Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шолом бойовий балістичний повнорозмірний (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О, П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4, ММ-14)) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
129 235 950,00 UAH
UA-2025-03-21-009731-a 11a3aa8074c549c3bc5089ebf3a8fdb2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2025 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 129 235 950,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 646 179,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1292359.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1. Шолом бойовий балістичний повнорозмірний (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О, П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4, ММ-14)) - N-02-02-01-000-0003

Місце поставки – Україна
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О, П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4, ММ-14)) – 15 000 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 штука
Шолом бойовий балістичний повнорозмірний (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О, П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4, ММ-14))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 1292359.5 UAH
Форма підтвердження: документ
21 березня 2025 14:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 14:50
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
21 березня 2025 14:50
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
21 березня 2025 14:50
Розмірна сітка_Шолом_бойовий_повнорозмірний.xlsx
21 березня 2025 14:50
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
21 березня 2025 14:50
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
21 березня 2025 14:50
Додаток № 8 Проект договору.docx
21 березня 2025 14:50
ts_sholom_boyovuy_balistuchniy_povnirozm.pdf
21 березня 2025 14:50
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
21 березня 2025 14:50
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
21 березня 2025 14:50
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
21 березня 2025 14:50
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
21 березня 2025 14:50
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
21 березня 2025 14:50
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документ ЦУРМЗ
Дата подання: 26 березня 2025 13:52
Дата відповіді: 27 березня 2025 15:51
Доброго дня. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 учасник повинен надати Копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Чи може учасник закупівлі надати копію такого документу, виданого ЦУРМЗ ЗСУ вітчизняному виробнику, якщо учасник є його офіційним представником та планує поставляти продукцію саме цього виробника? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Вимогами пункту 2 Додатку 3 оголошення про проведення закупівлі, передбачено надання документу саме на запропонований товар. Під час подання пропозиції Учасник зазначає виробника у Додатку № 2 Форма Цінова пропозиція , це свідчить про те, що пропонується товар саме цього виробника.
Отже, документ передбачений пунктом 2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинен бути виданий саме на цього виробника (зазначеного у Додатку №2), товар якого пропонується до постачання.

Звертаємо вашу увагу, що пунктом 9 Додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів які надаються, якщо учасник не є виробником продукції або пропонує до постачання продукцію інших виробників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ КМ Дісті 127 800 000,00
UAH
127 800 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 квітня 2025 12:21
Електронний підпис
03 квітня 2025 11:41
Повноваження директора
03 квітня 2025 11:41
Статут
03 квітня 2025 11:41
Витяг з ЄДР
03 квітня 2025 11:41
Витяг з реєстру ПДВ
03 квітня 2025 11:41
Ліцензія на продаж
28 березня 2025 17:53
Електронний підпис
28 березня 2025 16:45
1. Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2025 16:45
16. Гарантія 841.zip
28 березня 2025 16:45
3. Акт відповідності ТОР.pdf
28 березня 2025 16:45
4.1 Договір 311 з додатками.pdf
28 березня 2025 16:45
4.3 Видаткові накладні.pdf
28 березня 2025 16:45
4.4 Лист-відгук.pdf
28 березня 2025 16:45
5. ф.1_2 2024 4kv.pdf
28 березня 2025 16:45
6. Лист-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КМ Дісті

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

16. Гарантія 841.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КМ Дісті
#38922231
Переможець 127 800 000,00
UAH
03 квітня 2025 09:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2025 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КМ Дісті
#38922231
127 800 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2025 18:09
DERZhAVNYI KONTRAKT DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 602-04-25-RM.pdf укладений
08 квітня 2025 17:17