Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
Очікувана вартість
18 958 271,00 UAH
UA-2025-03-21-011496-a ● 6e36fa67789348429086e78ed6f35284
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02143815 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3-А |
Контактна особа: |
Пахомова Наталія Вікторівна 380963647579 osvita_irpin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:59 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:59 |
Очікувана вартість: | 18 958 271,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 189 582,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених тендерною документацією. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5% від очікуваної вартості закупівлі; Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 (сто двадцять) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Крім інших, обов'язковими реквізитами банківської гарантії є: сума гарантії (що має бути зазначена цифрами і словами, назва валюти - словами), дата початку строку дії гарантії (має бути зазначено дату видачі гарантії або дата набрання нею чинності), дата закінчення строку дії гарантії, назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, строк сплати коштів за гарантією (має бути конкретно зазначено в банківських днях), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі «UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X». Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку, можливості часткової сплати суми гарантії. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку), а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції (у тому числі, грошового покриття), здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 94791.35 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5869 людина
послуги з організації гарячого харчування учнів загальноосвітніх закладів та вихованців Ірпінської гімназії "Освіта" (Джерельце") (дошкільне відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 13:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 13:02 |
Порівняльна таблиця.docx | |
27 березня 2025 13:02 |
ТД Послуги їдалень_Нова редакція.docx | |
21 березня 2025 16:08 |
ТД Послуги їдалень_березень_2025.docx | |
21 березня 2025 16:08 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
21 березня 2025 16:08 |
Додаток 4 Перелік документів, які подаються Переможцем.docx | |
21 березня 2025 16:08 |
Додаток 1 Перелік документів , які подаються Учасником.docx | |
21 березня 2025 16:08 |
Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.docx |
27 березня 2025 13:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2025 13:02 |
Порівняльна таблиця.docx
|
|||
27 березня 2025 13:02 |
ТД Послуги їдалень_Нова редакція.docx
|
|||
21 березня 2025 16:08 |
ТД Послуги їдалень_березень_2025.docx
|
|||
21 березня 2025 16:08 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
21 березня 2025 16:08 |
Додаток 4 Перелік документів, які подаються Переможцем.docx
|
|||
21 березня 2025 16:08 |
Додаток 1 Перелік документів , які подаються Учасником.docx
|
|||
21 березня 2025 16:08 |
Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфкований електронний підпис на акті звірки та відгуках
Дата подання: 24 березня 2025 15:01
Дата відповіді: 26 березня 2025 12:53
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1.3.1. Додатку № 1 до тендерної документації, Вами встановлена наступна вимога:
«.3.1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше 2-х) за предметом закупівлі договорів, шляхом подання:
- довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції,;
- скановані копії з оригіналів усіх зазначених в довідці договорів в повному обсязі, а також підтверджуючі документи їх повного виконання (а саме: акти/накладні від контрагента про виконання договору (скан-копія з оригіналу);
- акти звірки взаєморозрахунків по аналогічним договорам зазначених в довідці, що має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала з обох сторін договору, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;
- скановану копію позитивного(-них) відгуку(-ків) від контрагента(-тів) щодо виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за підписом уповноваженої(-них) особи(-сіб) відповідного контрагента(-тів). Позитивний(-ні) відгук(-ки) має містити кваліфікований електронний підпис особи, яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
1.3.2. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг їдалень. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
1.3.3. У разі, якщо аналогічний за предметом закупівлі договір укладений з замовником даної закупівлі, в такому випадку копії договорів та документи, що підтверджують його виконання надавати у складі тендерної пропозиції не потрібно..»
Вимога щодо надання акту звірки взаєморозрахунків по аналогічним договорам та Відгуків, підписаних кваліфікованим електронним підписом особи, яка його підписала є незаконною та такою, що ставить в залежність від третіх осіб участь нашого підприємства у тендері, адже ми маємо акти звірхи взаєморозрахунків, підписані безпосередньо підписом головного бухгалтера та відгуки, підписані уповноваженою особою замовника та завірені печаткою.
Вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити зазначені дискримінаційні умови. Інакше ми змушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет України з відповідною скаргою за захистом наших законних прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякую Вам за Згідно абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У відповідності до абзацу сім пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, замовник у тендерній документації самостійно встановлює спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації.
На виконання вимог, встановлених у статті 16 Закону та пункті 28 Особливостей, замовником торгів у підпункту 1.3.1 пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше 2-х) за предметом закупівлі договорів, шляхом подання зокрема:
- акти звірки взаєморозрахунків по аналогічним договорам зазначених в довідці, що має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала з обох сторін договору, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;
- скановану копію позитивного(-них) відгуку(-ків) від контрагента(-тів) щодо виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за підписом уповноваженої(-них) особи(-сіб) відповідного контрагента(-тів). Позитивний(-ні) відгук(-ки) має містити кваліфікований електронний підпис особи, яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи викладене, у разі наявності вимоги щодо надання оригіналу документу, учасник повинен надати оригінал електронного документу з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Згідно статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Крім того, оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством.
Відповідно до частини шостої статті 18 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Враховуючи зазначені норми законодавства, вимога щодо надання у складі пропозиції документів засвідчених кваліфікованим електронним підписом дає змогу довести їх цілісність та справжність.
З огляду на зазначене, замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо необхідності наявності кваліфікованих електронних підписів на відгуках та актах звірки взаєморозрахунків, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Крім того, відповідно до абзацу третього пункту 49.4 статті 49 Податкового кодексу України Фінансова звітність, звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються згідно з вимогами пункту 46.2 статті 46 цього Кодексу, подаються в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» до контролюючих органів платниками податку на прибуток підприємств, платниками частини чистого прибутку (доходу), платниками дивідендів на державну частку та неприбутковими підприємствами, установами, організаціями, які подають податкову звітність в електронній формі.
Згідно пункту 49.4-1 статті 49 Податкового кодексу України кваліфікований надавач електронних довірчих послуг центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, безоплатно надає платникам податків кваліфіковані електронні довірчі послуги.
Таким чином, усі суб’єкти господарювання (платники податків) відповідно до норм чинного законодавства мають використовувати у своїй діяльності кваліфіковані електронні підписи, які вони можуть безоплатно отримати в органах Державної податкової служби України.
Враховуючи викладене, учасник має можливість повторно звернутися до контрагента з метою отримання документів з накладеним на них кваліфікованим електронним підписом.
Виходячи з наведеного, в уповноваженої особи відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
У відповідності до абзацу сім пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, замовник у тендерній документації самостійно встановлює спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації.
На виконання вимог, встановлених у статті 16 Закону та пункті 28 Особливостей, замовником торгів у підпункту 1.3.1 пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше 2-х) за предметом закупівлі договорів, шляхом подання зокрема:
- акти звірки взаєморозрахунків по аналогічним договорам зазначених в довідці, що має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала з обох сторін договору, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;
- скановану копію позитивного(-них) відгуку(-ків) від контрагента(-тів) щодо виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за підписом уповноваженої(-них) особи(-сіб) відповідного контрагента(-тів). Позитивний(-ні) відгук(-ки) має містити кваліфікований електронний підпис особи, яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи викладене, у разі наявності вимоги щодо надання оригіналу документу, учасник повинен надати оригінал електронного документу з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Згідно статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Крім того, оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством.
Відповідно до частини шостої статті 18 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Враховуючи зазначені норми законодавства, вимога щодо надання у складі пропозиції документів засвідчених кваліфікованим електронним підписом дає змогу довести їх цілісність та справжність.
З огляду на зазначене, замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо необхідності наявності кваліфікованих електронних підписів на відгуках та актах звірки взаєморозрахунків, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Крім того, відповідно до абзацу третього пункту 49.4 статті 49 Податкового кодексу України Фінансова звітність, звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються згідно з вимогами пункту 46.2 статті 46 цього Кодексу, подаються в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» до контролюючих органів платниками податку на прибуток підприємств, платниками частини чистого прибутку (доходу), платниками дивідендів на державну частку та неприбутковими підприємствами, установами, організаціями, які подають податкову звітність в електронній формі.
Згідно пункту 49.4-1 статті 49 Податкового кодексу України кваліфікований надавач електронних довірчих послуг центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, безоплатно надає платникам податків кваліфіковані електронні довірчі послуги.
Таким чином, усі суб’єкти господарювання (платники податків) відповідно до норм чинного законодавства мають використовувати у своїй діяльності кваліфіковані електронні підписи, які вони можуть безоплатно отримати в органах Державної податкової служби України.
Враховуючи викладене, учасник має можливість повторно звернутися до контрагента з метою отримання документів з накладеним на них кваліфікованим електронним підписом.
Виходячи з наведеного, в уповноваженої особи відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Звернення
Дата подання: 25 березня 2025 10:04
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:39
Відповідно до умов ТД: Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати збереження приміщень та обладнання, розташованого в харчоблоку замовника. У разі необхідності здійснювати проведення поточних ремонтів приміщень, інженерних мереж та відшкодування завданих збитків.
Таким чином, просимо повідомити чи передані харчоблоки навчальних закладів, де надаватимуться послуги в оренду? чи, можливо, після укладення договору по закупівлі будуть укладені договори оренди приміщень, де надаватимуться послуги із переможцем даних торгів? Просимо максимально оперативної відповіді на дане запитання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає зокрема постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Відповідно до абзацу першого пункту 11 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого зокрема постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Порядок) відповідальність за планування та організацію харчування в закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку, матеріально-технічне забезпечення їдальні (харчоблоку), буфету, безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, виконання норм харчування, відповідність меню та асортименту буфету несе засновник (засновники), керівник відповідного закладу, а також постачальник (постачальники) харчових продуктів та/або послуг з харчування.
Згідно підпункту 11 пункту 14 Порядку організація харчування передбачає постійне оновлення та підтримку у належному робочому стані обладнання та устатковання їдальні (харчоблоку), посуду, меблів, систем енергозабезпечення, водопостачання та водовідведення, вентиляції та очистки повітря, забезпечення створення умов для зберігання харчових продуктів, готових страв.
Підпунктом 2 пункту 15 Порядку встановлено, що одним зі способів організації харчування є організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг).
Таким чином, оновлення та підтримка у належному стані приміщень та обладнання, розташованого в харчоблоку замовника, а також проведення поточних ремонтів приміщень та інженерних мереж, відповідно до вимог законодавства та Додатку 2 до тендерної документації, є обов’язком виконавця послуг.
Слід зазначити, що послуги, які є предметом закупівлі, надаються без укладення окремого договору оренди. Харчоблоки закладів освіти надаються у тимчасове користування переможцю торгів виключно для виконання умов договору про закупівлю (з дотриманням вимог щодо збереження приміщень та обладнання). У разі пошкоджень чи необхідності поточного ремонту виконавець зобов’язаний виконати такі ремонти та відшкодувати заподіяні збитки
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає зокрема постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Відповідно до абзацу першого пункту 11 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого зокрема постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Порядок) відповідальність за планування та організацію харчування в закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку, матеріально-технічне забезпечення їдальні (харчоблоку), буфету, безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, виконання норм харчування, відповідність меню та асортименту буфету несе засновник (засновники), керівник відповідного закладу, а також постачальник (постачальники) харчових продуктів та/або послуг з харчування.
Згідно підпункту 11 пункту 14 Порядку організація харчування передбачає постійне оновлення та підтримку у належному робочому стані обладнання та устатковання їдальні (харчоблоку), посуду, меблів, систем енергозабезпечення, водопостачання та водовідведення, вентиляції та очистки повітря, забезпечення створення умов для зберігання харчових продуктів, готових страв.
Підпунктом 2 пункту 15 Порядку встановлено, що одним зі способів організації харчування є організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг).
Таким чином, оновлення та підтримка у належному стані приміщень та обладнання, розташованого в харчоблоку замовника, а також проведення поточних ремонтів приміщень та інженерних мереж, відповідно до вимог законодавства та Додатку 2 до тендерної документації, є обов’язком виконавця послуг.
Слід зазначити, що послуги, які є предметом закупівлі, надаються без укладення окремого договору оренди. Харчоблоки закладів освіти надаються у тимчасове користування переможцю торгів виключно для виконання умов договору про закупівлю (з дотриманням вимог щодо збереження приміщень та обладнання). У разі пошкоджень чи необхідності поточного ремонту виконавець зобов’язаний виконати такі ремонти та відшкодувати заподіяні збитки
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
17 950 000,00
UAH
|
16 387 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
18 001 449,00
UAH
|
16 387 135,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
18 663 420,00
UAH
|
17 949 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #30272434 |
Переможець |
16 387 000,00
UAH
|
09 квітня 2025 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 08:19
|
договір 33_04.pdf | укладений |
16 квітня 2025 08:18
|