1c48339b0b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2025 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.04.2025 № 33-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 28.04.2025.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
28.04.2025 №33-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-22-000227-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-30 15:41:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оливи авіаційної Turbonycoil 308, код ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-22-000227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу Вас пояснити, чому у пункті 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі-Оголошення), інформація про строки укладання договору про закупівлю суперечить пункту 15 статті 14 Закону?
3. Прошу Вас пояснити, чому у пункті 12.2 розділу XII проекту договору, який наведено у Додатку №3 до Оголошення, є посилання на нормативно-правовий документ, який втратив чинність 20.04.2014, а саме: Закон України від 01.06.2010 № 2289-VI “Про здійснення державних закупівель”?
4. Прошу Вас пояснити, чому у пункті 12.2 розділу XII проекту договору, який наведено у Додатку №3 до Оголошення, випадки зміни умов договору суперечать абзацу другому пункту 9 Особливостей №1275?

Прошу Вас окремо відповісти на кожне з запитань.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-05 16:16:17

Пояснення на запит

На ваш запит надаю пояснення

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-05-02 16:50:13

Пояснення з власної ініціативи

На ваш запит надаю пояснення

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення

2025-05-14 14:28:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ" 994 284,00
UAH
994 284,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 квітня 2025 14:31
Електронний підпис
02 квітня 2025 14:31
Довідка.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:31
Довідка.pdf
02 квітня 2025 14:31
Файл підпису (19).p7s
02 квітня 2025 14:31
Про ліцензію та дозвіл.pdf
02 квітня 2025 14:31
Довідка.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:31
Довідка.pdf
02 квітня 2025 14:31
Витяг (24).pdf
02 квітня 2025 14:31
Без названия.pdf
31 березня 2025 15:06
Електронний підпис
31 березня 2025 15:06
Електронний підпис
31 березня 2025 15:05
Паспорт якості.pdf
31 березня 2025 15:05
Документи повноваження.pdf
31 березня 2025 15:05
Код доступу до статуту.pdf
31 березня 2025 15:05
Пропозиція.pdf
31 березня 2025 15:05
Інформація про учасника.pdf
31 березня 2025 15:05
Паспорт якості.pdf.asice
31 березня 2025 15:05
Лист дистриб'ютора.pdf
31 березня 2025 15:05
Технічна специфікація.pdf
31 березня 2025 15:05
Модельний Статут копія.pdf
31 березня 2025 15:05
NYCO, переклад контракту.pdf
31 березня 2025 15:05
к.витягу ЄДРПОУ 10.01.2025.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ"
#44322191
Переможець 994 284,00
UAH
02 квітня 2025 09:29

Документи

02 квітня 2025 09:29
Електронний підпис
02 квітня 2025 09:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2025 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ"
#44322191
994 284,00
UAH
Документи

Документи

02 квітня 2025 09:29
Електронний підпис
02 квітня 2025 09:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2025 12:17
Договір укладений
11 квітня 2025 12:13