Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
31 березня 2025 13:06 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Громадська організація "Міський футбольний клуб "Прикарпаття" |
Код ЄДРПОУ: | 38163268 |
Місцезнаходження: | 76007, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Б.Хмельницького, буд. 59А |
Контактна особа: |
Оксана Глухан +380680563833 office.prikarpattya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 12:43 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 12:43 |
Очікувана вартість: | 396 495,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 964,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
55320000-9 Послуги з організації харчування (Харчування футболістів)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 12:00 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
21 березня 2025 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 12:00 |
Додаток док переможця.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
Додаток док переможця.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
Харчування 2025 го.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
Харчування 2025 го.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
Додаток док учасника.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
Додаток док учасника.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
кв кр матбаза.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
кв кр працівники.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
Додаток проект дог.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
Додаток проект дог.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
кв кр матбаза.docx | |
21 березня 2025 12:00 |
кв кр працівники.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ХМАРНИЙ ТАРАС МИРОНОВИЧ" |
358 182,00
UAH з ПДВ
|
358 182,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОДАК АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
396 495,00
UAH з ПДВ
|
396 495,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП "ХМАРНИЙ ТАРАС МИРОНОВИЧ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання Учасником послуг з харчування учасників заходів: довідка, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання Учасником послуг з харчування учасників тренування (обладнання, приміщення тощо). Якщо приміщеня, які використовують є в оренді , чи користуванні, надається відповідна угода, діюча на період надання послуг, зазначених в документації. До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) складів, приміщень, харчоблоків можуть належати: • договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази, завірені належним чином таким учасником або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником; • акт приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином таким учасником.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
2. - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* Цією довідкою, я (найменування Учасника) засвідчую той факт, що маю (маємо) необхідний штат працівників для вчасного та якісного надання послуг за предметом закупівлі. До довідки необхідно надати: - сканкопії діючих особистих медичних книжок працівників харчоблоку кожного зазначеного працівника - Накази на прийняття на роботу кожного зазначеного працівника Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* Цією довідкою, я (найменування Учасника) засвідчую той факт, що маю (маємо) необхідний штат працівників для вчасного та якісного надання послуг за предметом закупівлі. № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Освітньо-кваліфікаційний рівень Посада за якою працівник працює/ буде працювати на базі їдальні даного навчального закладу Загальний стаж роботи за посадою, за якою працював працівник, років Дата укладення трудової угоди (договору) Наявність особистої медичної книжки 1 2 3 4 5 6 7 … Керівник організації – учасника процедури закупівлі або інша уповноважена особа _______________________ ____________ м.п. (підпис) П.І.Б.
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ФОП "КОДАК АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання Учасником послуг з харчування учасників заходів: довідка, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання Учасником послуг з харчування учасників тренування (обладнання, приміщення тощо). Якщо приміщеня, які використовують є в оренді , чи користуванні, надається відповідна угода, діюча на період надання послуг, зазначених в документації. До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) складів, приміщень, харчоблоків можуть належати: • договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази, завірені належним чином таким учасником або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником; • акт приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином таким учасником.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
2. - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* Цією довідкою, я (найменування Учасника) засвідчую той факт, що маю (маємо) необхідний штат працівників для вчасного та якісного надання послуг за предметом закупівлі. До довідки необхідно надати: - сканкопії діючих особистих медичних книжок працівників харчоблоку кожного зазначеного працівника - Накази на прийняття на роботу кожного зазначеного працівника Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* Цією довідкою, я (найменування Учасника) засвідчую той факт, що маю (маємо) необхідний штат працівників для вчасного та якісного надання послуг за предметом закупівлі. № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Освітньо-кваліфікаційний рівень Посада за якою працівник працює/ буде працювати на базі їдальні даного навчального закладу Загальний стаж роботи за посадою, за якою працював працівник, років Дата укладення трудової угоди (договору) Наявність особистої медичної книжки 1 2 3 4 5 6 7 … Керівник організації – учасника процедури закупівлі або інша уповноважена особа _______________________ ____________ м.п. (підпис) П.І.Б.
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ХМАРНИЙ ТАРАС МИРОНОВИЧ" #2800912217 |
Відхилено |
358 182,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 13:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 09:26
|
ФОП "КОДАК АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3168502430 |
Відхилено |
396 495,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Розгляд та вивчення тендерної пропозиції ФОП "ХМАРНИЙ ТАРАС МИРОНОВИЧ", поданої на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом 55320000-9 Послуги з організації харчування (Харчування футболістів) UA-2025-03-21-005601-a (далі — відкриті торги), та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та ПКМУ 1178. Розгляд питання Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 3 «Інша інформація» розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Пунктом 4 «Захист довкілля» Додатку № 1 до тендерної документації «1. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1.1 Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції» є вимога, що учасник має надати довідку у довільній формі про застосування Учасником заходів із захисту довкілля з переліком цих заходів; Довідку в довільній формі учасник надав без переліку заходів із захисту довкілля. Пунктом __2 розділу 2 Додатку 1 « 2. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” відповідно до пункту 48 Особливостей:» тендерної документації передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації, зазначеній у додатку учасник надав інформацію та документи, але в пункті 3 таблиці не вказав освітньо-кваліфікаційний рівень працівників, для вчасного та якісного надання послуг за предметом закупівлі. Вирішила 1.Звернутися до Учасника ФОП "ХМАРНИЙ ТАРАС МИРОНОВИЧ" надати : 1.1На вимогу таблиці Пункту __2 розділу 2 Додатку 1 « 2. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” відповідно до пункту 48 Особливостей:» тендерної документації передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформацію про освітньо-кваліфікаційний рівень працівників, для вчасного та якісного надання послуг за предметом закупівлі (оновивши таблицю ). 1.2. довідку у довільній формі про застосування Учасником заходів із захисту довкілля з переліком цих заходів 2. Оприлюднити інформацію у відповідності до вимог чинного законодавства