Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Володимира Івасюка, 44 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Очікувана вартість
1 467 907,00 UAH
UA-2025-03-21-011156-a 2a14d1aff5ec4acb85a15b3d8eca30dc
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталія Борисенко

+380444267203 vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Віталія Борисенко
+380444267203
vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2025 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2025 09:00
Очікувана вартість: 1 467 907,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 339,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
512 погонний метр
Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Володимира Івасюка, 44 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04213, Україна, м.Київ, просп. Володимира Івасюка, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2025 12:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 12:41
додатки зі змінами.docx
25 березня 2025 12:41
Оголошення.docx
21 березня 2025 15:38
додаток № 8.docx
21 березня 2025 15:38
додаток № 7.rtf
21 березня 2025 15:38
додаток № 6.rtf
25 березня 2025 12:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 18:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 12:41
додатки зі змінами.docx
21 березня 2025 15:38
додатки.docx
25 березня 2025 12:41
Оголошення.docx
21 березня 2025 15:38
Оголошення.docx
21 березня 2025 15:38
додаток № 8.docx
21 березня 2025 15:38
додаток № 7.rtf
21 березня 2025 15:38
додаток № 6.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРІМТЕХ" 1 423 096,94
UAH з ПДВ
1 423 096,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2025 15:07
Електронний підпис
09 квітня 2025 13:06
Електронний підпис
09 квітня 2025 13:06
п.7.2. Відгук Архипенка 4.pdf
09 квітня 2025 13:06
Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2025 13:06
п.2 Реквізити +.pdf
03 квітня 2025 22:52
Електронний підпис
03 квітня 2025 22:51
Розрахунок ЗВВʼ.pdf
02 квітня 2025 14:24
1026.imd
02 квітня 2025 14:24
п.3 Довідка НАЗК ЮР.zip
02 квітня 2025 14:24
дод 1 п.7 договірна ціна.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.1 Статут.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.25 Довідка імпорт.pdf
02 квітня 2025 14:24
ISO 14001.2015+ЗВІТ.pdf
02 квітня 2025 14:24
Буд норми.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.22 Довідка ГКУ 236.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.21 Довідка Акт огляду.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.8 Довідка без суб.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.6 Довідка приміщення .pdf
02 квітня 2025 14:24
п.4 Довідка працівники.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.3 Витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2025 14:24
дод 1 п.6 Обсяги робіт.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.10 довідка АВК.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.28 Довідка бенефіціар.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.12 Декларація СС3.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.9 Довідка без авансу.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.4 Інженер з ОП Муляр.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.1 Наказ № 1-к директор.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.3 Довідка МВС 24.03 .rar
02 квітня 2025 14:24
п.13 Листи згоди.pdf
02 квітня 2025 14:24
повідомлення шевченко.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.3 Довідка НАЗК ФІЗ .zip
02 квітня 2025 14:24
п.2 Довідка реквізити.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.19 ФЗ 2022 2023 2024.rar
02 квітня 2025 14:24
п7.2 Листи відгуки.rar
02 квітня 2025 14:24
п.20 Довідки з банку.rar
02 квітня 2025 14:24
ISO 45001.2019 + ЗВІТ.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.4.2. Довідка ІТР.pdf
02 квітня 2025 14:24
п.5 Довідка обладнання.pdf
02 квітня 2025 14:24
дод 1 п.4 ДСТУ (ДБН).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРІМТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТРІМТЕХ"
#38204927
Переможець 1 423 096,94
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 11:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 10:34

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав: - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів (від 3-х договорів), щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, згідно встановленої форми п.7 додатку № 2 до Оголошення; - Скан-копії аналогічних договорів зазначених в довідці щодо виконання аналогічних робіт, разом із копією акту(ів) виконаних робіт; - Скан-копії листів-відгуків про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданих скан-копіях договорів (копію акту виконаних робіт, згідно наданого відгуку від 26.03.2025 № 103 до договору № 412-кр від 09.12.2024 учасник надав у своїй пропозиції). Листи відгуки від 28.03.2025 № 108/31-831, № 108/31-832 учасник надав у своїй пропозиції, але роботи по договорам не відповідають предмету даної закупівлі. Учасник надав Цінову пропозицію № 223-02/04 від 02.04.2025, в якій в рядку найменування робіт не вірно вказав найменування робіт (натомість у рядку назви предмета закупівлі зазначив вірно). Учасник надав довідку № 150-24/03 від 24.03.2025, в якій не вказав посаду, прізвище, ім’я, по батькові особи уповноваженої на підписання Договору, посаду, прізвище, ім’я, по батькові, телефон відповідальної/контактної особи. Учасник надав дві довідки № 152-24/03 від 24.03.2025 та № 153-24/03 від 24.03.2025 не за встановленою формою п.4 додатку № 2 до Оголошення. Учасник надав проєкт договору підряду з додатками, в яких: - в додатку №2 (Інформація про ціни на матеріальні ресурси) не зазначив найменування роботи, не вірно пронумеровані колонки таблиці, в рядку №3 не вказав країну походження товару, а також відсутній підпис директора і печатка; -в додатку №3 (Графік виконання робіт) не вірно зазначив початок виконання робіт згідно з проєктом договору; - в додатку № 4 (план фінансування) заповнено не за формою, яка вказана замовником. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п. 7 Додатку №2 Оголошення учасник надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів (від 3-х договорів), щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, за формою таблиці п.7 додатку № 2 до Оголошення. *Аналогічним є договір на виконання робіт з капітального ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж у житловому будинку. Договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати: 7.1. Скан-копії аналогічних договорів зазначених в довідці щодо виконання аналогічних робіт, разом із копією акту(ів) виконаних робіт. 7.2. Скан-копії листів-відгуків про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданих скан-копіях договорів. Згідно п.12. до Додатку №1 учасник надає цінову пропозицію (Додаток №3) у відповідності до технічного завдання Замовника. Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку він передбачає виконати роботи, згідно з технічним завданням Замовника, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт на об’єкті та поточних цін на них, з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями (у разі їх залучення). Ціна пропозиції повинна бути чітко визначена без будь-яких посилань обмежень або застережень. Згідно п.2. до Додатку №2 до оголошення учасник надає довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - найменування юридичної або фізичної особи; - код ЄДРПОУ/ІПН; - банківські реквізити; - юридична адреса; - фактична адреса; - електронна адреса;- номери телефонів; - посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання Договору; - посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон відповідальної/контактної особи. Згідно п. 4 Додатку №2 Оголошення учасник надає довідку про наявність в учасника персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою встановленим даним пунктом. Згідно п. 14 Додатку №2 Оголошення учасник надає заповнений проєкт договору з додатками до нього, оформлений належним чином, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з умовами договору (Додаток №5). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно надати: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів (від 3-х договорів), щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація згідно форми п.7 додатку № 2 до Оголошення; - скан-копії аналогічних договорів зазначених в довідці щодо виконання аналогічних робіт, разом із копією акту(ів) виконаних робіт; - скан-копії листів-відгуків про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданих скан-копіях договорів. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно привести у відповідність: - Цінову пропозицію № 223-02/04 від 02.04.2025, в якій в рядку найменування робіт вірно вказати найменування робіт; - довідку № 150-24/03 від 24.03.2025, із зазначенням посади, прізвище, ім’я, по батькові особи уповноваженої на підписання Договору, посади, прізвища, ім’я, по батькові, телефон відповідальної/контактної особи; - довідку № 152-24/03 від 24.03.2025 та № 153-24/03 від 24.03.2025 за встановленою формою п.4 додатку № 2 до Оголошення; - додаток №2 (Інформація про ціни на матеріальні ресурси) зазначити назву роботи, вірну нумерацію колонок таблиці, заповнити рядок № 3 Країна походження товару, зазначити підпис директора і печатку; - додаток №3 (графік виконання робіт) зазначити початок виконання робіт згідно з проєктом договору; - додаток № 4 (план фінансування) до форми вказаної замовником.

Документи

10 квітня 2025 11:52
Електронний підпис
10 квітня 2025 11:50
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРІМТЕХ"
#38204927
1 423 096,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2025 11:52
Електронний підпис
10 квітня 2025 11:50
протокол.pdf