Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Камера морозильна (скриня 400 л)
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2025-03-21-004236-a 8481e525934b4416910448d13cecfc90
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранівська Ірина Олександрівна

380445276644 IBaranivska@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Баранівська Ірина Олександрівна
380445276644
IBaranivska@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2025 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 31 березня 2025 13:17
Початок аукціону: 31 березня 2025 13:17
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 11.2. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції відповідно до частини 4 статті 25 Закону повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 12500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Камера морозильна (скриня 400 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025  —  31 липня 2025
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 11.2. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції відповідно до частини 4 статті 25 Закону повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 12500 UAH
21 березня 2025 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 11:20
Оголошення (скриня 400 л).docx
21 березня 2025 11:20
Додаток 6 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік поставку товару
Дата подання: 25 березня 2025 12:49
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:29
Добрий день, чи можлиива доставка однією двума партиіями?
Відповідь: Вітаю! Постачання товару визначено Додатком №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-08-000127 ● 73a57fb2194a4319b48a1893bdb022fc
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2025 14:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
08.05.2025 №38-з


Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.05.2025 №38-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-03-21-004236-a 21.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-09 13:08:15

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі предмету «Камера морозильна (скриня 400 л)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-21-004236-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-14 15:34:52

Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо спрощеної закупівлі «Камера морозильна (скриня 400 л)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-004236-a)

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена згідно з вимогами законодавства та наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 19.03.2025 № 17/20676-25-Вих. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України. Відповідно до Указу Президента України №49/2024 від 05.02.2024 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 06 лютого 2024 року № 3564-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА 672 500,00
UAH з ПДВ
672 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ НЕКСОРА ТЕХ 775 200,00
UAH з ПДВ
775 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО 876 000,00
UAH з ПДВ
876 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МИРОСТАН" 994 740,00
UAH з ПДВ
994 740,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" 1 188 000,00
UAH з ПДВ
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2025 07:35
Електронний підпис
28 березня 2025 07:35
Електронний підпис
28 березня 2025 07:34
Листи довідки.pdf
28 березня 2025 07:34
Гарантія № 2410-25.pdf
28 березня 2025 07:34
Рішення №27 Банк Альянс.pdf
28 березня 2025 07:34
інструкція.pdf
28 березня 2025 07:34
Банківська ліцензія.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
Гарантія № 2410-25.pdf.p7s.p7s
28 березня 2025 07:34
ВИТЯГ СТАТУТУ.pdf
28 березня 2025 07:34
ЦІНОВА.pdf
28 березня 2025 07:34
Банківська ліцензія.pdf
28 березня 2025 07:34
Витяг із протоколу №30.pdf
28 березня 2025 07:34
ВИТЯГ СТАТУТУ.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
інструкція.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
ВИТЯГ СТАТУТУ.pdf.p7s.p7s
28 березня 2025 07:34
ЦІНОВА.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
Гарантія № 2410-25.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
Комерційна пропозиція.pdf
28 березня 2025 07:34
Витяг із протоколу №30.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
Листи довідки.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
виписка з єдр.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-01-27.pdf
28 березня 2025 07:34
Квитанція звіт ФОП.pdf
28 березня 2025 07:34
Звіт 2024р ( фоп).pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
Паспорт Туришин Л. Ф..pdf
28 березня 2025 07:34
Виписка з ЄДР (1) (1).pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
інн.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
Звіт 2024р ( фоп).pdf
28 березня 2025 07:34
Квитанція звіт ФОП.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
Виписка з ЄДР (1) (1).pdf
28 березня 2025 07:34
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-01-27.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
інн.pdf
28 березня 2025 07:34
Витяг з ЭДР.pdf
28 березня 2025 07:34
Витяг з ЭДР.pdf.p7s
28 березня 2025 07:34
виписка з єдр.pdf
28 березня 2025 07:34
Паспорт Туришин Л. Ф..pdf.p7s

Публічні документи

30 березня 2025 16:32
Електронний підпис
30 березня 2025 16:31
ІНСТРУКЦІЯ-scan.pdf
30 березня 2025 16:31
АВТОРИЗАЦІИ_НИИ_ -scan.pdf
30 березня 2025 16:31
Витяг ЄДР 07.03.2025.pdf
30 березня 2025 16:31
Відомості про учасника.pdf
30 березня 2025 16:31
Довідка абз.14 п.47.pdf
30 березня 2025 16:31
Довідка з кодом доступу.pdf
30 березня 2025 16:31
Довідка п.47.pdf
30 березня 2025 16:31
Додаток 3 погоджений.pdf
30 березня 2025 16:31
Наказ про призначення.pdf
30 березня 2025 16:31
Опис.pdf
30 березня 2025 16:31
ПАСПОРТ ЯКОСТІ-scan.pdf
30 березня 2025 16:31
Порівняльна таблиця.pdf
30 березня 2025 16:31
Статут.pdf
30 березня 2025 16:31
Цінова пропозиція.pdf
30 березня 2025 16:31
витяг пдв.pdf
30 березня 2025 16:31
квитанція.pdf
30 березня 2025 16:31
рішення нексора тех.pdf

Публічні документи

27 березня 2025 22:09
Електронний підпис
27 березня 2025 22:06
FHC42EAW.pdf
27 березня 2025 22:06
Інструкція.pdf
27 березня 2025 22:06
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
27 березня 2025 22:06
Витяг 14.01.pdf
27 березня 2025 22:06
Витяг ПДВ завір.PDF
27 березня 2025 22:06
Гарантія.rar
27 березня 2025 22:06
Договір _ 385 з видатковою.pdf
27 березня 2025 22:06
Документи якості.pdf
27 березня 2025 22:06
Протокол та Наказ завір.pdf
27 березня 2025 22:06
Статут завірен.PDF
27 березня 2025 22:06
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
27 березня 2025 22:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 березня 2025 22:06
Щодо ліцензування.pdf

Публічні документи

15 квітня 2025 12:54
Електронний підпис
15 квітня 2025 12:53
010_цінова УТОЧНЕНА.pdf.p7s
15 квітня 2025 12:53
010_цінова УТОЧНЕНА.pdf
14 квітня 2025 12:02
Електронний підпис
14 квітня 2025 12:01
005_Довідка п_47.pdf.p7s
14 квітня 2025 12:01
002_корупція юр особа.zip.p7s
14 квітня 2025 12:01
001_МВС романець.rar.p7s
14 квітня 2025 12:01
005_Довідка п_47.pdf
14 квітня 2025 12:01
004_довідка бакрутство.pdf
14 квітня 2025 12:01
003_корупція фіз особа.zip
14 квітня 2025 12:01
002_корупція юр особа.zip
14 квітня 2025 12:01
001_МВС романець.rar
11 квітня 2025 12:04
Електронний підпис
29 березня 2025 12:40
Електронний підпис
29 березня 2025 12:40
Електронний підпис
29 березня 2025 12:40
07_003_DoC_Arçelik_AS_HSM40090.pdf.p7s
29 березня 2025 12:40
07_002_SES_CL_2023-2028.pdf.p7s
29 березня 2025 12:40
22_БГ_ТзОВ МИРОСТАН_46426_p7s.7z
29 березня 2025 12:40
02_цінова.pdf
29 березня 2025 12:40
16_згода з договором.pdf
29 березня 2025 12:40
05_лист представника.pdf
29 березня 2025 12:40
07_001_Declaration_CL_2024-2025.PDF
29 березня 2025 12:40
07_002_SES_CL_2023-2028.pdf
29 березня 2025 12:40
07_001_Declaration_CL_2024-2025.PDF.p7s
29 березня 2025 12:40
13_Статут ТзОВ Миростан.pdf
29 березня 2025 12:40
15_довідка щодо активів.pdf
29 березня 2025 12:40
03_гарантійний лист.pdf.p7s
29 березня 2025 12:40
16_згода з договором.pdf.p7s
29 березня 2025 12:40
05_лист представника.pdf.p7s
29 березня 2025 12:40
07_003_DoC_Arçelik_AS_HSM40090.pdf
29 березня 2025 12:40
02_цінова.pdf.p7s
29 березня 2025 12:40
03_гарантійний лист.pdf

Публічні документи

30 березня 2025 12:46
Електронний підпис
30 березня 2025 12:46
Електронний підпис
30 березня 2025 12:44
Гарантія № 2516-25.pdf
30 березня 2025 12:44
Витяг із протоколу №30.pdf
30 березня 2025 12:44
Банківська ліцензія.pdf
30 березня 2025 12:44
Letter_of_guarantee_UA_Тефколд.pdf
30 березня 2025 12:44
БМД 2.0_Виписка.pdf
30 березня 2025 12:44
Довідка_чисті активи.pdf.p7s
30 березня 2025 12:44
БМД 2.0_Статут.pdf.p7s
30 березня 2025 12:44
Аналогічний договір.pdf
30 березня 2025 12:44
Додаток 3.pdf.p7s
30 березня 2025 12:44
БМД 2.0_Витяг з ЄДР 30.01.2025.pdf
30 березня 2025 12:44
Гарантія № 2516-25.pdf.p7s.p7s
30 березня 2025 12:44
Лист згода договір.pdf
30 березня 2025 12:44
БМД 2.0_Виписка.pdf.p7s
30 березня 2025 12:44
Додаток 3.pdf
30 березня 2025 12:44
ВИТЯГ СТАТУТУ.pdf.p7s.p7s
30 березня 2025 12:44
Відомості.pdf
30 березня 2025 12:44
Рішення №27 Банк Альянс.pdf
30 березня 2025 12:44
Letter_of_guarantee_UA_Тефколд.pdf.p7s
30 березня 2025 12:44
Погодження з додатком 3.pdf
30 березня 2025 12:44
Довідка_чисті активи.pdf
30 березня 2025 12:44
БМД 2.0_Статут.pdf
30 березня 2025 12:44
БМД 2.0_Наказ_Макаренко.pdf.p7s
30 березня 2025 12:44
БМД 2.0_Наказ_Макаренко.pdf
30 березня 2025 12:44
Лист згода договір.pdf.p7s
30 березня 2025 12:44
Відомості.pdf.p7s
30 березня 2025 12:44
ВИТЯГ СТАТУТУ.pdf
30 березня 2025 12:44
Цінова.pdf
30 березня 2025 12:44
Аналогічний договір.pdf.p7s
30 березня 2025 12:44
Цінова.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ НЕКСОРА ТЕХ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "МИРОСТАН"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА
#3303313408
Відхилено 672 500,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2025 11:14
ТОВ НЕКСОРА ТЕХ
#45851285
Відхилено 775 200,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2025 15:06
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
#36253988
Відхилено 876 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 12:23
ТОВ "МИРОСТАН"
#19332986
Переможець 994 740,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 09:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 11:40

Документи

04 квітня 2025 11:14
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно пункту 1.3. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИРОСТАН"
#19332986
994 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2025 15:05
Договір №182-25 від 21.04.2025.pdf укладений
21 квітня 2025 15:05